Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 2 června 2024
Celkem je zde 66 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Sinky
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 472
Online návštěvníků
Návštěvníků: 65
Uživatelů: 1
Celkem: 66

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Kdo podle vás zvítězí?
tfbilly
55% 
[ 25 ]
55%
Krolboys
44% 
[ 20 ]
44%
Uživatelé hlasovali : 0
Celkem hlasů : 45

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 13:21


Tak že po pár neschodách s uživatelem Krolboys mi bylo řečeno, že TDi jako mám já podělává na dálnicích úplně běžně a že by mě podělal i s jeho A4 1.8 TQ.

Tak že to beru jako výzvu a s radostí se toho zůčastnim:

Navrhuju vklad 5000-10000 Kč kterej se dá předem další osobě z AK která bydlí poblíž a zůčastní se toho jak A4 1.8 T jede po dálnici 240 a předjíždí mě, sám jsem na to zvědavej protože pro mě to je sience fisction ale může se to stát!!!!

Krolboys se do mě pořád jen naváží jen za to, že jsem napsal svoje názory na motor kterej jsem měl 4 roky doma a znam ho jak svojí starou a už mě to neba.

Tak že Krolboys čekam na tvoje potvrzení a pak budem dál řešit co a jak, ale neberu to jako legraci, beru to jako vážnou věc, stejně jako ty když jsi to psal.
nahoru

sponzor





21.02 2008 13:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 28.11. 2007
Příspěvků: 1019 | Témat: 46

21.02 2008 13:28


uff vostrý



miku moje 2.5 TDI a tvoje RS6 bereš ? O litr slivovice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.02 2008 13:30


tak todle bude podobna kauza jak s Kykculdou, hehe
nahoru

Anonymní





21.02 2008 13:44


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.02 2008 13:45


kamo s krolem si zavody nevadej,jelikoz jak mu ujedes tak na tebe vytahnu oktu RS a kdyz bys i tomu nejak ujel tak nakonec prijede s masinou ,takze nakonec stejne prohrajes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.02 2008 13:47


myslim, ze ten diesel nebude mit velkej prob... teda pokud k tomu vubec dojde. tipuju, ze se nic konat nebude
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.02 2008 13:47


fobik: myslim ze krol srovnaval 2.5TDi V6 a 1.8T, nevim co sem pletes nejakou masinu.
nahoru

Anonymní





21.02 2008 13:51


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





21.02 2008 13:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 13:52


njn on si je jistej že mě podělá a sám to psal. Jasně že nejdříve napsal s RS Oktávkou, ale nevěděl jsme že jde o tu starou, né novou, z nový bych měl strach ale psal že mě podělá i s jeho A4 tak to beru jako výzvu a jako řešení našeho sporu, já vůbec nemachroval nic.

Tady si to pročtěte, aby jste byli v obraze.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





21.02 2008 13:52


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





21.02 2008 13:53


Avatar:

Přímý odkaz na youtube video




heeeeeeeeeeeeeenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Avatar srovnavat 150kw co mas ty vturbu a ja atmosferu 128kw je ubohé, kdybys mel zaklad 132 kw tak pozoruješ jen moji zadnici
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.02 2008 13:55


arc:
A4 1,8T Q nemuže jet 240 ani náhodou, jedině že je čiplá, pak má 180koní a to už jo, jinak ani náhodou, pokud nemá pneu s menším rozměrem aby zkresloval tachometr

myslim ze bude stacit videt, kdo komu ujede. tacho nerozhoduje. nekde kolem dvou kil ty A4 dojde dech a pak uz je jedno kolik se pojede
Naposledy upravil yohn dne 21.02 2008 13:56, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.02 2008 13:55


root : to bylo takovy ironicky popichnuti krole,takze to zas tak neres
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

21.02 2008 13:56


... vybirejte kam zakladate diskuse
tohle nema s technikou nic spolecnyho

// presunuju
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

21.02 2008 13:57


fobik:
root : to bylo takovy ironicky popichnuti krole,takze to zas tak neres
toz neresim, jen sa ptam nic ve zlem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.02 2008 13:58


billy je nasa krevni skupina
to chcu videt kde, kdy, jak?? muzeme to tocit z moji kary...
teda jestli me neujedete... nebo poradne zoom na kameru 8)
nahoru

sponzor





21.02 2008 13:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.02 2008 14:00


root:
toz neresim, jen sa ptam nic ve zlem
vklidu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 14:03


yohn:

myslim ze bude stacit videt, kdo komu ujede. tacho nerozhoduje. nekde kolem dvou kil ty A4 dojde dech a pak uz je jedno kolik se pojede


JJ tak přesně takhle to vidim já, měl jsem totiž passata s timhle motorem tak vim co můžu čekat.

Kriznik sorry, ani nevim kam jsem to fláknul, díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.02 2008 14:06


bille tohle pise auto.cz...

...Pod kapotou inovovaného modelu A6 si svou premiéru odbyl modifikovaný motor V6 TDI o objemu 2,5 litru, který nyní dosahuje max. výkonu 114 kW (155 koní) a stane se prvním dieselovým motorem, který bude možno dodávat s automatickou převodovkou multitronic. Tento motor se vyznačuje mohutným zátahem od nejnižších otáček (80 (max. točivého momentu 310 Nm je dostupný při 1000 ot/min.) a tichým chodem. Co se týká akcelerace, kombinace multitronic/TDI dosahuje stejných výsledků jako verze s manuální převodovkou, tzn. rychlosti 100 km/h dosáhne za 9,7 sekundy a maximální rychlost činí 212 km/h. Další výhodou multitronicu je spotřeba, která se pohybuje na úrovni manuálně řazené převodovky. V případě motoru V6 TDI dosahuje průměrná spotřeba hodnoty 6,9 litrů na 100 km, což je u vozu této třídy výborná hodnota. Motor dostal nové vstřikovací trysky, které společně s novým palivovým čerpadlem a turbodmychadlem zvýšily výkon o 4 kW (5 koní)...

a u A4 Q 1,8T papirove 0-100 - 8,3s...
ale vis jak je to ... papir snese vsechno
jde o krolboys a tvoji karu 8)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 14:06


vmike:
billy je nasa krevni skupina
to chcu videt kde, kdy, jak?? muzeme to tocit z moji kary...
teda jestli me neujedete... nebo poradne zoom na kameru 8)


JJ Miku, když to budeš dostatečně točit (auto) tak se možná budeš držet za náma

No nevim kdy, čekam na vyjádření Krolboyse, určitě to uskutečníme brzy a nikomu to neunikne
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.02 2008 14:09


vykon na papire je k hovnu,nehlede na schopnostech ridice a hlavne kondici motoru.

tfbilly : krol je asi jeste na sichte
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.02 2008 14:10


chudak ani nevi co ho tu ceka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 14:11


vmike:
bille tohle pise auto.cz...

...Pod kapotou inovovaného modelu A6 si svou premiéru odbyl modifikovaný motor V6 TDI o objemu 2,5 litru, který nyní dosahuje max. výkonu 114 kW (155 koní) a stane se prvním dieselovým motorem, který bude možno dodávat s automatickou převodovkou multitronic. Tento motor se vyznačuje mohutným zátahem od nejnižších otáček (80 (max. točivého momentu 310 Nm je dostupný při 1000 ot/min.) a tichým chodem. Co se týká akcelerace, kombinace multitronic/TDI dosahuje stejných výsledků jako verze s manuální převodovkou, tzn. rychlosti 100 km/h dosáhne za 9,7 sekundy a maximální rychlost činí 212 km/h. Další výhodou multitronicu je spotřeba, která se pohybuje na úrovni manuálně řazené převodovky. V případě motoru V6 TDI dosahuje průměrná spotřeba hodnoty 6,9 litrů na 100 km, což je u vozu této třídy výborná hodnota. Motor dostal nové vstřikovací trysky, které společně s novým palivovým čerpadlem a turbodmychadlem zvýšily výkon o 4 kW (5 koní)...

a u A4 Q 1,8T papirove 0-100 - 8,3s...
ale vis jak je to ... papir snese vsechno
jde o krolboys a tvoji karu 8)
)

JJ v poho, jinak já mam 120 KW ale o to nejde, nejde o zrychlení, ale o dílnici kde 1.8 T končí při 200-210 max a já první den jel s timhle autem 235 a vpoho.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 14:12


fobik:
vykon na papire je k hovnu,nehlede na schopnostech ridice a hlavne kondici motoru.

tfbilly : krol je asi jeste na sichte


JJ v poho, nebojim se toho že se k tomu nevyjádří a hodně bych se divil kdyby nesouhlasil po těch siláckejch řečích.
nahoru

sponzor





21.02 2008 14:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





21.02 2008 14:13


tfbilly:
)

JJ v poho, jinak já mam 120 KW ale o to nejde, nejde o zrychlení, ale o dílnici kde 1.8 T končí při 200-210 max a já první den jel s timhle autem 235 a vpoho.
v nedeli jsme zavodili s krolem na dalnici z tesina do FM,a pri 215 kmh dle navigace, tacho CCa 220 +- , jsme to vzdali kvuli gumam ktere mame zimni s indexem do 190 kmh, tak nevim nevim ...........
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.02 2008 14:14


kvatráček:
v nedeli jsme zavodili s krolem na dalnici z tesina do FM,a pri 215 kmh dle navigace, tacho CCa 220 +- , jsme to vzdali kvuli gumam ktere mame zimni s indexem do 190 kmh, tak nevim nevim ...........

tak ted jsem na to teprv zvedavej. to jsem tu A4 asi dost podcenil. no, uvidime
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

21.02 2008 14:14


tfbily jednoznačně vyhraje,to je přece jasný a Mike to bude muset nechat čipnout aby vám s tou kamerou stačil
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

21.02 2008 14:14


kvatráček:
v nedeli jsme zavodili s krolem na dalnici z tesina do FM,a pri 215 kmh dle navigace, tacho CCa 220 +- , jsme to vzdali kvuli gumam ktere mame zimni s indexem do 190 kmh, tak nevim nevim ...........


ok v poho, uvidíme, třeba prohraju, je to jedno, ale aspon to zkusim ne?

Já jsem si jistej a auto už znam dobře, vim co od něj můžu čekat a tak.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

21.02 2008 14:15


jasny 120kw..
prave proto to bude zajimavy.. melo by to byt o tocivym momentu, vaze a prevodovce a maximalce nez o vykonu..
kroll ma automat nebo manual?
nahoru

Anonymní





21.02 2008 14:15


yohn:

tak ted jsem na to teprv zvedavej. to jsem tu A4 asi dost podcenil. no, uvidime
moje jede 240kmh tacho, a podle toho jak mi uháněl kroloys si myslim že tech 240 dá v klidu!!!!!!! bTead v klidu ne ale dá
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email