Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 28 dubna 2025
Celkem je zde 124 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Salam54574
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 160
Online návštěvníků
Návštěvníků: 123
Uživatelů: 1
Celkem: 124

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 0:28


Turbo* jen tak pro srandu nevytahuj . Stím sem si užil dost . Za sáním jsou tuším 3, jedna jde na EGR*, druhá jde na regulátor paliva, a třetí, to bych ta by měla jít na tu spleť podtlaků, co jsou pod krytem motoru, to vše jsou taky podtlaky. Ty hadice se takhle napytel řeší, protože jich tam je opravdu dost. A co tam máš za bov ? Nějak mi není jasné, proč si něco vyřazoval, tam stačí akorát zaslepit sání a dat to na puvodní hadice. Ty hadičky a jiné věci okolo budeš muset pořešit s někým, vedle koho postavíš auto a ty rozdíly pujdou vidět. Nakonec tam bude něco špatně zapojené a to bude celý problém.
nahoru

sponzor





23.01 2014 0:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

23.01 2014 0:47


Vyrazoval jsem tu splet podtlaku co rikas... Je tim ovladany origo bov a kdyz jsem dava druhej, tak to tam je prece zbytecne.. Lepsi je podle me kdyz jde do bov podtlak primo ze sani .. Mam tam SSQ sekvencni.. Vim ze to neni zadna pecka , ale mel jsem ho uz na S3 apy, a vse fungovalo dobre. Tlakoval jsem ho kompresorem na 2 bary, a tesni dobre. Mi spis neni jasny ten N75.. On reguluje, nebo se jen otevre a zavre? Ze je na volnobeh uz otevreny.. Uvazoval jsem ze bych budik zapojil jeste mezi regulaci turba, a wasgate.. At vim jaky tam je tlak pri jizde...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 1:06


ten dvoumembránový ? Ten je pecka, kámoš ho má na cupře. Ale všechny bov fungujou stejně, takže teď kdybys tam dal serii, tak to musí jet stejně. Nenapadá mě žádné vysvětlení proč to tam je zbytečné. Ta n75, jak mi spadla hadička z westgate, tak mi to taky foukalo na volnoběh. Teď jak sem tam dal mechanický regulátor turbosmart, tak co se týče rostoucího tlaku turba s otáčkama nepoznám rozdíl od elektrického. Sám nevím, jak to funguje
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.01 2014 6:02


S3:
V Lepsi je podle me kdyz jde do bov podtlak primo ze sani ..


Urcite to lepsi neni. RJ pres ovladaci elmag ventil dokaze mnohem rychleji a inteligentneji ridit BOV ventil. Neni to zavisle na podtlaku v sani. Ma to vlastni vakuovou banku.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.01 2014 6:12


redy72582:
zas to ale ber tak, že egt nemá s podtlakem nic společného. Rozdíly v těch motorech sou, ale nepatrné. Zítra mrkni na ty podtlaky a uvidíš . Aj ta diagnostika. Člověk se nesmí divit, že bosh za cca 60000 ukáže něco jiného, než vag za 500kč z aukra


Jak to tak ctu, co tu resite,...na tyhle auta se musi jit vyhradne VAGinou. Tahat na to KTS Bosch nebo Deplhi je totalni nesmysl. Dalo by se rict ze i ten vag z aukra bude lepsi nez vyse jmenovane.

Mam vsemozne vybaveni, ale vzdycky si vystacim s vagem. Dalsi pitomost je neco resit za jizdy "online", nikdy si nestihnes vsimnout, idkyz bude ridit nekdo jiny. Data se musi logovat, coz ma VAG vyresene velice dobre. Nalogovat vahu vzduchu, signal regulace pwm pro N75, dobu vstriku. Nektere novsi jednotky umi "dokonce" zobrazeni plniciho tlaku v mbar. Projet a zalogovat, posleze si k tomu v klidu sednout u kavy, prepnout zobrazeni dat do grafu, upravit meritka a problem musis najit. Mimo to,na tyhle akce uz musis mit databazi dat jak mam ja, abys prave mohl srovnat hodnoty. V jednotkach nenajdes udaj pozadovana hodnota/merena hodnota.

Taky necekejte, ze jednotka vypise zavada xxx...Takové info je mnohdy velice zavadejici, mnohdy je to jen dusledek, ne pricina. Takovou informaci beru jako orientacni a neprikladam ji zadny vyznam. Skutecny problem musi kazdy dobry diagnostikar najit sam a to v merenych hodnotach, kde bude takrikajic cist mezi radky.Tohle za nikoho neudela ani diagnostika za 60tis...nektere veci jsou k nezaplaceni
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.01 2014 6:28


S3:
Mi spis neni jasny ten N75.. On reguluje, nebo se jen otevre a zavre? Ze je na volnobeh uz otevreny..


Stav ventilu N75 na volnobeh je jaksi relevantní ze...

Regulace probiha prave zpusobem otevru zavru, resp. proporcionalne. Mimochodem, bylo by dobre se neco priucit kluci. Vidim ze ani netusite, jak N75 regulace pracuje. Pokud N75 odpojim od RJ motoru, pak jsou otevrene kanaly: tlak v sani jde primo do bypass banky a Turbo* si timto zpusobem zreguluje tlak mechanicky (nouzove), aby se neprefoukalo. V tomto stavu to muze natlacit cca 0,4bar.

Za normalnich podminek kdy vse pracuje jak ma, tak v urcitem pasmu je pozadavek na plnici tlak rekneme 1,0bar (=priklad). Privedenim 12V na ventil N75 zavre cestu k bypass bance, tim padem jdou vsechny spaliny na turbinu, plnici tlak narusta. V okamziku dosazeni napriklad 1,1bar prestane jit 12V do ventilu, ten se otevre, tlak projde pres ventil na regulacni banku, a spaliny zacnou proudit mimo turbinu, plnici tlak se snizi na 1,0bar. Dale se dej opakuje. Vse zjednodusene popsano. V realu je to trochu jinak, protoze ne v kazdem rezimu motoru je pozadavek na maximalni plnici tlak. Nekdy je vhodnejsi pouzit nizsi tlak, tim padem priotevrit reg. klapku, protoze spaliny rychle vyleti ven,a Turbo* potazmo motor se takto dokaze rychleji "roztocit".
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 6:36


mno z vlastní zkušenosti vím, že bosh mi našel víc než vag, proto sem to psal . Stím co píšeš zkušenosti nemám vůbec, jinak k tomu ovládání bov. Co si udělal stím konektorem co tam je napichly, že to nic nehlásí ? Já ho jednou zapoměl zapojit a ventil nefoukal vůbec. Tak to odstranění mi trochu do hlavy nejde.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

23.01 2014 7:09


redy72582:
mno z vlastní zkušenosti vím, že bosh mi našel víc než vag, proto sem to psal . Stím co píšeš zkušenosti nemám vůbec, jinak k tomu ovládání bov. Co si udělal stím konektorem co tam je napichly, že to nic nehlásí ? Já ho jednou zapoměl zapojit a ventil nefoukal vůbec. Tak to odstranění mi trochu do hlavy nejde.


co si prestavit pod tim, ze bosch nasel vic? Vic ceho? Hlavne by me zajimalo u jakeho vagenu to melo byt...protoze moc neverim tomu,ze to bylo koncernove auto.
nahoru

sponzor





23.01 2014 7:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 7:36


mno byla to moje S3 . Blbnul mi EGR*, ale nevěděl sem přesně čím to je, tak sem to pichl na vag a vypsalo mi to jen sekundární vzduchové čerpadlo- špatná funkce. Nevím už jak přesně tam ta chyba byla. Napíchli sme to pak na bosh a vypsalo mi to i váhu vzduchu a lambdu. Váhu sem odpojil a všechny chyby krom váhy zmizely. Váha zůstala jen kvůli odpojeneho konektoru. Vyměnil sem váhu a bylo po problémech . Tak samo se mi někdy nezapíná alarm,ale vždy se auto zamkne. Vag mi nenašel žadnou chybu a bosh mi vypsal nějakou chybu na zámku levých předních dveřích
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 7:38


*bosch
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

23.01 2014 11:50


Tak podtlak mam zmerenej. Je to tech -0,7 - -0,8 ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 20:03


tak to by mělo být v cajku. Sem zvědav na co nakonec přijdeš .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

23.01 2014 20:20


no to ja taky..ještě mě napda škrtici klapka..ale potřeboval bych se ujistit v tom, že když odpojim regulaci turba, nemyslím elektriku ale hadičku na wasgate tak by to mělo tlačit max.tlak.. na stare S3 mi to dělalo..Pokud to tam musí tlačit tak je prostě něco s turbem..i když zase nechapu že když odpojim vahu tak to tlači 0,9 bar..semtam se mi to stane i když mam vše zapojene ale opravdu jen vyjmečně..musím ještě problikat kabelaž..když DAM* 1, plny tak prostě 0,4 vic ani ranu ani když to točim do 6tis. a trochu se mi roztřepe když mam plny plyn rafička budiku.ale opravdu jen nepatrně. to podle mě taky neni v pořadku..jestli na nic nepřijdu budu muset navštivit pana toona85 ale mam to docela z ruky..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

23.01 2014 20:29


tak to zkus zítra odpojit a napiš . A nebo si pujč od někoho poblíž ten mechanický regulátor. Tím podle mě zjistíš, jestli je chyba v turbu nebo ne. Je to otázka 10 minut ( projetí s vahou aj bez ). Když to bude blbnout, tak je jasne že chyba je jinde. Ten mechanický používá vcelku dost lidí, takže by neměl být problém to sehnat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

23.01 2014 20:34


na ja myslel ujistit jako v tom že to tak opravdu ma dělat.. odpojene jsem to měl už asi 20 krat a prostě 1,5 bar to netlači
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

23.01 2014 20:45


A nemas Prahu bliz nez Zlin?zavolej a nebo zajed za Ondrou Holeckem(BEDAS2)audi-sport.cz
Zkus jeste projet tu kabelaz ale pokud to netlaci 1,6 s odpojenym regulatorem tak by mohla byt chyba v turbu.
Cidlo tlaku v potruby je OK? zkousels ho?
nahoru

sponzor





23.01 2014 20:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

25.01 2014 14:00


Ne, Prahu mam přes celou republiku..Včera jsme chtěl zkusi ten s nímač tlaku. Měřil jsem to vagem, ale hodnoty mi nějak neseděly, a po odpojeni vag stale ukazoval nějake hodnoty. Pokud jsem se diva na spravny snimač. Ale jiny jsem tam nenašel..jel jsem až ke skupině 80..pak mi exnul notas.Taky jsem odpojil baterku, pořadně to projel a vyzkočily dvě chyby..
17705 rozdil tlaku mezi turbem a klapkou
17608ridici ventil preplnovani mech. chyba
na netu jsem našel podobne přiznaky, jeden byl vyřešel resetovanim klapky a druhy špatna mapa..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.10. 2012
Příspěvků: 84 | Témat: 6

25.01 2014 16:53


a pak že nic nevypíše . A coolery nebo hadice nejsou určitě prasklé jo ? Ten řídíci ventil je n75 ? Nebo něco jiného nevíš ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

26.01 2014 19:10


Chladice a hadice jsou urcite v pohode, tlakoval jsem to.. Jedinou hadici co jsem netlakoval je kterou jsem netlakoval je od turbiny.. Ale tu jsem mel venku a dira tam neni.. Ten ventil bude ta N75..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

26.01 2014 20:54


Hele ten snimac tlaku v potruby je na te hadici z druheho cooleru ke klapce.ten taky umi dalat velky bordel s tlakem turba a cukanim.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

26.01 2014 20:58


jo, ja vim kde je... když ho odpojim tak to jede huře..ale o moc nee..potřeboval bych spiše vedět kde ho najdu na vagu..našel jsme něco , bylo to v milibarech, ale po odpojieni to pořad na vagu ukazovalo..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

26.01 2014 21:00


aha tak na vagu nevim kde to je
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

02.02 2014 14:05


Tak skupina to je 105..a snimač tlaku mam v pohodě..ještě bych zkusil nastavit znova wasgate , je tam přecejenom nove Turbo*, tak jestli to frajeři v italii dobře nastavili. Nevit jak to nastavit??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

04.02 2014 20:31


Tak problem vyresen!!! Spatna vaha vzduchu, spatne nastaveny wastgate, a bov s odfukem ven. Bov jsem mel pred tim na S3 APY , a fungoval dobre. Bohuzel u motoru AMK nepouzitelny. Turbina tet sice tlaci 0,9 na 1,2 i 3 v pohode. Ale na 4ku uz tlaci jen 0,7 a na 5,6 0,6 baru. Takze jeste to neni dokonale.. Nejake tipy? Dik moc...
nahoru

sponzor





04.02 2014 20:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

08.02 2014 13:36


Tak chlapci, zavada pretrvava. Motor je ko, kopres na druhem valci 6bar. Na ostatnich do 10 ti. Uz vim proc je tam nova vana, a turbina. Motor nezaklepe ani trosku, takze pocitám ze frajeri urazili vanu, zapekli se krouzky , a odesla turbina. Podle me vymenili turbinu, dali jen nove saly, a vanu. A ja to tak samozrejme koupil. Jen jsem se chtel zeptat jestli ma nizka kopres az takovy vliv na tlak turba. A jestli uz tu resil nekdo prekrouzkovani... Valce budou snad ok, jinak asi vybrus. Delal to tu nekdo na S3.. Nechci kupovat druheho zajice v pytli!!! Dik za ot..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.1. 2011
Příspěvků: 422 | Témat: 14

08.02 2014 16:38


Ja vybrus mam ale delal se kvuli zvysovani vykonu ne kvuli nizke kompresi.Myslim ze i ta komprese kolem10ti je malo mela by byt od11 vejs myslim. komprese by nemela mit vliv na tlak turbaa.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2235 | Témat: 26

08.02 2014 19:58


tak tak , ja som mal kompresiu za studeneho motora (ma sa merat za tepla) nejak okolo 11 na troch valcoch a na jednom 10,5...

teoreticky to moze mat nejaky vplyv na tlak turba, ale ci az taky velky ze kvoli tomu sa nenafuka ani na polovicu, tak to neviem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

13.02 2014 21:43


Tak palice je dole...řadny podpaleny ventil, a žadne připečene kroužky jak jsem čekal..valce krasne ještě vyrazne honovani všude..kroužky taky pěkne. Kompres musela zmizet leda přes ventily.A taky jsme uvažoval třeba jeslti nemuže byt špatne to časovani saci vačky,ale to by podle mě byly ventily podpalene.A tyky si mysliím že by to snimač vačky poznal a vyhodil chybu. Všechny co vytahli turbinu bez hlavy obdivuju.. ja měl štěsti, že jsem si mohl sundat prvni hlavu a pak turbinu :)Turbo* taky bez zavady..minimalni vule, žadna prasklina. Jestli bude mit kompres vliv na tlak turba vam zde brzo sdělim. Muže mit vliv na tlak. POkud to nebude ono, tak už nechapu co to muže byt. Už jen zrada v benzinu leda. Hodim sem video, co mi to děla.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

13.02 2014 21:52


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
takhle mi to jelo s mechanicky odpojenym ventilem N75..při akceleraci to vyšplaha na cca 1bar, hned potom spadne na 0,4 - 0,5 bar. potom jsme deceleroval, a zase šlap na plny plyn..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2011
Příspěvků: 127 | Témat: 19

18.02 2014 21:07


Tak dneska další skvělá zráva..Hlava je praskla na 8mi mistech.Takže se musí zavařit.A řikali že tam vyběhane voditka na vyfukovych ventilech dlouho neviděli..Takže kopres utikal asi přes vfukove ventily..Nevim jeslti se to podařilo někomu uvařit nebo co, ale vodu mi to nevytlačovalo..Nevite čim by mohly byt zpusobeny vydřene voditka na vyfukovych ventilech? Hlava sunovana určitě nebyla, a vrch je jak novy..Cena za opravu hlavy by měla byt pry cca.6000,-
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email