Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 6 června 2024
Celkem je zde 305 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: romanos1654
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 483
Online návštěvníků
Návštěvníků: 305
Uživatelů: 0
Celkem: 305

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.10 2009 19:58


Union: tusim ze to si cital v teme o A6 C5, C4, BMW
nahoru

sponzor





29.10 2009 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.10 2009 19:59


Union:
čoveče odpověď předchází otázku, dobry, díky..
co sa tyka 2,5 tdi ti poviem co viem, len sa pytaj konkretne otazky

PS: to VP44 sa tykalo tusim prave BMW
Naposledy upravil SCORPION dne 29.10 2009 20:01, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





29.10 2009 20:01


Jj, myslim, že mi tam psal vlasta, že jsou ty odlehčené vačky novější typ.. A co ty a VP44? Případně nějaké další problémy mimo motor?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.10 2009 20:08


Union: to cerpadlo tusim ze bolo na bmw ako som ti pisal, ale aj na audinke je problem s nim a to opotrebovanie alebo smrt elektronickej casti. Da sa repas, satas tu ma repasovane cerpadla za 16 000 kc pri ktorych budes mat urcite aspon 200 000 km pokoj (aspon tak mi to vychadza) ale je to individualne (filter, cistota nafty, aditiva,...)
Ine problemy mimo motor? Mam auto s 409 000 km a mam ho vyse roka a jedine co som menil bol snimac na xenony a jednu kosticku napravy (olej,....) Tak myslim ze to hovori za vsetko
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

29.10 2009 20:20


SCORPION: nemachruj
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.10 2009 20:24


Siki:
SCORPION: nemachruj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

29.10 2009 20:28


SCORPION: to že to má tolik km a pořád v pohodě,tak to bude asi tím,že jako jedno z mála mu bylo dopřáno to co potřebuje a taky,že auta v bazaru mají tolik a víc km a né 136tis
nahoru

Anonymní





10.11 2009 15:26


A motor 2.0TDI se 103kW kolem r.06 je na tom jak? Dá se to "uservisovat"?
nahoru

sponzor





10.11 2009 15:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

10.11 2009 17:17


Union: VP44 je právě i u těch 2.5TDi, psal to tam vlasta, že proto se serou ty motory...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

10.11 2009 17:23


maczaCZ: možná to je blbost,ale třeba v SuperBu 2.5 120kW je taky to bad čerpadlo,nebo je na tom lepší? Díval jsem se právě na Superby rok výroby 06 a vcelku se mi líbí,hm?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 17:26


Siki: superbiedu nieeee ! si na audiklube vole
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

10.11 2009 17:31


SCORPION: ni proti,ale SUperb se mi líbí a to hodně možná to bude znít divně,ale víc než C5ka,aspoň přední maska....
ale o to nejde,na něco jsem se ptal,tak doufám,že se něco dovím
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 17:36


Siki: co je to za kod motora ty prebehlik ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 17:39


uz nemusis je to to iste cerpadlo, lisi sa poslednymi pismenami
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

10.11 2009 17:41


SCORPION: no ale když to je vyrobeno kdesi od roku 06 tak by na tom mohl bát líp ne? třeba jako u švestky v roce 04,hm?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 17:44


Siki: cerpadlo je u a6 od 2004 ine )lepsie( ako do 2004 ?
Kto povedal ?
nahoru

sponzor





10.11 2009 17:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

10.11 2009 17:46


SCORPION: nj vidíš jsem to řekl blbě,vlastně tam je jinak řešeno to mazání....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 17:53


Siki: jo, inak riesene vacky to cerpadlo je tam stale
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

10.11 2009 18:17


Koukam vybiras nejhorsi z nehorsiho. 2.0 tdi by jsi mel obejit obloukem pokud to nekupujes nove. Najit slusnou 2.5 tdi je temer nadlidsky vykon - valna vetsina z nich je casovana bomba. Pokud bych si ja mel vybirat auto, tak jedine 1.9 tdi PD, nebo 2.7 , 3.0 common rail. Pokud nenajezdis rocne 50 a vice K km, tak si kup radeji benzinaka.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:19


vlasta: 3,0 je tak akurat, 2,7 bi je pre fajnsmekra
edit: myslene na benzin samozrejme
Naposledy upravil SCORPION dne 10.11 2009 18:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





10.11 2009 18:28


SCORPION: Mám pocit, že vlasta mluvil o TDI common rail.
No nic, myslim že už je vymalováno. Táta koupil Passata/3C Variant, 2.0TDI/103kW, DSG, v hodně slušné výbavě - možná ta výbava nakonec rozhodla.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:31


Union: aha to som prehliadol
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.11 2009 18:35


SCORPION: Ty woe, ted jsem se malem posral smichy....ty fakt musis za kazou cenu neco napsat, i kdyby to byla volovina, ze

SCORPION:
vlasta: 3,0 je tak akurat, 2,7 bi je pre fajnsmekra

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:37


sTeblo: pozri vyssie prehliadol som to popri audiklube este mam aj inu pracu
nahoru

sponzor





10.11 2009 18:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.11 2009 18:40


SCORPION: Sorry, neber to jako utok, ale tohle nebylo o prehlednuti. Ta tvoje zprava nemela vubec zadny prinos do diskuze (alespon pro me) a byla totalne mimo misu. Celou dobu se tady bavime o dieslech, do B7 se 2.7BiT nedavalo.... proste me pripada, ze nahanis uplne zbytecne prispevky.

Sorry za to, ale je to muj pocit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2008
Příspěvků: 238 | Témat: 18

10.11 2009 18:42


Ja sa zastanem B7.. vpredu je miesta pozehnane, vzadu sa to da..
V A6 som nesedel, ale podla mna je B7 pohodlna a komfortna. A to mam social vybavu (climatronic, maxidot, el. okna, sklapatelne zrkadla, concert, 6st. manual).
Jazdim po meste po rozbitych cestach v BA a tvrda mi neprijde. Je to tak akurat..
Kufor tiez podareny, vyhoda su 2 rolety.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:43


sTeblo:
Siki:
možná to bude znít divně,ale víc než C5ka

Maaaam taky dojem ze tam bola 2,7 bi
vlasta:
tak si kup radeji benzinaka.

kedze rada smerovala siki-mu ktory zvazuje kupu auta nie len audi B7 kde 2,7 bi nebola

este nieco chce pan vediet ?

edit: v nazve je tiez nieco o C5 mam taky pocit
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

10.11 2009 18:48


SCORPION: neres to, neni to tady jedine tema, kde jsem ten pocit posledni dobou mel. Kdybys to poradne cetl, pochopil bys. 3.0 byl common rail?
vlasta:
jedine 1.9 TDI PD, nebo 2.7 , 3.0 common rail. Pokud nenajezdis rocne 50 a vice K km, tak si kup radeji benzinaka.


Pokud se podivas na posloupnost vety, jasne uvidis, ze benzinak je az k necemu jinemu.

Ale neres to, je to jen muj nazor, dal k tomu nic psat nebudu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 133 | Témat: 69

10.11 2009 18:48


já měl C5 avant a ted mam B7avant sestka je pohodlnejsi spis az moc dalnicni ale je supr a v B7 je poznatelne min mista vzadu ale novejsi auto je novejsi hezci.. zalezi na tom co potrebujes jestli parkovat ve meste a jezdit ve dvou tak ber ctverku ale jestli potrebujes casto ctyri sedadla tak di do sestky.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:51


sTeblo: tvoj pocit mna absolutne nezaujima hlavne ked ten pocit je o nicom, ale cit co chces, jednoducho som to prehliadol a tak ma zastrel.

zdar
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email