Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 kvě 2025
Celkem je zde 72 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 72
Uživatelů: 0
Celkem: 72

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

13.09 2009 0:19


root: pokud budes mit vice sily na zadku, tak te vzivote nebude tahnout predkem napred, ale bude ti tlacit zadek dopredu
nahoru

sponzor





13.09 2009 0:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 0:27


root: no naopak ne? pokud mám poháněný zadek, je to mnohem víc přetáčivé, zadní poháněná kola dávají autu lepší možnost zatočit, pokud předek, tak přední kola to táhnou po tečně ven a zadek za autem pak jen vlaje. když to vezmu do extrému tak na sněhu je mnohem více nedotáčivé to s předním náhonem než to se zadním.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 1:40


Jsem to doteď chápal jako (hodně zjednodušeně, bez zrychlení a od(do)středivých sil) vektorovej součet ... blbě?


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

13.09 2009 11:19


root: brat to jako vektorovy soucet nevim, jestli je vystihujici. A4-ku jsi mel predohrab, nezkusil jsi nekdy na mokru pridat v siroke ale prudke zatacce hodne plynu? Kola zacnou hrabat a netahnou te smerem kam zatacis, ale po predku ven ze zatacky.

U AWD, kdyz se zacnou kola protacet, tak cim vic sily budes mit na zadku, tim vice to bude tahnout zadek k vnejsku zatacky a predek to bude vytahovat zase do smeru natocenych kol. Ve vysledku mozna pojedes smerem vektoroveho souctu na zacatku zatacky, kdy jsi jeste nebyl ve smyku, ale urcite ne cumakem napred, spise dverma napred
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

13.09 2009 11:25


DAW1d:
2lordmystic: To dělám jen v zimě když jedu na hory na Boží Dar.. Celou cestu z Varů jedu na pohodu se zaplím ESP a před božákem jsou tam takový dvě hezký vracečky, tak tam si to vypnu na dva drifty:D Když jsem to nevypnul a lehce to ujelo, tak se fakt začla tak podivně dusit a mohl jsem přidávat jak sem chtěl a nenechala mě Jinak to samozřejmě nevypínám před každou zatáčkou jak vokurka:D
Přijde mi že to ESP je ideální na klidnou komfortní jízdu, žádný divočiny. Pěkně si tam pomalu najet na dvoječku a hezky pozvolna to projet (bavim se o sněhu - v létě to mám radši furt ON)..


V zimě jsem na Klínovci několikrát, je to tam super. ta vracečka je Abertamská křižovatka, ta je slušná i na suchu.

Tady je pár fotek z loňský zimy z Klínovce:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.8. 2008
Příspěvků: 562 | Témat: 19

13.09 2009 12:51


rekl bych ze audi /aspon to moje a vetsina na to nebude lepe/ma pekny precizne vyrobeny interier + solidni kufr....v tomto bode koneci fascinace nechapu jak tady nekdo muze basnit o jizdnich vlastnostech auta co ma 60procent vahy nad/pred predni napravou....
to auto nema s jizdnima vlastnostma narok na jakoukoli chvalu a kdo v nem dela pokusy typu lord m. ten si rika o re-design tlamy
sakala lakal
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 14:37


sTeblo:
Já nemluvím o situaci kdy kola prokluzují, já mluvím o nedotáčivosti, když jsou kola v záběru

edit: Jan333: Ne každej má těžkou, línou a blbě vyváženou 2.5TDi ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 16:20


root: podle mě je to o trakci. pokud přední kola zatáčí a současně musí k této činnosti ještě táhnout celé auto, je to na ně moc. pokud mají odlehčeno o zabírání díky zadní hnané nápravě, více trakce se může spotřebovat na zatáčení a ne na přidávání. proto jsou zadohraby přetáčivě, předohraby nedotáčivé a awd neutrální. beru to v průměru, samozřejmě jsou i auta které jsou fwd a nejsou nedotáčivá, ale to samé auto s pohonem zadních kol by bylo hodně přetáčivé. takže podle mě je to hlavně o trakci.
nahoru

sponzor





13.09 2009 16:20


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 16:28


lordmystic:
root: proto jsou zadohraby přetáčivě, předohraby nedotáčivé a awd neutrální.


hehe. počkej na sníh. jak v zátáčce přidáš plyn a tvoje awd bude neutrální
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 17:07


lordmystic:
Já mám pocit, že se bavíme každej o něčem jiným.

Nedotáčivost je vlastnost, při které auto obtížněji nutíš kopírovat zatáčku.
Přetáčivost je vlastnost, při které auto zatáčí ochotně, ale je riziko, že se dostane do přetáčivého smyku.

Nemluvím o tom, když to jede dveřma napřed a jsou z toho sáňky ... to je jiná kapitola.

Jestli se shodnem na tomhle, tak mi věř že quattro je nedotáčivé jak kráva, aspoň C5 s těžkou V6 vepředu rozhodně. Jestli je na tom B7 s lehkým R4 líp - možná. Měl jsem FWD B5 a auto se nechalo vodit jako štěně. Ale co rozhodně AWD není, tak není neutrální
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 18:37


root: já si myslím, že tu srovnáváš hrušky a jabka. určitě díky těžkému předku je audi nedotáčivé - ale pokud je to quattro, tak je nedotáčivé mnohem méně než fwd. pokud bys měl nějaké neutrální auto a měl ho stejné ve třech variantách s awd, fwd a rwd, tak bude to rwd mít největší sklony k přetáčivosti a fwd zase k nedotáčivosti a o tom jsem přesvědčen na 1000%. viz. např. můj bývalý ford mondeo. byl to fwd se super podvozkem, hodně neutrální a také těžký na předek. na kruháči se mi nikdy na suchu nestalo že by šel bez použití ručky do smyku zadkem, vždy se valil předkem ven po tečně - a s audi se mi to stalo a to je audi těžší a to i na předku!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 18:39


lordmystic:
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 18:40


lordmystic:
Nesrovnávám. Mám osobní zkušenost
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 18:52


Tady perfektně drandí Venca, má FWD. Všimni si, že dokáže zatáčku projet s menším poloměrem a auto má sklony se přetáčet.


Přímý odkaz na youtube video


Tady Dělo a taky FWD, všimni si jak to po průjezdu zatáčkou vždy dorovnává.

Přímý odkaz na youtube video


Tady SlodaBrothers a těžký 200kilo, Sheggy a ROB s AWD, vidíš jak se do tý zatáčky kolikrát nemůžou vlézt?


Přímý odkaz na youtube video


Nevím co dalšího k tomu dodat
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 19:22


ta videa ze srazu jsou hodně nevypovídající, záleží přeci na spoustě faktorů a hlavně na hmotnosti a rychlosti nájezdu do zatáčky. navíc když ty s fwd používají ručku, což je úplně zavádějící. v tom posledním videu je chvilkama krásně vidět jak ten černý avant jede rychle a je mírně přetáčivej v plynulé zatáčce. navíc nevíš jestli neměli zapnuté esp, což by přesně odpovídalo tomu dorovnávání jak správně poukazuješ.

abych to uvedl na pravou míru, určitě je to hlavně o autě. to s tebou souhlasím a věřím, že jsou některá fwd auta méně nedotáčivá než některá rwd, ale bude jich drtivá menšina.

jinak co jsem našel já, sice různá auta, ale hezky z praxe vysvětleno:

Přímý odkaz na youtube video


ale bacha, pořádně si prohlídni tento test a bude hned vše jasné!

Přímý odkaz na youtube video


a symbolicky hřebíček do rakve pro tvou teorii že je lepší předokolka zasadí toto absolutně ideální video, které vysvětluje rozdíl mezi fwd a rwd přímo na stejném modelu auta, navíc vše zaštítila automobilka! a nejde jen o zatáčení, ale i o akceleraci a jiné věci. vše názorně ukázáno, s animací a detailním vysvětlením.

Přímý odkaz na youtube video


Hlavně díky poslednímu videu by jsme mohli téma fwd vs rwd uzavřít, rozdíl je markantní a jasný. To že budou některá fwd lepší v zatáčkách než např. hodně těžké awd je absolutně normální, ale vlastní princip přetáčivosti a nedotáčivosti v závislosti na pohonu je jasný.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 19:35


takže asi tak: ručku jsem použil jen uplně nakonec, když jsem se chěl otočil o 180... ESP samo vypnuto. s ESP bych auto do smyku nedostal...

k průjezdu aut zatáčkou s FWD a AWD u audi ti to řeknu polopatě. pokus s quattrem přidáš plyn, tak tě po tečně vytlačí ven... ten zadek přetlačí předek.
nahoru

sponzor





13.09 2009 19:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 19:40


vencaa6:
k průjezdu aut zatáčkou s FWD a AWD u audi ti to řeknu polopatě. pokus s quattrem přidáš plyn, tak tě po tečně vytlačí ven... ten zadek přetlačí předek.

je to možné pokud jsi při nájezdu do zatáčky moc rychlej. pokud pojedeš stejnou rychlostí s FWD dopadneš stejně nebo hůř. podmínkou jsou podobné hmotnosti a pneumatiky a podmínky. kdybych tak sehnal někoho kdo má podobně těžké audi jako já s FWD, hned bych zajel a můžeme udělat menší testík, zpracuji to klidně na video - bylo by to první mé klubové .
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 19:41


vencaa6:
ESP samo vypnuto. s ESP bych auto do smyku nedostal...

a vidíš, mě se to povedlo, viz. první příspěvek v tomto vláknu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

13.09 2009 19:41


lordmystic:
Ta videa jsou zajímavá. Já si myslím, že kdyby místo té alfy dali A6 C5 quattro, tak toho plyšáka rozjede úplně stejně

vencaa6:
k průjezdu aut zatáčkou s FWD a AWD u audi ti to řeknu polopatě. pokus s quattrem přidáš plyn, tak tě po tečně vytlačí ven... ten zadek přetlačí předek.


K tomu není co dodat, skutečně je to tak a quattro je v tomhle hodně zrádné. To jsem se snažil říct tou mou malůvkou. Je to vidět i na těch klubových videích.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 19:54


lordmystic:

a vidíš, mě se to povedlo, viz. první příspěvek v tomto vláknu.


já zase mám zkušenost takovou, i v zimě, že než se smyk stihne "rozvinout", tak ESP už to srovná...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

13.09 2009 20:18


root: stejně si myslím že to není kvůli quattru že je audi zrádné, ale hlavně kvůli té hmotnosti - je vysoká a špatně rozložená.

vencaa6: to si odbočil od tématu a začal mluvit o něčem jiném, mě šlo spíš o to, že ten náznak smyku začínal u zadních kol, ne tedy že se to hrnulo předkem.

no uzavřeme to, jak vidno nechcete uznat obecnou teorii že fwd ve stejném autě je nejvíce nedotáčivé než rwd či awd, ale už to nechám, je to zbytečná debata i když se zajímavou myšlenkou.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.09 2009 20:23


vlasta:
auto se systemem Quattro jako takove je nedotacive, pokud se prezene naprah pred zatackou, po tecne kraaaaasne opustis silnici



hehehehe to znam az moc dobre pokud se to prezene tak Quattro diky utrhlymu zadku proste vodcestuje po prdeli do prdele ... neni to zadnej samospasitelnej vynalez, jen to posouva hranici kdy se to auto da jeste ovladat...

zatacku kterou v 90ti radsi s predohrabem neprojedete, si v Q dovolite protoze kvadro pycooo... a najednou strom/auto ...

ja sem si k tomu systemu vybudoval hodne velkou uctu a radsi se s tim autem chovam jako kdyz ho nemam...

---------------------

jinak pokud vezmeme zakon o zachovani energie a poucku ze "energie hleda vzdy cestu s nejmensim odporem", tak se prvni Quattra chovaj jako predohraby, dokavad na nejaky naprave/kole nedojde k protoceni. Druha generace s torsenem funguje na podobnym principu, jen je tam navic samosvor na mezinaprave. Dalsi generace maj EDS (pomoci cidel ABS), ktery koriguje protaceni kol jejim pribrzdenim ... Dalsi generace mne uz nezajimaj ...

----------------------

rejp: ESP a takovy kraviny sou pro mekkejse ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 20:31


2Pix: ty šuldo, ty ani nevíš co to ESP je. vygoogluj si to laskavě...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.09 2009 20:35


co mi rikas suldo ? ...

Suldooooooooo voni mne srovnavaj s tebou ...

ESP je proste dalsi kecal do rizeni diky kterymu te muze ta stribrna vochcafka v ty neprehledny zatacce s hezky mokrou silnici jeste lip voprasit ...
nahoru

sponzor





13.09 2009 20:35


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

13.09 2009 20:42


2Pix:
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

13.09 2009 20:45


ja chapu ze ESP prispelo k bezpecnosti (jakozto kombinace ABS a ESR s bonusem), s Transitem bez ESP je to kolikrat prdel

ale znas to ... posledni slova pred hromadnou bourackou ..."cim vic tripismenejch zkratek, tim vic prece muzu jezdit neeee pyco woe ... woe sleduj jako to pyco drzi na silnici..." ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

13.09 2009 23:12


Ahoj lordmystic u.Nevím jak je na tom u Tvá Audina,ale moje A6/C4 2.8 Quattro je na suchém asfaltu nedotáčivá jako svině!Pravda je,že jsem neměl možnost tytéž zatáčky zkusit se stejným typem,jen FWD.(Bo s firemní si to nedovolím ).Sohlasím,že by bylo velmi zajímavé to vyzkoušet.Jestli by to nám Quattromaniakům dalo zbraň do ruky ,a nebo by nám zbyly protažené tváře .Q má vinikající trakci za zhoršených podminek (ať už se jedná o rozjezd na mokrých kostkách v křižovatce,jízda na zasněžené vozovce,či tahání dřeva z lesa ),ale průjezdy zatáčkami na hraně .Zdeny
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

13.09 2009 23:19


a já nemám esp, asr, abs ani quattro a umím jezdit dveřma napřed , bez ručky, na mokru jen s pomocí plynu.

Jinak Vám řeknu, jelikož mám možnost srovnat i s quattrem, je to nedotáčívá mrcha, vyzkoušeno v praxi, potřebujete strašně moc prostoru nato abyste auto utrhli. Pak je ještě jedna varianta a to rychlá změna směru a plný plyn, v tom případě se taky auto utrhne a zase mám zkušenost, že se dá celkem číst jeho dráha (vyzkoušeno mezi "kužely" na prostorném parkovišti), ale zase pokud se to přežene, tak se auto přetočí - taky vyzkoušeno a pak schválně vyvoláváno.

Bavím se o autě s permanentním pohonem Quattro 46:54 nepletu-li se, bez ESP a ASR. (pouze EDS/ABS + Quattro)

EDIT: Je to jako s ohněm, prostě dobrý sluha, ale špatný pán...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

14.09 2009 7:20


audi je rozhodně nedotáčivé - alespoň má a4 s podélně uloženým motorem a hodně těžká a to kvůli i quattru, o tom žádná, ani quattro tomu nepomůže. ale původní myšlenka byl ta, jaký je poměr hnací síly na přední/zadní nápravě a že větší poměr na zadní pomůže auto být méně nedotáčivé, s čímž někteří nesouhlasili a což jsme chtěli vysvětlit. do jaké míry pomáhá poměr 40:60 je již otázka, ale věřím že trochu ano a že by to automobilka kvůli tomu nedělala kdyby to nemělo žádný význam.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

14.09 2009 7:38


vlasta:
auto se systemem quattro jako takove je nedotacive, pokud se prezene naprah pred zatackou, po tecne kraaaaasne opustis silnici

Přesně tak ..známe,známe

Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email