Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 16 listopadu 2025
Celkem je zde 2028 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Tomas77a
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 452
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2020
Uživatelů: 8
Celkem: 2028

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.07 2009 20:41


klapka je viditelna pod pelovym filtrom, ale ku servu sa dostanes po odobrati prirucnej skrynky

dalsia vec, ktora ked je vadna tak sa na diagnostike objavy porucha klapky
nahoru

sponzor





31.07 2009 20:41


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

02.08 2009 12:53


Tak jsem ovládání klimy a větrání vyzkoušel,jak jste mi to popsali a je to OK, má to prostě jinou logiku než obyčejná auta, ,dík
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.08 2009 20:08


je to tak hlupo urobene asi preto lebo snimace teploty vyfukovaneho vzduchu su len vo vyduchoch co smeruju do tvare
resp, snimac teploty vzduchu v interiery je priamo v ovladacej (RJ) jednotke klimatroniku
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

02.08 2009 20:17


ciko_pp:
je to tak hlupo urobene asi preto lebo snimace teploty vyfukovaneho vzduchu su len vo vyduchoch co smeruju do tvare

ale kdeže, je jich několik po autě
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 5

02.08 2009 20:38


Dnes ráno cestou do Berlína teplota vzduchu 25st.,na klimatizaci nastaveno 19st.Cca 100km klima chladí jak má,pak ale pouští jen vlažný vzduch.Snížím teplotu na 18st.ale výsledek žádný.Navolím tedy LOW a klima chladí jak blázen,ale po nějaké době(cca.40min) z praveho výdechu nad stred.tunelem vychazí ledová pára a nějaká rostřikující kapalina(takový poprašek,mžení)Od te doby fouká jen vlažný vzduch.Ted večer co se ochladilo to trochu chladí,ale nic moc.Poradíte co s tím,nebo čím by to mohlo být?Díky všem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.08 2009 21:04


mozno strelil chladic v kureni

je normalne ze ked o stupen zmenis teplotu tak necitis rozdiel...ona to dofuka o stupen menej po par minutach

a v aute si mal nastavenych 19stupnov? a 100km...v mojej A4 by si zamrzol ... teda aspon ja... ked jazdim daleko mam tam 22 -23 stupnov, a to som chlapec z pod vys.tatier

no ked uz nechladi, zrejme unikla chladiaca zmes...skus sa pozriet ci pri zapnuti klimi roztoci Kompresor* klimi

ak nie, znamena to ze klima je prazdna, treba ju otestovat na tesnost a naplnit
ak ano ale chladi slabo, treba ju doplnit (tiez otestovat tesnost)
ak sa zisti po odsati ze tam bolo dost media, tak bude problem len v klapkach...ale podla toho co pises zrejme nieco nevydrzalo tlak, a tak uniklo medium

proste chod niekde kde plnia klimu nech ti to odsaju - povedia kolko tam bolo a kolko ma byt, a uvidis
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

05.08 2009 19:13


čaute!
Tak som to skontroval sú tam dve klapky.Jedna mi prepína vnútorný okruh a druhú som nevidel pohnúť.Asi je na celkové regulovanie prietoku vzduchu do auta cez zimu.Teraz bola otvorená naplno a ani sa nepohla.Našiel som asi čidlo teploty,bolo položené na tapaci pred ventilatorom.Tak som ho strčil za radio do stredového panelu nie pred prieduchy.Teraz to chladí jak ďas.Keď som dal 18c tak to bola riadna kosa. Ale chcem sa opýtať,ako často chodíte na kontroli s klímov.Viem že mašina v servise skontroluje kvalitu plynu,doplní olej na mazanie čerpa. A ta druhá klapka na saní,je na to čo som napísl?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2009 19:21


pepanR: Chce to napojit klimu na diagnostiku a nechat prověřit akční členy. To zajistí, že prověřím funkčnost směšovacích klapek, které ovlivňují teplotu uvnitř.
nahoru

sponzor





05.08 2009 19:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2009 19:24


mato: Na kontrolu cladící náplně se má chodit 1x za rok. Tím se předejde následným problémum.

Jinak jak jsem psal, je dobré napojit diagnostiku a udělat test akčních členů, což prověří funkčnost směšovacích klapek.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

05.08 2009 22:19


malo by sa kazdy rok... ale nemusis...ked ide tak ide

a ten snimac by mal byt nastoknuty v hadici co vedie vzduch !

inac ti to bude blbnut... alebo tlacic Kompresor* do porazenia
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.08 2009 14:37


Tak jsem se i já díval pod motor, jak mi radil ciko_pp. Nastavil jsem klimu na LO + AUTO. V kabině to foukalo o sto šest, ale u motoru jsem nic neviděl. Jenom bylo slyšet hučení (předpokládám, že šlo o hnaný vzduch do vnitř vozu). Bylo to vlevo vedle baterie, jak je mřížka a pod ní vedou trubky se vzduchem (jakoby naproti spolujezdci)... Snad jsem to napsal aspoň trochu srozumitelně?!? Je teda fakt, že jsem to nechal běžet jenom při zapnutém zapalování, a to cca 1,5 min. Potom jsem to raději vypnul. Nahazovat motor jsem ale nechtěl, právě abych viděl, jestli se pod kapotou něco děje a nebo ne... Z výdechů foukal nejdřív teplý, ale potom už o něco chladnější vzduch. Z průduchu u okna řidiče šel teplejší vzduch než u středového panelu, kde byl chladnější. Prosím o radu. Díky. Juráš.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.08 2009 15:13


Juras: Nějak jsem nenašel klíčové informace.
Co na to diagnostika? Kdy byla provedena kontrola náplně?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.08 2009 15:24


Petan: Ahoj. Klíčové informace jsou úplně dole (z července). Jen ve zkratce: koupil jsem si 16.7. Audi A4 1.9 TDI*, rv.05. Jel jsem s ní potom 17.7. k našim, což je cca 180 km od Prahy. S klimou jsem si nejdřív chvíli hrál, abych si ji nastavil, dal jsem taky funkci ECO (což je ovšem blbost v těch vedrech, jak jsem později zjistil), ale pak jsem ji už nechal jenom na AUTO a z 21°C jsem postupně ubíral, až jsem došel na LO. Venku bylo zhruba 35°C, ale z mřížek mi foukal jen lehce chladný vzduch. Ne studený. Tak jsem se ani po těch 180-ti km nedočkal výraznějšího ochlazení, ptž. z výdechů nešel, podle mého, úplně studený vzduch. Na diag. jsem nebyl, ptž. jsem ji kupoval čerstvě. Vlastně ji nemám ještě ani měsíc... Před mojí koupí ale byla čerstvě na ME a STK*. Výsledek: Vše OK. Ale je fakt, že to šlo přes bazar... A známe jejich praktiky... Tak teda nevím. Dík za radu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.08 2009 15:38


Juras: Doporučuji nechat zkontrolovat množství náplně a tlak. Někdy to je naráz a přestane to chladit.

Podobný problém jsem měl u mého auta, kdy klima přestala fungovat v největších vedrech. Zajel jsem na naplnění, ale stále to nefungovalo. Problém byl v škrtícím ventilu, který je v tubičce chlazení vedoucí do kabiny. Stačilo na něj poklepat a Klimatizace* běží skoro rok bez problému. Jo a to mi tehdy říkali, že je špatný Kompresor*. Ale pozor u tebe muže být problém jinde.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.08 2009 15:41


Díky za info. A kde myslíš, že může problém být. Mám pocit, že když jsem si ji odvážel čerstvě z bazaru domů, že to bylo OK. Ale druhý den, v tom vedru, jako by to už tolik nechladilo... Mmch., kde mám zkusit poklepat?!?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.08 2009 15:45


Juras: Začal bych opravdu zjištěním obsahu chladící náplně. Zajeť někam, kde to dělají a potom můžeš pokračovat.
nahoru

sponzor





06.08 2009 15:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.08 2009 15:47


Jj, dík. Už na tom pracuju. Jen od oka, kolik myslíš, že to bude stát?!?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

06.08 2009 15:59


Juras: Záleží jak kde. V Malešicích je takový servis na klimy, kde jsem platil kolem 700,-. Ale cena je závislá na tom kolik náplně tam máš.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

06.08 2009 16:00


Juras: zajeď k tomu Vlastovi. budeš to mít i s dobrým kaféčkem, co jsem slyšel. cena? dle toho co tomu bude a kolik bude potřeba doplnit chladiva...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

06.08 2009 16:09


Petan: Díky za tip. Už jsem mrkl na stránky.

Vencaa6: Jj, teď jsem mu poslal vzkaz. Před časem mi napsal, ať přijedu za ním do servisu, že mi dá klimu dohromady. Navíc, v Pze bydlím kousek od něj - v Újezdu nad Lesy. Teď jsem ale mimo Prahu. Vracím se 16.8., takže až pak... Taky díky!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.08 2009 20:49


som ti pisal ze sa musi tocit Kompresor* klimi
je celkom dole na klinovom remeni

ked zapnes klimu musia sa roztocit aj ventilatory na chladici ale hlavne Kompresor* klimi...zober si baterku a pozri sa ci sa toci vnutro remenice

to ze ti ide najprv horuci a potom chladnejsi vzduch moze znamenat aj to ze sa len vyfukalo teplo z pod palubnej dosky...lebo ked DAS* klimu na LO tak ti musi mrznut ruka ked ju DAS* pred vyvod vzduchu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 5

06.08 2009 21:21


Zdravím kluci,tak potom co mi v neděli cestou do Berlina neco vyfouklo(vyprskalo) z prav.výdechu nad stredovým tunelem a následně přestala klima chladit,jsem zajel na kontrolu naplnění,tlaku atd.Z Klimatizace* odsáto 256g media,což je cca o polovinu méně než by mnělo být.Následně proveden test tlaku a vše ok(což nechápu,když pulka chlad.media unikla).Klima naplněna,chladí.Ale vyskytl se další problém,zapnul jsem klimu na HI a teply vzduch jde pouze z vydechu u řidiče a z levého nad stred.tunelem.U prav.stredového(tady v neděli něco uniklo) a spolujezdce fouká studený.Nevíte co by to mohlo být tentokrát?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.08 2009 21:35


no ak mas dvojzonovu klimu tak su tam dve klapky - kazda na jednu stranu na nastavovanie teploty vzduchu...

to by mala ukazat diagnostika
mozno staci poruchu vymazat...mozno zakladne nastavenie

inac, klima moze fucat a test prebehne v poriadku...test sa totizto robi pomocou vakua, a pocas vakua sa moze prasklina stiahnut

ked ti plnili klimu dali tam aj farbivo? ak ano unik media je lahko zistitelny pomocou uv lampy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 24 | Témat: 5

06.08 2009 21:52


Při testu na těstnost tam daval nejakou fosfor.latku,nikde se nic neobjevilo tak by to mělo být ok.Ale porad mi stejně vrtá hlavou,jak mohlo uniknout takové množstvi chl.media(ještě zkrs výdech) a zkouška na těstnost je ok.Klima je dvouzonová,tak to necham napichnout a poreferuji.Musím pár dní počkat,zítra odlétám.Nicméně díky za rady.
nahoru

sponzor





06.08 2009 21:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.08 2009 22:09


ak ju DAS* napichnut tak by sa mala ukazaat porucha klapky.... ak je to poruchou klapky

a mozez to byt aj snimacmy teploty ktore su vo vyduchoch, aj tie pomerajte
aj klapky, aj spravte zakladne nastavenie a uvidis

a mozno tam je prasklina, preto ten unik, ale objavi sa az pri extremnom tlaku...cize ked ide dlho na LO

ja som to nikdy nepouzil na LO, aj ked si nastavis napr 18 stupnov tak ona tlaci aby tam tolko bolo, a cim je teplota vonku vyssia tym viac tlaci... musia byt ale funkcne vsetky snimace teploty - vonkajsi, vo vyduchoch aj teplomer interieru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

07.08 2009 23:01


A tá klapka?
Načo slúži? podnou je klapka na prepínanie okruhov,vnútorný vonkajší.A tá samá prvá?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

09.08 2009 17:22


no jedna otvara zatvara privod do kurenia z vnutra vozidla
a ta celkom horna privod do kurenia z vonku

ale ta je trosku klamna, hybe sa vtedy ked tomu nechapes

najlepsie je to vyskusat cez akcne cleny..popripade staci len precitat poruchy, ak niesu ziadne malo by to byt OK
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.2. 2010
Příspěvků: 462 | Témat: 60

11.03 2010 22:21


Ahoj
Prosím o CZ navod na ovadaní automatice Klimatizace* na A4 Avant rok 2006
nebo na passatu to vše bylo jinak
Moc děkuji nebo nevím k čemu je nějaké tlačítko
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

18.06 2010 11:11


Zdravím vás.
Mám neřešitelný problém.Mám Audi a4 avant 2005,nešla mi Klimatizace*,bohužel jsem musel koupit nový Kompresor*.Nový filtr, náplně,atd.Dvouzónová Klimatizace* fungovala dobře ,než jsem jel do Norska a zjistil ,že když jedu dál,tak mi dost namrzají hadice a prakticky mi dovnitř nejde vzduch.A to ani teplý ,ani studený,jako když uzavřete výstup vzduchu.Začnou se potit skla a nevidíte.Je jedno jestli zapnu vnitřní okruh,nebo nasávání vzduchu z venku (klapky pod pylovým filtrem otevírají).Auto nechám 1/2 hodiny stát ,pod autem kaluž a pak to chvíli zase jde(proudí vzduch).Na diagnostice na nic nepřišli.Neporadil by jste mi někdo? Díky moc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.06 2010 11:30


cricket: Dělali na diagnostice test akčních členů? Tato funkce projede všechny klapky z jedné polohy do druhé.
Ještě mě napadá, že tu někdo psal, že se klima chovala divně, a ono bylo jedno z tlačítek stále seplé.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email