Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 21 června 2024
Celkem je zde 697 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sobotd
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 515
Online návštěvníků
Návštěvníků: 695
Uživatelů: 2
Celkem: 697

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

16.10 2008 12:19


Chtěl bych rozpoutat diskuzi na téma A6 rv 04-? a motor TDI*...

2.7 TDI* a 3.0 TDI* různé výkony, stejné obsahy, ale pořád ten náš "oblíbený" motor TDI*...

Kdo už to viděl bez krytu motoru po ujetých 100.000 Km?
Kdo četl články a recenze?
Kdo ji má?

Díky za reakce
nahoru

sponzor





16.10 2008 12:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

16.10 2008 14:53


četl jsem,že 2.7 je stejnej jako 2.5
A určo bych šel do 3.0,proč mít slabší,když můžu mít silnější
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

16.10 2008 14:58


Rob:
četl jsem,že 2.7 je stejnej jako 2.5
A určo bych šel do 3.0,proč mít slabší,když můžu mít silnější


taktak.. v tomhle pripade neni co resit krom rozdilu porizovaci ceny...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

16.10 2008 22:45


To je právě fakt, že nechápu ty blázny, který si koupí 2.7 TDI*.

Navíc když je to stejný jako 2.5, tak jenom zvedly obsah válců, aby nedoháněli výkon tak silným turbem?

Myslíte, že ty motory budou mít stejnou náchylnost k opotřebení vaček.... ( naše oblíbené téma )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

17.10 2008 7:33


Lukýno A6:
To je právě fakt, že nechápu ty blázny, který si koupí 2.7 TDI*.

Navíc když je to stejný jako 2.5, tak jenom zvedly obsah válců, aby nedoháněli výkon tak silným turbem?

Myslíte, že ty motory budou mít stejnou náchylnost k opotřebení vaček.... ( naše oblíbené téma )

Stejný to nebude určitě,už jen kvůli typu vstřikování...navíc bych neporovnával první 110kw 2,5ky s posledníma 2,5kama BAU,BDH,který už s původním AFB motorem neměli moc společnýho...Co se týká těch vaček,většinou ot byl problém že někdo přešvihnul longlife výměnu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

19.10 2008 22:05


Je to fakt, taky si myslim, že opotřebení vaček je způsobený špatnýma majitelama než špatným motorem. Kdyby byl ten motor tak špatnej, tak si ho AUDI vůbec nedovolí dát do šestkový řady nebo kamkoli jinam.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

19.10 2008 23:20


Lukýno A6:
Je to fakt, taky si myslim, že opotřebení vaček je způsobený špatnýma majitelama než špatným motorem. Kdyby byl ten motor tak špatnej, tak si ho AUDI vůbec nedovolí dát do šestkový řady nebo kamkoli jinam.

Ahoj.Tak TO se mýlíš. Zdeny
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 0:20


Lukýno A6:
Kdyby byl ten motor tak špatnej, tak si ho AUDI vůbec nedovolí dát do šestkový řady nebo kamkoli jinam.



Veselé, he he...
nahoru

sponzor





20.10 2008 0:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.10 2008 1:19


Lukýno A6:
Je to fakt, taky si myslim, že opotřebení vaček je způsobený špatnýma majitelama než špatným motorem. Kdyby byl ten motor tak špatnej, tak si ho AUDI vůbec nedovolí dát do šestkový řady nebo kamkoli jinam.


Člověče dovolil bych si nesouhlasit... Myslím že s 2.5TDI si audi utrhlo největší ostudu posledních let. Obzvláště po povedené R5 2,5TDI. Taky proto ten motor byl tolikrát předěláván a do další generace se už nedostal.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

20.10 2008 7:35


Xoník:


Člověče dovolil bych si nesouhlasit... Myslím že s 2.5TDI si audi utrhlo největší ostudu posledních let. Obzvláště po povedené R5 2,5TDI. Taky proto ten motor byl tolikrát předěláván a do další generace se už nedostal.

No nehci ti kazit radost,ale přepracovaná verze BDH a pak ještě jedna se sice nedával do A6,ale do A4 8EC,tj. 2005-2008 a přestala se používat kvůli "zastarelému" systému vstřikování pomocí rotačního čerpadla
A když už jsou tak špatný tak mi vyvsětli jendu věc,jak to že jeden motor je v dvoukilech jak nový a jinej je zhuntovanej jak svině,to se bavím i o starých AFB,AKN?Jináč kámoš má A8 4.0TDI a ejhle asi je vydřená vačka,auto najeto poctivých cca 150 000km a tyhle motory na to netrpí,čím pak to asi bude?Problém je v longlife olejich nedodržení intervalu a že ty auta co tady každej má s 130000km na tachometrech maj nalítáno půl míle a víc,němci auta neprodávaj jen tak ty moc dobře vedí proč to prodávají
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.10 2008 8:23


To ze pojede 3.0TDI lepe nez 2,7 je asi jasne. Ja mam 2,7 a jsem sakra spokojenej. Dokonce sem se vcera pri ceste ze Spindlu dostal na spotrebu 4,6 coz sem vubec nechapal:) Mame doma jeste Superba 2,5 120Kw a rozdil je dle me naprosto neskutecnej, mozna i diky 7mi rychlostni prevodovce. A pritom ma 2,7 jen o 12kw vic.

Ja jsem s 2,7 naprosto spokojenej a to s ni jezdim stejne na pul plynu. 3.0 by asi byla lepsi ale pro me jizdy po Praze bych to asi stejne nak nepoznal. Jinak sem byl v Audi se poptat jak s chipem a mimo jine mi bylo receno ze 2,7 i 3,0 vychazej z 2,5ky. Rikal Audi technik. Jinak to ma cca 86t km a motor je jak novej.
Naposledy upravil belmondo dne 20.10 2008 9:10, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2829 | Témat: 37

20.10 2008 8:40


belmondo:
To ze pojede 3.0TDI lepe nez 2,7 je asi jasne. Ja mam 2,7 a jsem sakra spokojenej. Dokonce sem se vcera pri ceste ze Spindlu dostal na spotrebu 4,6 coz sem vubec nechapal:) Mame doma jeste Superba 2,5 120Kw a rozdil je dle me naprosto neskutecnej, mozna i diky 7mi rychlostni prevodovce. A pritom ma 2,7 jen o 12kw vic.

Ja jsem s 2,7 naprosto spokojenej a to s ni jezdim stejne na pul plynu. 3.0 by asi byla lepsi ale pro me jizdy po Praze bych to asi stejne nak nepoznal. Jinak sem byl v Audi se poptat jak s chipem a mimo jine mi bylo receno ze 2,7 i 3,0 vychazej z 2,5ky. Rikal Audi technik. Jinak to ma cca 86t km a motor je jak novej.

vyházej a jsou jak tady někdo psal je velký rozdíl2.0TDi taky vychází z 1,9TDI
nahoru

Anonymní





20.10 2008 9:19


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 13:20


belmondo:
Mame doma jeste Superba 2,5 120Kw a rozdil je dle me naprosto neskutecnej, mozna i diky 7mi rychlostni prevodovce. A pritom ma 2,7 jen o 12kw vic.


Drobná poznámka: Obávám se, že máš stupňů nejnom šest.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.10 2008 13:49


No tak to se obavas zbytecne Myslim ze to vim presne, je jich 7.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 17:26


belmondo:
No tak to se obavas zbytecne Myslim ze to vim presne, je jich 7.


Pokud máš Tipronic:

http://www.audi.de/audi/de/de2/tools/glossary/motor_antrieb/glossary032.html

Hned první věta: Für die mit fünf oder sechs Schaltstufen erhältliche Tiptronic* => tedy pět nebo šest stupňů. Žádných sedm.


Pokud máš Multitronic*, tak nemáš stupně vůbec, žádné, bo je to Variátor*.

Tak jako tak nemáš sedm převodů, ánžto sedmistupňpová Audi zatím neexistuje.
nahoru

sponzor





20.10 2008 17:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.10 2008 18:28


váha:

No nehci ti kazit radost,ale přepracovaná verze BDH a pak ještě jedna se sice nedával do A6,ale do A4 8EC,tj. 2005-2008 a přestala se používat kvůli "zastarelému" systému vstřikování pomocí rotačního čerpadla
A když už jsou tak špatný tak mi vyvsětli jendu věc,jak to že jeden motor je v dvoukilech jak nový a jinej je zhuntovanej jak svině,to se bavím i o starých AFB,AKN?Jináč kámoš má A8 4.0TDI a ejhle asi je vydřená vačka,auto najeto poctivých cca 150 000km a tyhle motory na to netrpí,čím pak to asi bude?Problém je v longlife olejich nedodržení intervalu a že ty auta co tady každej má s 130000km na tachometrech maj nalítáno půl míle a víc,němci auta neprodávaj jen tak ty moc dobře vedí proč to prodávají


Do A4 se už od nějakýho roku 05(nevím jistě) nabízel 3.0TDI, takže v tu chvíli byla tam byla 2,5TDI jenom do počtu, a nezdá se mi že by se ještě letos dala objednat...

Samotnej motor trpěl jak koncernovejma neduhama(váhy vzduchu), tak chronickejma-typickejma (vstřikovací čerpadla, vačky atd..). Další problém byl v nevhodnosti použítí LL serivisu, motor prostě požadoval častější přísun nových dávek oleje.

Bohužel vzhlem k výsadnímu postavení tohoto motoru, a k počtu prodaných kusů, se tyto neduhy podepsaly na pověsti mnohem více než u jiných motorů. To že se o to někdo špatně staral a že jsou stočený km, to jsou jen podružný věci a tak trochu výmluvy. I když se přesně dodržoval servis stanovený výrobcem, tak se ty věci sraly.

Nijak to nehaním, jenom konstatuju. Motor jako takovej by nebyl špatnej, ale nebyl ani tak dobrej aby adekvátně reprezentoval premiovou značku v tak střené pozici jako je A6.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

20.10 2008 18:41


Kratz:


No hele to nevím... Sice Multitronic* je Variátor*, ale stupně přednastavený má...

A pak: http://news.auto.cz/technika/nova-prevodovka-audi- [zkrácená url]

Navíc myslím že DSG* už maj 7stupňů taky, takže bych se divil kdyby to do vw dávali a do audi ne.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.10 2008 18:59


Kratz:


No ja nevim co tam mam, staci mi, ze kdyz si radim pakama na volantu tak mohu mackat az do cisla 7.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 19:25


Tak to máš Multitronic*,je to bezstupňová Převodovka*,ale když přepneš na manuál,tak tam jsou naprogramovaný stupně...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

20.10 2008 19:27


Rob:
Tak to máš Multitronic*,je to bezstupňová Převodovka*,ale když přepneš na manuál,tak tam jsou naprogramovaný stupně...

U multitronicu se pise, ze je tam 6 imaginarnich stupnu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 19:38


sTeblo:

U multitronicu se pise, ze je tam 6 imaginarnich stupnu

Ale V A6 C5. Ne v C6.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

20.10 2008 21:49


ve finále mi šlo o to, jestli si soudruzi v Německu udělali trochu práce s těma novýma TDIčkama, jestli tam nehodili jenom nový čísla v obsahu ( rozšířili válce ) a výkonech. Jestli už stačí měnit olej po 15.000 Km ....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

20.10 2008 22:12


Lukýno A6:
ve finále mi šlo o to, jestli si soudruzi v Německu udělali trochu práce s těma novýma TDIčkama, jestli tam nehodili jenom nový čísla v obsahu ( rozšířili válce ) a výkonech. Jestli už stačí měnit olej po 15.000 Km ....

Ahoj.Ale,že se to tady " pjekně rozhoželo".Co jsem zatím četl,tak si s těmi motory soudruzi dali dost práce.Přejme jim,ale hlavně NÁM,aby nechali dětské i chronické nemoci jiným značkám,a aby vydržely aspoň to co R5,s minimálními investicemi,při maximálním zachování předností. Zdeny
nahoru

sponzor





20.10 2008 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 22:18


belmondo:


No ja nevim co tam mam, staci mi, ze kdyz si radim pakama na volantu tak mohu mackat az do cisla 7.


Máš bezstupňovou převodovku se sedmi virtuálními stupňi. Ty stupně jsou dány jen nastavením softu, teoreticky ti jich tam můžou dát třeba sto. Budeš mít pak sto-stupňovou převodovku?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

20.10 2008 22:21


[quote="Kratz"]

Tak to je parada , necham to prekopat a bud jezdit jen na jednicku, to nikdo nema. Az budu pojizdet nakeho vytuneneho golfa ve 150ti tak stahnu okynko a houknu na nej " Hej pico, jak tam mam dat dvojku?" Frajer zkolabuje
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

20.10 2008 22:23


Xoník:


No hele to nevím... Sice Multitronic* je Variátor*, ale stupně přednastavený má...

A pak: http://news.auto.cz/technika/nova-prevodovka-audi- [zkrácená url]

Navíc myslím že DSG* už maj 7stupňů taky, takže bych se divil kdyby to do vw dávali a do audi ne.


To je divný, Audi na stránkách píše o 6ti stupňovém DSG*, respektive s-tronicu.

Viz: http://www.audi.cz/technika/DSG*/

Jsem z toho jelen.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.10 2008 22:23


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

20.10 2008 23:11


[quote="belmondo"]
Kratz:


Tak to je parada , necham to prekopat a bud jezdit jen na jednicku, to nikdo nema. Az budu pojizdet nakeho vytuneneho golfa ve 150ti tak stahnu okynko a houknu na nej " Hej pico, jak tam mam dat dvojku?" Frajer zkolabuje
Ahoj.A to si ho vezmeš na svědomí? Chudák Golfista... Zdeny
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

21.10 2008 2:14


Kratz:


To je divný, Audi na stránkách píše o 6ti stupňovém DSG*, respektive s-tronicu.

Viz: http://www.audi.cz/technika/DSG*/

Jsem z toho jelen.


Jo já taky, nehádám se... Jenom pravidelně čtu tyhle newsy a kupuju časopisy, a vím že 7stupňovej DSG* určitě existuje... Možná ale zatím jenom ve vw, a teprve jestli se to osvědčí, tak se to dostane do audi.

A ten s-tronic představovali v březnu, tak nevím jestli už se dostal do výroby
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa artdeshine asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coating coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keramika keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email