Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 23 června 2025
Celkem je zde 367 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: a5b85cabrio
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 254
Online návštěvníků
Návštěvníků: 362
Uživatelů: 5
Celkem: 367

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

22.07 2014 14:15


U tohodle auta nesedí celej předek, všimni si nad světlama, ta haupna je utopená dolů a nárazník v přechodu na lem taky nesedí..a když to takhle nesedí z fotek, tak bůh ví jak to bude vypadat naživo..
nahoru

sponzor





22.07 2014 14:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

22.07 2014 14:48


Zepelin:

ta haupna trochu nesedí máš pravdu, ale na nárazníku jsem nic nenašel.. každopádně nepatří k nejlevnějším, tak bych od toho kousku očekával, že to bude v pohodě, zkusím se opatat, co s tím bylo - třeba nebude tajemnej..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

22.07 2014 17:23


patrik7:
Kde přesně podle tebe to nesedí? Myslíš tady - http://www.sportovnivozy.cz/auta/42400/v/4-audi-a5-2x-s-line30-TDI*-quattro*.jpg?


Mám v TT 2.0 TFSI* TwinTurbo* a po Praze jezdím za 11, dálky pak 8-8,5. známí, co mají 3.0 TDI* A5 jezdí za 8-9 všude, 10 litrů si to podle mě vezme jen pod velmi těžkou nohou, stylem brzda plyn a u vylítaných kusů ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

22.07 2014 17:39


reveleR:

Také si to myslím a proto hledám 3.0 TDI*, ale nabídka je mizivá nebo alespoň nabídka bílých A5 je mizivá..

Tady se z toho vyklubala bílá fólie, takže škrtám - http://www.sportovnivozy.cz/57506-audi-a5-30-TDI*-q-s-line-bo-eib

Ono celkově těch A5 jak tak koukám moc není, když porovnám tohle téma A5 zde na audiklubu, tak má drasticky menší počet příspěvků, než ostatní modely a sem do tohoto vlákna přispívají většinou uživatelé, kteří nevlastní přímo A5, ale podobný model.

To tu vážně není tolik členů s A5 kupé?

Jinak začínám už pokoukávat po možnosti dovozu na mobile.de, ale ani tam momentálně není nijak moc velký výběr v mém cenovém rozpětí..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

22.07 2014 17:52


patrik7:
reveleR:

Také si to myslím a proto hledám 3.0 TDI*, ale nabídka je mizivá nebo alespoň nabídka bílých A5 je mizivá..

Tady se z toho vyklubala bílá fólie, takže škrtám - http://www.sportovnivozy.cz/57506-audi-a5-30-TDI*-q-s-line-bo-eib

Ono celkově těch A5 jak tak koukám moc není, když porovnám tohle téma A5 zde na audiklubu, tak má drasticky menší počet příspěvků, než ostatní modely a sem do tohoto vlákna přispívají většinou uživatelé, kteří nevlastní přímo A5, ale podobný model.

To tu vážně není tolik členů s A5 kupé?

Jinak začínám už pokoukávat po možnosti dovozu na mobile.de, ale ani tam momentálně není nijak moc velký výběr v mém cenovém rozpětí..


Už se na to nemůžu dívat, pošli mi do SZ kritéria, která tvé vysněné auto musí splňovat bezpodmínečně a která by sis přál, ale nejsou pro nákup vozu úplně stěžejní plus limitující částku, kterou jsi schopen na takové auto vydat a já ti ji seženu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

22.07 2014 18:10


)) za poslední 2 týdny jsem už projel všechny možné dostupné inzeráty, takže pokud nemáš nějaké jiné zdroje, tak mě jen těžko překvapíš večer pošlu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

23.07 2014 12:26


mě z celého mobile zaujal snad jen tenhle kousek http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/audi/model/a5/ [zkrácená url]
cca 600 tis. Kč vč. DPH, kdyby někdo na něm našel opět nějaké chyby či nějaký díl, který nesedí, dej vědět, předem díky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

23.07 2014 12:30


může to být fotkou, ale mám pocit, že byl měněný zadní nárazník ... ale bůh ví proč, mohlo to být poškrábané, nebo nějaký ťukanec a dobře to zpravili
nahoru

sponzor





23.07 2014 12:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

23.07 2014 16:23


reveleR:
může to být fotkou, ale mám pocit, že byl měněný zadní nárazník ... ale bůh ví proč, mohlo to být poškrábané, nebo nějaký ťukanec a dobře to zpravili


To já takový pocit nemám. Zkusím jestli bude ochotný jít třeba na 580 tis. Kč, ale chtělo by to ještě nějaké záložní auto pro případ, kdyby jsme u tohohle kousku na místě objevily nějaké větší vady.. kvůli tomuhle jsem právě chtěl to německo vyloučit, ale asi nemám na vybranou, V ČR se prostě A5 neprodávají.. buď jich je hrozně málo (viz. audiklub a tohle téma A5, kde přispívá hodně málo uživatelů) nebo je jich hodně, ale nikdo se jich nechce zbavovat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

23.07 2014 17:01


Já jedu do ndr příští týden pro z4, když si něco najdeš, nebo na něco natrefím já a budu to mít alespoň trochu po trase, tak ti na ni kouknu a případně rovnou přivezu.

Ale na to, že je u této, cos postnul, na tom nárazníku fólie, nebo že byl stříkaný bych si vsadil obě boty...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

23.07 2014 17:47


reveleR:

A ty jezdíš nárazově nebo nějak často? Respektive je to tvoje práce nebo..? A tenhle kousek nemáš po cestě? Ještě budu určitě hledat a ty taky kdyžtak dej vědět do SZ.

PS. pořád si myslím, že nárazník je ok)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

23.07 2014 19:42


Atterdon je kus, po cestě to nemám, ale jedu do Frankfurtu, tak to není zase tak daleko ... neživím se tím, pravidelně už vůbec ne, ale mám tam lidi v BMW a v Audině, navíc bratránek se tím 8 let živil, takže když někdo něco shání, víme kde a u koho si vykomunikovat prohlídku mechanikem, německé převozky, atd ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

23.07 2014 22:42


A to, že zde přispívá málo členů s A5kama může také být tím, že se jim tam ještě nevyzkytly běžné chyby starších aut. A7 tady je suverenně nejméně a taky to neznamená, že to jsou špatné auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

24.07 2014 8:03


Známí ted kupoval předváděčku v belgii. Sice Je to sportback a 2.0 TDI*. Ale za 35 000eur mas nove auto s 10 000km. Kazdopadně v česku se stačí auta i v autorizakoch a němci také stačí, protože tam nakupuje hodně vychodnaku a maji nas za kretény.Ale dá se tam vysoudit dobrý peníz za skrýté vady, hodně lidí na to sere a nesoudí se. Takže v zahraničí nakupovat jen s tím kdo v tom umí chodit a má něco za sebou. Jinak kokni co má v nabídce Audi Zentrum Heidelberg, máme tam dobré vztahy a vozíme tam nějake auta na servisy ikdyž je to 800km.A když bude něco jinde tak mi to na tu prodejnu dovezou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

25.07 2014 15:15


s7RanG:

já neříkám, že jsou A5 špatná auta, ale že je divné, že jsem na audiklubu postřehl asi jen 3-4 majitele A5 nebo se pletu? přijde mi to divné a rozhodně to nemusí znamenat, že je to špatné auto, naopak to může být tak, jak říkáš, že ještě neměly takové poruchy, aby se potřebovali s někým poradit na internetu..

Tuner2008:

koukal jsem na Heidelberg Audi a mají tam jen sportbacky
Naposledy upravil patrik7 dne 25.07 2014 15:17, celkově upraveno 1 krát. (12% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

25.07 2014 15:17


Tady jen tak pro zajímavost na co jsem náhodou narazil - http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/audi/model/a5/ [zkrácená url]

Ta poslední fotka asi nebude coupé, žé?
nahoru

sponzor





25.07 2014 15:17


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

25.07 2014 16:55


patrik7:
Tady jen tak pro zajímavost na co jsem náhodou narazil - http://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/audi/model/a5/ [zkrácená url]

Ta poslední fotka asi nebude coupé, žé?


Ale jo, je to pořád to samé auto ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

25.07 2014 17:00


a koukal jsi na poslední fotku? tuhle - http://i.ebayimg.com/00/s/NDgyWDYzMg==/z/oqoAAOSwEK9Txjyt/$_27.JPG to přece není coupe
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11505 | Témat: 100

25.07 2014 17:11


patrik7: proc?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

25.07 2014 17:38


tomko222:
patrik7: proc?

koukni na ty malé dveře, takhle vypadá coupe - http://im.sauto.cz/image/201407/2414/66/53d1145d66a42c3ee6a30100.jpg?type=im2
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11505 | Témat: 100

25.07 2014 17:43


patrik7: mno, hadat se nejdu.
Nicmene uz neco porid.

Jeden tady taky vybiral, a pak koupil Chevrolet Cruze. Nebo chtel cruze, nebo tak nejak.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2014
Příspěvků: 58 | Témat: 5

25.07 2014 17:52


jasně, že se nebudeme hádat, ale to v tom inzerátu 100% není coupe - http://i.ebayimg.com/00/s/NDgyWDYzMg==/z/oqoAAOSwEK9Txjyt/$_27.JPG

to je interiér sportbacku - http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a5/15952206?goFrom=po (http://im.sauto.cz/image/201407/2501/2a/53d1b4002a5ad343a0800000.jpg?type=im2). Nejlíp to posoudíš podle B sloupku, v coupe je vždy za sedačkou - http://im.sauto.cz/image/201405/2719/45/5384eb2645aa0a73b38f0200.jpg?type=im2

No hledám všude možně, dnes jsme se scházel s jedním členem zde z audiklubu, ukázal mi černou A5 automat v hodně dobrém stavu, takže už pomalu opouštím požadavek pouze bílé barvy, ale pokoukávám i po černé + automat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

25.07 2014 22:49


V případě potřeby ať dotyčný pošle SZ. Mám A5 3.0 TDI*, kupoval jsem jí v roce 2008 jako novou, a teď mám najeto 220 tisíc kilometrů. Zároveň mám několik známých, co mají také A5. Takže jak motor, tak i celé auto včetně podvozku znám dokonale, vím co odchází, co drží, na co si dát pozor a kde je kámen úrazu. Mimo jiné, moje je taky vizuálně přestavěná kompletně na MTM S5 K500. Takže na úpravých nevidím nic špatného, ale většinou jde poznat, zda do toho člověk vkládal srdce, nebo to dělal, aby mohl závodit někde na dálnici.

zepelin:
patrik7:

No benzín to už je jiná káva na to slyšim..
Spolehlivost určitě lepší, spotřeba plus mínus stejná, benzín voní, je to krásně tichý, kultivovaný,,a jestli jsi z Prahy, tak trápit tam po městě ty turba v dieslu nic moc..

Páťo bud frajer a když už přemejšlíš o benzínu tak jedině S5
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Na tuto S5 jsem se byl včera dívat. Z 50 metrů vypadá dobře, jak jsem k tomu přišel - bídný stav, stav laku otřesný, disky ohoblované, nárazníky poškrábané, naprosto neudržovaný auto. Pokud má najeto tolik, kolik se tam píše, tak s tím musel jezdit nehorázný dobytek. Jinak si to prostě nedovedu vysvětlit.

Jinak, co se týče spotřeba A5 3.0 TDI* vs S5, rozdíl je obrovský. Moje ve městě žere 10 litrů, S5 si bere 14-15 litrů. Dojezd moje je 800 kilometrů, S5 je 550-600 (při hodně lekhé noze). Celkově, jsou to naprosto odlišná auta, S5 má charakter, je to auto pro fandy, A5 3.0 TDI* je pouze svižné GT, s upraveným výkonem pojede jako S5, ale potichu a s ledovým klidem. Obecně, ale TDI* je mnohem příjemnější na dálnice, S5 je ironicky příjemnější ve městě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

26.07 2014 18:43


Alejandro: Hodis nějakou fotku té úpravy?

Jinak mám reálný dojezd tak 450km, s ladakem a užívám si jej.
Po dalnici a ve městě mi žere nejméně, min jsem však měl lehce pod 11, ale to byla výjimka.

Nadruhou stranu menší rizikovost, nemám mechy, Turbo* ani automat, který když dolujes výkon z TDI* prostě odejde (otázkou kdy)
nahoru

sponzor





26.07 2014 18:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

26.07 2014 21:36


Alejandro:

Jo kolego věřim tomu, krásnej příklad jak vypadají fotky a pak naživo..

A to se mi takhle z těch fotek docela i líbila..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

26.07 2014 21:41


A že z těch fotek vypadá fakt na ten nájezd zachovale...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

27.07 2014 14:04


Tady pár současných fotek s tím, že tentokrát vkládám neupravené, jenom focené z mobilu. Přemýšlel jsem, že bych jí prodal, jenže když si představím, kolik peněz jsem do ní vložil, a jak se o ní starám, a zároveň ty kusy, co se u nás prodávají, tak si raději nechám utrhnout ruce.

Jinak, koupil jsem ji v lednu 2008 a po 10 tisích kilometrů jsem ji nechal předělat ve Wettstetten na centrále MTM. Je tam přidavná řídící jednotka, tato (http://youtu.be/fghmrJqB-Gg), čili ne něco na typ URTuning.cz, kde je jedna krabička s drátkem, které se říká upravená řídící jednotka Potom výfukový systém od MTM a nyní kompletní S5 podvozek, když už byly tlumiče a některá ramena na výměnu, tak jsem to vzal celoplošně a vyměnil úplně všechno za originální S5. Vnější design je kromě kol kompletně MTM S5 K500. Kola mám zámerně 18, protože mám rád auto i podvozek a na české silnice je to tak akorát.
Jinak nyní najeto 219 500 kilometrů, ale všichni říkají stav na 70 tisíc Je fakt, že když se o auto člověk stará, tak počet najetých kilometrů ztrácí význam. Pár ojetých A5 jsem už viděl, všichni měli 70-120 tisíc a stav o mnoho horší než moje. Nechápu, co ty lidi s těmi auty dělají. Já osobně, po svých zkušenostech, bych do ojeté A5 nešel. Nebo minimálně s cca 100 tisíc Kč na případné náklady. U těchto aut je opravdu hodně důležité to, jak se k tomu choval člověk a co do toho tankoval. Je tam tolik proměnných, že prostě nemít ještě bokem 100 tisíc, tak raději S5 V8, která je odolnější a méně náchylná na údržbu.

Jinak, pokud byste měli nějaké dotazy na konkrétně A5 3.0 TDI*, tak je rád zodpovím. Tady je kopie soukromé zprávy a pár dalších věcí navíc, co jsem psal jednomu majiteli o mých žkušenostech:
Já jsem za ty roky co jí mám, řešil už hromadu věci a některé se opakují, například klapky sání, které budeš řešit stoprocentně, je to jen otázka času. Zároveň se celé sání motoru ucpává sazemi (nekvalitní palivo u nas - a to tankuji jen Benzina Verva Diesel), které hází kontrolku Check Engine, to se řeší tím, že se rozebere sání a vyčistí ... cca kýbl sazí Ty klapky odchází tím, že se ve spojivacích ložiskách opotřebovávají v důsledku tření tím jak přidáváš a ubíráš plyn. Dvojice klapek u Audi jsem dělal za 30-35 tisíc, druhou pak u neautorizovaného za 15-18 včetně práce. Taky je HODNĚ důležité jezdit po dálnicích a ne jen po městě, jinak DPF* půjde rychle do háje, stačí 30 000 kilometrů v poměru 80 město ku 20 dálnice a máš zaděláno na problémy. Takže pokud možné, tak pořádně provětrat na dálnici když je možnost. Problémy s DPF* poznáš tak, že se začně regenerovat co každé 3 dny. Normálně by měl max. 1x týdně. Co tě nemine je také EGR* ventil, mám už třetí v pořadí, u Audi mi to udělali za 15 tisíc, pak jsem jezdil do jiného servisu - cca 8 tisíc. EGR* ventil hází chybu motoru a odchází po cca 60-70 tisích kilometrů. Je to závada, se které se dá jezdit. Nedávno jsem vyměnil termostat, samotný díl za 5 tisíc, ale u Audi mi řekli, že potřeba kvůli tomu sundat celý předek (je hned za chladičem na přední části motoru přibližně uprostřed), takže řacha za práci. U mě v servisu mi to udělali bez sundání předku, ale je to hodně u zručnosti mechanika. Termostat u A5 odchází, ale až ve vysokém počtu najetých kilometrů.

Dalších problémů je tam více, ale to je na dlouho To by bylo tak na sraz někdy případně.
Naposledy upravil Alejandro dne 28.07 2014 19:16, celkově upraveno 1 krát. (3% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2013
Příspěvků: 185 | Témat: 11

27.07 2014 18:34


Tak a ted jsi odradil dost případných zájemců nutno říct, že realitou
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11505 | Témat: 100

27.07 2014 19:38


s7RanG: je nejaky rozdil mezi 3.0tdi v a6 a a5?
Pac mam najeto 370tis a EGR* puvodni.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.8. 2011
Příspěvků: 42 | Témat: 0

27.07 2014 19:43


Ahoj, já na mám 208.tis a jediné co jsem měnil byli klapky sání.ale dnes už jdou sehnat ty jednotlivé díly do modulu klapek a vyjde to na pár šupů,pokud jsi schopen udělat si to sám. zatím žádnej jinej problém s motorem. ťuk ťuk....
jinak co tu píše kolega o termostatu mi nějak hlava nebere ,když kukám na ETKU tak je cena za termostat 40,6,-EUR tj. asi litr. tak mu asi dali do palice. ještě normálně dostaneš 10% slevu na díly.
Naposledy upravil Milan A5 ABT dne 27.07 2014 19:54, celkově upraveno 1 krát. (29% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email