Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2024
Celkem je zde 868 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tranzzik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 867
Uživatelů: 1
Celkem: 868

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

10.11 2009 18:55


SCORPION: prásk .....a jsi mrtvej skorpijón
nahoru

sponzor





10.11 2009 18:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.11 2009 18:58


vlasta:ved pockaj ked sa reinkarnujem do nejakej rozmrdanej 2,5 tdi ktoru dostanes pod ruky potom sa dosmejes
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

10.11 2009 19:07


nahoru

Anonymní





10.11 2009 19:43


Kluci, s váma je tu fakt sranda.. polovina příspěvků mimo téma..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

10.11 2009 19:53


sTeblo:
SCORPION: Sorry, neber to jako utok, ale tohle nebylo o prehlednuti. Ta tvoje zprava nemela vubec zadny prinos do diskuze (alespon pro me) a byla totalne mimo misu. Celou dobu se tady bavime o dieslech, do B7 se 2.7BiT nedavalo.... proste me pripada, ze nahanis uplne zbytecne prispevky.

Sorry za to, ale je to muj pocit


nejenom tvůj...
nahoru

Anonymní





10.11 2009 19:54


Je fakt, že u Audi by kombíka s automatem a řazením pod volantem, velkou navigací, dvouzónovou klimou, tempomatem, samosklápěcíma zrcátkama atd. atd. atd. pod 300K asi do jara nesehnal..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

11.11 2009 15:28


sTeblo: Ale neres to, je to jen muj nazor, dal k tomu nic psat nebudu

nejoblíběnější je příspěvek typu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

11.11 2009 18:32


A6 vs A4 a vysledek je koupenej Passat a Siki by chtel superbídu

Vyřešeno?
nahoru

sponzor





11.11 2009 18:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.11 2009 18:37


v y ř e š e n o .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.11 2009 18:58


lumirs: do prdele to je teda vysledok
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.11 2009 19:00


Vystridal jsem A4 b5, dvě A6, tak mohu porovnat...mam-li byt uprimny, ona B5 je opravdu spolehlivejsi auto co se tyka jizdnich vlastnosti, tak servisu....taky jeden z duvodu, proc jsem C5 prodal a jdu do B7....

takze rada zni B7....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.11 2009 19:30


Lumpiq: ake jazdne vlastnosti mas na mysli, a co na servise - odmysli si motor 2,5 tdi nie vsetky C5 ho maju
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

11.11 2009 19:37


je to jednoduchy, co se tyce spolehlivosti , je na tom B5 lepe jak C5, jezdi ke me zhruba stejne mnozstvi obou aut a na B5 se toho sere min, je to dany taky tak trosku vahou auta(brzdy, napravy, tlumice......)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.11 2009 19:51


vlasta:
brzdy, napravy, tlumice......)

to som chcel pocut, konkretny pripad
no uvidime mozno dalsie audi bude zrovna B7
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.12. 2008
Příspěvků: 453 | Témat: 25

12.11 2009 7:25


SCORPION:
Union: to cerpadlo tusim ze bolo na bmw ako som ti pisal, ale aj na audinke je problem s nim a to opotrebovanie alebo smrt elektronickej casti. Da sa repas, satas tu ma repasovane cerpadla za 16 000 kc pri ktorych budes mat urcite aspon 200 000 km pokoj (aspon tak mi to vychadza) ale je to individualne (filter, cistota nafty, aditiva,...)
Ine problemy mimo motor? Mam auto s 409 000 km a mam ho vyse roka a jedine co som menil bol snimac na xenony a jednu kosticku napravy (olej,....) Tak myslim ze to hovori za vsetko


No já si myslím že se pod tohle dá podepsat! Nevím čím to je ale i u Bmw, Fordu,atd vždy člověk najde u konkrétního modelu a motorizace něj slabé místo,,,

Ale nevím proč řešíme ty problémy jen my zde v ČR!!! ,,ano zdálo by se to pěkné že si tady člověk koupí A-6 2,5 tdi rv 2000 a na tachometru má 137 tis km,, pak tady každý řeší vačky , čerpadla,,, a podobné sračky,,, ae nikdo se nepozastavuje nad tím že tech 137 tis je ve skutečnosti něj 280 až 350 tis ve skutečnosti né li více!!! a to já tvrdím že pokud nějaký dovozce tohle auto při dovozu stočil na oněch 137000,, tak je ještě výkon že to dokázalo najet ještě nějakých 80-150 tis v ryze Českých podmínkách s českým přístupem než se to totálně rozpadlo .

Již řadu let se pohybuji v Italii ,kolem aut se točím, vím kolik to má najeto tam,, pak když vidím na bazaru auta z Itálie kde jejich dovozce má skoro u každého 125-135 tis km tak se musím jen smát,,, ale je to spíše k pláči.

Ještě k motoru 2,5 tdi,, před časem jsem koupil passat 2,5 tdi 110kw,, 4-Motion,,, majitel zaručeně 50tník měl ho od nova,, serviska popsaná jak bible,,, a servisované origo VW long -life,,, no samozřejmě že jediný problém který měl po 180 tis km byly vačky a turbo//měnil za nové///,,, a proč??? No to je jasné 30 až 33 tis km na oleji,, no to je píčovina kterou svět neviděl ,, rád bych viděl toho hnupa co tohle u koncernu zavedl.

Druhá zkušenost koupil jsem nyní a-6 se zmíněným motorem, opět 1 majitel ročník 1960, koupeno od novoty,, najeto 271000km serviska vedena do 8 měs 2009, solo servis Vw!! Ale změna v jednom!!! již v roce 1998 kdy bylo auto prodáno a následně servisováno tak ani jeden interval výměny olejů nepřesáhl 15000km!!! a čo říci vačky i turbo jsou původní ,na motoru se za celých 271 tis km dělaly jen rozvody,a hžaviče,oleje. Tudiž žádné čerpadlo,vačky,turbo,a já nevím co všecko se tady v česku u tech aut se 137000km všechno vlasně sere!!

To nemluvím o faktu že tahle audi po techto km na západě má původní tlumiče, ramena ,, pozor ale ne k.o.!!!

Tak chlapi v čem je rozdíl,,, neni to v kvalitě nafty,,, cest,,, o přístupu k srvisu,,, ??? Odpověje zdáse na snadě.

Resumé,,,, co z toho pro mne vyplívá když se mi příčí stáčet tacho na oněch 137 tis km,,, zahazovat servisku krerá je vedena až do 8/2009, a každý ůdaj je pravdivý,,, na rozdíl od těch dodatečně vyrobených servisek,??

je to jasné budu prodávat auto rok a čekat na kupce který netrpí předsudky a bude mět rozum na správném místě, ale vážení raděj počkám a věřím že se takový člověk najde protože auto je i po techto 271000km v super stavu kde neni téměř vidět žádné opotřebení. A 2,5 tdi jsou dobré motory jen chtějí péči od začatku,,,přesně jako jsem to kdysi dávno zažíval u Bmw 524, td a 525 tds u e34.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email