Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 července 2025
Celkem je zde 158 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Venca223
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 289
Online návštěvníků
Návštěvníků: 155
Uživatelů: 3
Celkem: 158

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

01.02 2010 22:38


ty jo Milos1 asi celkem ví, to by mě nikdy nenepadlo, že teplota motoru na to nemá vliv... u diesela teda... a chápu to dobře - pro laiky - čidlo vem čert, ale motor má svou optimální teplotu? a ta je teda kolik u mého 1,9TDi? čili během prvních km auto žere víc...?

a ještě dotaz, vypadá to, že víte o čem mluvíte... je pravda, že je třeba problém, pokud se s dieslem jezdí pravidelně krátký trasy?

a jak byste se stavěli k vypnutí motoru třeba na minutu... zbytečný?
nahoru

sponzor





01.02 2010 22:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

01.02 2010 22:51


Dává todle čidlo teda i údaj pro to jestli žhavit ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 22:54


deejayvenca:
Dává todle čidlo teda i údaj pro to jestli žhavit ?

Dáva údaj RJ a tá podľa toho žhaví a žhaví a ....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

01.02 2010 22:56


flashmajster: Takže bych ho měl vyměnit co nejdřív mě se právě někdy stane že nenažhaví úbec, třeba když stojí 3hodiny. to musí v tomhle mrazu vymrznout na kost ne?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 22:59


deejayvenca: Hoď to na VAG a pozri akú ti to udáva teplotu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

01.02 2010 23:00


nevim v kerý kolonce tam jich je milion.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.02 2010 23:11


deejayvenca: Mal by si dať motor a potom coolant temperature
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

02.02 2010 7:59


Mauglí:
ty jo Milos1 asi celkem ví, to by mě nikdy nenepadlo, že teplota motoru na to nemá vliv... u diesela teda... a chápu to dobře - pro laiky - čidlo vem čert, ale motor má svou optimální teplotu? a ta je teda kolik u mého 1,9TDi? čili během prvních km auto žere víc...?

a ještě dotaz, vypadá to, že víte o čem mluvíte... je pravda, že je třeba problém, pokud se s dieslem jezdí pravidelně krátký trasy?

a jak byste se stavěli k vypnutí motoru třeba na minutu... zbytečný?

mno samo, ze motor ma svoju optimalnu teplotu stanovenu vyrobcom (u VW TDI* 90C), kedy maju dolezite suciastky tu spravnu velkost. Za studena zerie viac kvoli tuhosti olejov (motor+prevodovka), netesnosti (kruzky/valec), rozstreku trysiek,.... Pokrok v materialoch (kvalitnejsie oleje, eliminacia roztaznosti,...) vsak prispel k znizeniu tohto vplyvu, aj ked nie odstraneniu. Mno existovala kriticka teplota motora (cca 65C), kedy je abnormalne opotrebovavany (mechanizmus presne neviem, musel bych hladat, ma to suvis s vodnou parou a ten isty jav sa podpisuje na hrdzaveni vykurovacich kotlov, preto ten zmiesavaci ventil).
Kratke trasy:
diessle maju vyssiu ucinnost, preto mensiu spotrebu, mensie mnozstvo tepla sa odovzdava motoru, pomalsie sa zohrieva, neskorise dosiahne optimalnu teplotu. Na druhej strane palivo sa vstrekuje do stlaceneho vzduchu, neusadzuje sa na stenach, neporusuje olejovy film.
Benal sa skorej zohreje na prevadzkovu teplotu, avsak ked je sdudeny, pri sani nasava benzinovu zmes, ktorej cast kondenzuje na stenach valca (preto ten sytic), tu samozrejme odmastuje, => zle podmienky pre mazanie kruzkov/piesta vo valci, narast opotrebenia.

Ako som vsak hore pisal, one neduhy sa vyrobcovia snazia eliminovat modernymi materialmi (alebo si to len naivne myslime).

Vypnutie motora na minutu? Hmm. Mozna tak uz zohriateho na prevadzkovu teplotu, bo vtedy len vyraba teplo pre chladic.
nahoru

sponzor





02.02 2010 7:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.02 2010 10:15


flashmajster: Tak já sem to dneska ráno zkusil. teplota venku asi 2 °C ale auto na sluníčku takže stoupala. auto celou noc stálo v noci bylo pod nulou. v bloku hodnot sem nikde nenašel žádný coolant temperature, ale teplotu sem tam viděl hned v několika kolonkách. ve skupině 007 sem měl hodnoty 0.9; 2.2; 11.0; 0.0°C ta 11 mě tam zarazila, ale nevim co je to za hodnotu, chtělo by to nějakej návod k vagu nebo něco takovýho kde to vyčtu
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

02.02 2010 12:32


deejayvenca: Pravdepodobne ti vo Vag chybaju popisky pre tvoj motor. HOD* sem cislo jednotky a pozriem ti ju.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.02 2010 12:40


Asi nějakej novější VAG bych potřeboval?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

02.02 2010 15:09


Mauglí: Koukám, že se Tě to dotklo. Zřejmě jsi mě vůbec nepochopil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

02.02 2010 18:43


deejayvenca: Myslím že nemusíš mať novší VAG len napíš číslo jednotky ja sa pozriem či také mám alebo nie.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1684 | Témat: 49

03.02 2010 20:36


Milos1: ty seš automechanik??

Petan: v pohodě...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

03.02 2010 20:41


ee
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

04.02 2010 17:58


deejayvenca: Tento súbor si nakopíruj kde máš nainštalovaný VAG do podadresáru LABELS a mali by sa to zobraziť popisky pre hodnoty:
EDIT: Ešte si ale koncovku súboru premenuj na .lbl lebo tento formát tu nieje dovolení :
Naposledy upravil flashmajster dne 04.02 2010 18:02, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





04.02 2010 17:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 17:59


jakej soubor ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.02 2010 18:12


Díky moc . večer zkusim
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.02 2010 20:19


Tak sem vyměnil čidlo teploty. startuje to furt stejně, někdy se stane že ne úplně zahřátej motor prostě nenažhaví. Tak sem doufal že to bude tim, ale tohle se děje pořád.

Jinak díky Flashmajsterovi a Meggymu za pomoc při shánění čidla.

Snad jen co mě překvapilo, nevim jestli je to jen muj subjektivní pocit ale auto trošku líp reaguje na plyn. Možno?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

08.02 2010 20:38


zajimeve tema ..
takze kdyz me blbne ukazatel teplty chladici kapaliny ( teda aspon si to myslim) tak to nuten neznamena ze dava spatne info ridici jednotce o teplote ale ...no proste ta druha moznost.. je tak ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.02 2010 20:45


TAVIC: Je tak, a nebo špatnej termostat?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

06.03 2010 12:53


Na mém autě jsou tam čidla dvě vedle sebe. Teď které jde do řídící jednotky a které do palubní desky ? Jedno má hranatou patici a jedno kulatou, obě jsou čtyřpinové.
???????????????????????????????????????????ADR* 1.8 92kw
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.03 2010 13:35


ADR* rozmiestenie, G62 je teplotný snímač:
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

06.03 2010 13:45


Díky ale pod tou trubkou sání jsou dvě čidla vedle sebe.
Jedno má 4 piny a to druhé 2 piny.
Potřeboval bych vědět které je které.
nahoru

sponzor





06.03 2010 13:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.03 2010 13:53


To je zaujímavé lebo, má tam byť iba jedno.
Nemáš tam niečo dorábané čo môže sledovať teplotu motora?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

06.03 2010 14:02


No ,je to LPG*, tak možná ?????
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

06.03 2010 16:25


Dan4975:
No ,je to LPG*, tak možná ?????
Presne na to som myslel že tam máš. Originál senzor je ten 4 pinový, 2 pinový by mal byť pre LPG*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

07.03 2010 11:18


Už je to v pohodě, podařilo se mi to čidlo vyměnit. V Auto Kelly mi dali pro jistotu oba typy s tím že ten nesprávný můžu potom vrátit.
Kdyby měl někdo podobný problém ,tak je to tohle čidlo :http://eshop.autokelly.cz/catalog.aspx#PATH=3761801;10;20534;201133;1530300;1530328;1530340|CT=5|PCT=4|CUR=0|PGS=20|PT=0|PDID=2530372|PDPID=2530372|PVT=1|SHT=0|SD=0|ST=0|
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

08.03 2010 8:23


Dan4975: a co si s tim mel za problem? spatne ti ukazoval ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.6. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 2

08.03 2010 15:33


Ukazovalo dobře, ale zřejmě ta druhá část,která dává údaje řídící jednotce byla vadná. Na Vagu to vyhodilo jako chybu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email