Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 17 června 2024
Celkem je zde 276 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Darius32
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 504
Online návštěvníků
Návštěvníků: 275
Uživatelů: 1
Celkem: 276

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Rada o pomoc
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

14.04 2007 17:03


Zdravím všechny členy klubu!!! Jsem novým majitelem A6 2,5TDI kombi quattro* 132KW,6ti kvalt, rv 2001.
Minulý čtvrtek jsem si tohoto mazlíka dovezl z německa, má málo najeto a je to ta nejmaximálnější výbava a zde začínají drobné problémy. Potřeboval bych sehnat kód do navi plus, byl jsem v audi, ale tam za něj chtějí 1500kč, což mi příjde vzhledem k tomu, že u VW je tato informace zadarmo, docela dost. A další problém mám s displejem palubního počítače, ztrácí se na něm čísla a atd. Jinak bych také byl moc rád, kdyby jste mi někdo dal i nějaké info o tom, na co si u těchto aut dávat pozor, zatím jsem akorát zjistil, že si musím dávat pozor na rozvody. Jinak jsem z auta zatím nadšený, zkoušel jsem ji protáhnout a kupodivu jsem z ni na dálnici dostal 250km/h, což bych od TDI* vůbec nečekal a na druhou stranu, když jezdím slušně tak mám kombinovanou spotřebu 6,5l na 100km, což mi příjde taky fantastické.
Tak předem děkuji za pomoc a případné rady. M@jkl
nahoru

sponzor





14.04 2007 17:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.04 2007 17:19


Zdravim Majkle , gratuluju k super vozu

Tak k tvym dotazum, ztracejici se segmenty na PC se daji lehko opravit. Napis na tento mail a odkaz se na me (cosby@centrum.cz). Jinak tenkod k NAVI, da se zjistit za par stovek v Praze. Pokud se zde nikdo nenajde napis mi SZ.

OT: Mam taky A6 r.v. 8/2003 132kW TDI* verzi. + chip. Ale na dalnici z toho nevytahnu vic jak 200 km/h jinak kdyz jezdim slusne pod 10 litru nejdu. Tak a ted babo rad
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

14.04 2007 17:33


tak to je nějaké divné, tak slušnou jízdou jsem myslel ježdění do 130km. no nevím jak tobě, ale mně například při 140palubák ukazuje 5,4l. kamarád má stejný motor co my, ale v tiptronicu a taky z toho da tak maximálně 210km/h a taky se nemůže dostat pod 10litrů na 100
ale těch 200 se mi zdá fakt málo, ja mám v techničáku psanou maximálku 232km/h a na těch 250 to fakt jde
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.04 2007 17:42


Ja mam taky Tiptronic* a maximalka je 200 a to je strop. V TP mam psano maximalku 219km/h (by me zajimalo, kde to vzali ) Ja slusnou jizdou myslel, pomale nabirani rychlosti a konstantni udrzovani rychlosti mezi 90 - 100km/h. Vic ani tuk, z kopce sudavam nohu z plynu a jedu vyslovene na spotrebu, ale pod deset litru na sto proste mission impossible
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

14.04 2007 19:39


kurňa hoši,já to tady tak pročítám a CHCI si á šestku koupit ,samo že v 2.5 TDI* a nejlíp v 132Kw,a ta spotřeba je tada k zamyšlení-hodně sem o tom četl,a lidi psali že jezdí za 8,a vy píšete,že jedete za 10!!!! to je kurwa hodně!!! těch 6.5 je bombastiko,tak kurnik je to pravda? nebo jen předsudek? čím to hergot je,že jeden jezí za deset a píše že s lehkou nohou,,a druhý jezdí za těch deset a taky prej z lehkou nohou....tak fakt nevím.a du asi na pivo.tak zdarec,kef
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22151 | Témat: 587

14.04 2007 20:56


u 2001 modelu pozor na predni napravu, vstriky a motor jako celek ... jinak nic
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.04 2007 21:08


kefir:
kurňa hoši,já to tady tak pročítám a CHCI si á šestku koupit ,samo že v 2.5 TDI* a nejlíp v 132Kw,a ta spotřeba je tada k zamyšlení-hodně sem o tom četl,a lidi psali že jezdí za 8,a vy píšete,že jedete za 10!!!! to je kurwa hodně!!! těch 6.5 je bombastiko,tak kurnik je to pravda? nebo jen předsudek? čím to hergot je,že jeden jezí za deset a píše že s lehkou nohou,,a druhý jezdí za těch deset a taky prej z lehkou nohou....tak fakt nevím.a du asi na pivo.tak zdarec,kef
Podle me to bude v prevodovce, mam Tiptronic* s razenim na volantu ( 5 stupnu ) a Majkl ma 6 stupnovou manualni prevodovku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

14.04 2007 21:08


Kriznik:
u 2001 modelu pozor na predni napravu, vstriky a motor jako celek ... jinak nic
A vacky ....
nahoru

sponzor





14.04 2007 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

14.04 2007 23:21


njn, šestý kvalt je prostě šetřílek,ale jak rikam, 6,5je s lehkou nohou, nez jsem vjel nekam do mesta tak jsem mel prumer dokonce jen 5,9l, chce to pomalu zrychlovat a z kopce sundávat nohu z plynu, jinak kdyz jsem si vezl auto z rajchu tak jsem porad valil tak 200 az 240, pak dve hodiny v praze v zacpe a pak zase co provoz dovolil a mel jsem prumer 8,1L na 100, takze fakt zalezi na stylu jizdy, podle me jsou tohle docela usporne motory, a byt tebou tak bych si 110KW určitě nekupoval, jelikož ten motor nejede, žere, ma velky turboefekt a hlavně je to jak olejnička, ten 132Kw je uplně jiny motor
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

15.04 2007 12:35


jo díky,asi uečitě budu koukat po 132KW,potřebuju ale asi quattro*,jsme tady na horách.na netu jich několik je,tak jen se rozhodnout...nechci ale kupovat hned první,chci fakt voňavku...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

15.04 2007 12:54


Musis jezdit po bazarech a koukat, jina moznost neni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

15.04 2007 17:22


tak to ti můžu poradit aby ses podival na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
, ja jsem si tam tu svou taky vybral.taky jsem zastance toho, ze jedine quattro*. jinak na te strance jsou auta z nemecka, podle me je to mnohem lepsi, jelikoz oni se tam o auta staraji a bez servisnich kontrol nedostanou technickou a hlavne tam ty a6 vychazi tak o 100tisic levnej nez u nas a jsou vetsinou v plne palbe
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

15.04 2007 17:57


Treba nema moznost si to pritahnout k nam, tak jedina moznost fakt ty cesky bazary a nebo primo z annonce od majitelu, ale i tak nevis na koho natrefis. Jinak ano v Nemecku jsou ty A6 docela v unosne mire levnejsi, ale v CR se A6 furt drzi vysoko (dobre pro nas, majitele )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

15.04 2007 22:34


proc by nemel moznost?vzit nekoho s autem, ve smenarne si promenit love, zajet tam, mechanikem si to nechat prohlidnout, zaplatit borcovi, ten s tebou zajde na urad a do 20min mas prepravni znacky a jedes domu.
Kdyby toto byl problem, tak tam s nim zajedu, jelikoz to pro me neni problem a sem tam odtud auta dovazim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

16.04 2007 14:45


ne, fakt je to pravda. Mam tam originalni 16ctky
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

16.04 2007 15:08


Mozna prekodovana palubka nebo spatne zkalibrovanej palubni optimista, ale tam se da hybat se spotrebou od zobrazovanych 85%-115%. Za 8/100 s V6 TDI* tak do 180km/h
nahoru

sponzor





16.04 2007 15:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

16.04 2007 17:10


No pokud by ti melo byt v pneu, tak ja pod 10 litru na 100 Km nejdu a mam alu 19" s pneu 235/35/R19
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 837 | Témat: 48

16.04 2007 20:33


Majkl: jestli Ti nekecá tachometr, se dá ověřit na displeji klimatroniku. Nechce se mi to teď hledat, ale pokud by jsi měl zájem, tak sem hodím, co se musí mačkat, aby jsi tam viděl rychlost. Tam by měla být rychlost přesně, pokud máš správně velká kola. Každopádně uvidíš, jestli Ti tachometr ukazuje víc a o kolik. Jinak ty Tvoje hodnoty jsou skoro pohádkový. Já jsem jsem to jednou rozjel na 240 a ještě to trochu zrychlovalo, ale musel jsem odbočovat A tachometr mi ukazuje přesně - zkontrolováno právě přes klimatronik.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

16.04 2007 20:46


Tak ten figl pres klimatronik by me zajimal hodne moc, prosim
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 837 | Témat: 48

16.04 2007 21:27


Už se o tom několikrát mluvilo na tom druhým audiclubu.

Stránky v němčině jsou tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Pro můj klimatronik platí ta druhá část těch kódů, co tam píšou, že platí pro rok výroby větší než 2000. Pokud to chceš přeložit do nějaký lidský řeči, použij online-translator
Je to trochu otrockej překlad, ale lepší než nic.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 837 | Témat: 48

16.04 2007 21:41


Našel jsem popis, jak to dělám u mý verze: stisknu vnitřní cirkulaci, držím a zmáčknu šipku nahoru (směr foukání). Na displeji se objeví "00 00". Pak plusem nebo mínusem u levý teploty přepínám jednotlivé kanály, na kterých se zobrazují údaje z různých čidel. Displej pak vypadá nějak takhle " c 18" (vlevo mezera a "c" a vpravo číslo kanálu), když vyberu kanál, který chci zobrazit, tak zmáčknu zase tlačítko vniřní cirkulace a ona se ukáže hodnota. Já jsem našel rychlost na kanálu 18. Na normální zobrazení zmáčknu AUTO.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

16.04 2007 21:42


Dekuji moc pane, ja mam r.v. 03 takze by tu u me melo jit jako u tebe ze?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

16.04 2007 21:42


tak ted jezdim s prumernou spotrebou 6,8l na sto s tim, ze zrychluju pomalu a z kopce poustim nohu z plynu, zkousel jsem to podle nadrze a taky to sedi.Pred chvili jsem dojel, byla volna dalnice, pri 220km/h mi palubak po ustaleni ukazuje 7,6l na sto. ten figl s klimatronikem by me taky zajimal, tak nam to prozrad at to nemusime slozite prekladat
8)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.4. 2007
Příspěvků: 16 | Témat: 2

16.04 2007 21:44


jee pane tak take moc dekuju, jelikoz mam 01 tak by mi to taky melo fungovat a hned zitra to vyzkousim
nahoru

sponzor





16.04 2007 21:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

16.04 2007 21:48


A jde to pak dat pryc? A kdyz se mi ukazuje rychlost tak jde i klima?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 837 | Témat: 48

17.04 2007 8:47


Klima jede normálně pořád dál. Jenom to ukazuje na tom displeji něco jinýho než nastavenou teplotu. Když zmáčkneš AUTO, tak se to vrátí zase do normálu...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.1. 2007
Příspěvků: 948 | Témat: 40

17.04 2007 19:29


Tak jsem to zkousel a musim rict docela dobra vec ten klimatronik, co vsechno to neumi Me se to libilo, furt jsem na to koukal pekny
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

17.04 2007 20:35


kurňa hoši já chci takyyyyyy ááááá 6,ale furt vybírám,a má někdo zkušenost s qattro? jaká spotřeba? 2.5 TDI*?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.1. 2007
Příspěvků: 5 | Témat: 2

13.05 2007 22:17


Názory se různí, co auto, to jiné hodnoty. Já mám 2,5TDi "pouhých" 114kW z roku 2002. Teď je to zrovna 3 měsíce, co jsem koupil, najel jsem zatím 12000 km. Tachometr ukazuje dost přesně, měřím od plné do plné a vychází 6,3l. Stěhoval jsem se s károu, na hory s boxem. Chce to ale jezdit mimo obec 100-120 km/h. Na dálnici jsem si minulý týden v neděli ráno, kdy nic nejelo vyzkoušel 240 a do odpojení paliva byla ještě rezerva. Zkoušel jsem na dni BESIPu na letišti 160 a s policajtama byl rozdíl neznatelný (já zhruba těch 160, oni 157). Maxidot* nemám.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email