Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 6 kvě 2025
Celkem je zde 107 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: kremilekwrc
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 180
Online návštěvníků
Návštěvníků: 107
Uživatelů: 0
Celkem: 107

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.02 2010 16:10


zdar lidi,mám kámoše a má na své a6 2.5 TDI* pořád problém se zavzdušnováním nafty,nechá auto stát přes noc do mírného kopečka a nenastartuje,pokud ale auto nechá čumákem dolu tak bez problémůů,co jsme již zkusili- nové přepadové hadičky od vstřiků,nové mědené podložky pod přepadama i čerpadla,nový pal filtr,a pořád mu to blbne,nemáte někdo podobnou zkušenost??co ještě zkusit nebo tak??ppředem dík za každou radu
nahoru

sponzor





07.02 2010 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

07.02 2010 17:41


Nove tesnenie pod ventilom na palivovom fitri? Alebo aj cely ventil, moze sa stat ze praskne...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

07.02 2010 17:44


to těsnění je na pal filtru takže je tam nové a ventil prasklý taky není....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

08.02 2010 12:01


takze kdyz nechas auto cumakem na horu, tak se to zavzdusni a kdyz startujes tak v te pruhledne hadicce co vede do cerpadla neni nafta? Tady se to tak nekde resilo a bylo to odchazejicim cerpadlem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

09.02 2010 17:52


Chlapi a zkoušel z vás co nají tyhle v-6 TDI* když se zavzdušnuje,respktv,,,padá nafta jestli máte ok těsnění na horním víku čerpadla??? Já koupil obyč balonek//ruční pumpu vložil ji od paliváče k čerpadlu a po natlačení nafty do čerpadla jsem zjistil že těsnění v horním víku je tvrdé a stářím neplní funkci!!!

Řešení je koupit sadu na VP-44 za 800 v Bosh a vyměnit a od té doby o.k.


Jen bacha jak to budete sundávat to víko je tam plochý el spoj k snímači at jej neurvete

PS. balonek jsem tam už nechal tím odpadá spoustu problll,,,
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

09.02 2010 19:50


nooooo tak to horní výko čerpadla už jsme přetěsnili sice jen tmelem ale myslím že tama to nebude ale dobrá uvaha,s tím čerpadlem mě raději nestrašte....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

10.02 2010 9:31


top sport:
nooooo tak to horní výko čerpadla už jsme přetěsnili sice jen tmelem ale myslím že tama to nebude ale dobrá uvaha,s tím čerpadlem mě raději nestrašte....


jsou tam dvě těsnění!!,, A ten tmel nevim?? ale jestli to máš těsné tak to je ok,,, mě ze začátku po třech dnech uplně spadla nafta,, ted po dvou měsících co jsem ji zkoušel startovat o.k.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

10.02 2010 14:20


no jooo jenže mu ta nafta spadne hned po pár hodinách,nechá přes noc trochu do kopce ne moc a už je to...ještě jsme dumali že by jsme zkusily natlakovat okruh jestli to neukáže někde díru.....
nahoru

sponzor





10.02 2010 14:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

10.02 2010 20:20


Možná to může být těma přepadama, ty příruby jsou jen nalisované, jak jsou tam tepelné rozdíly, tak se to může malinky uvolnit a O2 vleze všude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

10.02 2010 21:34


přepadama???které máš na mysli???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

11.02 2010 21:37


takový mosazný potvory našroubovaný na vstřicích ze kterých vedou gumový hadičky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.11. 2009
Příspěvků: 56 | Témat: 5

11.02 2010 22:48


Problem bude v prepadovom ventlile na vysokotlakovom cerpadle... na nom je gumicka ktora bude poskodena... bohuzial ta gumicka sa samostatne objednat neda tak len zohnat rovnaku lebo ten ventil stoji 290 euro... vela stastia.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

12.02 2010 9:04


co nějak zaimprovizovat? Já s oblibou využívám obchod Agrozet, kde maj díly od sekaček po traktory, člověk by se divil co věechno narvou do Zetoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

12.02 2010 15:12


tak přepady mám přetěsněné novýma mosaznýma podložkama takže tam to není...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

12.02 2010 15:14


to-ALPINA: a kde je tam ten ventil prosímtě????abych na něj mohl mrknout...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.11 2013 16:10


Prosim o radu. 2.5 TDI* 132 kw 4×4 avant 2001. Zniceho nic mi zacala padat nafta. Jak postavim ato cumakem dolu s kopce a mam tam vic jak pul nadrze tak drzi. Jak je na rovine nebo do kopce zavzdusni se. Nafta spadne. Muze to byt treba v nadrzi? Cerpadlo nebo nejake cidlo v nadrzi? Dekuju za pomoc..
nahoru

sponzor





11.11 2013 16:10


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.2. 2011
Příspěvků: 89 | Témat: 13

12.11 2013 11:16


měl jsem kdysi ten samý problém na své 2.5tdi,opravdu dobrý nápad je tam hodit ten balonek a natlačit jim naftu a pořádně se dívat a čekat až se někde objeví prolínání nafty,třeba na vsřikách,okroužkách na čerpadle atd,u mě to byl zašitý šroubek na pravé straně čerpadla,byl na něm gumový okroužek,který byl v háji,ale je schovaný pod sáním,takže jsem musel sání sundat abych se k němu dostal,od té doby klid ale těch hodin a měnění různých věcí a zjištování toho zkurveného zavzdušňování-už nikdy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

12.11 2013 11:57


Jestli je to quattro*, tak bude nejake cerpadlo v nadrzi v haji. Kamos to u jeho V6 Q mel.
nahoru

Anonymní





12.11 2013 21:44


s0uky: čerpadlo v nadrzi precerpava pouze do prednadrzky ... Aspoň ja to tak u allroada mám ... A pak si vp už cuca naftu samo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7235 | Témat: 19

12.11 2013 21:48


Výmena paliváku včetně nového plast zpetného venitu.Kontrola tesnosti hadic a kontrola zpet vedení paliva od trysek.Pokud nic z tohoto nezabere pada nafta krze vstřikovací čerpadlo a to je amen.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 15

15.11 2013 10:38


STEINAR: no a to cerpadlo kdyz nejde, tak to dela presne tyhle brikule s naklonem auta a startovanim...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7235 | Témat: 19

15.11 2013 11:46


s0uky:
STEINAR: no a to cerpadlo kdyz nejde, tak to dela presne tyhle brikule s naklonem auta a startovanim...
To čerpadlo když nejde tak nejedeš vubec.Žádný brikule.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 450 | Témat: 15

07.05 2014 14:33


Před časem jsem se ptal na foru na unik oleje.
Myslím si, že mi netečou víka hlav, ale vstřiky (asi přepadové hadičky).
Zodpoví prosím někdo otázky?
1) když vyměním přepadové hadičky, nezavzdušní se mi palivová soustava? nastartuji pak?
2) jaké hadičky koupit, četl jsem že je docela věda sehnat nějaké, které vydrží a nafta je nezničí
3) četl jsem že je dobré vyměnit i měděné podložky, to je myšleno přímo pod vsřikem (mezi vstřikem a víkem hlavy) a nebo ty podložky co jsou vidět na "T"čkach pro přepadové hadičky co jsou přišroubované na vstřikách?
4) dají se také nějak utěsnit vstřiky ve víku hlavy?

Děkuji za rady
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

07.05 2014 14:43


1)nejspíš ne, nikdy se mi to nestalo
3)pokud je jednou povolíš tak určitě měnit, jen hlupák je dotahuje víckrát.
4)prolíná to kolem vstřiku? Levnější varianta pro matláky je použít silikon.. Samozřejmě že jedině vyměnit celé víko a když už je budeš sundavat, tak si vyměn podložky na vstřikách
nahoru

sponzor





07.05 2014 14:43


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 450 | Témat: 15

07.05 2014 15:08


Pokud se to nezavzdušní - tak je vyměním.

Aha, takže pokud kolem vstřiků, tak nová víka. To gumové těsnění kolem střiků je ve víkách napevno? Vyměnit podložky na střikách - jaké myslíš?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

07.05 2014 15:57


Aspoň mě se to nezavzdušnilo

Co vím tak se to sehnat nedá :/ Nejlépe nová, nebo použitá, otázka času kdy to poteče znova. Nevím jak si zručnej ale když sundáš víko, tak je tam kosočtverec co drží na dvou matkách vstřik. Když ho vytáhneš tak je na spodní části podložka, buď ti zůstane dole v otvoru a nebo přilepená na vstřiku, takže dávat bacha aby nespadla někam do hlavy až ji budeš vytahovat. No a samozřejmě to pak budeš muset odvzdušnit, tak že nepřipojíš vstřiky, protočiš motor tak aby tekla nafta ze všech trubiček, přiděláš na vstřiky a je to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 0

11.05 2014 15:46


Já vyměnil komplet hadice,od nadrže až po filtr,filtr mám z Fordu a filtrační komora,kam se vkladá filtr,má na sobě už pumpičku.Rozebral jsem i nádrž,resp.jen jsem odšrouboval převlečnou matici plastovou a vyndal čerpadlo z nadrže a vyčistil komoru (vlnolam) od nečistot které tam pan šikula co mi auto prodal a vočůral mě,nanesl.[img]
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

11.05 2014 16:18


Byt tebou, tak ten filter z Fordu cim skor nahradim povodnym, vyhnes sa moznemu neskorsiemu poskodeniu vstrekovacieho cerpadla...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.5. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 0

11.05 2014 16:22


Dobře,originál filtr mám,vrátím ho.Balonek se mi ale neosvědčil,praskl mi už druhy kus za sebou !
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

11.05 2014 16:27


No ako si uz zistil, balonik uz vobec nie, v sani cerpadla nesmie byt nic navyse, ma ovela vacsi prietok paliva ako ine cerpadla, kazde priskrtenie prietoku je neziaduce a moze zapricinit poskodenie cerpadla...ten velky prietok sluzi nielen na mazanie a chladenie mechaniky cerpadla, ale aj elektroniky...balonik je extremne nebezpecny, moze sa privelkym prietokom vcucnut do seba a uplne priskrtit prietok nafty do cerpadla...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email