Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 15 června 2025
Celkem je zde 516 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Bebe007
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 245
Online návštěvníků
Návštěvníků: 513
Uživatelů: 3
Celkem: 516

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

09.10 2011 16:09


kluci, kdyz DAM* auto dokopce cumakem nahoru, tak nejde ponejakych hodinach nastartovat.... vsude bublinky... nakonec ho nastartuji...peknej dym z vyfuku. staci ho nechat cca pres noc a uz nenastartuji... jakmile ho DAM* z kopce cumakem dolu, tak i po tydnu naskoci na prvni otoceni starterem... Prej to muze byt cerpadlo. Doufam ze ne... mate nekdo zkusenosti? diky moc...
nahoru

sponzor





09.10 2011 16:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

10.10 2011 22:49


nikdo nic nevi?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

10.10 2011 22:51


jinak je to 2.5Tdi 110kw AFB, palivak a ventil novej. nikde nic netece, nerosi atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 8

11.10 2011 6:42


Ahoj.Aka je stara Audina?Nemenili Ti Turbo*?Mam ten isty problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

11.10 2011 19:36


mam rok 1999. Turbo* je pry nove nebo repas... mam auto cca pul roku a je v nem uz dost penez... uz me to s...e
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 8

11.10 2011 22:09


Aj mna to s.....!Pri vymene turba mohli buchnut do tej plastovej kocky co idu tie dve hadice do cerpadla.moze tam byt prasklina.alebo mozu uz byt zvetrale tie dve hadice k cerpadlu.vedenie od nadrze k palivovemu filtru.Vyriesil som to tak ze pred fiter som dal tu gumovu rucnu pumpicku.Ked mam pocit ze to nestartne,tak pred startom rucne dopumpujem naftu.To je zatial len taka prva pomoc.(uz asi sest mesiacov)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 10

13.10 2011 20:02


no mam ten isty problem a zacalo to robit po vymene cerpadla.Uz som skusal hadam vsetko chystam sa este vymenit komplet hadice od nadrze az k cerpadlu a ked to nepomoze uz fakt neviem.Prepady mam nove,filter aj so spatnym ventilom tak isto eventualne by to mohola robit skrutka na cerpadle kde sa napaja hadica vyzera ze ma v sebe gulicku proti vracaniu nafty ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

14.10 2011 18:53


zita to jdu cele zkontrolovat... tak DAM* veet... budu kontrolovat cele vedeni od nadrze...
nahoru

sponzor





14.10 2011 18:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

17.10 2011 23:25


dalsí poznatek: kompletne jsem zkontroloval vedeni z nadrze az k palivovemu filtru a je to o.k. Pak jsme s kamosem kontrolovali hadice od filtru k vstrik.cerpadlu a ejhle. Hadice od filtru k cerpadlu lehce uvnitr natrhla a pri kontrole a natlakovani vzduchem jsem zjistil ze to tam utika, takze jsme ji zatim o ten kousek spatny zkratily. Dale jsme nasli, ze jak je hadice od filtru k pal. cerpadlu a k ni je pridelana ta pruhledna hadice tak v tom spoji se tvori mini bublinky a urcite to bude KO, pac se hadice pruhledna protaci k te od filtru v tom spoji... takze jsem dnes objednal cele nove vedeni od filtru k cerpadlu (2500,-Kč) . jinak jsem to zatim stahnul sroubovaci paskou a mel jsem to z kopce asi cca 7hod a nevytvorila se jedina bublinka ale uvidime az to vymenim...

jinak jsem vymenil hadicku od vedeni z nadrze k palivovemu filtru za pruhlednou abych videl jestli tam nejdou bubliny a nejdou, ale co mi je zahadou, tak pri vypnuti motoru okamzite pada nafta v hadici k palivovemu filtru, coz nevim jestli je dobre nebo ne. Jakmile nastartuji, tak ihned nasaje a je to bez vzduchu...

jeste jsem objednal komplet tesneni k trubkam k cerpadlu a jeden z tech 2 prutokacu k vstrik. cerpadlu stoji 800,- a ten druhy asi 60,-kč, tak cekam ze tam bude nejaky prutokac s kulickou kvuli padani nafty???...

dalsi poznatky napisu az vymenim to vedeni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 10

18.10 2011 19:29


jj daj vediet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

18.10 2011 20:59


Este prepadove hadicky (na vstrekovacoch), vymenit za nove.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

20.10 2011 14:21


mám ten samý problém,jen to,že to udělá tři dny po sobě každé ráno-nažhavím,chytne na otočení klíčku a po 2 vteřinách chcípne a dál už je zbytečné zkoušet startovat-komplet zavzdušněné,odvzdušním a další tři dny je třeba klid a pak se to opakuje,nový palivák,nové přepadove hadičky-žádná změna.tak jsem odpojil přívodní hadici i vracečku z čerpadla,dal jsem dlouhé hadice přímo do kanystru z naftou,odvzdušníl,nastartoval,vrčelo to v pohodě,vypnul,nechal 12 hodin a nic,zavzdušněné komplet,takže KO čerpadlo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.11. 2010
Příspěvků: 121 | Témat: 10

22.10 2011 10:33


Takze podla vsetkeho problem vyrieseny... nakoniec som si pri detailnom pozerani vsimol ze jedna matica na vstrek.cerpadle nieje uplne dotiahnuta a skoro neviditelne slzi.Islo o najnizsiu maticu takze pristup nulovy ale podarilo sa mi ju dotiahnut i ked som musel par klucov upravit a znicit zatial auto funguje v poho dufam ze to bolo v tom
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 7

22.10 2011 20:05


dobry vecer kolegovia AUDI A6, mam 110kW audinu 2,5 TDI*, V6, tieto problemy so zavzdusnovanim som na svojej audine riesil asi rok, podarilo sa mi to odstranit minuly tyzden, ked uz bolo jasne ze vzduch sa do palivoveho systemu dostava cez cerpadlo, pretoze sme s mechanikom odpojili pal. vedenie od nadrze a v tomto mieste napojili Kompresor* pustili sme do pal. systemu tlak asi 1,5 baru (maly tlak ktory udrzim palcom) a nafta zacala tiect cez cerpadlo. Kedze to presne nebolo vidno kde vybrali sme cerpadlo a po zavolani do Polska to chceli pretesnit za 90eur, ale este ma napadlo, ze ked je cerpadlo vonku napojime ho na pumpu a natlacime vzduch aby sme presne vedeli odkial tecie (tipovali sme okolo hlavneho hriadela). a cuduj sa svete cerpadlo tieklo okolo jednej sruby (foto prikladam aj miesto kde je ta sruba). Po zaisteni cerpadla podla pripravku sme vybrali skrutku dlhu asi 7cm kde bolo aj gumove tesnenie, ktore bolo znicene -zostarnuta guma. Vymenili sme toto tesnenie (asi 6eur) dali naspat srubu a dnes rano som v pohode nastartoval. Auto som nechal naschval predkom do kopca, aby mal co najtazsie podmienky na start. Vsetko v pohode auto stratlo do 2sek. Mozno to pomoze aj vam, najme teraz pred zimou. Niekto tu pisal, ze dotiahol na cerpadle maticu, nie je to matica je to asi ta sruba co som ju vytiahol von a pretesnil.Da sa urcite vybrat aj bez vybratia cerpdla, daju sa niektore kryty dole a da sa tam dostat (co som ja nevedel). Hovorim vsetko som skusil od vymeny filtra, T-cka,hadic, prepadu, kontrola nadrze, nic nepomohlo az to co pisem o tej srube. Zial nikto za cely rok mi nepovedal/neodpisal, ze na VP44-cerpadle pre V6 je nejake tesnenie na boku cerpadla, ktore sa da v pohode za 1-2hod vymenit v obycajnej dielni.
Prajem vsetkym, ktorym sa to zavzdusnuje aby to odstranili skor nez pridu mrazy. pre uplnost davam tu odkaz ako som ja riesil svoj problem a odpovede k tomu: http://audiklub.cz/forum/tema/146937-nejde-nastartovat-a6-avant-afb

Ahojte ISJAK
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 7

22.10 2011 20:10


obrazok som neprilozil lebo mi to nevzalo, neviem ako ho tam dat, poradte!!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 7

22.10 2011 20:25


foto cerpadla, sruby a tesnenia
nahoru

sponzor





22.10 2011 20:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

22.10 2011 20:28


Je to jednoduchý najdi si ten příspěvek do kterýho to chceš vložit respektive na okýnko upravit v pravo nahoře nad příspěvkem a postup je následný dole v levo pod oknem je PŘIDAT PŘÍLOHU na to klikni to se rozbalí a do toho uprostřed PROCHÁZET klikni a najdi v počítači kde máš uloženou fotku pak klikni pod tím na PŘIDAT PŘÍLOHU počkej zda se to načte pokud ano tak se tam dole objeví zaslané přílohy a dej odeslat, pokud to je moc velké tak nahoře nad příspěvkem se ti objeví že soubor je moc velký a budeš muset změnit v programu malování nebo jiném který umí změnit velikost obrázku na požadovanou velikost a po té znovu celý postup vložení přílohy jak jsem psal.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2010
Příspěvků: 25 | Témat: 7

22.10 2011 20:40


uz som to dal ako prilohu , diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.9. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 1

22.10 2011 21:25


Konečně další dobrá rada,zítra mrknu a vyzkouším zda u mě není ten samý problém,už to řeším taky nějakou dobu,díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 21:56


jednoznacne niekde chyta vzduch a tym sa zazdusnuje s cerpadla ztecie nafta takze je zazdusnene a nemozes nastartovat sprav to co najskvor lebo takto odjebes cerpadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 69 | Témat: 7

22.10 2011 22:00


a pravde podobne vzduch chyta cerpadlo nemas ho vlhke nahodom???? prvo by som hladal chybu v cerpadle. niektory borci riesia aditivom do nafti na pretesnenie.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 4

23.10 2011 14:33


Tak kluci i ja mam asi vyreseno... Vsichni tady pisou ze odchazi cerpadlo a u me to byly komplet hadice od filtru k vstrikovacimu cerpadlu. Za prve jsem mel zevnitr natrhle hadice gumove primo od filtru k motoru a pak v tom prechodu kde prechazi gumova hadice na tu pruhlednou, tak po vyndani jsem s tou pruhlednou protacel, tudiz to poradne nedrzelo a prisavalo miniaturne vzduch. Oba dva konce spoju k pruhledne hadici byly velice volne. Takze ted jiz se miniaturni bublinky od pruhledne hadice netvori. Stal jsem v dost velkem kopci pres celou noc... cca 15hod a naskocilo auti v pohode... Takze ja mam vstrik cerpadlo pravdepodobne v poradku... Urcite jeste radim vsem vymenit palivovy filtr- original! T-kus, podlozky pod prepady, tesneni k prutokacum k cerpadlu... po techto vecech startuji do kopce...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.9. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 8

23.10 2011 14:39


Aj mna to s.....!Pri vymene turba mohli buchnut do tej plastovej kocky co idu tie dve hadice do cerpadla.moze tam byt prasklina.alebo mozu uz byt zvetrale tie dve hadice k cerpadlu.vedenie od nadrze k palivovemu filtru.

Nevedel so sa vijadrit.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email