Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 prosince 2024
Celkem je zde 561 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: ralok
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 892
Online návštěvníků
Návštěvníků: 560
Uživatelů: 1
Celkem: 561

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 17:11


Ahoj,

je normalni, ze se pri jizde na dalnici v rychlosti cca 140km/h konstantni rychlosti pri -15 stupnich venku toci ventilator chlazeni? To by se melo uchladit vetrem ne?Jeste nevim, jestli to nema nakou spojistost, ze mi budiky ukazuji spatnou teplotu. Maximum je cca 75stupnu. Nikdy ne vic.

Nake napady?Je to spravne?

Dik

PS: 1.9TDi 81kW
nahoru

sponzor





05.01 2011 17:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.01 2011 17:17


V pripade teploty -15 by se to melo v klidu uchladit samo. Pokud se toci vetrak, tak to podle me nebude uplne v poradku...

Jinak s tou teplotou na budikach bude problem bud v cidle, kabelazi a nebo v samotnych budicich. Na diagnostice jsi byl? Ta by mohla hodne napovedet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 17:19


Zkusim to vecer pichnout na vag a hodim sem vypsany chybovy kody... ale je to divny
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

05.01 2011 17:21


martanskej:
ventilátor má své vlastní čidlo, takže není závislé na teploměru. To že ti ukazuje teploměr nízkou teplotu může být špatným termostatem. Podle čeho poznáš že ti při takové rychlosti sepne ventilátor?? To přece v autě nemůže být slyšet.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 17:22


Jeste jedna vec k me audince. Predvcerejskem mi odesel pastorek na starteru. A kdyz jsme ji tlacili bokem na parkoviste, tak pri manevrovani s volantem tekl (docela proudem) olej ze serva. Znamej na to koukal a rikal, ze nekdo kdo tam tam lil olej, nevedel asi, co je ryska a nalil ji tam dost nad. Je to mozne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 17:24


Protoze kdyz v -15 zastavim na odpocivadle, tak se toci. Coz si myslim by nemel, jelikoz procedura snizeni rychlosti z 140 na 0 km na odpocivadle netrva dyl jak 30s a myslim, ze by spis motor mela ochladit, kdyz pustis nohu z plynu a podrazujes. Kdyz vypnes motor tak citis jemny brneni.Je tak?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

05.01 2011 17:31


martanskej:
Aby se to přehřívalo, je asi fakt blbost. zřejmě ti odešlo čidlo a spíná dřív než by mělo. To stejný termostat, buď zústává vyset, nebo se otevírá dřív.
Z toho serva to odsaj stříkačkou a pak uvidíš. Víc k tomu nevím, ale neboj vznikne tady k tomu diskuze, až tě bude bolet hlava.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 17:36


Diky za info netusil jsem to s tim termostatem. Zkusim ten vag a uvidime

Jen se to nebojte komentovat, vim, ze o tom nic nevim, takze se rad poucim
nahoru

sponzor





05.01 2011 17:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

05.01 2011 18:37


U těch budíků je to klasika. Je problém přímo v nich, s tím ventilátorem to nejspíš nesouvisí.. Řeší se to tady každou chvíli. Pár lidí to spravuje, ale po čase se problém vrací. Jediné spolehlivé řešení je výměna samotných budíků. Na cenu se radši ani neptej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 19:15


Kdyz uz bych ty budiky menil, tak bych tam chtel Maxidot*. Cena?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

05.01 2011 19:41


martanskej: v autorizáku osmnáct až třicet tisíc. Když ti je sežene a namontuje nějaký fachman, tak devět tisíc. Tuším Vlasta to tady dělá...? Dočasná oprava tisícovku až tři. Mění se tam procesor. Ale je to fakt na chvíli.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 19:52


Uh.. mel jsi pravdu, lepsi nevedet. Ted nebudu spat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2324 | Témat: 150

05.01 2011 19:58


Dělá to uživatel Satas a Lumpiq, nevím přesně, ale myslím, že to není ani těch 9tis....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

05.01 2011 19:59


9 nebo 8, je to proste ranec... asi budu dal jezdit s 75stupnema
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.4. 2010
Příspěvků: 320 | Témat: 23

05.01 2011 20:03


martanskej:
asi budu dal jezdit s 75stupnema


Nebudeš první ani poslední takový majitel A3/TT
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.01 2011 22:33


cca 9 tisic to stalo komplet na moji A3 a to mam facelift... U tech je to drazsi, protoze jsou budiky jiny nez predfaceliftem (uz jen protoze facelift ma 260km/h misto 240) a je hrozne tezky je sehnat.

Navic jsem to chtel rychle, takze kdyz si pockas, tak to budes mit podle me levnejsi.

Napis si primo Lumpiqovi nebo Satasovi, ty ti presne reknou.

Jinak v audi pokud bys bral ty samy co uz mas tak vymenou stare za nove cena cca 10 tisic, v pripade ze bys chtel uplne jiny (jako ja, ze jsem chtel Maxidot*) tak si priprav 28 tisic a dost se kroutej, kdyz bys je vubec chtel. Kdyz jsem se tam ptal, tak mi ani nechteli skoro rict cenu, protoze tam pry dle VINu nepatrej.
nahoru

sponzor





05.01 2011 22:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 403 | Témat: 18

05.01 2011 22:47


Hawkeye:
Ja mam A3 pred faceliftem a taky mam budiky do 260.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.01 2011 23:30


CzmertakCZ: Popravde receno jsem si neuvedomil, ze mluvim pouze o dieselu... Tam tusim rikal lumpiq, ze je prave problem, ze starsi budiky jsou pouze do 240 a nemaj ty dva dalsi displaye po stranach.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.11. 2010
Příspěvků: 165 | Témat: 8

06.01 2011 8:22


ja mam A3 rv 2000 8L 1.9TDi, tzn predfacelift a mam budiky s 260km/h a dva displaye. V original Audi to delat neprichazi v uvahu.. Zatim me to moc netrapi, spis me vic stve to chlazeni, jeste jsem se dostal k vagu, takze jakmile se na nej pichnu tak sem sechno napisu (bojim se, ze toho bude hodne)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email