Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 20 června 2025
Celkem je zde 826 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Angelus
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 248
Online návštěvníků
Návštěvníků: 826
Uživatelů: 0
Celkem: 826

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Kdo podle vás zvítězí?
tfbilly
55% 
[ 25 ]
55%
Krolboys
44% 
[ 20 ]
44%
Uživatelé hlasovali : 0
Celkem hlasů : 45

Anonymní





18.03 2008 20:17


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
sponzor





18.03 2008 20:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.03 2008 21:02


Avatar: Budeš na příštích sprintech? Rád bych s tebou taky poměřil síly
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

18.03 2008 21:06


Flex:
V patek jsem mel opacny problem, protoze jsem se nemohl zbavit jednoho Superba a cekal jsem, ze bych mu mel do kopce ujet. Je fakt, ze se mi zdalo, ze Tiptronic jakoby nechtel chapat, ze mam volbu "S" a auto mi jelo nejak pomalu.
Serpentiny to pak vyresily
Co tam měl ten Superb za motor že se tě tak držel?
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

18.03 2008 22:00


Tipoval bych 2.5TDI, ten kroutak asi ma neco do sebe.
Na sprinty v Mosnove jsem zvedavy, mozna si ale radsi budu radit sam
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

30.03 2008 0:02


tfbilly:
)

JJ v poho, jinak já mam 120 KW ale o to nejde, nejde o zrychlení, ale o dílnici kde 1.8 T končí při 200-210 max a já první den jel s timhle autem 235 a vpoho.

Tak dnes jsem se trochu hecnul a při cestě z Frýdku na Těšín na prázdné a rovné dálnici jsem to "potáhnul" a na tachometru se mi nejvíce oběvilo cca 225 km/h a na GPS zůstala uložena maximální rychlost 218 km/h. A teť pozor, na autě mám letní pneu 235/45 R17 a podle servisky byly vyměněny svíčky a vzduchový filtr naposled při 61800 km a já mám momentálně najeto 106000 km. Takže si ani neumím představit v jakém stavu bude hlavně ten filtr. Včera jsem obědnal NGK svíčky a KN filtr takže jsem zvědav jestli se to pak projeví. No a ještě tam mít origo pneu 195 tak by to frčelo asi o dost lépe.
Jinak přesně na tom stejném úseku jsem nedávno prohnal i služebního Passata combi 2.8 Syncro a na GPS zůstala hodnota 221 km/h. Jel jsem na benzín VP Racing 100 a v A4 V-Power 95. Na Passatu mám zimní gumy 205/55 R16.
Vše dokládám fotkama.
Takže Tfbilly ještě chceš závodit o 10000 kč Však kdyby se ti chtělo tak hoď sem tež foto z GPS
Ale každopádně doufám že budou někdy ty sprinty abych ti mohl ukázat jak jede 1.8 turbo quattro
AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

30.03 2008 9:10


Moc dobry
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.03 2008 22:34


Krol kdy uděláme to srovnání mé a Tvojí? Ještě jezdím na zimních, ale jak přezuju (cca za dva týdny) by to šlo...
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

30.03 2008 22:50


vencaa6: No já jsem pro, jaké letňáky budeš dávat? Jestli tam dáš origo rozměr tak s těmi svými salámy budu mít krutou nevýhodu. Ještě musím ale vyměnit ten filtr protože ten můj má najeto podle servisky 45 tkm takže bude asi hotový a je to torchu znát i na chodu motoru, nemá zcela rovnoměrný zátah, trošičku mi to kolísá(nerovnoměrný zátah).
Jaká ti vychází spotřeba? Mi to žere mám pocit až příliš, celková mi vychází na 10,5l a nijak to nehoním. Z druhou turbínou jezdím stejným tempem za 8.5 a pochybuji že Q by si vzalo 2 litry. Doufám tedy že s novým filtrem a svíčkami se to trochu sklidní.
každopádně dej vědět až přezuješ
sponzor





30.03 2008 22:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

31.03 2008 8:28


Krolboys: Nebudu to s tebou pořád řešit, s tebou totiž nemá cenu nic řešit, po tom co jsem si přečetl jak si skoro podělal novou A6 3.0 TDi tak na tebe mam svůj názor a myslim si že nebudu sám, protože po tomhle si ze sebe udělal to co jsi udělal....

Nebudu se s tebou vůbec dál dohadovat a řešit s tebou píčoviny protože s tebou to nemá cenu.

Jinak jako na co ti mam hodit foto z GPS? Myslíš si že 2.5 TDi jede míň???

Fakt se vrať nohama na zem, první den jsem s tim jel 235 což mi dosvědčí kámoš (člen AK) kterej pro to semnou jel a tacho mi ukazuje o 4 km míň a hlavně jsme nejel full...

Konec debaty s tebou, jsi king, vyhrál jsi, 1.8 T 20v Q je to nejlepší co může být a kor když to řídí Krolboys. čau
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

31.03 2008 9:22


Krolboys:
vencaa6: No já jsem pro, jaké letňáky budeš dávat? Jestli tam dáš origo rozměr tak s těmi svými salámy budu mít krutou nevýhodu. Ještě musím ale vyměnit ten filtr protože ten můj má najeto podle servisky 45 tkm takže bude asi hotový a je to torchu znát i na chodu motoru, nemá zcela rovnoměrný zátah, trošičku mi to kolísá(nerovnoměrný zátah).
Jaká ti vychází spotřeba? Mi to žere mám pocit až příliš, celková mi vychází na 10,5l a nijak to nehoním. Z druhou turbínou jezdím stejným tempem za 8.5 a pochybuji že Q by si vzalo 2 litry. Doufám tedy že s novým filtrem a svíčkami se to trochu sklidní.
každopádně dej vědět až přezuješ


Budu dávat 16tky. Spotřebu mám kolem 8,5. Někdy pod, někdy krutě nad.
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

31.03 2008 18:29


tfbilly: Umíš ještě něco jiného než urážet druhé? Já se taky nemám chuť stebou dohadovat. Jde o to že jsi tady napsal nepravdivé informace o motoru 1.8T a já chci jen dokázat že lžeš. A s tou tvoji maximálkou by jsi měl taky ubrat páru protože je to víc než nepravděpodobné. Klávesnice ale snese hodně
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

31.03 2008 21:47


ty voe,se tady hadate 7 stranek o píčovinách , merit curaky si muzete i mimo silnici
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

31.03 2008 22:13


fobik:
ty voe,se tady hadate 7 stranek o píčovinách , merit curaky si muzete i mimo silnici
hehe konecne nieco k veci...
AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

02.04 2008 18:25


Krolboys:
tfbilly: Umíš ještě něco jiného než urážet druhé? Já se taky nemám chuť stebou dohadovat. Jde o to že jsi tady napsal nepravdivé informace o motoru 1.8T a já chci jen dokázat že lžeš. A s tou tvoji maximálkou by jsi měl taky ubrat páru protože je to víc než nepravděpodobné. Klávesnice ale snese hodně


Krolboys: Jak už jsem psal 1000x motor 1.8 T 20 V jsem měl 4-5 let tak že o tom motoru vim dost.

Že lžu a to co snesu nebo nesnesu nebo co snese moje klávesnice mi řekni na srazu, rád tě o všem přesvědčim.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

02.04 2008 18:30


tfbilly: Já si myslím, že je to v tom, že někoho prostě nepřesvědčíš o svém názoru. Vím o čem mluvím. Mám kamaráda, který i kdyby si řekl cokoliv, tak to bude negovat. Stále musí mít navrch.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

02.04 2008 19:28


Krolboys: nemám nic proti tobě ale po tom co jsem tu četl se musím smát A6 3.0 TDI znám jako svoje boty!! 165kw a TDI... se svejma 110kw si se ho držel a ujel ti jen o 30 metrů a do kopce ...
chlape prober se vim jak jede 1.8 T v Octavce i v AUDI .....ale na novou A6 opravdu nemas!!!! to ze ses ji držel bude asi tim že ty jsi svoje drtil pod plnym a dotyčnej kořen svoje 3.0 TDIčko tak na půl plynu... protože to jede jak protrzeny!!! ale jinak zdar
sponzor





02.04 2008 19:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 476 | Témat: 16

02.04 2008 19:36


hoši hádáte se tu zbytečně... prostě každej řekl svůj názor a tim to vadne...

opět diskuze o ničem..když si tu někdo přečte jak 1.8 110kw benzin malem podelalo A6 3.0 TDi tak je to směšný!!!!

zatím jsou to řeči a dohady...uvidí se na sprintech

proto serte na hádky a rychle do hospody
AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

02.04 2008 19:47


cartman:
Krolboys: nemám nic proti tobě ale po tom co jsem tu četl se musím smát A6 3.0 TDI znám jako svoje boty!! 165kw a TDI... se svejma 110kw si se ho držel a ujel ti jen o 30 metrů a do kopce ...
chlape prober se vim jak jede 1.8 T v Octavce i v AUDI .....ale na novou A6 opravdu nemas!!!! to ze ses ji držel bude asi tim že ty jsi svoje drtil pod plnym a dotyčnej kořen svoje 3.0 TDIčko tak na půl plynu... protože to jede jak protrzeny!!! ale jinak zdar
Kua proč to zas překrucujete? Já jsem nikde nenapsal že jsem ji skoro podělal!!! Psal jsem že jsem se na něj v kopci nalepil abych ho trochu podráždil a mohl si to prohlídnout pod plným plynem. Čekal jsem že mi ujede jako nic, což se víceméně i potvrdilo ale zase nadruhou stranu jsem teda čekal větší rozdíl.
Ale nevím co se tomu tak divíte, nezapomeňte že to auto váží o skoro půl tuny víc než moje a když si to přepočítáte na kg/kW tak to zas takový rozdíl není v reálu to docela odpovídalo této hodnotě.

Jo a o velikonocích pořádali kluci ze škoda fóra sraz a sprinty na letišti v mimoni a byla tam i A5 3.0 TDI Q. Při sprintu s čipovanou Octávií 1.8T prohrála
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

03.04 2008 8:56


Já si teda nejsem úplně jistej, o čem je tahle dabata... Ale připadá mi, že se tu hádáte o to, kdo má menší péro
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

03.04 2008 9:02


Stejně jako na debatě o Q.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

03.04 2008 13:29


tom.valmet:
Stejně jako na debatě o Q.

Tak že vo ničem
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email