Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1566 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1564
Uživatelů: 2
Celkem: 1566

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: vymena ramen
tagy:
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

11.12 2012 15:00


Audinar 76:
samotne povoleni ramena a vymena se dela ve vzduchu apak vlastne dotahovani se stejne dela na zemi tak je to defakto jedno asi. Stejne seclovek pod timbude plazit at ma zdviz ci nikoli.

Nevím zda jsi s tím už začal, ale dotahování ramen jde udělat i na heveru. Já jsem si před tím než jsem zvednul auto změřil vzdálenost středu kola od blatníku. No a pak jsem jen druhým heverem nadzvednul těhlici na tu změřenou vzdálenost a dotáhnul jsem.
sponzor





11.12 2012 15:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

11.12 2012 20:41


MarianM:
Zdar borci, mám dotaz jestli je možné na ramenech vyměnit na kulaku tu gumovou manžetu, ramena jsou zatím v pořádku ale na spodním ramenu jsem si všimnul že je prasklinka na mažete kulaku.


Ano da se to, ale jak zde nebo v jinem tematu psali dotycni co to delali, tak je to silena pakarna pry. Nicmene pokud byla nacnuta delsi dobu tak uz cep nezachranis, vyreznul a odejde. Nekdo i po urcite dobe vsecchnym nazetky sundaval a dodatecne vsechny cepy na ramenech promazaval, aby prodlouzil jejich vydrz.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.9. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

22.04 2013 17:33


Zdravim mne na audi a4 vydrzala srl sada 45.000km a teraz som ich este reklamoval a vratili mi peniaze 140eur
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

23.04 2013 9:40


jani240:
Zdravim mne na audi a4 vydrzala srl sada 45.000km a teraz som ich este reklamoval a vratili mi peniaze 140eur


Co to je za sadu ? Mas odkaz ?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

23.04 2013 10:16


ramena lmi před pár tisíci km, a kolo se mi při zatáčení jakoby podlamuje klopýtá. Na mokru i jedno kolo ujede, hrozný pocit plus ty rány co to vydává.
to mi to auto dělá schválně, kdyby aspoň řeklo čím to je. A ono né, radši bude trucovat!
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

01.05 2013 19:22


Ahoj chlapi, tak jsem se prave stal novym clenem audiklubu, sice audinku jeste nemam, ale chtel bych si ji kolem cervna poridit, jednalo by se o model A4 B5 AVANT, vedel jsem, ze s tema ramenama je problem, ale ze az takovej, to je mazec...to fakt neni vyrobce kterej by ty ramena vyrobil s zivotnosti aspon cca 100.tis.km?dyt to se neda davat kazdy cca tri roky nebo nekdy i mene desitku za ramena ne?to i ten naftak pak bude v souctu jezdit za deset ne-li vic na sto?:-)jsem z toho krapet zoufalej, nebo se situace uz zmenila a objevil se nakej sikovnej vyrobce co garantuje najezd aspon tech 100.tiskm?jinak narazil jsem na netu na firmu :http://www.starterylevne.cz/www-eshop--autodily-cz/eshop/6-1-TIP-Vyberte-vyrobce-vozu/0/5/576-SADA-RAMEN-VW-PASSAT-AUDI-A4-A6-SUPERB-21MM-DACHSTEIN , co si o tom myslite?díky moc za odpoved...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

01.05 2013 19:56


Peetrd: výrobce nesmysl
nikdo ti nezaručí najeté km
na Swagy se dává z 80% 5 let, LMI vydrží stejně nebo víc než originále, ale jen v případě že z podvozku uděláš novej

je trochu nesmysl kupovat si auto na které nemám a pak řešit opravy jen částečně nebo z levných náhrad
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2013
Příspěvků: 5 | Témat: 1

01.05 2013 20:19


Meggy:
Peetrd: výrobce nesmysl
nikdo ti nezaručí najeté km
na Swagy se dává z 80% 5 let, LMI vydrží stejně nebo víc než originále, ale jen v případě že z podvozku uděláš novej

je trochu nesmysl kupovat si auto na které nemám a pak řešit opravy jen částečně nebo z levných náhrad


diky za odpoved, a za kolik jsou ty swagy?stejne to je skoda, takovy pekny auto a takovouhle slabinu to ma,,.
sponzor





01.05 2013 20:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

01.05 2013 20:33


Peetrd: pošli VIN*
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

10.05 2013 13:55


fichtl500:
ramena lmi před pár tisíci km, a kolo se mi při zatáčení jakoby podlamuje klopýtá. Na mokru i jedno kolo ujede, hrozný pocit plus ty rány co to vydává.
to mi to auto dělá schválně, kdyby aspoň řeklo čím to je. A ono né, radši bude trucovat!


Spíš to vypadá na zprasenou montáž, podle toho, co si psal jinde.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.05 2013 14:44


Tak já pánové nevím,je to sice k neuvěření ale já co jsem teˇprodal mojí B6 tak měla najeto 196t a byly tam pořád originály z výroby ,je fakt že levý spodní rameno už bylo nyčnutý a céčka byly hotový ale jinak nic tragickýho.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

10.05 2013 15:20


ono ramena z výroby vydrží podstatně déle vždycky, protože je celý podvozek nový
když dáš třeba LMI ramena do starého vozu tak i přes to že jsi tam dal špičku a ve většině případech i lepší kvalitu než byla z výroby tak stejně tolik nevydrží
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

10.05 2013 15:32


fichtl500: a co gemotrie , nemenil jsi take kola ?
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

10.05 2013 21:50


TAVIC: Měnil, teď jezdím na origo 16" kolech "telefonech" geo byla taky dělaná (2x) jen je tam stále něco pohnuté. Čekám na díly abych to mohlo vyměnit, pak znovu geo a teprv pak se uvidí jak a co dál.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

11.05 2013 11:21


pasa:
Tak já pánové nevím,je to sice k neuvěření ale já co jsem teˇprodal mojí B6 tak měla najeto 196t a byly tam pořád originály z výroby ,je fakt že levý spodní rameno už bylo nyčnutý a céčka byly hotový ale jinak nic tragickýho.

Já věřím Na moji B6 do 300tis. nebyl problém. Pravdou je, že většinu km jsem odhrkal po dálnicích, takže žádný tankodrom. Pak už odcházely silentbloky, ale čepy držely.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

11.05 2013 18:58


fichtl500: a nesnižoval jsi to ?
sponzor





11.05 2013 18:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2410 | Témat: 91

11.05 2013 19:01


TAVIC: je tam origo podvozek, dneska mi na mokru při otáčení v plném rejdu jedno kolo normálně uklouzlo
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

11.05 2013 22:39


no me delala moje prvni to stejne, ale byl tam prave snizenej podvozek, ale metodou uriznutych pruzin, vim ze na tom nesla poradne seridit geometrie ..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

06.06 2013 12:35


Zdravim vsechny,
chci se zeptat jakym zpusobem (cim) jste vyndali spodni ramena z tehlice ? Je potreba nejaky stahovak nebo to lze normalne vypacit ven nejakou montpakou apod. ? pripadne co za stahovak by na to mel byt. Klidne poslete odkazy atd. Dekuji moc
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

06.06 2013 13:02


Stahovák kulových čepů. Čepy bývají kouslé, takže bez stahováku to neuděláš. Najdeš třeba v autokelly - "vybavení servisů". Stojí kolem 500Kč.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.06 2013 13:15


Myslím si, že stahovák je zbytečnost. Dělal jsem to na heveru nejmíň pětkrát a bylo to zaseklý ale šlo to. Jedno rameno můžeš vypáčit o druhé. Jinak to, co má čep dolů, tak vyklepneš kladivem. Akorát si na kulák našroubuj zpět matici a nech ji tak 5mm povolenou. Snaž se, aby kuláky byly rovně, takže nadzvednout nebo podložit těhlici. Takhle bych to dělal já.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

06.06 2013 14:42


Stahovák zbytečnost určitě není. Vymlátit se dá asi vše, ale stahovákem je to za minutu povolené. Navíc bouchat do čepu (těhlice) kolem homokloubu taky není žádný zázrak. Já jsem měnil ramena po 9 letech a čepy byly zarostlé tak, že pákou bych s tím nehnul. Nicméně těhlice pak stejně musela ven, protože šroub horních ramen jsem musel dostat ven pomocí autogenu a kladiva...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.06 2013 7:38


alfa123: na ten srob je vraj tiez origo stahovak :--)
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

07.06 2013 8:26


Meggy:
Peetrd: výrobce nesmysl
nikdo ti nezaručí najeté km
na Swagy se dává z 80% 5 let, LMI vydrží stejně nebo víc než originále, ale jen v případě že z podvozku uděláš novej

je trochu nesmysl kupovat si auto na které nemám a pak řešit opravy jen částečně nebo z levných náhrad


Tak pod tohle se podepisu... Ikdyz s mojim pribehem se setrvakem dily jeste nejsou vse. A to byl original - teda SACHS padelky se snad nedelaji v DMF.
Kluci ja teda nevim, ale kdyz to ctu, tak pokud zapocitam vse vcetne casu, nafty, nervu, jizdni pohody a toho ze to po 30 delam znovu a od 20 citim ze to je na nic.... Neni opravdu lepsi to domluvit se soudruhy v Audi nebo Skode (delaji Audi ale nevim jestli maji a znaji postup) dily vzit od nich a domluvit si celkovou cenu ?!
Vyhoda !? Dva roky klid. Mate zaruku jak na dil tak na praci. Kdyz odejde tak to reklamujete kdyz neuznaji tak znalec a pak sleva v cene znalce jinak zaloba.

Preci je treba trosku zmenit system. Nadavame na servisy, ale neumime s nima pracovat a oni pak delaji co delaji.
Z me zkusenosti neni nic krasnejsiho nez ze prijede 9 typku ze Skoda ve dvou Supech do servisu ktery mel problem uznat vadu v zaruce vozu a vidite jak se plazi knuci a nic nebyl problem a vy jen ukazujete reklamaky se zavada se neprojevila ci zamitnuto.

Ja jsem vzdy pro dohodu ale nejsem ovce co ji budou strihat a vlnu prodaji a jeste se budu u toho smat.
Rozdil je ale buzerovat a domahat se svojich prav. Servis ojebava pac se tezko dokazuje a soud je ztrata casu a penez si kazdy mysli. Ale pokud opravdu jste v pravu, na soud nedojde....
Budete kreteni, curaci, zmrdi, ale pri prvnim prujedu zatackou kdy to bude sedet jak ma Vam to pocit vynahradi...

Tak a do me !!!...
sponzor





07.06 2013 8:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

07.06 2013 8:29


Milos1
Jo. Stojí víc, než výměna ramen ve značkovém servisu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

07.06 2013 12:34


No vidím, že ramena na přední nápravě B5tky je věčný téma . Měnil jsem nedávno a koupil jsem snad tu nejdražší sadu FEBIček za cca 14 000,- tak jsem zvědavej. Je na to záruka 2 roky prej (asi těžko aplikovatelná). Samozřejmě víc záleží na počtu km.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.06 2013 12:45


Moja byvala B5 ma uz na repasoch viac ako 120kkm a stale su O.K.!
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

07.06 2013 12:48


A co jsi tam dával za ramena?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

07.06 2013 13:00


Pisal som to hore, repas originalov od jedneho skutocneho machra za facku ( pred cca 6-7timi rokmi za 4k Skk). Zial je to starsi dochodca a asi s tym konci. Horsie je, ze knnow-how si jaksi strazi a nema nasledovnika.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

08.06 2013 11:21


Tak se pisu muj poznatek k večne diskuzi kde a kdy jak utahovat ramena: Podle navodu na vymenu komplet ramen na predku si myslim, ze tam pisi, ze by se mely komplet na naprave udelat nejake momenty (ty dane co tam udavaji) a u nekterych sroubu je pak psano dalsi utazeni o 180, 90, 55° cimz si myslim, ze je mysleno nasledne utazeni v zatizenem stavu. Nicmene jsem zvedav jestli se dostanu na utazeni hornich ramen, kdyz to bude vsazene v kastli s tlumicem atd.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email