Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 22 kvě 2025
Celkem je zde 89 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: mimimiki
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 49 207
Online návštěvníků
Návštěvníků: 86
Uživatelů: 3
Celkem: 89

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

04.09 2013 8:54


tak to jo už chápu . ale problém je ten, že např. OII mi přijde že sedí podstatně lépe než tenhle golf variant. ale jak říkáš, bude to asi tou hmotností a docela velkou výškou.
sponzor





04.09 2013 8:54


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2012
Příspěvků: 236 | Témat: 82

04.09 2013 11:57


Jezdils em se subaru legacy 2.5litr benzin 280hp 4x4... nemelo ESP !!!

ta ctyrkolka, navic ze to auto melo 1900kg leti to krasne, drzi to vsude... ale ve chvili kdy uz se neudrzi, nemi sance to auto nijak srovnat, leti jak si rekl, po tecne ven a neda se srovnat... takze byt tebou, sel bych kam az si veris, ale nezkousel bych furt vic a vic...

pokud nemas sanci nekde na volnem prostoru natrenovat a nevis jak se to presne bude v dane sutiaco chovat
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

04.09 2013 13:16


shokarta:
takze byt tebou, sel bych kam az si veris, ale nezkousel bych furt vic a vic...

pokud nemas sanci nekde na volnem prostoru natrenovat a nevis jak se to presne bude v dane sutiaco chovat

tak to je doufám jasný
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

04.09 2013 14:14


TAVIC:
hrana u A8 nalezena


evidentně quattro vyndal a umí to samé co Lord
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.09 2013 18:28


Tady jedna hranice podvozku od samotné mistryně


Přímý odkaz na youtube video
AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

04.09 2013 18:36


tohle určitě není hranice podvozku, ale chyba jezdkyně (tím, že příliš najela na dosti vysoký obrubník ) a o zbytek se už postaraly slicky

das ist alles
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

04.09 2013 18:47


fobik: Však je to myšleno s nadsázkou...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.09 2013 10:19


jj moderní auta by se takhle lehce nepřevrátili myslím...
sponzor





05.09 2013 10:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

05.09 2013 11:09


lordmystic: No hele, nebyl bych si tím až tak jistí, já minule viděl v takových serpentínách v prostředku jízdního pruhu na střeše VW Passat CC... A dodnes nechápu, jak se mu to povedlo.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

05.09 2013 11:13


Když do Tebe někdo dobře ťukne, seš na střeše hned.....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 448 | Témat: 29

05.09 2013 11:25


Ondrus84:
Když do Tebe někdo dobře ťukne, seš na střeše hned.....

JJ, potvrzuju. Kolegyně v práci se rozjížděla na křižovatce, v tom do ní někdo ťuknul a byla na střeše. Měla z toho zlomený... nehet
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.7. 2013
Příspěvků: 136 | Témat: 2

05.09 2013 11:28


kremex:

JJ, potvrzuju. Kolegyně v práci se rozjížděla na křižovatce, v tom do ní někdo ťuknul a byla na střeše. Měla z toho zlomený... nehet


Já uz to zažil 2x zatím po každé bez zranění,ale obě auta která to odnesla byla total
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.09 2013 12:53


já řešil závodní speciál, ne sériovky

ps - na střeše jsem byl taky, ale mohla za to metr a půl hluboká škarpa v prudké zatáčce
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.09 2013 15:24


lordmystic: Dle mého názoru mají sportovní Audi 80-tých let pořád špičkový podvozek i na dnešní poměry.
Za tohle podle mě mohla malá rychlost a gumy, které dobře drží. Jestli předtím na něco najela, nevím...těžko soudit.
Ale vidět takhle "kousnout" S1 je velmi zvláštní, většinou letí pořád smykem.

No jo, baba za volantem
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.09 2013 15:48


sniper: já to porovnával se současnými poměry a řekl bych ten podvozek je proti současným autům hodně špatnej, rozhodně asi nejslabší článek toho auta (neadekvátní výkonu).
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

05.09 2013 16:04


lordmystic: Tak...podvozek vz výkon
Na současných WRC, nebo IRC výkonech by ten podvozek bohatě dostačoval, ale na 550 PS + - už jistě ne a nejhorší, co pro tohle auto může být, jsou utažené zatáčky na asfaltě, protože vyjma prvních A2 nemají tyto Audi mezinápravový diferenciál.
Takže je docela možné, že právě proto se přední guma "zapíchla" a auto šlo přes boudu, kdyby jelo stále smykem, tak se to nestane.
sponzor





05.09 2013 16:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2240 | Témat: 26

05.09 2013 20:30


sniper:
lordmystic: Dle mého názoru mají sportovní Audi 80-tých let pořád špičkový podvozek i na dnešní poměry


suhlasim absolutne
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

06.09 2013 10:30


tak až se vrátím z mikulova z vinobraní tak zkusím najít nějaká srovnání starší vs současná auta wrc, myslím že nejsme první koho to napadlo...
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.09 2013 10:37


jo jo .. rovnobeznikova naprava byla dodana jenom proto, ze se jim nejak nedarilo odstranit neduh abnormalniho niceni predniho ulozeni ...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.09 2013 12:59


lordmystic: Samozřejmě nemůžeme srovnávat 1:1 kvalitu a výkon podvozku dnešních WRC a IRC speciálů a sportovních vozů Audi 80-tých let. Vývoj se nezastaví a 30 let musí být znát. Jen jsem tím chtěl říct, že už i těch 80-tých letech byl podvozek na špičkové úrovni a to platí poměrně do dneška. Srovnejme např. co jezdilo v 70 a 60 letech.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

06.09 2013 13:21


lordmystic: sniper:
nechci byt sexysta ale tohle vazne neni hrana quattra, nic totiz neoblafne zenskou za volantem
OMG , jestli to videl Walter tak se chechta doted
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.09 2013 13:24


pedro m: Podruhé píšu, že to video sem myslel s nadsázkou, jako vtip.
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

06.09 2013 14:46


sniper:
ja to videl, cetl a pochopil - nemyslel sem to tak ze tobe rozporuju vhodnost videa do tematu, spis ti za nej dekuju, je to dukaz ze i S1cka umi kotoul kdyz je za volantem baba
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.09 2013 16:53


pedro m:

Jak jsme psal výše, problém je absence mezinápraváku, slicky, pomalá jízda a utažená zatáčka na asfaltě, kde se předek auta zapíchne. Na šoto by si dáma udělala jen malinký výlet ze zatáčky po tečnici ven...
sponzor





06.09 2013 16:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

06.09 2013 17:10


sniper:
S1 nemela torsen??
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

06.09 2013 17:19


pedro m: Jenom první quattra v rally měla mezinápravák obyčejný se zvýšenou svorností, pak každá další včetně sk. A2 pěkně natvrdo. Proto je pro tyhle vozy obtížné zatáčet, musí se rozhazovat před každou zatáčkou a tu projíždět smykem.
Jinak Torsen přišel k Audi až někdy kolem roku 87/88 takže by rally stejně nestihl.
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

06.09 2013 19:54


pedro m: tahle baba by te vykostila v polskym fiatu vole ...

jen tak mimochodem, hrana quattra sou tramvajovy koleje ...
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

08.09 2013 19:08


sniper:
Dle mého názoru mají sportovní Audi 80-tých let pořád špičkový podvozek i na dnešní poměry.


sniper:
Samozřejmě nemůžeme srovnávat 1:1 kvalitu a výkon podvozku dnešních WRC a IRC speciálů a sportovních vozů Audi 80-tých let.


no když napíšeš dvě protichůdné věci tak ti nevím tedy kterou myslíš vážně...? já psal že dnešní wrc by se takhle snadno nepřevrátilo. také auta osmedesátých let byla na slušné úrovní, ale co nejvíce pokulhávalo byl právě podvozek. pokud srovnáme tehdejší převodovky, motory, atd. tak nebyl rozdíl tak propastný se současností jako právě na podvozku. čili za mě je podvozek na osmdesátkách ten nejslabší článek, nemluvě o brutálním výkonu který musel přenášet...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

09.09 2013 8:11


lordmystic: Asi jsem to nedokázal napsat tak, jak jsem to myslel. Tím jsem chtěl říct, že ty podvozky nejsou špatné i na dnešní dobu, ale nemůžeme je srovnávat s dnešními. Tedy že byly udělané dobře a špičkově ve své době, ale vem si, že přenášely větší hmotnosti a dvojnásobné výkony dnešních speciálů, byly tedy mnohem více namáhány jak dneska. Ano, všeobecný názor panuje, že slabinou byly právě podvozky, ale tohle všechno je vývoj. Když skončily béčka, do speciálů se narvaly atmosférické motory s výkony 250k, najednou byly podvozky dostačující a jediné, co bylo špatné, byl výkon motoru....

Až po určité době přišly vyladěné speciály kde celá sestava není tak různorodá a jde ruku v ruce a umí třeba tohle, co předvádí Fabia S2000...


Přímý odkaz na youtube video
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

09.09 2013 10:19


sniper:
Tím jsem chtěl říct, že ty podvozky nejsou špatné i na dnešní dobu, ale nemůžeme je srovnávat s dnešními.

promiň ale tohle nechápu, v jedné větě si opět protiřečíš. pokud srovnáme tehdejší podvozky se současnými (závodními), tak jsou špatné a podle mě je rozdíl větší než např. ve spojce či motoru či jiných částech auta které se postupem času také vyvíjeli. fakt nevím jak to myslíš...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email