Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1328 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1328
Uživatelů: 0
Celkem: 1328

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

18.03 2008 19:27


Můžete mi někdo říct kolik má maximálku audi V8? nikde se to nemůžu dopátrat... je to motor 4.2
nahoru

sponzor





18.03 2008 19:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

18.03 2008 19:39


The 3.6 L (3562 cc) powerplant was essentially two four-cylinder engines which had been mated at the crankshaft to form a V8. In this case it was the acclaimed Volkswagen Golf GTI's 1.8 L, twin cam, 16-valve inline 4-cylinder that provided the inputs. Power output was very respectable for the day, with 250 PS (184 kW/247 hp) and 340 N·m (251 ft·lbf) of torque available over a fairly wide powerband. The top speed was 250 km/h and 0-100 took 7.6 secs with the automatic.

Audi introduced a long wheelbase version in 1990 and in 1992 a 4.2 L (4172 cc) powerplant with 280 PS (206 kW/276 hp) and 400 N·m (295 ft·lbf) was introduced. Like the 3.6L model, quattro* four-wheel drive came as standard. A six-speed manual gearbox replaced the 5-speed manual of the 3.6 model. The top speed was 250 km/h and 0-100 now took only 7.2 with the automatic and 6.7 with the manual transmission

cerpano - vikipedia...
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_V8
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 112 | Témat: 11

18.03 2008 19:42


Díky moc...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

18.03 2008 19:50


nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

18.03 2008 21:03


Tak do 220-230 rucicka nespomaluje... Sou videa kde to vali i pres 270 ja si myslim ze to je realne. Jinak co se mi dnes stalo ...valim tak po dalnici asi 210 , kdyz se to dostalo na 220 zacalo trast celym autem tak sem spomalil a dojel na misto urceni . Sedim a kdyz sem tam daval P-ecko koukam ze sem tam mel kvaltnutou 3ku misto D-ecka takze 220 trojka omezovac. Jinak dle papiru to vytahne 250km/h ..mluvim o 4,2ce
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.03 2008 21:06


Cierny korzar: Na, ja Ti automatáři Už je to lenívý se podívat na otáčkoměr
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

19.03 2008 6:07


Pri 220 nekoukas na palubovku ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2008 10:02


Cierny korzar: A máš taky sluchátka na uších?
nahoru

sponzor





19.03 2008 10:02


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Žena
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1626 | Témat: 19

19.03 2008 10:17


Cierny korzar:
Tak do 220-230 rucicka nespomaluje... Sou videa kde to vali i pres 270 ja si myslim ze to je realne. Jinak co se mi dnes stalo ...valim tak po dalnici asi 210 , kdyz se to dostalo na 220 zacalo trast celym autem tak sem spomalil a dojel na misto urceni . Sedim a kdyz sem tam daval P-ecko koukam ze sem tam mel kvaltnutou 3ku misto D-ecka takze 220 trojka omezovac. Jinak dle papiru to vytahne 250km/h ..mluvim o 4,2ce


Tak to abych to vyzkoušela
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

19.03 2008 11:24


Hele roote ty si nejak chytrej asi , jel si uz nekdy 220 v aute ? Jestli jo tak , vis ze neslysis ani hovno.. a uplne posledny na co myslis je kontrolovat neco na palubce , kdyz mas plny ruce volantu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

19.03 2008 15:37


Cierny korzar: Ber to sportovně, já jenom trošku reju Nic ve zlém

U mě je to tak, že hodně poslouchám motor, často vypnu rádio a jen poslouchám, učím se řadit optimálněji ... prostě si hraju.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.03 2008 16:34


Cierny korzar:
koukam ze sem tam mel kvaltnutou 3ku misto D-ecka takze 220 trojka omezovac.


Měl jsi tam kopnout za 2 a točilo by ti to jako 20v
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

19.03 2008 16:37


root:
Cierny korzar: A máš taky sluchátka na uších?


Bohužel, co se nedá říct o celé řadě A80 a nových křápech, tak kastle typu 44 ( doutník ) je nejtišší, ve které jsem kdy jel.
I při 230 km/h se dá v kabině tiše bavit, je slyšet akorát vytočený motor. Do 180-ti km/h bez rádia absolutní nuda a deprese z ticha
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

19.03 2008 16:59


Sniper: To muze platit u aut , kde nemas vymackane tesneni kolem oken ( na doutniku 100ce mam hluk v kabine uz pri stokilometrove rychlosti) ale v porovnani s ostatnimi autami mas uplnou pravdu ...vezl sem se v astre 2.0 8v jako spolujezdec a uz pri 150 to rvalo jako u me nikdy.Je to samozrejme moje chyba , jenze to ze sem tam nechal 3ku misto D-ecka je ta posledni vec ktera by me napadla....a musite uznat ze pri takovy rychlosti clovek nejak nepremysla nad zavadami ale spi se soustreduje na cestu ne ? ...tak ale je i trochu pravda ze sem mel hudbu skoro na plno
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2007
Příspěvků: 78 | Témat: 3

02.06 2008 21:10


To se mi stalo taky, celý život jezdím s manuálem a na ten automat si prostě člověk musí zvyknout. Ale stejně je to nuda, tak to alespoň řeším tak, že si řadím 1,2,3,D
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.9. 2007
Příspěvků: 2 | Témat: 0

12.06 2008 12:04


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

(
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
)

Dneska vyzkoušeno, ale myslim, že z mírného kopce, nebo s užšíma pneumatikama by dala víc.
nahoru

sponzor





12.06 2008 12:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.10. 2006
Příspěvků: 70 | Témat: 4

21.06 2008 13:52


Paneboze kam chcete na tech otresnych ceskych silnicich tetet 240 ? To je sebevrazda !!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

21.06 2008 19:30


zexell: Do pekla kamaráde, do pekla...
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

28.12 2008 6:20


Cierny korzar:
Pri 220 nekoukas na palubovku ...
Tak jak víš, žes jel 220?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2007
Příspěvků: 78 | Témat: 3

28.12 2008 7:38


tomik...:
Můžete mi někdo říct kolik má maximálku audi V8? nikde se to nemůžu dopátrat... je to motor 4.2





Papírově 248km/h, ale je schopná udělat 265, když jsou příznivé podmínky a dobrý motor. Zkoušel jsem to jen jednou na německé dálnici a byl to pěkný kalup....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

28.12 2008 8:17


Cierny korzar:
Pri 220 nekoukas na palubovku ...
Při 220 si to fotím
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2653 | Témat: 82

28.12 2008 8:20


root:
Cierny korzar: Na, ja Ti automatáři Už je to lenívý se podívat na otáčkoměr
Nojo,nejdřív jim není dost dobrej fofr klacek, ted tohle a za chvíli budou mít autopilota
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 1110 | Témat: 62

01.01 2009 13:21


No jo , dostali ste me ..koukam jenom na rychlost Ale je pravda ze tehdy sem mel V8 jenom chvili a nemel sem ji jeste moc v rukach...

Marty: Je schopna udelat i 275 ale chce to dlouhou rovinu , nedeli , 5 hodin rano a neco co plasi zver

//edit: a policjaty
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2008
Příspěvků: 40 | Témat: 3

07.01 2009 15:30


pekny obrazok kde je ten tachometer na 270! ja som skusal na svojej 3jke mal som tam 225 a jebol sa mi tam kamion, ani jedno pekne slovo ma nenapadlo na toho vodica. ale na slovensku normalny jav
nahoru

sponzor





07.01 2009 15:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.01 2009 18:27


ukazte radsi videjku z navigace nez nejaky fotky tachacu ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.01 2009 18:48


tomasko.ma2:
pekny obrazok kde je ten tachometer na 270! ja som skusal na svojej 3jke mal som tam 225 a jebol sa mi tam kamion, ani jedno pekne slovo ma nenapadlo na toho vodica. ale na slovensku normalny jav


Nauc se predpokladat, mozna Ti to jednou zachrani auto
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email