Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 24 kvě 2024
Celkem je zde 466 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 465
Uživatelů: 1
Celkem: 466

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

09.09 2009 10:56


Zdravím všechny na fóru ,

vzhledem k tomu, že do budoucna vážně uvažuji o koupi nějakého "většího" "rodinného" vozu a vzhledem k tomu, že jsem se na první pohled zamiloval do audi A6, chtěl bych tu rozpoutat vážnou diskuzi o tomto modelu, vše co se A6 od roku 2005 týká...

-- modely, technologie, motorizace, výbava, spotřeba, rady, návody, doporučení a hlavně to nejdůležitější osobní zkušenosti Vás, majitelů..


Jak jsem napsal, zamiloval jsem se do audi A6 a jako optimální motorizace mi do takového auta může přijít jedině 3.0TDi, 165kw (starší) případně 171kW (novější) model.. a v každém případě TIPTRONIC

Barva jak jinak než černá (člověk poslední dobou uvažuje i o bílé, ale to by možná mohlo být později na nějakou rozvěrnější diskuzi ) no a bezpochyby nesmí chybět QUATTRO (nevím, zda se vůbec tiptronic bez quattra vyráběl, asi ani ne..) no a také nezbytný doplněk interiéru KŮŽE..

Prostě a jednoduše, nejžádanější model audi (aspoň si to myslím) s nejžádanější motorizací a nejžádanější základní výbavou.. (na mobile.de dle těchto požadavků nepřeberné množství nabídek)

CO NA TENTO MODEL ŘÍKÁTE ???

Pokud máte kdokoliv, jakýkoliv podnět k tomuto tématu, sem s ním... díky moc, mějte se a koukejte se přidat, ať se to tu pořádně rozjede
nahoru

sponzor





09.09 2009 10:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.09 2009 12:25


jvees69: Máme tady sekci, která je pro to určená.

Přesonuto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

09.09 2009 12:27


ty vole to je tag

Citace:
tagy: -vše o audi a6 od roku 2005(2004) kompletní diskuze o tomto modelu
Naposledy upravil SCORPION dne 09.09 2009 12:35, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.09 2009 12:28


SCORPION: Huš jsem to hupravil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

09.09 2009 12:47


O.K.

SCORPION: co se ti na tom nezdá?

O téhle sekci "co říkáte na.." jsem nevěděl, jinak ale ať koukám jak koukám, žádné takovéhle téma které jsem založil tu není, takže žádné dublování nebude..

Něco k věci lidi, notááák...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

11.09 2009 12:26


Co si o tom autě myslíte? Spolehlivost, závady, na co si dát majzla?

rady, doporučení, tiptronic ?? motor ?? výkon ?? jízdní vlastnosti ??

Jaký je rozdíl S-LINE od obyčejné A6 ???

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 18:19


No, tak už jsem přišel na to, proč tady nikdo nediskutuje...

Pokud se můžu řídit podle "garáže" tady na webu, tak tu není nikdo, kdo by měl A6/C6

škoda no...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 18:25


jvees69: zas nestras, lidi co C6 maji tady jsou...ale je tady toho o tomhle napsano tolik (specielne od motoru 3.0 TDi), ze se uz tady nikomu nechce psat
nahoru

sponzor





15.09 2009 18:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





15.09 2009 18:30


Ja som uvazoval, ze vymenim svoje dve stare popolnice (astra cabrio + audi coupe) za Passat 2.0TDi 2006 .. Pacil sa mi, zvuk motora je uchylne pekny taha to tak, slabsie ako 2.8 , ale na sviznu jazdu postacuje a spotreba je vynikajuca..Takze som bol viacmenej rozhodnuty , ale ked som zacal zistovat preco tie auta nikto nechce a preco su take lacne tak mi to bolo jasne..Takze odpoved znie s motorom 2.0TDi NEBRAT, velmi poruchovy praskaju hlavy, no katastrofa.. Spolahlivejsi bol az od roku tusim 2007 ked ho zacali robit common rail.Takze som rozhodol, ze bude istejsie ostat pri smetakoch co mam teraz, nepotrebujem dalsi novy s 3nasobnymi nakladmi na udrzbu

Teraz sa ja spytam na porovnanie motorov 3.0TDi / 2.7TDi, spotreba dynamika
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 18:34


azmodan: tady se ale nikdo o 2.0 nebavil
A co se tyce tveho dotazu, tak hledej....o 3.0TDi je tady toho spousta, minimalne 2 temata jen o tomhle motoru a jsou tam i srovnani s 2.7TDi
nahoru

Anonymní





15.09 2009 18:35


pokial viem, tema znela vse o audi a6 2005 +
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 18:37


jvees69:

Jak jsem napsal, zamiloval jsem se do audi A6 a jako optimální motorizace mi do takového auta může přijít jedině 3.0TDi, 165kw (starší) případně 171kW (novější) model.. a v každém případě TIPTRONIC


Rikal, ze se zajima jedine o 3.0TDi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 18:41


Aspoň se konečně někdo rozhodnul sem něco přidat..

Jasný, o A6 tady toho je dost, ale ať tady hledám jak hledám, žádné konkrétní informace o modelu C6 (tedy od roku výroby 2004, 2005

azmodam: takže 2.0TDi nebrat.. no, dobré vědět, první informace.. nikdo jiný tu nediskutuje.. Já pokud dám jednou dohromady peníze a půjdu do A6 tak jedině 3.0TDi, pač slabší motorizace mi přijdou na takovou káru "malé".. 2.7 určitě stačí,ale když už, tak rovnou 3.0 .. jinak benzín mi do auta nesmí už 2 generace aut zpátky co jsem měl..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 18:42


Jinak co se tyka tech motoru, tady jsou 2 diskuze o 3.0TDi porpipade 2.7TDi. Jeste tu byla urcite jedna, ale tu ted nemuzu najit
http://audiklub.cz/prispevkylite19021-3.0+TDI
http://audiklub.cz/prispevkylite51687-3.0+TDI
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 18:46


sTeblo: díky moc.. projedu to...

Nemáte někdo nějaké informace o konkrétních nemocech modelu A6/C6 ? (r.v. 2005+)

- snad mě za chvíli někdo neukamanuje, že sem furt píšu ten rok výroby, ale jak jsem napsal, je to snad vše možný ostarších A6tkách, ale o nové nič moč...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 18:50


jvees69: jedna C6 je doma a zatim uplne bez problemu. O nejake nemoci, ktera postihuje vetsinu C6-ek nevim, mozna se ukazou casem, zatim to jeste porad neni zrovna nejstarsi auto
nahoru

sponzor





15.09 2009 18:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

15.09 2009 18:53


jvees69:
Vstřikovače, čerpadla.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 18:58


j, ta ono tohle asi nebude úplně tak od věci no...

--------------------------------------------
Řidiči Audi A2, Audi A3 a Audi A6 jezdí v nejspolehlivějších automobilech v dané třídě. Tak zní závěry nehodové statistiky ADAC 2008, kterou německý automobilový klub nyní zveřejnil. Vynikající pozici ingolstadtské automobilky doplňuje v nejnovějších statistikách ADAC model Audi A4, který ve své kategorii obsadil druhé místo. Vozy Audi se tak staly z hlediska poruch nejbezpečnějšími automobily na německých silnicích v roce 2008 a Audi zároveň opět potvrdilo svou pozici jedné z nejbezpečnějších značek.

Ve hvězdné konkurenci vozů kategorie vyšší střední třídy se Audi A6 zapsalo do statistik ADAC jako nejméně problematický vůz. Po sedmé za sebou tak modelová řada A6 na celé čáře porazila všechny uchazeče o cenu pro nejspolehlivější auto.


V nižší střední třídě se na špici probojoval model Audi A3, což se podařilo i Audi A2 ve třídě malých vozů. Audi A4 jen s těsným odstupem od prvního místa vybojovalo mezi konkurenty ze střední třídy stříbro, čímž si polepšilo ve srovnání se třetím místem z předchozího ročníku soutěže.


„Žlutí andělé“ analyzovali ve své studii celkem 2,5 milionu poruch z uplynulého roku. V jednatřicetileté historii nehodové statistiky ADAC se Audi drží v čele skupiny nejbezpečnějších značek.

NAVÍC TY VÝSLEDKY DEKRY

-------------------------------------------------

Steblo: Kolik má najeto?

root: to ale snad nebudou nějaký desetitisícový položky, nebo ano? Nějak te´d vůbec nevim..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 19:29


Tak jsem si důkladně pročetl diskuzi o motoru 3.0TDi a vypadá to, že bezproblémový, ač teda ne moc ekonomický, kdyby se dalo věřit informacím které udává přímo audi, tak by to bylo fajn, ale co píšou majitelé, tak spotřeba opravdu nic moc, ale tak jasné, 3.0 je holt 3.0 a s tím se nic nenadělá.. každopádně určitě pojede moc hezky v kombinaci s tiptronicem a quattrem samozřejmě..

Taky jsme se dočetl, že před koupí zkontrolovat přes VAG filtr pevných částic... - jen nevím z jakého důvodu, jaký tam může být problém?

No, je toho ještě spousta co budu potřebovat pořešit, tak se toho nebojte a pište...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

15.09 2009 19:38


EGR se ucpava. Je to demence, ktera se tam strka kvuli ochrancum prirody, ale akorat to dela neplechu. Jinak u nas je kombinovana spotreba, 90% mesto 8.5, takze to az tak strasne si myslim neni
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 115 | Témat: 4

15.09 2009 20:18


No, 8.5 na město to je slušný... četl jsem o 9 mimo a když na to člověk šlápne, tak jsem se dočetl 12 i 17 l/100 což mi přijde jako totální chujovina.. to tak s TFSI

JINAK TEN FILTR SE SNAD DÁ VYČISTIT, NEBO VYMĚNIT, NE ? je to něco hodně nákladného že je kolem toho tolik povyku?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

16.09 2009 12:48


co je divneho na spotrebe 12litru a vic u auta s hmotnosti 2tuny tiptronikem quatrrem a 171kw pod kapotou kdyz na to slapnes?myslim ze vubec nic!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.09 2009 15:27


valchaaa:
No, je to hodně divný. Vzhledem k tomu, že já jsem s benzínem o stejným objemu o dva litry níž ... To pak jaksi ten dehet postrádá smysl
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.09 2009 16:44


root:
valchaaa:
No, je to hodně divný. Vzhledem k tomu, že já jsem s benzínem o stejným objemu o dva litry níž ... To pak jaksi ten dehet postrádá smysl
to je tabulkova spotreba toho chrochtaka, ty mas tabulkovu tiez daleko nad tvojim primerom co v skutocnosti jazdis,....

Pochopil si ma
nahoru

sponzor





16.09 2009 16:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.09 2009 16:53


SCORPION:
Nepochopil. Tabulková pro 3.0TDi je 8litrů kombinovaná
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.09 2009 19:20


root:
root:
Nepochopil. Tabulková pro 3.0TDi je 8litrů kombinovaná Wink

a pre tvoj 3,0 je kombinovana kolko ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.09 2009 19:25


SCORPION:
cca 9.9 v quattru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

16.09 2009 19:30


root: takze 100 000 km x 2 litre usetreneho paliva / 100 x cca 33 sk to sa rovna cca 66 000 Sk
PS: vedlajsie naklady na vstreky,... neberem !

Nafta je pre ludi co najazdia minimalne 20 000 - 30 000 km rocne a tam sa ti to vrati krasne
benzin je pre menej km a pre pozitok ako ten 12 valec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.09 2009 20:00


root:
SCORPION:
cca 9.9 v quattru


A to se vyplatí. Takže mám další indicii pro výběr příštího auta. Vysoký obsah, velký výkon a přitom se s 3.0 dá jezdit s dobrou spotřebou.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

16.09 2009 20:05


Tak pardon za mistifikaci, přesný údaj ze servisky je 11,4. To 9.9 jsem sehnal na katalogu aut.

Já chtěl jen říct, že 12 je na ten dýzl moc, navíc ta 171kW musí jet moc pěkně
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email