Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 15 listopadu 2025
Celkem je zde 856 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 855
Uživatelů: 1
Celkem: 856

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

18.06 2010 12:25


No,byl jsem u toho,připojil to na pc a najel na klima a psalo mu to,že je vše ok.To bylo vše co udělal.Podle mně nedělal,co si myslím já.Strašil mně že může být v háji řídící jednotka Klimatizace*,nebo kabelový svazek a na to prý se nedá přijít,pouze začít měnit.Klapky pod pylovým otevírají,když přepnu na nasávání zevnitř,tak je slyšet,jak se otevře nasavání zevnitř,ale mě to připadá jako by to zamrzalo někde za ventilátorem.Nedovedu si představit jak to vypadá uvnitř ,kolem ventilátoru.Zajímavý,že když jsem v SRN popojížděl na volnoběh,tak vzduch foukal celkem silně.Jsem ze severu Čech,klidně bych byl ochoten zajet k někomu opravdu dobrému,ale nevím komu.Děkuji ti moc za rady a odpověď.
nahoru

sponzor





18.06 2010 12:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.06 2010 18:00


cricket: Skus kontaktovať napr. uživateľa Vlasta (Praha):
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A ešte k problému, klíma funguje OK, ale keď ideš na dlhšej ceste(čo je to dlhšia cesta) tak ti prestane fúkať vzduch? Správne som to pochopil? Keď píšeš že klapky chodia OK, čo ventilátor točí sa?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

18.06 2010 18:27


Ventilátor funguje,klima taky chodí jak má.Problém je ve vzduchu,Jako když zamrzne nějaký průduch za ventilátorem,prostě ventilátor hučí,ale jako když to nemá kam strkat.Dám ventilátor naplno na ruku měním vzduch na nohy, na tunel, na okna,zapnu i na skla,nic,malinko vzduchu.Zastavim na 1/2 h a roztají hadice,co vedou od Klimatizace*(přijdou mi moc namrzlé) a zas to dá 30km pokoj a vzduch proudí jak má.Když vyjedu po delší době ,tak to nechodí asi po 50km,pak po 1/2h zastavení , to přestane foukat asi po 30km .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.06 2010 18:41


tak nejaky odbornik na klimu sa tu najde ? dnes som zistil ze klima nefunguje, pichol na diagnostiku a tam 5 chyb - 4 sporadicke a jedna taka co nejde zmazat
00792-tlakovy spinac Klimatizace* f129
31-00 preruseni nebo zkrat na kostru
teraz neviem ci je ko ten snimac alebo nedostatok naplne ((((

idem pohladat po fore ci tu niekto take uz neriesil

PS: nemam A4 tak snad ma nikto nazabije
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

18.06 2010 21:42


robi to len ak je zaplnuta klima? alebo to robi aj ked je zapnuty ECON (cize klima off) ???

kaluz vody pod autom znamena velky teplotny rozdiel
cize velky kondenz vodnych par zo vzduchu

je mozne ze je vadny snimac tlaku chladiacej zmesi...a Kompresor* tlaci velmi vela, preto namrazuje hadice a takisto sa zamrazi chladic vzduchu v kureni

tym sa znemozni priestup vzduchu (chladic je obaleny mrazom a nepriepustny vzduchu)

treba to dat na diagnostiku pc...ale siel by som aj niekde kde plnia klimu, nech ti odmeraju tlaky v klimatizacii pri nastartovanom aute a zapnutom kompresore

alebo este pozri, ak stojis a nastavis teplotu na cca 2stupne mensiu ako je vonku, tak Kompresor* by mal na chvilku zapnut, potom vypnut...a takto stale (zober baterku a zasviet dole na kopmresor, uvidis ako sa roztoci alebo zastavi)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.06 2010 23:12


Ešte by som si zistil či je tam správny Kompresor* a či je tam aj správne množstvo náplne, keďže si to všetko menil. Ako som písal hore "Vlasta" má všetko na diagnostiku auta + klímy a aj plničku na klimatizácie....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

18.06 2010 23:16


SCORPION:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Môže to byť aj aj, ale určite si šikovný takže dokážeš premerať káble či sú neni prerušené alebo v skrate A keď odsaješ náplň tak budeš vedieť či jej tam máš dosť, ak nie tak ju naplníš a vyskúšaš. Ak jej tam budeš mať dosť tak si ju nechaj vypustenú (oni ti dajú potvrdenie kolko ti odtial vytiahli) ty si vymeníš senzor a dáš si to znova naplniť.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

19.06 2010 7:04


Díky moc za rady,dám vědět ,jestli se zadařilo to odstranit.Všechny zdravím.
nahoru

sponzor





19.06 2010 7:04


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.06 2010 19:51


flashmajster: dik, jj ako pises mam v plane mrknut na ten senzor a uz som objednany na servis takze ked zistim DAM* potom vediet

dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

19.06 2010 20:13


este moze byt vadna aj spojka na kompresore... a Kompresor* sa stale toci
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.1. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 12

19.06 2010 20:40


Když sem začal číst tohle téma tak sem potom zjístil že je to rok staré a nevím kdo má jaké závady tohle je na dlouhé čtení... Jen bych dodal že s auomatickou klimou se dá fešně vyhrát stačí zmáčknout zároven cirkulaci a šipku u verze B5.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

19.06 2010 21:47


cricket:
Ventilátor funguje,klima taky chodí jak má.Problém je ve vzduchu,Jako když zamrzne nějaký průduch za ventilátorem,prostě ventilátor hučí,ale jako když to nemá kam strkat.Dám ventilátor naplno na ruku měním vzduch na nohy, na tunel, na okna,zapnu i na skla,nic,malinko vzduchu.Zastavim na 1/2 h a roztají hadice,co vedou od Klimatizace*(přijdou mi moc namrzlé) a zas to dá 30km pokoj a vzduch proudí jak má.Když vyjedu po delší době ,tak to nechodí asi po 50km,pak po 1/2h zastavení , to přestane foukat asi po 30km .


Zkoušel jsi zapnout vnitřní okruh? Takový problém mám aktuálně i já. Po určité době se zavřou klapky přívodu vzduchu z venku a ventilátor to tlačí naprázdno. Pak musím pustit vnitřní okruh, aby vzduch foukal. Klima přitom jede. Je tam asi nějaký problém s čidly-buď počkám na kabel, co mám objednaný, nebo se domluvím s Vlastou. Resp. to i to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

20.06 2010 9:13


Přepínání nasávání vzduchu zvenčí,nebo zevnitř,nemá vliv.Ani jestli pustím vzduch na okna nebo do tunelu,či na nohy.Klapky pod pylovým filtrem fungují,to jsem koukal a když přepnu vnitřní cirkulaci,tak je slyšet jak se to přepne.Začínam se přiklánět k názoru ,že mi to moc chladí ,že Kompresor* furt tlačí.Jak mi bylo řečeno v servisu,tak já mam Kompresor*,který se točí furt,včetně spojky a je tam hydroventil,který otvírá a zavírá, když je dosaženo požadovaného tlaku, při chlazení.Pak mi to podle mně zamrzá uvnitř.Nepustí mi to, ani teplý, ani studený vzduch.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

20.06 2010 11:56


tak vypni kurenie a nastartuj
baterkou zasviet na Kompresor* ci sa toci, ak ano je vadna spojka (elektromagneticka) na remenici kompresora alebo rele (stale zopnurte)
odpojis koncovku ktora vedie ku spojke, ak zastavi je vadne rele (stale zopnute)
ak sa bude tocit dalej tak spojka

ak sa netoci problem je v elektronike

jednoduche ako facka

ak je vadna spojka v remenici tak nemusis nic rozobrat, DAS* len dole remen, a stiahnes remenicku a vymenis...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

20.06 2010 11:58


ale uz som ti davno pisal aby si sa pozrel ci sa toci kopmresor alebo sa vypina....zbitocne chodis po servisoch !
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

20.06 2010 13:21


Kompresor* i spojka se točí a musí se točit,ta spojka není elektromechanická,ale napevno.Jsou prý dva druhy:Já mám tento druh:

# Stáloběžné autokompresory najdeme u většiny nejnovějších vozů většinou od roku výroby 2004 ( pozor jsou ale osazovány i do starších vozidel ! )
#

Tyto varianty autokompresorů jsou dnes nejčastěji osazovány do automobilů. Konstrukčně je zde použit stálý převod z řemenice do těla kompresoru. Není zde elektromechanická spojka. Mikrořemen pohání Kompresor* autoklimatizace od klikové řemenice stálým převodem a tím unáší i vnitřní části hřídele klimakompresoru.
nahoru

sponzor





20.06 2010 13:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

21.06 2010 15:41


vecsiu somarinu som nikdy nepocul...
jedine ze by bol potom redukovany tlak chladiaceho media

ale naco sa to ma zbytocne tocit...no nechce sa mi to verit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

21.06 2010 17:13


ciko_pp: tusim ze som uz take cital aj ja, A ten tlak chladiva sa reguluje
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

21.06 2010 21:22


je to sranda...robim s autami 10rokov ale este som to nevidel

ved aj servoriadenie sa vymysla vseliake, aj elektro...len aby sa to zbytocne netocilo...mechanicke opotrebenie, spotreba paliva.....

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

21.06 2010 22:59


Je to nepochopitelný,dokonce se do roku 2004 většina kompresorů vyráběla s elektromechanickou spojkou, Od r.v.2004 má většina aut stáloběžný Kompresor*.Tlak prý řídí hydroventil,jako neprofesionál to naprosto nechápu.Kam to tlačí ten Kompresor*,když hydroventil zavře ,tak to opravdu nechápu.Už se ani neptam,protože je člověk za vola.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.06 2010 9:33


no hydroventil je zrejme dvojcestny...cize ak je uzavrety tlak do systemu, tak medium sa toci dokola v kompresore bez tlaku....

inak aj stare kompresory so spojkou maju pretlakovy ventil vstavany priamo v sebe

raz sme mali s tymyo ventilom problem, a hpar sekund po zapnuti klimi roztrhlo trubky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

22.06 2010 11:02


Hoši potřebuji si ujasnit pojmy u Climatronic*-u:

AUTO - automaticky se nastavuje teplota i ventilátor
OFF - větrání (celý systém) se úplně vypne, a zavře se i přívod vzduchu.
ECON - klíma se vypne => Kompresor* klímy, ale větrání nadále funguje (=> přivod vzduchu se neuzavře), můžou se normálně využívat všechny funkce, jen s tím rozdílem, že nemůže ochlazovat vzduch. Tak?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.12. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 1

22.06 2010 21:41


Já mám problém že se mi Kompresor* vůbec neroztočí co s tím kdo mi poradí díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

23.06 2010 7:15


To: Michal Silbrnik: Já mám problém že se mi Kompresor* vůbec neroztočí co s tím kdo mi poradí díky

Projeď to VAGem - těch důvodů může být hodně (Kompresor* K.O.)

To: Michal.K : Hoši potřebuji si ujasnit pojmy u Climatronic*-u:

Ano, je to tak.
nahoru

sponzor





23.06 2010 7:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.06 2010 10:28


ked sa Kompresor* neroztoci tak skor spojka....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

23.06 2010 11:23


Nechci zakládat nové téma a zkusím se zeptat zde.
Kde mám hledat výparník klimy abych do nej mohl nastříkat desinfekční sprej.
A kolik do mého auta patří náplně
je to B6 sedan
DÍKY
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

23.06 2010 11:37


bubin:
Nechci zakládat nové téma a zkusím se zeptat zde.
Kde mám hledat výparník klimy abych do nej mohl nastříkat desinfekční sprej.
A kolik do mého auta patří náplně
je to B6 sedan
DÍKY

Pokud klima už smrdí, z vlastní zkušenosti doporučuji mechanické vyčištění - sprej mi nepomohl. Jinak v motoru na levé straně (pohled od nárazníku) u palubovky je kastlík přívodu vzduchu s klapkami. Množství chladiva je tuším 550g.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.06 2010 12:01


hm?
na lavej strane pohlad od naraznika

tak napisem spolujazdec...alebo prava strana...hadam sa udava strana v smere jazdy

ale inac OK

este by ma zaujimalo ako si to mechanicky vycistil
vybrat komplet pristrojovku koli cisteniu radiatorov v kureni...no klobuk dole. to chce cas a nervy
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

23.06 2010 12:25


A najdu na tom místě přímo i výparník????
prvně to určitě zkusím sprejem, ale postup mechanického čištění by mne zajímal také
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

23.06 2010 12:32


ved pisem...vyparnik - resp chladic kurenia je priamo v kureni
a ked piseme o audi...tak musis vybrat celu pristrojovku, kable, airbagy, vystuhu aby si sa dostal ku kureniu...

takze neviem neviem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email