Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 980 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: safrmichal
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 491
Online návštěvníků
Návštěvníků: 979
Uživatelů: 1
Celkem: 980

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 13:13


Nazdar hosi, uz par dni mi lieta hlavou myslienka ist do niecoho novsieho... vymenit '96 C4 2.5TDI za '01-02 C5 Avant quattro 2.5TDI. na mobile.de som nasiel celkom pekne kusky v cenach okolo 5.000-6.000Eciek. O problemoch V6 tdi je tu toho hodne vela popisane, ceny za opravy su pekne palky. Niekde na fore som sa docital, ze posledne vydarene audi je prave C4. Ale zasa quattro a avant a novsi rocnik hovoria pre. Aj ked som cital aj par prispevkov aj od relativne spokojnych majitelov... tak neviem.
Nechcem dopadnut tak, ze pojdem niekam na dovolenku a nahodou zrazu nenastartujem auto (cerpadlo KO), C4 ma nikdy nenechala stat, spokojnost maximalna, ale chyba mi quattro a avant.
Zohnat C4 TDI Avant quattro v dobrom stave je asi utopia a prave novsich modelov C5 je na predaj strasne vela.
Nepredava niekto C4 Avant quattro 2.5TDI? benzin nechcem, musim citit kone pod kapotou ked pridam plyn a zatlaci ma do sedacky, taktiez mam zdroj dieslu, tak preto.
nahoru

sponzor





29.08 2009 13:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

29.08 2009 13:20


Zdarec
tak sehnat C4 2,5Tdi v Qattru a v kombi tak to je utopie, to je jako bys chtěl najít jehlu v kupce sena. těchto kusů bylo jen pár a i Němci si je cení.Kámoš má Audi 80 B3 2,0 100kw Qattro zkus to sehnat?? neseženeš nedostatkové zboží tak jak ta C4
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.08 2009 13:23


MareC3k: Jestli mas zdroj dieselu od pepy z JZD, tak se vykasli na celou C5 a nech si C4. C5 je dobre auto, motor 2.5TDi muze byt pekna pokladnicka, ale taky nemusi, pokud se k nemu chovas tak, ze vis puvodni cenu auta (v nejake vybave okolo 2 milionu kc) a podle toho do nej investujes. Nemuzes to brat tak, ze je to auto za 200 tisic. Ale rikam ti na rovinu, ze jestli do toho das parkrat nekvalitni naftu, tak se rozluc s nemalymi penezi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 13:27


neni to nekvalitna nafta... proste nakladne auto ma spotrebu na 100km o 5L viac a pri tankovani sa kazdy tyzden 20L natanuje do ineho auta... normalni slovnaft nafta z pumpy + VIF do kazdeho tankovania.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 14:36


V pohode chod do tej C5 ale bacha na vacky najlepsie keby si kupil od 2004 tam to bolo lepsie ale ja mam 2000 nalietane na tachometry 408 000 km a som spokojny. Ak budes chcet viac info kludne sa pytaj

To ta trapy iba cerpadlo??? Nechaj 30 000 bokom (vybava bez koze a sibra) daj ho hned satasovi na repas a hura 150 000 km To je fakt posledna vec co by ta mala trapit. Jedine tie vacky su problem tak na ne bacha pripadna oprava niekedy predbehne cenu druheho motora

Zhrnutie: Nic ine na tom aute nie je tak zle, cerpadlo (daj repas), turbo a vaha vzduchu bezne pri kazdom aute (POZOR)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.08 2009 15:16


Vlasta dělá skvělý kafe
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 16:07


to je prave ten paradox, niektori maju vacky zodrate po 150tkm a napriklad ty mas 408tkm a v pohode...
imho tam bude asi nejaky problem s tym skur.enym stacanim km. auto v nemecku ma 450tkm a na slovensku alebo v cechach ma zrazu 120tkm pojazdi este dalsiu stovku a tu zrazu pri 220tkm su vacky zodrate, cerpadlo odide... ale realne ma cez 600tkm
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.08 2009 16:12


MareC3k: problem je hlavne ve vymenach oleje, kaslat na longlife a menit hezky po 15k je nejlepsi. Staceni tomu samozrejme taky prispiva
nahoru

sponzor





29.08 2009 16:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.08 2009 16:15


MareC3k: btw. kdyz uz jsme u C5, ktera je naprosto bezproblemu, ma nove delane cerpadlo original BOSCH, tak koukni tady: http://audiklub.cz/prispevkylite15836-
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 16:48


sTeblo: auto je krasne, (145tkm a uz menene cerpadlo??) ale ked si prepocitam cenu na eura, tak za tu cenu je v nemecku rocnik 2004 a s normalnym podvozkom... so znizenym si nevojdem domov na dvor
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 16:57


MareC3k:
to je prave ten paradox, niektori maju vacky zodrate po 150tkm a napriklad ty mas 408tkm a v pohode...
imho tam bude asi nejaky problem s tym skur.enym stacanim km. auto v nemecku ma 450tkm a na slovensku alebo v cechach ma zrazu 120tkm pojazdi este dalsiu stovku a tu zrazu pri 220tkm su vacky zodrate, cerpadlo odide... ale realne ma cez 600tkm
presne ako vravis ak budes mat otazky ohladom c5 v nafte tak pis

steblo ma krasnu audinku na predaj ale za tu cenu ju bohuzial nepreda ani do konca roka, hold smola blba doba, predajca sa ma horsie ako kupujuci donedavna to bolo naopak
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.08 2009 16:58


MareC3k: ano, cerpadlo meneno, ptz tam byl urcity problem, ktery se resil zpusobem vymenime tohle, treba to bude tim a menilo se tak dlouho, az se na nej prislo Jinak jak rikam, auto je ve 100% stavu, za to rucim

SCORPION: s cenou jsem sel za tu dobu co je tady vystavena uz hodne dolu a kdyz se ted divam na inzertni servery, tak je jedna z nejnizsich, tak nevim. Ale samozrejme se da o cene stale jednat, tak jak to od zacatku tvrdim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 17:13


taketo nieco sa mi celkom paci:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html [zkrácená url]

v cenach okolo 6000Eciek je ich tam celkom dost
pozeram do elitu, a do 132kW 2.5TDI quattro sa davali motory AKE, BAU, BDH. na dieselpower som cital, ze motory zacinajuce B su na tom konstrukcne lepsie, od kedy sa zacali montovat?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

29.08 2009 17:15


od 2004
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 17:17


MareC3k: 2004 a nahor uz boli poriesene vacky lepsie ako pri AKE
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 17:24


no.. lenze tie 2004 su uz trocha drahsie... nad moj limit akurat citam, ze dost vela sa da o motore zistit podla hluku po nastartovani... len v mojom okoli neviem o ziadnom znamom ktory ma v6 tdi... sused ma v6 2.6, to mi velmi nepomoze a moj radovy 5 valec je hlukom niekde uplne inde
nahoru

sponzor





29.08 2009 17:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 17:26


MareC3k:
no.. lenze tie 2004 su uz trocha drahsie... nad moj limit akurat citam, ze dost vela sa da o motore zistit podla hluku po nastartovani... len v mojom okoli neviem o ziadnom znamom ktory ma v6 tdi... sused ma v6 2.6, to mi velmi nepomoze a moj radovy 5 valec je hlukom niekde uplne inde
najlepsie zhodit viko nad vackami da sa vidiet aj cez nalievaci otvor ale to je asi 10 percentny uspech
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 17:29


heh... akoze dojdem do bazaru s gola sadou a ked zacnem rozoberat motor tak bazarnika asi slahne o zem ale je to tak, urcite ked uvidis vacku priamo tak je jasne ci je vydrata alebo nie a ci to stoji zato alebo rychlo ruky prec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 17:47


no nemal by si vidiet ryhy ak ano ruky prec.

PS: aky mas limit? Na Slovensku alebo aj v Cechach najdes rovnake kusky (namiesto peniazov na dopravu a doklady mozes mat rezervu na opravy)
A6 avant 2,5 tdi 2002 v pohode kupis za 6000-7000 €
napr. ta steblo-va by bola mozno OK a urcite by nemal nic proti keby si chcel zhodit viko Tvrdi ze na cene sa da este dohodnut
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

29.08 2009 19:05


no, ked pocitam, ze v DE by stala cca 5000-6000 Eciek tak + cesta cca 300 eciek a + prihlasenie na SK znacky cca 300-500 eciek, takze dokopy to moze robit 6000-6500 +-autobus
vcera som rozpraval so znamym a chysta sa tak o 3 tyzdne do DE po nejake mitsubishi, tak by som sa s nim mohol zviezt.. kebyze
jo a este, kozene sedacky velmi nemusim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 19:14


MareC3k: ok ako povies
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

29.08 2009 21:15


C4 quattra 2,5 tdi jsou teď v Česku na prodej minimálně 3, stačí jen hledat...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

29.08 2009 21:16


MareC3k:
Ale zasa Quattro a avant a novsi rocnik hovoria pre


NIC, slovy N I C nehovorí pro C5ku oproti C4ce


neměnit neměnit neměnit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.08 2009 21:28


C4 je nuda, to auto je sice spolehlive, ale tim to taky konci...C5 uz je trochu jina trida, ale zase kvalita nic moc...

Cert jak ber....
nahoru

sponzor





29.08 2009 21:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

29.08 2009 21:35


tj fakt C5 je zábavná, protože tě každý den dokáže překvapit co se ještě vysere

radši nudně kvalitní auto, než veselou kupu šrotu

nicméně zábavná audi je snad jen imsa 90
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

31.08 2009 0:39


Kriznik: imsa rulez myslíš to auto s řj velikosti desktopu a zvukem pri kterém se ti zježí chlupy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

31.08 2009 20:27


radar354:
Zdarec
tak sehnat C4 2,5Tdi v Qattru a v kombi tak to je utopie, to je jako bys chtěl najít jehlu v kupce sena. těchto kusů bylo jen pár a i Němci si je cení.Kámoš má Audi 80 B3 2,0 100kw Qattro zkus to sehnat?? neseženeš nedostatkové zboží tak jak ta C4

Ahoj.Tady jedna je,je to B4.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
. Já jsem se na ni byl podívat.Původní cena 45 000,nyní 35 000,ale pořád je to moc.Je to v bazaru.Do telefonu tvrdili,že je vše funkční,jen akku slabý.Přijeli jsme se známým,a začali prohlížet.První čeho jsme si všimli,bylo,že chyběl řemen na klimu,byl rozkleplý zadní nárazník, otlučené kraje blatníků,a odpadával velký kus kytu na řidičových dveřích.Ůplně zarezlé zadní kotouče,a "zamrzlá" ruční brzda.S vidinou 16 V jsme to ještě nevzdali.Chtěli jsme to nastartovat.Bazarník donesl klíče, otočil jsem s klíčkem a nic."Slabý" akku ani narozsvítil kontrolky.Přijeli s Touranem nasadili kabely "od svářečky".Asi 10 startů a nic.Při 20 motor naskočil na volnoběh a hned zhasl.Po 40 pokusu,když se to nepodařilo dostat do otáček,a tak se slovy,"my auto potřebujeme na ježdění,ne na tlačení"jsme odešli.Je možné,že tam nebyl benzín ,ale trpělivost není moje silná stránka. Zdeny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

05.09 2009 8:09


známej měl a6 2,5 tdi quattro avant 2001 a po investici 90000 za půl roku ji radši pustil do světa.tenkrát,když si vybíral co koupí,tak sem mu říkal,ať ho ani nenapadne brát v6 2,5tdi.nedal si říct
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.09 2009 9:00


quattromas:
známej měl a6 2,5 tdi quattro avant 2001 a po investici 90000 za půl roku ji radši pustil do světa.tenkrát,když si vybíral co koupí,tak sem mu říkal,ať ho ani nenapadne brát v6 2,5tdi.nedal si říct
tvoj nazor, moj je taky ze kludne aj druhy krat by som isiel do 2,5 tdi
ale ako sa hovori ,,dovtedy sa chodi s krcahom na vodu kym sa nerozbije,,
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

06.09 2009 10:05


SCORPION:
tvoj nazor, moj je taky ze kludne aj druhy krat by som isiel do 2,5 tdi
ale ako sa hovori ,,dovtedy sa chodi s krcahom na vodu kym sa nerozbije,,


je jasný,že pokud se člověk o toto tdi stará,leje kvalitní oleje,dělá servisy,tak to auto bude sloužit.bohužel,dnes né každý kdo si koupí audi má peníze na to,aby dával autu to,co mu náleží.potom to dopadá tak,že se mění vačky,hydroštely,čerpadla atd.každopádně tyto v6 tdi jsou na to hodně náchylný.zlatej R5,tem tolik péče nepotřebuje.ta moje má natočeno 373 tis. km(bez GO),od výměny oleje mam najeto 8000 km a ještě sem nic nedolíval.a to né proto,že bych to nekontroloval
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email