Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 28 dubna 2025
Celkem je zde 131 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 161
Online návštěvníků
Návštěvníků: 129
Uživatelů: 2
Celkem: 131

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

01.01 2014 13:11


Ale jo S3 ma pekny zvuk tuzer nebo netuzer vse je uhel pohledu :-)kdyz jsem auto koupil tak melo vykuchanej kat a vyhozenej stredni tlumic a zadni tlumic mel 4 koncovky,zvuk dobrej :-)kdyz mas dva vyfuky tak m uzes zkouset co ti bude vyhovovat
nahoru

sponzor





01.01 2014 13:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.8. 2013
Příspěvků: 46 | Témat: 2

01.01 2014 13:12


no hodně lidí říkalo dej tam trubku.. sám nevím ...tak asi dám rezonátor a originál koncák...přejížděl jsem jen s vyndaným koncákem a to byl rámus jak blázen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

01.01 2014 13:15


Nejaky tlumic to chce,samotna trubka neni na silnici je to hlucny jako prase
Predni sedacky zadni sedacky s modrou Alcantarou mam taky na prodej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.01 2014 21:12


Muže mi prosím někdo ještě vysvětlit, jaktože se zapojenou vahou vzduchu mi tlačí Turbo* 0,5Bar a s vypojenou to tolačí 1,1Baru?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.01 2014 23:46


Ze by byla ta vaha spatna ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

14.01 2014 23:48


Jasne, je urcite spatna. Ale nemelo by to byt v nouzovem rezimu po odpojeni. A tlacit max 0,5 bar.?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

14.01 2014 23:55


Nemyslim si me totiz bez vahy auto jede taky.trhane a cuka ale Turbo* tlaci jak ma.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

16.01 2014 13:03


mi jede taky s odpojenou vahou a necuká ani netrhá, na nechanickém regulátoru tlaku mám naladěno 1 - 1,1 bar a Turbo* tlačí stejně jak s vahou tak bez váhy. taky mi nejde do hlavy, jaktože neskočí nouzák. myslel sme si ještě že to je tím že mám jeden z těch prvních motorů, ale od kámoše Leon Cupra s motorem BAM 165kw a má r.v.2004 to jede taky bez váhy a bez nouzáku..
nahoru

sponzor





16.01 2014 13:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2234 | Témat: 26

16.01 2014 13:47


aj mne to slo bez vahy a bez nudzaku..keby som sa nepozrel na live data v diagnostike tak ani nepridem na to, ze mam vadnu vahu vzduchu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

16.01 2014 13:49


mno mi to s vahou cukalo a celkově lblo, jak sme ji odpojil, tak to jelo bez problemu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 20:43


Tak panove vaha vzduchu nova, a n75 taky. System je tesny. Turbo* praskle neni. Bov novy. Se zapojenou vahou vzduchu tlaci turbina 0,4 bar. S odpojenou 0,9. Pri stedenem startu pod 10 stupnu motor cuka vynechava strili do vyfuku. Chyba na diag zadna. Mam to nechat tedy jeste odcipovat. Nebo poradite mi jeste neco dekuji..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 20:48


pokud si někde z okolí fm a ovy, tak můžu dojet a můžeme tam dát mechanický regulátor turba. Mám ten tlak teď snížený na 1.1, s elektrickým regulátorem mám tlak 1,3. Je divné, že ti to tak blbne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 20:56


a na jaké diagnostice si to měl ? Z vlastní zkušenosti vím, že origo Bosh ukazuje i chyby, co Vag nenajde, tak ještě tohle zkusit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 21:02


Na delphine, a na vagu.. Ale regulator mi nepomuze... Pokud mi to nepofrci s vahou, tak to tam podle me nema cenu davat.. Nebo proc myslis ze by to mohlo pomoct. Jinak dikes za ochotu.. Kdyz tak bych se ozval..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

22.01 2014 21:55


Jeste me napada Lambda*, ta umi taky delat problemy s turbem a s cukanim.odkud jses?v praze ti to muzu domluvit na diagnostiku a prohlidku motoru.to by bylo aby se nato neprislo:-))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

22.01 2014 21:57


Jo a vahu mas od Bosche?? Nebo nejakou nahradu?
nahoru

sponzor





22.01 2014 21:57


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 22:22


Jo, vaha bosch, akorad tet jsem odpojil hadici k wasgetu, a auto jede o hodne lepe.. Do te hadicky uc fuci vzduch pri volnobehu, a jestli to ten N75 otevira, tak je jasne ze to nepojede. Odpojene Turbo* tlaci sice 0,5 bar ale s roustoucima otackama to pak vyleze na 0,9. Urcite ne 1,5 jak by melo pri odpojenem wasgatu. Daval jsem tu dotaz jak ma ten ventil fungovat, ale nikdo mi neodpovedel. Abych mohl rict s jistotou jestli je i ten novy spatny nebo ne. Je to sice eaton, ale ma stejne cislo. Je to cele nejake divne. Turbina chodi krasne, i banka. Tak proc to hernajs netlaci 1,5 bar. Pri odpojeni. Potom nechapu tu vahu, proc to bez vahy jede, a s vahou ne..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:01


tím mechanickým bys obešel tu elektrickou regulaci, pokud by to škubalo aj s tím mechanickým, tak pak možná ta Lambda*. Pokud to s mechanickým pojede normálně, tak je chyba v te regulaci. Hlavně na diagnostice tu lambdu zkontrolovat, myslím hodnoty, protože už sem aj viděl, že diagnostika vypsala vahu aj lambdu, vyměnila se vaha a chyba o lambdě zmizla.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:03


a kolik ti ukazuje budík podtlak při volnoběhu ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 23:08


0,5 - 0-7 tet jsi nejsem jisty jestli u studeneho nebo tepleho motoru...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:12


mno já mám za tepla a za studena stejný. A za jízdy ? Já třeba mám jednu hadici podtlakovou diravou a budík mi stabilně ukazuje -0,6. Tuším, že zprávně má být -0,7 až -0,8, ale nejsem si jistý.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:19


-0,8 tam mám jen za jízdy, když mám zařazené a pustím plyn.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 23:19


Nejsem si sto pro jisty ale pri jizde myslim taky tech 0,5 .. Zitra to jeste testnu a napisu. Jestli to mam mit az 0,8 tak by mohla byt nekde zrada, ale uz jsem to kontroloval..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 23:21


A co mas za motor? Ja mam AMK.. Dve lambdy..
nahoru

sponzor





22.01 2014 23:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:31


mám APY. Tam by ale neměl být velký rozdíl. Ty motory maj tuším stejné turba ( bez čidla EGT neboli k04-020 ). O 1 lambdu máš víc, jen proto, že máš euro3, druhá Lambda* je jen diagnostická a ověřuje funkci katu (takže další zbytečné dráty a data pro jednotku navíc ). Nejsem si jistý, ale ten podtlak by měl být stejný na všech 1.8t (110, 132, 154, 165 kw ) stejný. Někde sem otom četl. Kamoš s Cuprou 165kw podtlak nemá zapojený a druhý s GTI budík nemá, takže sem neměl možnost to ověřit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 23:36


No ale ja mam EGT...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

22.01 2014 23:51


zas to ale ber tak, že egt nemá s podtlakem nic společného. Rozdíly v těch motorech sou, ale nepatrné. Zítra mrkni na ty podtlaky a uvidíš . Aj ta diagnostika. Člověk se nesmí divit, že bosh za cca 60000 ukáže něco jiného, než vag za 500kč z aukra
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

22.01 2014 23:54


Mam dephinu za 60 tis..... ale bosch je dobrej, uz jsem to vicekrat slysel. No kazda diag. Umi neco jineho. Kazda je dobra na jine auta. .. K
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 0:03


kura za tu dephi je taky taková paleta :-O ? A za jízdy ti taky nic nevyhodila ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

23.01 2014 0:15


Za jizdy jsem to nezkousel protoze mi driv chcipne baterka v notasu ale zkusim to na chvilku alespon.. Ale tak asi bych cekal ze se ty chyby ulozi.. Po jizde jsem to napichoval bez vypnuteho klicku.. Jeste se zeptam na ty podtlaky.. Jsou to jen dve, nebo tri hadicky za klapou v sani. Jedna jde ventilu na bov, druha na regulaci listy.. Mam tam ale jiny bov takze ventil rizeni serioveho bov jsem vyradil. A ty ostatni dve nebo jednu podtlakovou hadicku jsem kontroloval. Nebo je tam jeste vice podtlakovych hadicek? Zkontroloval jsem co jdou vsechny ze sani do rozdvojek az po jejich konec.. Auto jsem kooupil z it.. A je tam nove Turbo*.. A slo poznat ze s tim v sim nekdo neco delal.. Tak nevim jestli se jim to nepovedlo oravit a vymenili turbinu, nebo byla rosekana.. Musi si najit cas, a zacit od nuly.. Zmerim jeste tlaky motoru, a tlak na liste.. Na emisich sem byl, mam tak znameho, a emise jsou dobre, v norme.. Ale turbina se mi vytahovat nechce. Nakonec mi ale asi nic jineho nezbyde.. Ale az po prehrani softu..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email