Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 528 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 527
Uživatelů: 1
Celkem: 528

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 19:47


Milan A5 ABT:
Ahoj, já na mám 208.tis a jediné co jsem měnil byli klapky sání.ale dnes už jdou sehnat ty jednotlivé díly do modulu klapek a vyjde to na pár šupů,pokud jsi schopen udělat si to sám. zatím žádnej jinej problém s motorem. ťuk ťuk....

Pokud to máš od novoty a dělal jsi jenom klapky, tak máš neuvěřitelné štěstí na konkrétní kus. Mám celkem hodně známých s A5 a téměř každý řešil EGR* ventil i klapky.

tomko222:
s7RanG: je nejaky rozdil mezi 3.0tdi v a6 a a5?
Pac mam najeto 370tis a EGR* puvodni.

A máš to od novoty? Jaký je to rok výroby a kód motoru? 176KW a 500MM? Ono o tom EGR* se píše neustále na mezinárodním klubu majitelů A5 (A5OC.com), kde to řeší téměř každý majitel A5 3.0 TDI*. U mě se to projevovalo pouze kontrolkou CHECK ENGINE a na diagnotsice - EGR* VALVE INSUFFICIENT FLOW. Chod auta, výkon a tah, na tom se to poznat nedalo. V Audi na Smíchově mi říkali, že to je známý neduh A5 a mění to skoro každý. To samé platí i pro klapky sání, ty odchází tutově, jen otázka času (taky začátek CHECK ENGINE).
nahoru

sponzor





27.07 2014 19:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11500 | Témat: 100

27.07 2014 19:49


Alejandro: leden 2008 by mel SPZ nejak 9a7.. Ty mas 3at, teda leto lonskeho roku. Proc?ja jen ze ten motor mam zhruba od 2009, a krom klapek sani mu nic neni. Ty mam treti, coz odpovida zivotnosti kolem 120tis. A asi taky treti ventil topeni, ale to ma a5 asi reseno jinak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 19:55


tomko222:
Alejandro: leden 2008 by mel SPZ nejak 9a7.. Ty mas 3at, teda leto lonskeho roku. Proc?ja jen ze ten motor mam zhruba od 2009, a krom klapek sani mu nic neni. Ty mam treti, coz odpovida zivotnosti kolem 120tis. A asi taky treti ventil topeni, ale to ma a5 asi reseno jinak.

Sice tohle sem nepatří, ale když se na to ptáš. Auto mám na firmu a nedávno jsem měnil sídlo, a protože se jednalo o jiný region, dostal jsem nové SPZ. Nevím, s A6 nemám zkušenosti, takže tohle je spíš dotaz na odborníka, nakolik jsou ty auta podobná.

Milan A5 .. s tím termostatem přesnou cenu nevím, je možný že jsem do toho započítal i něco dalšího co mi dělali na autě. V každém případě bylo to jedna z nejlevnějších věcí, co jsem na autě dělal.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

27.07 2014 20:02


Problémy byli s EGR* kvůli softu, byla svolávačka a od té doby je údajně klid.. čerpám z Motor-talk fora.(A5) pak byla svolávačka na chladič EGR* , býval netěsný, ale od té doby taky klid. já jezdím hodně dálnice, takže na tom asi taky něco bude.
Naposledy upravil Milan A5 ABT dne 27.07 2014 20:10, celkově upraveno 1 krát. (9% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 20:07


Jinak tady je ta "zachovalá" S5, o které se mluvilo, interiér jsem nefotil, ale taky stav opotřebovaný.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 20:11


Milan A5 ABT:
Problémy byli s EGR* kvůli softu, byla svolávačka a od té doby je údajně klid.. čerpám z Motor-talk fora.(A5) pak byla svolávačka na chladič EGR* , býval netěsný, ale od té doby taky klid. já jezdím hodně dálnice, takže na tom asi taky něco bude.

O ní vím, ale netýkala se všech modelů, bohužel mého taky ne. Zkoušel jsem to v Praze u Audi, ale vykrucovali se, všechny možný důvody proč ne, takže jsem to nakonec vyměnil sám.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

27.07 2014 20:16


Alejandro:

O ní vím, ale netýkala se všech modelů, bohužel mého taky ne. Zkoušel jsem to v Praze u Audi, ale vykrucovali se, všechny možný důvody proč ne, takže jsem to nakonec vyměnil sám.

Hmm to je právě to. to máš pravdu když jsem četl co vše Němci povolí na výměny na kulanci , tak u nás by si v servisu klepali na čelo jestli jsi nespadl na palici. bohužel, je to u nás bíída.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 20:24


Milan A5 ABT:

Hmm to je právě to. to máš pravdu když jsem četl co vše Němci povolí na výměny na kulanci , tak u nás by si v servisu klepali na čelo jestli jsi nespadl na palici. bohužel, je to u nás bíída.

Ono obecně je to u nás s kvalitou servisů Audi velmi špatné. Auto mám z Porsche Praha Smíchov a jezdil jsem k nim na servis 4 roky a téměř pokaždé na něco zapomněli, nebo něco neudělali. Několikrát mi dokonce poškrábali auto, jednou celkem dost, když jsem jednou uviděl, že ty auta tam z parkoviště na servis (cca 100 metrů) vozí mladí kluci brigáníci, co klidně na studený motor to na rovince 20 metrů odpáli na Kickdown*, tak jsem řekl, konec. Platíš jim nesmysly a kvalita je mizerná. Když jsou ty auta na dílně, vůbec se s tím ne.erou, mlátí dveřma, zachází nešetrně, naprostý hnus.
nahoru

sponzor





27.07 2014 20:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

27.07 2014 20:55


Alejandro:

Ono obecně je to u nás s kvalitou servisů Audi velmi špatné. Auto mám z Porsche Praha Smíchov a jezdil jsem k nim na servis 4 roky a téměř pokaždé na něco zapomněli, nebo něco neudělali. Několikrát mi dokonce poškrábali auto, jednou celkem dost, když jsem jednou uviděl, že ty auta tam z parkoviště na servis (cca 100 metrů) vozí mladí kluci brigáníci, co klidně na studený motor to na rovince 20 metrů odpáli na Kickdown*, tak jsem řekl, konec. Platíš jim nesmysly a kvalita je mizerná. Když jsou ty auta na dílně, vůbec se s tím ne.erou, mlátí dveřma, zachází nešetrně, naprostý hnus.

Nezbývá mi než souhlasit,ale nemyslím si že by to bylo jen u Audi ale je to servis od servisu nehledě na značku, je to o lidech a o náročnosti zákazníků. mi si prostě necháme hodně líbit.
já si servis na autech provádím od určitě kilometráže sám a jen výjimečné věci nechám dělat v servisu a to ještě tak že si vše 100% zkontroluji, nechám si vrátit staré díly i když je sám vyhodím. naštěstí jsem zatím toho moc řešit nemusel.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 21:21


Milan A5 ABT:

Nezbývá mi než souhlasit,ale nemyslím si že by to bylo jen u Audi ale je to servis od servisu nehledě na značku, je to o lidech a o náročnosti zákazníků. mi si prostě necháme hodně líbit.
já si servis na autech provádím od určitě kilometráže sám a jen výjimečné věci nechám dělat v servisu a to ještě tak že si vše 100% zkontroluji, nechám si vrátit staré díly i když je sám vyhodím. naštěstí jsem zatím toho moc řešit nemusel.

To je jasný, hlavně v ČR to platí téměř celopološně bez rozdílu značky, nebo lokality. Mám zkušenosti jen v Praze, a to Audi, Mercedes, BMW - přiblližně nastejno, a Porsche Prosek - suverénně nejlepší, celkem překvapení, asi si u Porsche dávají záležet. Jinak neautorizovaný ... tam už záleží na zaměstnancích, jak se k tomu staví. Obecně je to ale bída.

Jinak, tvoje ABT je moc pěkná. Já jsem se právě rozhodoval mezi ABT a MTM, nakonec MTM vyhrálo. Máš ten kit Power S? 310 koní a 640NM? Co výfuk, docela by mě zajímal zvuk.

Jinak jsem z hecu vystavil svojí A5 na "prodej".
Spíše ale jen zkouším, zda by byl zájem i za vyšší, než tržní cenu, protože příští léto budu kupovat jiné auto, a zatím se rozhoduji, zda si A5 nechám, nebo ji pošlu do světa. Tak prosím inzrát nebrat jako vážnou nabídku k prodeji
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

28.07 2014 10:34


Alejandro:

To je jasný, hlavně v ČR to platí téměř celopološně bez rozdílu značky, nebo lokality. Mám zkušenosti jen v Praze, a to Audi, Mercedes, BMW - přiblližně nastejno, a Porsche Prosek - suverénně nejlepší, celkem překvapení, asi si u Porsche dávají záležet. Jinak neautorizovaný ... tam už záleží na zaměstnancích, jak se k tomu staví. Obecně je to ale bída.

Jinak, tvoje ABT je moc pěkná. Já jsem se právě rozhodoval mezi ABT a MTM, nakonec MTM vyhrálo. Máš ten kit Power S? 310 koní a 640NM? Co výfuk, docela by mě zajímal zvuk.

Jinak jsem z hecu vystavil svojí A5 na "prodej".
Spíše ale jen zkouším, zda by byl zájem i za vyšší, než tržní cenu, protože příští léto budu kupovat jiné auto, a zatím se rozhoduji, zda si A5 nechám, nebo ji pošlu do světa. Tak prosím inzrát nebrat jako vážnou nabídku k prodeji
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Děkuji,
ne není to dělaný jako komplet kit vybral jsem si jen veci a ty jsem nechal poskládat.
Jsou tam spojlery, vetší brzdy,podvozek,výfuky. Kola jsou OZ 20´´.
Na výfuku jsou značky Sebring , zvuk je tišší jak u MTM, ale hodně příjemný hluboký a v autě to nejde slyšet což je na cestování super.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 11:53


Milan A5 ABT:


Děkuji,
ne není to dělaný jako komplet kit vybral jsem si jen veci a ty jsem nechal poskládat.
Jsou tam spojlery, vetší brzdy,podvozek,výfuky. Kola jsou OZ 20´´.
Na výfuku jsou značky Sebring , zvuk je tišší jak u MTM, ale hodně příjemný hluboký a v autě to nejde slyšet což je na cestování super.

Výkon ti tedy zůstal původní?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

28.07 2014 12:20


s7RanG:

Nadruhou stranu menší rizikovost, nemám mechy, Turbo* ani automat, který když dolujes výkon z TDI* prostě odejde (otázkou kdy)

No pár příspěvků zpět a i celkkově na internetu na mě A5 působí jako dost spolehlivá v těhle věcech - Turbo* i automatická Převodovka*


Alejandro:

Já osobně, po svých zkušenostech, bych do ojeté A5 nešel. Nebo minimálně s cca 100 tisíc Kč na případné náklady. U těchto aut je opravdu hodně důležité to, jak se k tomu choval člověk a co do toho tankoval. Je tam tolik proměnných, že prostě nemít ještě bokem 100 tisíc, tak raději S5 V8, která je odolnější a méně náchylná na údržbu.

Jinak, pokud byste měli nějaké dotazy na konkrétně A5 3.0 TDI*, tak je rád zodpovím.

Já jsem za ty roky co jí mám, řešil už hromadu věci a některé se opakují, například klapky sání, které budeš řešit stoprocentně, je to jen otázka času. Zároveň se celé sání motoru ucpává sazemi (nekvalitní palivo u nas - a to tankuji jen Benzina Verva Diesel), které hází kontrolku Check Engine, to se řeší tím, že se rozebere sání a vyčistí ... cca kýbl sazí Ty klapky odchází tím, že se ve spojivacích ložiskách opotřebovávají v důsledku tření tím jak přidáváš a ubíráš plyn. Dvojice klapek u Audi jsem dělal za 30-35 tisíc, druhou pak u neautorizovaného za 15-18 včetně práce. Taky je HODNĚ důležité jezdit po dálnicích a ne jen po městě, jinak DPF* půjde rychle do háje, stačí 30 000 kilometrů v poměru 80 město ku 20 dálnice a máš zaděláno na problémy. Takže pokud možné, tak pořádně provětrat na dálnici když je možnost. Problémy s DPF* poznáš tak, že se začně regenerovat co každé 3 dny. Normálně by měl max. 1x týdně. Co tě nemine je také EGR* ventil, mám už třetí v pořadí, u Audi mi to udělali za 15 tisíc, pak jsem jezdil do jiného servisu - cca 8 tisíc. EGR* ventil hází chybu motoru a odchází po cca 60-70 tisích kilometrů. Je to závada, se které se dá jezdit. Nedávno jsem vyměnil termostat, samotný díl za 5 tisíc, ale u Audi mi řekli, že potřeba kvůli tomu sundat celý předek (je hned za chladičem na přední části motoru přibližně uprostřed), takže řacha za práci. U mě v servisu mi to udělali bez sundání předku, ale je to hodně u zručnosti mechanika. Termostat u A5 odchází, ale až ve vysokém počtu najetých kilometrů.

Dalších problémů je tam více, ale to je na dlouho To by bylo tak na sraz někdy případně.

No to je celkem dlouhý seznam, ale na základě zkušeností ostatních členů, kteří zde píší, že polovinu těch věcí neměnili, tak to vypadá, že se nejedná o problémy audi A5 3.0 TDI* jako celku, ale pouze tvého konrkétního kusu? Případně ještě pár tvých známých? Pokud by to vše takhle odcházelo, tak by se jich každý zbavoval, točily by se rychle, ale je fakt, že na netu jich na prodej moc není, stačí zadat A5 3.0 TDI* do 150 tis. km od roku 2009 se slušnou výbavou (sline, šíbr apod.) a vyjede ti z celý ČR a možná i Německa jen 5-10 ks.(bavíme se o cenové kategorii např. do 700 tis. Kč). Takže není možné, že takhle poruchové to máš pouze ty a pár tvých známých? Třeba ta mtm úprava trochu přidala na poruchovosti apod. (jestli je to možné). Já bych totiž chtěl právě original, bez žádných zásahů do motoru, jen exteriér - sline.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 12:43


patrik7:

No to je celkem dlouhý seznam, ale na základě zkušeností ostatních členů, kteří zde píší, že polovinu těch věcí neměnili, tak to vypadá, že se nejedná o problémy audi A5 3.0 TDI* jako celku, ale pouze tvého konrkétního kusu? Případně ještě pár tvých známých? Pokud by to vše takhle odcházelo, tak by se jich každý zbavoval, točily by se rychle, ale je fakt, že na netu jich na prodej moc není, stačí zadat A5 3.0 TDI* do 150 tis. km od roku 2009 se slušnou výbavou (sline, šíbr apod.) a vyjede ti z celý ČR a možná i Německa jen 5-10 ks.(bavíme se o cenové kategorii např. do 700 tis. Kč). Takže není možné, že takhle poruchové to máš pouze ty a pár tvých známých? Třeba ta mtm úprava trochu přidala na poruchovosti apod. (jestli je to možné). Já bych totiž chtěl právě original, bez žádných zásahů do motoru, jen exteriér - sline.

To je všeobecně známý názor, že když je auto upravené, tak to musí více opotřebovávat některé věci. Je to částečně pravda, měl jsem několik známých, kteří si nechali zvýšit výkon u tuzemských firem, či méně známých německých, a skutečně po nějakém čase začaly odcházet různé věci. To je důvod, proč jsem sáhl po tom naprosto nejlepším (tehdy jsem to nevěděl, hodně jsem o tom četl, fórumy, atd.), co je pro Audi k dispozici, jsou také celkem značně dražší než veškerá konkurence (s vyjímkou ABT), tedy, nechávají si za kvalitu zaplatit. Nemyslím si, že by to bylo v důsledku MTM. Ostatně, moji známý nemají žádné úpravy a odchazí jim stejné věci. Navíc, i v servisu Audi (Porsche Praha Smíchov) mi nejednou potvrzovali, že tyhle věci odchází na těchto modelech naprosto běžně.

Tyto závady se začínají objevovat ve vyšším počtu najetých kilometrů a podle mě, ty lidi, kteří na to mají, tak to prostě všechno opraví a jezdí dalších pár let bez poruch. Další důvod, proč se aut nezbavují může být taky ten, že s tím ještě nenajely tolik kilometrů a tudíž je to teprve čeká. Co vím, tak většinou s A5 v karoserii kupé lidí nenajíždějí například 40 tisíc ročně.

Navíc, tyto všechny závady se neustále řeší na A5OC.com, kde jsou majitelé A5 z celého světa. Vím, že by to bylo celkem fajn, myslet si, že mám špatný kus, ale bohužel tak to není Proto říkám, pokud kupuješ ojetou A5 a hodláš s ní najet dost kilometrů, tak se připrav na tyhle investice. Prozatím diskuze s přijimacími techniky v Audi, mezinárodní fórum majitelů i mojí známí (4 další A5) mi potvrdili, že tohle ochází pořád. Například, mám již třetí v pořadí EGR*, to není závada dílu, je to prostě daň za to, když s tím autem jezdíš hodně.

Proto znovu doporučuji, když chceš A5, raději překousni vyšší spotřebu a jdi do S5, opravdu se zbavíš celkem značných investic, které jednou nastanou.

Jinak, věci jako Turbo*, spojka, podvozek (životnost přibližně 150 000km) skutečně drží. Věci jako klapky sání, EGR*, ... odchází, jen otázka času.

V každém případě se opravdu vyhni ojetým A5 na českém trhu, to prostě nemá cenu. Jediné auto, do kterého bych na tvém místě šel, je ta bílá A5 s upravou na tu S5. To vypadá, že je kvalitní přestavba. Zbytek jsou v těch bazarech dost možná právě z toho důvodu, že majitelé věděli, co je v nejbližší době čeká. Hranice najetých kilometrů 120-140 tisíc je jakýsi začátek různých problémů. Vzpomínám si, že do 90 tisíc moje A5 byla téměř bezproblémová, jen pravidelný servis a nafta, pak to vše začalo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

28.07 2014 15:57


Alejandro:

Podle mě je těžší uvěřit, že zrovna ten můj konkrétní vůz je hodně poruchový, než že jsou to problémy A5 obecně.

Co se servisu týče, tak je rozdíl, jestli tam máš známého nebo ne, já mám v Porsche Praha Smíchov známého, který mi tyto veškeré závady vyvrátil, jelikož nemá důvod mi jako kamarádovi podávat zkreslené informace... přece není novinkou kdy v servisu opravují nebo opravovat chtějí něco, co opravu nevyžaduje..

A5OC.COM neznám, ale pokud jsou to tak rozšířené problémy, tak by se řešily snad i tady na audiklubu, ale tady jak vidíš, tak s ním moc lidí problémy nemá.. mluvím hlavně o EGR*.. klapky sání jsou jasné, ty odchází.

Na druhou stranu neříkám, že A5 je bezporuchové auto, ostatně sám ho ani nevlastním, ale za poslední 2-3 týdny jsem si o tom autu zjišťoval dost informací, ale např. o EGR* nebo o tom, že by automat či turba odcházely po 150 tis. km jsem zatím neslyšel. Tak aby případní ostatní zájemci nebyli z tvé recenzi až moc vyděšeni.

Ale jinak určitě díky za tvoji recenzi! O to víc si budu dávat pozor při výběru.. bylo by fajn, kdyby sem přispívalo více majitelů A5 s 3.0 TDI* bez úprav, páč většina těch poruchový věcí, co ti odešla, bude přECI* jen kvůli tomu mtm, ikdyž je to určitě dobře odvedená práce.

A co se týče té bílé překopané A5 na S5, tak to jsem zavrhl především kvůli těm úpravám výkonu, ale i exteriéru. Hledám spíše original zachovalý stav.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

28.07 2014 18:10


Alejandro:

Výkon ti tedy zůstal původní?

Ano výkon je serie, pořád jsem to chtěl řešit,ale nakonec jsem si uvědomil , že bych to ani nevyužil a ted už je pozdě to čipovat.ono ani není v podstatě proč, pokud nelítáš v DE na dálnicích.protože 160 je tam hned a jezdit rychleji je o papíry..
nahoru

sponzor





28.07 2014 18:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

28.07 2014 18:16


Ještě by mě zajímalo Alejandro: ty tam máš pořád původní spojku? i při tom výkonu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

28.07 2014 18:22


patrik7: to jsi tady toho moc nevycetl, protože ty automaty kolem 150 budou zralý na repas. Dřív nebo později určitě.

Alejandro: Můžu mít otazecku? Proč tam proboha nedas nějaký slušný kola, aby to korespondovalo k zbytku auta? Když už aji pochopím velikost, tak proč na takový hezký auto takový žalostný kola? Neber to zle, mám rád silné diesely a ten kroutak paráda od kolika otáček je jeho maximum?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 18:50


patrik7:
Alejandro:

Podle mě je těžší uvěřit, že zrovna ten můj konkrétní vůz je hodně poruchový, než že jsou to problémy A5 obecně.

Co se servisu týče, tak je rozdíl, jestli tam máš známého nebo ne, já mám v Porsche Praha Smíchov známého, který mi tyto veškeré závady vyvrátil, jelikož nemá důvod mi jako kamarádovi podávat zkreslené informace... přece není novinkou kdy v servisu opravují nebo opravovat chtějí něco, co opravu nevyžaduje..

A5OC.COM neznám, ale pokud jsou to tak rozšířené problémy, tak by se řešily snad i tady na audiklubu, ale tady jak vidíš, tak s ním moc lidí problémy nemá.. mluvím hlavně o EGR*.. klapky sání jsou jasné, ty odchází.

Na druhou stranu neříkám, že A5 je bezporuchové auto, ostatně sám ho ani nevlastním, ale za poslední 2-3 týdny jsem si o tom autu zjišťoval dost informací, ale např. o EGR* nebo o tom, že by automat či turba odcházely po 150 tis. km jsem zatím neslyšel. Tak aby případní ostatní zájemci nebyli z tvé recenzi až moc vyděšeni.

Ale jinak určitě díky za tvoji recenzi! O to víc si budu dávat pozor při výběru.. bylo by fajn, kdyby sem přispívalo více majitelů A5 s 3.0 TDI* bez úprav, páč většina těch poruchový věcí, co ti odešla, bude přECI* jen kvůli tomu mtm, ikdyž je to určitě dobře odvedená práce.

A co se týče té bílé překopané A5 na S5, tak to jsem zavrhl především kvůli těm úpravám výkonu, ale i exteriéru. Hledám spíše original zachovalý stav.

Chtěl jsi rady od zkušených majitelů, napsal jsem ti vše, co jsem za ty roky zažil. Vzhledem k tomu, že ze všech známých mám upravenou A5 pouze já, a zbytek jsou série a všichni dříve či později řešíme stejné problémy, se domnívám, že úpravou to rozhodně nebude. Mně osobně morálně netrápí, jestli je zrovna moje auto poruchové nebo ne, když se něco stane, opravím to, jedu dál. Tady na audiklubu se tyto závady neřeší, protože je tady málo majitelů A5, a to protože prozatím je to stále prémiové auto, které většinou ještě mají majetnější zákazníci (ve většině případů na české poměry), kteří v případě problémů jedou rovnou do servisu Audi a vše vyřeší tam, nechodí hledat řešení na fórumech. To, že tady jich je málo je nulová vypovídající hodnota o tom, jak to je nebo není spolehlivé auto. Co se týče turba, o tom jsem naopak mluvil, jako o naprosto bezproblémové věci, která vydrží, a o automatu jsem nemluvil vůbec, protože mám v autě manuál. Zbytek známých co mají S-Tronic, si nestěžují. Vše co vím, jsem vyčerpal, snad ti to nějak pomohlo. Já osobně, bych do ojeté A5 s najetými 100 a více tisíci nešel, v žádném případě. Nebo by to musela být nějaká leštěnka, o kterou majitel pečoval a vše měnil včas, což bude pravděpodobně ta bílá, které se ironicky tak bojíš. Až něco koupíš, tak napiš, jsem zvědavý co nakonec vyhraje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 18:53


Milan A5 ABT:
Ještě by mě zajímalo Alejandro: ty tam máš pořád původní spojku? i při tom výkonu?

Spojka i dvouhmota stále původní a naprosto v pořádku. Podle zkušeností lidí co upravovali svoje A5, tak origo spojka drží do 340 koní a 800NM celkem spolehlivě.
Nedávno jsem se svezl v A5 3.0 TDI* v sérií a musím říct, že naprosto odlišné auto od mého, ty úpravy udělali obrovský rozdíl. Takže nakonec jsem rád, že jsem do toho šel. Rozhodně bych se úprav na tvém místě nebál, ten výkon se hodí na okreskách když předjíždíš kamiony a další auta, tam je to poznat nejvíc, v Německu na dálnici samozřejmě také, v sérií ji dochází dech relativně brzo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 18:57


s7RanG:
patrik7: to jsi tady toho moc nevycetl, protože ty automaty kolem 150 budou zralý na repas. Dřív nebo později určitě.

Alejandro: Můžu mít otazecku? Proč tam proboha nedas nějaký slušný kola, aby to korespondovalo k zbytku auta? Když už aji pochopím velikost, tak proč na takový hezký auto takový žalostný kola? Neber to zle, mám rád silné diesely a ten kroutak paráda od kolika otáček je jeho maximum?

Ty disky tam byly od začátku a ten podvozek sám o sobě je dost tvrdý, všechno víc než 18" by pro mě bylo už příliš nekomfortní a prkenní jízdu nemám rád. S mojí barvou ty disky naživo vypadají celkem akorát. Navíc brzo pravděpodobně půjde pryč, teď už nemá smysl řešit disky. Ten krouťák nastupuje od cca 1200 otáček (300NM) a jak to stoupá tak kolem 1700 už je 500NM a ve dvou tisích je to 640NM, který se drží do 4000, pak klesá, 4500 je 500NM a 5000 je červená a 450NM. V rychlosti 80 až maximální rychlost jezdím na šestku, vůbec neřadím ani při prudkém kopci nebo předjíždění. Krouťák je fajn věc
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

28.07 2014 18:59


Alejandro:

Ještě jednou díky za podrobný popis. Tvoje rady mi HODNĚ pomohou při výběru auta. Já mám nastaven limit do 150 tis. km a za přijatelnou cenu + samozřejmě dobrý stav.

Já bych si to asi tady v ČR v bazaru nekoupil, ale po prvním majiteli v ČR ano.

Určitě dám vědět, ale začínám mít obavy, že do konce srpna na žádnou takovou leštěnku za rozumné peníze nenarazím a pak už to nebude mít cenu a odložím to zas na jaro. Ale hledám každý den.

Co se té bílé týče, tak to vypadá, že nemá navigaci? A ten předek se mi moc nelíbí (ten nový - facelift?). Více se mi zamlouvá ten původní předem sline. Ael jak už jsem psal, je to super auto a určitě se o něj majitel dobře staral, jen to není to, co hledám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

28.07 2014 18:59


Alejandro:

Spojka i dvouhmota stále původní a naprosto v pořádku. Podle zkušeností lidí co upravovali svoje A5, tak origo spojka drží do 340 koní a 800NM celkem spolehlivě.


Zajímavý, na S5 se spojka mění cca po 120tis, mám ji delanou
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 19:12


patrik7:
Alejandro:

Ještě jednou díky za podrobný popis. Tvoje rady mi HODNĚ pomohou při výběru auta. Já mám nastaven limit do 150 tis. km a za přijatelnou cenu + samozřejmě dobrý stav.

Já bych si to asi tady v ČR v bazaru nekoupil, ale po prvním majiteli v ČR ano.

Určitě dám vědět, ale začínám mít obavy, že do konce srpna na žádnou takovou leštěnku za rozumné peníze nenarazím a pak už to nebude mít cenu a odložím to zas na jaro. Ale hledám každý den.

Co se té bílé týče, tak to vypadá, že nemá navigaci? A ten předek se mi moc nelíbí (ten nový - facelift?). Více se mi zamlouvá ten původní předem sline. Ael jak už jsem psal, je to super auto a určitě se o něj majitel dobře staral, jen to není to, co hledám.

Mně se taky facelift vůbec nelíbí, to už ani nedělal původní designer - Walter de Silva, který jednou prohlásil, že A5 Coupe je jeho nejlepší výtvor, právě v původních tvarech to auto je celkově sladěné a harmonické.

Co jsem se díval na sauto.cz, sportovnivozy.cz a tipcars.com, nenašel jsem ani jedno auto, do kterého bych šel. Na mobile.de jsem se nedíval, ale tam bych pravděpodobně skončil. Ale být tebou, asi bych odložil na jaro, teď už je polovina léta, pak příjde podzim, zima, chce to na jaře.
nahoru

sponzor





28.07 2014 19:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

28.07 2014 20:13


s7RanG:
patrik7: to jsi tady toho moc nevycetl, protože ty automaty kolem 150 budou zralý na repas. Dřív nebo později určitě.

Moc nevyčetl? Nevím jestli to myslíš vážně nebo ne, ale už jen tady v tomto vlákně můžeš vyčíst tyto informace a to nemluvím o informacích mechanika přímo s Audi a dalších zdrojů, ze kterých před nákupem čerpám.. tak bych naopak řekl, že jsem toho vyčetl dost.. nebo se pletu?


tomko222:

Automatu se neni duvod bat. Kompletni repas stoji kolem 50-60tis kc, a na moji a6 uz ma za sebou 380tis km a je jeste puvodni.
reveleR:
Ani autamatu se neboj, jen zůstaň u specifikace 3.0 a pokud možno s-line.
Milan A5 ABT:
Ahoj, já na mám 208.tis a jediné co jsem měnil byli klapky sání.
Alejandro:

Co se týče turba, o tom jsem naopak mluvil, jako o naprosto bezproblémové věci, která vydrží, a o automatu jsem nemluvil vůbec, protože mám v autě manuál. Zbytek známých co mají S-Tronic, si nestěžují.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 20:22


Co se týče automatu, tak tam budeš mít pravděpodobně Tiptronic*, nebo s-tronic. Já bych do tipronicu nešel, S-Tronic je mnohem lepší. Ten Tiptronic* je v pohodě a vydrží mraky kilometrů, S-Tronic je složitější a rozhodně nekupovat načipované auto s S-Tronicem ... více se opotřebovává. Jinak až po 200 tisících ty S-Tronicy začínají více škubat, hůře řadit a pak přichází čas na repasi. Nicméně tohle bych při koupi auta neřešil, pokud řadí sametově a hladce, tak je vše v pohodě. Nesmí to cukat, nebo řadit nahoru až moc pozdě. Kámoši co mají S-Tronic mají najeto max. 150, ani to ne, nikdo si nestěžuje.

U A5 bych se spíš bál podvozku, můžu mluvit pouze o S-Line, který je téměř identický s S5 a má životnost cca 150-170 tisíc km, pak odcházejí horní ramena (ty jsou včetně silentbloků), uložení tlumičů a taky i samotné tlumiče. Hodně záleží zda to auto najelo po městě, nebo ne. V případě dálnic podvozek vydrží i víc. U mě osobně se to celé začalo sypat najednou a to cca ve 140 tisísích, tak jsem to vyměnil rovnou celý.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

28.07 2014 20:37


Co říkáš na tyto dvě:

1. 3.0 TDI*, sice starší a více najeto, ale za 509 000Kč, ještě podle mě dají slevu. Takže případné problémy opravíš, věci na podvozku a brzdy, případně i klapky. Podle mě z tohoto auta se dá udělat za kilo bezproblémový.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2. 3.2 FSI*, ale zase bude to podle mě naprosto bezproblémový, barvu vyřešíš fólií, ikdyž nejsem příznivcem 3.2 V6, moc nejede.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

28.07 2014 20:42


Alejandro:
S-Tronic je mnohem lepší. .


S tronic* nevydrzi vice nez 130t km, pak vymena. u c7 jeste mene
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 104 | Témat: 12

28.07 2014 20:45


patrik7:
Alejandro:

Podle mě je těžší uvěřit, že zrovna ten můj konkrétní vůz je hodně poruchový, než že jsou to problémy A5 obecně.

Co se servisu týče, tak je rozdíl, jestli tam máš známého nebo ne, já mám v Porsche Praha Smíchov známého, který mi tyto veškeré závady vyvrátil, jelikož nemá důvod mi jako kamarádovi podávat zkreslené informace... přece není novinkou kdy v servisu opravují nebo opravovat chtějí něco, co opravu nevyžaduje..

A5OC.COM neznám, ale pokud jsou to tak rozšířené problémy, tak by se řešily snad i tady na audiklubu, ale tady jak vidíš, tak s ním moc lidí problémy nemá.. mluvím hlavně o EGR*.. klapky sání jsou jasné, ty odchází.

Na druhou stranu neříkám, že A5 je bezporuchové auto, ostatně sám ho ani nevlastním, ale za poslední 2-3 týdny jsem si o tom autu zjišťoval dost informací, ale např. o EGR* nebo o tom, že by automat či turba odcházely po 150 tis. km jsem zatím neslyšel. Tak aby případní ostatní zájemci nebyli z tvé recenzi až moc vyděšeni.

Ale jinak určitě díky za tvoji recenzi! O to víc si budu dávat pozor při výběru.. bylo by fajn, kdyby sem přispívalo více majitelů A5 s 3.0 TDI* bez úprav, páč většina těch poruchový věcí, co ti odešla, bude přECI* jen kvůli tomu mtm, ikdyž je to určitě dobře odvedená práce.

A co se týče té bílé překopané A5 na S5, tak to jsem zavrhl především kvůli těm úpravám výkonu, ale i exteriéru. Hledám spíše original zachovalý stav.


Nezlob se na mě,ale jestli ti tohle řekl mechoš,co pracuje v audi,tak buď o tom neví absolutně nic nebo tam začal makat včera a jeste se k němu zadnej 3.0 TDI* nedostal.
Ty problémy co popisuje Alejandro jsou realita na všech 3.0TDI, někde víc někde míň,ale určitě se objevují. Klapky,DPF*,EGR*, jeste u někoho rachtá při startu řetěz,kdyz uz rachtá moc, je potreba udělat napínáky na vačkách,popřípadě,kdyz je problem uz velký,celé rozvody
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

28.07 2014 21:00


Lusťa:
Mechanik tam dělá asi třetím rokem tuším.. a v servisu ještě EDG neměnili.. a jak vidíš, tak majitelům 3.0 TDI* co přispívali do tohoto vlákna to také neodešlo ať už na A5 nebo jiné podobné Audině (krom Alejandra)..

Ale tady sám vidíš, co člověk, to názor...

Alejandro:
Já bych do tipronicu nešel, S-Tronic je mnohem lepší.

belmondo:
S tronic* nevydrzi vice nez 130t km, pak vymena. u c7 jeste mene
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email