Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 22 září 2024
Celkem je zde 1070 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tranzzik
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 707
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1065
Uživatelů: 5
Celkem: 1070

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





29.07 2009 23:18


Mám v merku A4ku Avant, kolem r.v. 2006, možná v qvádru, ale určitě chci automat.
Co říkáte na třílitr TDI, máte s ním někdo dobré nebo i špatné zkušenosti? Případně jakou wattáž(kód motoru) vybrat? Hodně je jich s motorem 150kW. Je to stejný typ jako v A6 "Ólroudech"? Zatím každý, co jsem viděl měl motor 3.0 TDI..
Naposledy upravil Union dne 25.09 2009 10:48, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





29.07 2009 23:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

30.07 2009 13:03


Tady to chodí tak že každej ti ten motor akorát pomluví a zkritizuje a vycvhálí ten co má v autě on..
Já si myslim že taková automobilka jako audi by si nedovolila dát do auta špatnej motor. všechno je to jenom o údržbě a o tom jak se o to kdo stará.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

30.07 2009 13:12


Union:
Mám v merku A4ku Avant, kolem r.v. 2006, možná v qvádru, ale určitě chci automat.
Co říkáte na třílitr TDI, máte s ním někdo dobré nebo i špatné zkušenosti? Případně jakou wattáž(kód motoru) vybrat? Hodně je jich s motorem 150kW. Je to stejný typ jako v B7 "Ólroudech"? Zatím každý, co jsem viděl měl motor 3.0 TDI..


kamarad ho ma, rocnik 2005 v manualu, motor jede moc pekne. V zime do Rakous na hory prumerna spotreba 8,5 litru. Zkusenosti se servisem zatim neznam, ma to kratce...má těch 150 kw
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.07 2009 13:48


ono moc na výběr není
1,9 TDi 101 PS mi přijde slabá
2.0 TDi většinou DPF = problémy
2,5 TDi byl jen v prvních a u tohoto není co dodat (vačky, čerpadla,kompletní zaolejování)
2,7 - 3.0 TDi výceméně bezproblémovej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

30.07 2009 15:12


Union:
Na 3.0 snad zadne kritiky neexistuji. Ale kup benzin, nafta smrdi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.07 2009 15:20


mikejn:
Vstřiky Kritika za slabých 100tisíc ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

30.07 2009 15:24


root:
Jo? A je to plosny problem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.07 2009 15:29


mikejn:
Zatím jsem to osobně viděl/slyšel ve dvou případech. Takže se říct asi nedá. Teď by u nás měla přibýt nová A6 C6 zase 3.0TDi. Tak budu s napětím sledovat.

Do jaký míry za to může audi a do jaký zase "kvalitní" česká nafta netuším.

Takže abych neteoretizoval, nemůžu říct nic víc, než bacha na to co dotoho bude majitel tankovat
nahoru

sponzor





30.07 2009 15:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





30.07 2009 18:41


Vaša:
..2.0 TDi většinou DPF = problémy
2,7 - 3.0 TDi výceméně bezproblémovej..

Třílitry mají taky většinou filtr pevných částic a ten dělá občas problémy, aspoň co jsem četl.. Chtěl bych vybírat u Němčourů, z Rakous nebo ze Švajcu, takže otázka kvality dosavadního paliva je myslim zbytečná.. Já beru ropu jen u Benziny, ÖMV, Shellky a max.Agipu, takže dále by problémy způsobené naftou z JZD nastat taky neměly.. Zajímalo mě, kt. typ motoru tohodle obsahu v naftě je ten nej, co se týče poměru dynamika/poruchovost/spotřeba apod. Zatím je tu kladná zkušenost jen se 150kW ale i tak díky za ní! No nevim, stejně moc k šestiválcům od Audi důvěru nemám..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

30.07 2009 20:32


3.0 TDi má DPF ale ještě jsem neslyšel jedinej problém
co jsem slyšel tak 2x čidlo tlaku paliva jinak nic a jezdi ve vetšině A6
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

30.07 2009 21:31


Kamarád v AUDI si ho taky moc chválí ,prej že je to zatím nejpovedenější CR, jediný co občas odchází je čerpadlo ale to je taky jenom kvůli tomu že část jich vyráběj ve např ve Francii a ještě někde ale tosi nepamatuju kde říkal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.08 2009 9:09


Union: do budoucna taky trochu uvažuju o tomto motoru do A4, četl jsem nějaký test...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


V6 TDI? Ano, ale...
O kvalitách nového třílitrového dieselu od VW bylo napsáno mnohé a asi i proto jsem byl před setkáním s ním naplněn nemalými očekáváními. Šest válců do V, 204 koní (150 kW) v 3 250-4 500 ot. a 450 Nm v 1 400-3 150 ot., to jsou velmi přesvědčivé argumenty, proč by tento motor měl být jednou z perliček nabídky. Pro mě byl test A4 Avant první možností jej důkladně vyzkoušet a hned na začátku řeknu, že má očekávání byla vyšší. Co je nesporným kladem třílitrového TDI je tichý a kultivovaný chod. V těchto dvou parametrech motor vyhoví těm nejpřísnějším měřítkům, i po studeném startu je motor slyšet jen několik málo sekund, poté se jak směrem ven, tak donitř vozu uklidní na velice příjemnou úroveň a jeho akustika i vibrace jsou na špičkové úrovni. Toto se nemění ani za jízdy, motor je opravdu výtečně odhlučněn a jeho hluk proniká do interiéru až za hranicí 4 200 otáček, jinak o něm prakticky nevíte.

Kde je tedy chyba? Především v rozsahu využitelných otáček, což je pro mě u šestiválce velké zklamání. Motor se sice dokáže sbírat již od volnoběhu bez vibrácí či dunění, ale také bez výraznějšího přísunu výkonu. Ačkoli tabulkové parametry naznačují něco jiného, na 1-2 tisíce otáček je schopen bez problémů jet jen na nejnižší rychlostní stupně, na vyšší je růst otáček jen nekonečným čekáním na turbo. To se probouzí velmi zvolna a solidní výkon začne motor poskytovat až po překročení 2 000 ot. Zde se naštěstí nedostaví žádný ošklivý kopanec a motor začne přijemně, ale přitom rychle růst až do maximálních otáček, u tiptronicu v režimu D cca 4 350 ot. Trochu hloupé, když maximální výkon má trvat až do 4 500 ot., ale konstruktéři vědeli, co dělají – nad 4 200 ot. je motor v kabině už hodně slyšet. Dále vás tak převodovka pustí jen v režimu S, kdy nechá motor na nízké rychlosti točit až kolem 4 750 ot., což už ale není příliš efektivní, za hranicí 4 500 ot. jde výkon velmi prudce dolů. Subjektivně nejdynamičtší je vůz po překročení 3 000 ot., kdy vás motor dokáže silně zatlačit do sedadel a pro nejlepší dynamiku je třeba motor držet mezi 3 400 a 4 300 ot., kdy poskytuje stabilně velmi vysoký výkon a do tohoto rozsahu je posazeno i odstupňování šestistupňové převodovky.

Právě držet otáčky ve spektru, které vozu zajistí dostatečnou dynamiku, není vždy snadné a zatímco u benzínového šestiválce moc nemusíte přemýšlet, jestli vyrazíte na pětku nebo na trojku, zde si to musíte dvakrát dobře rozmyslet. Pětka a šestka jsou totiž poměrně dlouhé a např. z 90 km/h je předjíždění na jednu z těchto dvou rychostí dosti obtížné, otáčky jsou pod 2 000 a zařazení čtyřky je nutností. Podobný problém nastane při tempomatové devadesátce, vůz si musí do každého většího stoupání podřadit, aby udržel konstatní rychlost. Pro diesel celkem normální, pro šestiválec trochu nestandardní.

Za všechno ale nemůže motor, ten by měl mít v nízkých otáčkách výkonu docela dost. A4 Avant byl v dané specifikaci pekelně těžkým autem (1 780 kg pohotovostní hmotnosti) a s dvěma cestujícími a trochou nákladu musel motor tahat přes dvě tuny živé váhy. To už je velké sousto i pro objemný diesel. Také proto nedodával vozu žádnou úchvatnou dynamku, 114 koní na tunu opravdu není mnoho a ačkoli pružnost dieselu situaci subjektivně zlepšovala, naměřené hodnoty zrychlení nejsou příliš dobré. Zrychlení na stovku jsme těžko dostávali pod 9 sekund, byť výrobce udává 7,9 s, a na dvěstě se vůz rozjel až za 37,4 sekundy, což je na dvousetkoňové auto opravdu slabé.

Nízká spotřeba? Jak kdy
Od dieselového motoru každý očekává také nízkou spotřebu paliva, jenže lze něco takového očekávat od třílitrového motoru pohánějícím auto s hmotností přes jedenatřičtvrtě tuny? Divili byste se, ale i tohle má 3.0 TDI v repertoáru. Po pár stech kilometrech za volantem jsem se vydal na obvyklý test minimální spotřeby a byl jsem jeho výsledkem tak šokován, že jsem jej musel ještě později zopakovat změřením skutečné spotřeby. Na stodeseti kilometrech absolutně defensivní mimoměstké jízdy s důkladným dodržováním předpisových rychlostí činila spotřeba pouhopouhých 5,2 litru nafty na 100 km, a to při průměrné rychlosti 75 km/h. Pravdou je, že jízda místy trochu připomínala ecorallye, nicméně za celou dobu jízdy mě předjela tři auta, takže se samotnou rychlostí to nebylo tak marné. Tento výsledek ukázal palubní počítač a upřímně řečeno, nezdál se mi být reálný. Proto jsem v závěru týdne vyrazil na další test, tentokrát po jiné, delší mimomětské trati a spotřebu jsem raději změřil po dotankování paliva. Výsledek byl ověem stejně výborný – 5,8 litru nafty při průměru 84 km/h. Vskutku famózní.

Proč tedy onen nejednoznačný nadpis? Inu, v ostatních režimech není spotřeba motoru tak působivě nízká. Pokud jen přestanete brát ohled na spotřebu a víceméně podle předpisů (do tachometrových 110 km/h) se pohybujete po okreskách, je rázem spotřeba skoro o tři litry výše, přesně na 8,1 litru na 100 km. A to pořád není ani trochu rychlá jízda, jen pár předjetí a ostřejśích zrychlení. Pokud si k tomu přidáte 30 procent dálnice a 10 procent města a přitom se stále nepouštíte do větších excesů, spotřebu nedostanete pod 10 a mně průměr při takové jízdě na 10,9 litru nafty na sto km. Rozumné využívání potenciálu motoru pak znamená spotřebu okolo 14 litrů a jízda na maximum možností vozu 17,7 litru nafty na sto km. To už není tak dobré, co říkáte?

Problém je v tom, že každé nepatrné zrychlení a každý větší kopec žene průměrnou spotřebu o cenné desetinky výš a jakmile si nedáváte pozor, nemáte šanci ani při pomalé jízdě dostat spotřebu výrazněji po 8 litrů. To je již daleko od minimálních pěti a přesně tak velký rozdíl přinese jen pouhé „nestarání se o spotřebu“. Jenže kdo si koupí dvousetkoňový motor aby jen lechtal plynový pedál? Stačí jet docela pomalu a občas si užít razantního pružného zrychlení, svézt se kousek po dálnici a rázem nemáte šanci jet pod 10. Spotřeba pak s každým kilometrem na ukazateli průměrné rychlosti stoupá raketovým tempem a při rychlejší jízdě je motor minimálně stejně žíznivý jako obdobně výkonný benzín. To prosím bez nadsázky. Své dělá již zmínéná hmotnost, pohon všech kol a také automat, který si s pomocí hydrodynamického měniče rád drží otáčky hodně vysoko. O tom se ale ještě zmíním.

Co říci závěrem? I silný diesel umí být úsporný, ovšem pouze umí, není takový vždy, rozhodně ne s dvěma tunami za zády. Nemám rád výroky některých novinářů typu: „Tak tenhle motor jede jak třílitrový benzín, ale dělá to za 7 litrů nafty.“ Ano, tohle velký diesel opravdu umí, ale musíte s ním jet jak s šestnáctistovkou. Pokud začnete využívat výkonu třílitru, počítejte s „benzínovou“ spotřebou. Není to minus, je to prostě fakt. Talent 3.0 TDI je však nesporný, že někdy někam dojedu s dvoutunovým autem s pohonem všech kol za pět litrů nafty, to by mě ani ve snu nenapadlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

05.08 2009 10:23


hezky clanek
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

05.08 2009 10:35


lumirs: to jo. jen už ten motor až tak nechci

ne, vážně, spíš bych recenzi někoho, kdo ten motor má...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2009 10:38


Opravdu pěkné čteníčko.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2009 10:51


vencaa6: ta spotreba co tam rika se mi zda jako pekna cipovina. Sice je to 150kW verze a my mame 165kW, ale rekl bych ze to bude priblizne stejne. Dlouhodoba spotreba, prevazne z mesta je 8.5 l/100km, kdyz jsme jeli na dovolenou, rychlost okolo 150-170 km/h bez tempomatu, tak byla spotreba 4.9 l/100km. A to s tim jezdi prevazne mamina, ktera je za volantem zavodnik. A tu dlouhodobou ma porad 8.5 a ani se to nehne. Jinak neverim ani tem cislum o zrychleni co tam udava. Kdyz to srovnam se svoji 2.8, tak je ten motor co se vykonu tyce uplne jinde a to nam bije v tezsi A6-ce. Ale jak rikam, je to 165kW, coz je zase o nejakych 20 koni vic nez ten motor co hodnotil v tom clanku
nahoru

sponzor





05.08 2009 10:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2009 12:32


sTeblo: Ty tam ale nemáš asi Q ne? Já mám stejně těžké auto jako byl ten test 3.0TDI a motor 2.0TFSI a jako bych se tam viděl s tou spotřebou. Jen při eko jízdě nejdu pod 7 ale v průměru mi to tak nějak sedí jako ta 3.0TDI. Myslím že tu hraje opravdu hlavní roli váha a quattro!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2009 13:23


lordmystic: mas pocit, ze se A6 s 3.0TDi dela i jen jako predokolka?

Tenhle motor je jenom v kombinaci s quattrem! Jak u A6, tak u A4, tak i u A5 apod.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.08 2009 13:26


Kde je teda ten slavněj naftovej krouťák. dyž se s tím nedá jezdit pod 2000ot? Tak to já mám asi rozbité, když mi tam TT nakope pětku i v 1500ot a vůbec se toho nebojí
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2009 13:35


root: nemej strach....tiptronic nema vubec zadny problem kopnout petku v 1500 i u tohohle dieslu. Ale nechces mi snad rict, ze kdyz prislapnes plyn, tak te tiptronic necha na tech 1500 a nepodradi, ze ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.08 2009 13:37


sTeblo:
Ale to víš, že jo

Ten článek mi přijde taky nějakej divnej. Nemůžu se zbavit pocitu, že autor má buď ještě mokrej podpis na notách, a nebo fakt neumí jezdít.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

05.08 2009 13:39


root: nekecej mi tady Kroutak to ma krasny, ale jak rikam, mluvim tady o 165kW verzi. 150kW neznam, ale ten clanek se mi zda taky divny. Mam pocit ze jsem na auto.cz nebo nekde cetl taky recenzi toho motoru a vyznela uplne jinak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.08 2009 13:44


sTeblo:
Jasně, že si podřadí ... to buď bez obav. Dokonce bych se vsadil, že si podřadí s větší chutí než ten diesel.

Mě se zdá, že recenze tady v tom státě může psát úplně každej a považovat se za experta. Jestli činí rozdíl ve spotřebě 3litry pokud jen mírně zvedne průměrnou rychlost, tak mi to přijde minimálně divný ...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2009 14:30


root: V článku to ale vyznělo tak, že když přestane hlídat spotřebu a jezdí normálně, tak se mu zvedne o tři litry, což bych i pochopil. U mě je rozdíl dva litry.
nahoru

sponzor





05.08 2009 14:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

05.08 2009 14:38


lordmystic:
Jde o to co si představujeme pod pojmem "normálně". Mě přijde 110 na okresce celkem normální, 140 je kokotina
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.08 2009 15:30


2,7 prumer 9
3.0 prumer kolem 11.

Jezdim s obema motorizacema a samozrejme je vyssi vykon trilitru znat. Vyssi spotreba tam je, ale nak sem nikdy nepochopil proc zrovna tohle resi najitele Audi, kor budouci majitele poslednich modelu, ale to je uz moje vec:)

Me osobne staci 2,7. Ne ze by mi 170kw vadilo, ale nemam proste pro ne vyuziti. Pokud fakt specham prepnu na S a max spokojenost.

Kolem me je cca 10 audin s motorem 3.0 170kw a doposad jsem o nakem problemu neslysel.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2009 15:49


belmondo: Ten průměr mi přijde dost, asi záleží na stylu jízdy a automatika tomu také asi moc nepřidá...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

05.08 2009 16:08


lordmystic: Co by jsi chtěl aby 170kW 6hrnek baštil 6L na sto?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 348 | Témat: 9

05.08 2009 16:57


Vitezz:
lordmystic: Co by jsi chtěl aby 170kW 6hrnek baštil 6L na sto?
Kdepak, já bych si přál, aby baštil 5! Maximálně 5,5, ale to už bych ho fakt musel honit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

05.08 2009 21:16


vzdyt je ted nafta za par korun setrilci
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email