Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 180 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 178
Uživatelů: 2
Celkem: 180

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

30.01 2010 20:13


zajímalo by mě, zda čidlo teploty motoru (http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-10.html?go=eshop&c=1) má vliv na spotřebu nebo jen slouží pro ukazatel na přístrojovce... měl jsem to čidlo rozbitý takže pořád hlásilo min. tepotu, měl sem tim pádem vyšší spotřebu? jakože jestli řídící jednotka do studenýho motoru posílá víc paliva...
nahoru

sponzor





30.01 2010 20:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2010 20:16


Mauglí:
Ne
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.01 2010 22:11


U benzinoveho motoru ZASADNY, u diesla minimalny.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2010 22:15


Milos1:
Čidlo venkovní teploty? Automatickej sytič bere informaci z čidla teploty chladiva, ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.01 2010 22:17


Tak neviem, kto si to precital spatne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2010 22:19


Milos1:
No jestli je to to druhý čidlo než jsem myslel, tak to pak jo. To mi opravdu z rána do válců cpe skoro vše co se tam vejde.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.01 2010 22:21


Mauglí:
zajímalo by mě, zda čidlo teploty motoru (http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-10.html?go=eshop&c=1) má vliv na spotřebu nebo jen slouží pro ukazatel na přístrojovce...


????
od kial si zobral vonkajsiu teplotu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2010 22:22


Milos1:

Tady:

Mauglí:
nebo jen slouží pro ukazatel na přístrojovce..
nahoru

sponzor





30.01 2010 22:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.01 2010 22:27


cece si uz bol na pive?
Mno a kde sa ma ukazovat teplota motora? Na radiu? Dvojite cidlo meria jednou castou pre ECU* a druhou pre pristrojovku.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2010 22:30


Milos1:
Hele nic, zkrat ... neřeš to. Prostě zatmění. Vybavil se mi nevím proč teploměr vnější teploty. Jestli to někdo můžete, tak to smažte ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.01 2010 22:34


Oki to bolo jasne hned, ze si sa sekol. Si z toho nic nerob. Bude to stale horsie. Riesim podobne veci so sebou.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

30.01 2010 22:40


o čom?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

30.01 2010 23:33


Mauglí: To čidlo je dvojité, jedna polka ide pre RJ motora a druha polka pre RJ pristrojovke.
Takže ak ti ta druha polka isla OK tak na spotrebu to vplyv nemalo a ak bolá zlá aj druhá polka tak malo.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

31.01 2010 0:05


hmm,díky za odpovědi... sice je dvojtý, ale vsadim se, že když přestalo ukazovat na přístrojovce tak odešlo úplně...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.01 2010 0:08


Mauglí:
hmm,díky za odpovědi... sice je dvojtý, ale vsadim se, že když přestalo ukazovat na přístrojovce tak odešlo úplně...

Dá sa to velice lahko premerať s ohm-metrom vo vnútry sú 2 x termistory
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

31.01 2010 0:45


aha to neni pro mě
nahoru

sponzor





31.01 2010 0:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.01 2010 19:53


Jů, to je zajímavá diskuse.

Jenže ta otázka měla být správně: "Ovlivňuje teplota motoru spotřebu?" Jak správně psal Milos1:, tak hodně.

Ono je potřeba pokládat otázky správně. Ale na druhou stránu chápu, že tazatel se potřebuje zeptat a přesně neví jak na to.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

01.02 2010 0:58


Petan:
Jů, to je zajímavá diskuse.

Jenže ta otázka měla být správně: "Ovlivňuje teplota motoru spotřebu?" Jak správně psal Milos1:, tak hodně.

Ono je potřeba pokládat otázky správně. Ale na druhou stránu chápu, že tazatel se potřebuje zeptat a přesně neví jak na to.


aha tak i na tomhle fóru se najde chytrák.

příště si to přečti 2x než začneš psát jůůůů a mentorovat jak je potřeba pokládat otázky.


otázka zněla "zda čidlo teploty motoru ... má vliv na spotřebu nebo jen slouží pro ukazatel na přístrojovce" - a naprosto přesně mi odpověděl flashmajster.

Šlo mi o to jestli je tohle čidlo to, které ovlivňuje množství spalovanýho paliva (je studenej motor - pustí se sytič). Tu tvojí otázku taky můžu považovat za špatně položenou. "Ovlivňuje teplota motoru spotřebu?" Ne - teplotu motoru sleduje čidlo a to teprve ovlivňuje spotřebu.

::ROLLEYES!::
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 7:40


Hech ked chceme byt presni, nepises o aky motor sa jedna. Pokial je to Diessel, tak to vplyv na spotrebu prakticky NEMA. Tak mozna pre upresnenie.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 18:43


Milos1:
Hech ked chceme byt presni, nepises o aky motor sa jedna. Pokial je to Diessel, tak to vplyv na spotrebu prakticky NEMA. Tak mozna pre upresnenie.


To by znamenalo že cez zimu budeš mať takú istú spotrebu s dieslom ako cez leto?
A krátke trasy by tiež nemali mať vplyv na spotrebu nie?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 20:55


To nie je otazka zima/leto. To je o tom, ci pri rovnakej teplote motora (fyzickej) bude spotreba ta ista so spravnou a nespravnou informaciou o teplote. Tvrdim ze bude prakticky ROVNAKA. To si malo ludi uvedomuje, je to vlastnost diesloveho motora.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.02 2010 21:03


Ja teda pochopil otazku Maugliho presne tak jak ji polozil a uz ti tady na to kluci odpovedeli. Jinak ja kdyz mel to "cidlo teploty chladici kapaliny" vadne, tak sem mel problemy pri startovani a pritom ukazoval udaj na pristrojovce spravny.. jestli je cidlo vadne se da zjistit jak jiz bylo psano promerenim a nebo ti vadne cidlo vyhodi diagnostika.

Odpoved tedy jeste jednou: Pokud je toto cidlo vadne, pak vysila spatne udaje do RJ a je mozne ze bude mimojine take i vyssi spotreba
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 21:07


remix:
dpoved tedy jeste jednou: Pokud je toto cidlo vadne, pak vysila spatne udaje do RJ a je mozne ze bude mimojine take i vyssi spotreba

Pokial je vadna ta cast cidla, ktora snima teplotu motora pre ECU* a nie pre pristrojovku.
A znova zdorazdnujem, vlyv na spotrebu je iba pri benzinakoch.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 21:24


Milos1:

A znova zdorazdnujem, vlyv na spotrebu je iba pri benzinakoch.


A prečo teda je spotreba väčšia v zime aj pri diesloch, ked vlastne teplota motora (snímača) nemá na to vplyv?
nahoru

sponzor





01.02 2010 21:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 21:41


V zime je spotreba u diesla vyssia, lebo je motor fyzicky chladny. V zime/lete bude mat diessel spotrebu rovnaku so spatnym aj s dobrym cidlom teploty.
Nuz preco?
Zasadny rozdiel je v tom, ze benal ma klapku a reguluje bohatost zmesi na zaklade vela parametrov, okrem ineho zasadne aj podla teploty.
U diessla sa NEREGULUJE bohatost zmesi, vzdy sa saje maximum vzduchu a iba sa obmedzuje maximalna davka paliva pri danych otackach/teplote/mnozstve vzduchu,...... Dalej sa reguluju/udrzuju volnobezne otacky.
Jedine co je nutne brat v potaz je zmena predvstreku pri spatnom snimani teploty (do +, alebo -) tu moze nastat zhorsena ucinnost, ale to ma minimalny vplyv (skor na zvuk motora)
=> u D sa stale vstrekuje (pri rovnakej f. teplote motora/vykone) rovnake mnozstvo paliva
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 21:47


Dalsi priklad:
60km/HOD*, rovinka, davka 20, pri fyzickej aj meranej teplote 80C.
Vcul sa dodzube cidlo teploty, fyzicka teplota 80C, merana 0. Nus co, ECU* da "bohatsiu" zmes, cize davku 25. Mno a motor jednoducho prida ako pri napr 80km a rovinke teda davka 25. U D sa totiz nereguluje ona bohatost. Pri rovnakej f. teplote zvysis davku a motor prida.

U benalu pri rovnakej f. teplote naregulujes naku bohatost(20) a udrzi obych 60 km/h. Mno zmenou meranej teploty zvysis bohatost na (25), ale bohatsia zmes rovnako udrzi motor na onych 60 km/h. Motor "dusi", smrdi z vyfuku.
Naposledy upravil Milos1 dne 01.02 2010 21:50, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 21:50


Milos1: Takže by sa dalo povedať že pri diesli je teplotné čidlo iba na štart aby vedelo aký má dať predvstrek ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 21:52


Dlzku zhavenia, maximalnej davky a predpokladam aj predvstrek.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.2. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 4

01.02 2010 21:56


JJ,me podle odporu hlasilo -65 stupnu,kdyz melo hlasit +20.
Spotreba byla o 4 litry vyssi s lekkou nohou a byl nerovnomerny volnobeh...
podobne se to chova kdyz je spatny cidlo teploty nasavanyho vzduchu motoru..3.0 V6 24v benzin
Naposledy upravil DoktorF dne 01.02 2010 21:57, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.02 2010 21:56


Preto stare diessle nemali vacsinou problem so spotrebou, pretoze stacilo iba vstreknut v spravny cas a aby to "nechcalo".
Flashi si sikovny klucina, si myslim ze pri trocha spekulacii bys k tomu dosiel sam.

Mal som spatne cidlo asi pol roka, ukazovalo ako chcelo (bolo to aj v chybach ECU*). Teda vacsinou do -. Motor bezal uplne bez problemov a registroval som iba dlhe zhavenie pri starte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email