Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 875 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 871
Uživatelů: 4
Celkem: 875

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2008 19:49


wakko:

Presne toto si aj ja myslim... hneva ma ze sme prisli o Wintreja


Taky mě to mrzí, toto bylo zbytečné. Chce to chladnější hlavu, kluci
nahoru

sponzor





07.03 2008 19:49


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

07.03 2008 19:51


MUFTY: napsal mi SZ "ziadam o OKAMZITE smazanie s fora!" takze proto
kdyz chtel ... chtel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

07.03 2008 20:14


Se divíte že chtěl jít pryč? Audiklub je tady myslím pro lidi kteří mají auto jako jeden ze svých koníčku a jsou třeba ochotni do toho investovat většinu svých úspor. Vy jste ho za to úplně oddělali.
Křižník možná by jsi měl založit třeba dovčaklub kde si budete psát o tom kde všude jste byli a jaké to tam bylo. Nebo třeba vařečkaklub by nebylo od věci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.03 2008 20:32


Krolboys tvoj posledný príspevok som celkom nepochopil,je trocha od veci,ja som napr neni ochotný investovať do svojho auta všetky prachy,ale napriek tomu ho mám rád a divím sa luďom ,že vovalia toľké prachy do tuningu a pritom výsledok nič moc.
Križnik ešte že ti Wintrej nenapísal aby si ho rýchlo a hneď v riť bozal...potom by si napísal kdyz chtel...chtel
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

07.03 2008 20:37


Krolboys: jsi krapet mimo, mam proste problem s timhle komunistickym myslenim ze kdo ma co novejsiho, lepsiho tak je kdovi co
a jelikoz proti temhle nazorum bojuju a snazim se lidi "predelat" z cechacku na civilizovany jedince tak to vzdycky reknu

stejne jako on ma nazor na vsechny co maji auta pod rocnik 2007 tak ja mam nazor na lidi jako on, ze to nerozdychal neni problem klubu, ale jeho osobni s mym nazorem

forum je o diskusi a ja jsem diskusni typ

takze klid nevim co tu motas dovca.cz nebo varecka.cz ? jsi dneska nevecerel ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

07.03 2008 21:38


Dobrý ponaučení pro mě, nezakládat diskuze s takovým hajsavým tématem jako je spotřeba.

Winty to tu dokázal vždycky nějak roztočit

Tak se na sebe pánové nezlobte a já si jdu opravit nabořenou Audi a místo toho budu jezdit s 1.3 Felicií
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

07.03 2008 23:56


Lukýno A6:
Dobrý ponaučení pro mě, nezakládat diskuze s takovým hajsavým tématem jako je spotřeba

Na to bacha Lukýno, spotřeba je mrcha záludná

Ne, ale vážně.
Mrzí mě, kam to došlo. S Wintrejovým názorem jsem se též nedokázal ztotožnit, ale diskuze je diskuze a nemusí kvůli tomu hned odcházet. Nejen odchod Wintreje (jakožto každýho člověka) mě mrzí, ale i náladu, kterou tady svým názorem rozpoutal. Mám v tom i já svůj díl viny, omlouvám se všem, komu tahle debata taky nesedla. Někdy jsem upřímnější, než by bylo vhodno, ale holt jsem takovej a snad jsem toho nakonec tolik neřekl.
Taky se omlouvám za příspěvky mimo téma.

Ještě bych po reakcích Wintreje oponoval, ale už se na to vykašlu. Když to vzdal... Jistě bude příležitost i jinde se vyjádřit k tomuhle tématu.

Křižníku, já ti rozumim, že tě jeho přístup tak vytočil, ale už ze svý pozice bys mohl být trochu nad věcí a nejít tak do krve. Ale to je těžký, když si chce člověk stát za svým názorem, viď. Takže asi každá rada drahá...

Přátelé, snad to byl poslední takhle dopadnuvší případ, vždyť se můžeme mít rádi i přes spory, co říkáte?


Jinak tedy nyní jezdím za 14,5 litrů průměr, 10,5 libry za 100km , poměr spotřeby plyn/98benzín 4/1.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

08.03 2008 0:00


co blaznis?
ja jsem klidas to ze rozepisu svuj nazor neznamena ze jsem nasran

a za nazor se nikdy neomlouvej!
nahoru

sponzor





08.03 2008 0:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

08.03 2008 0:36


No jó, když já jsem z toho takovej divnej...
Já neříkám, že beru zpět co jsem napsal, mě to prostě jen celý mrzí

Ale jinak s tebou souhlasím ve všem, kvůli čemu jsme se i chytli, popsal si to pěkně. A on psal něco o zgrdlovi a sám měl názor jak zgrdla

Už na to buřt, život jde dál...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

08.03 2008 8:49


Myslim ze by nam vsetkym pomohlo keby sme sa riadili RFC 1855 - Netiquette Guidelines. Zlata zasada - budte konzervativni v tom co napisete, a liberalni pri tom co citate. Piste svoje nazory NA PROBLEM, najlepsie i podlozene faktami aby boli verifikovatelne, nie nazory NA NAZORY inych.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

08.03 2008 9:18


pěkně rozjetá párty
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

08.03 2008 15:56


......... a ja mam nejvetsiho pindika ze vsech a kdo tomu nebude verit tomu rozbiju dršku - v pripade ze by hrozilo ze me prepere vemu sebou frantu a dršku mu rozbije franta .....
Naposledy upravil vlasta dne 08.03 2008 16:25, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

08.03 2008 16:07


vlasta: nejvetsiho pindika, a to samozrejme kazdy vi, nemas ty vlasto, ale dydysek
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

10.03 2008 1:06


wakko:
Myslim ze by nam vsetkym pomohlo keby sme sa riadili RFC 1855 - Netiquette Guidelines.
Proboha! Ne netiquette nechte tam, kde je. Nechte ji klubu toho, jehoz jmeno se nesmi vyslovit. Slunickovi lidickove me nezajimaji. Takovych natesenych a nadsenych buznicek mam v praci vic nez dost. Taky mi klidne rikejte, ze jsem arogantni kreten, ale hlavne se to NEBOJTE rict.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

10.03 2008 1:18


The Second: jaja ... jsi either am I
nahoru

Anonymní





17.03 2008 20:39


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





17.03 2008 20:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

17.03 2008 22:39


Zdravím Avatara na ostrovy
Máš naprostou, ale NAPROSTOU pravdu Teda aspoň já to cejtim naprosto stejně. Popsal jsi to dokonale.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.05 2009 14:14


takze...
palubny pocitac nikdy neodmera ozajstnu spotrebu, moze to byt aj o 2-3litre menej

spotrebu musite odmerat naliatim nadrze do plna, potom jazdime minimalne 200km a potom znova nataknujeme do plna - na displeji benzinoveho cerpadla nam bude svietit spotrebovane mnozstvo paliva v litroch (na spominanych 200km alebo kolko sme prejazdili)

potom to staci vydelit natankovane litre/najazdene km(200) *100 = skutocna priemerna spotreba

vela zdaru pri zistovani pravdy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

30.05 2009 22:57


Zaujimave citanie a fakt, ze ma niektore spotreby fascinuju. Prispejem teda aj ja. Mam overenu spotrebu podla tankovania, teda palubak nastaveny docela presne. Mam motor 2.5 TDI* 110 kW (AFB), Tiptronic* a 4motion*. Najmensiu spotrebu co som kedy mal bola tusim, ze okolo 5.1 l/100 km (nastaveny Tempomat* na 80). V meste mi to vsak berie priemerne nieco okolo 11,4. Na dlhej trase (cca 500 km, trasa Teplice cz do Makov sk) pri dodrziavani rychlosti 7,1, pri jazde podla chuti 8.6 l. Minule som potiahol rychlostok nieco okolo 200 km/h usek asi 160 km a priemernu spotrebu mi z toho ukazalo 12,6 (priemerna rychlost 186 km/h). Trasu Teplice - Makov jazdim pravidelne a docela uz dlho. Uz som to isiel aj za 9.9 l, ale tiez aj za 6.8 l. Vzdy je to o tom, ako vela tlacim. Pri ceste Zilina - Bratislava (cca 200 km) a priemernej rychlosti 192 km/h mi spotreba vyskocila na uctihodnych 12,8 l. To je vsak minulost, teraz si to urcite uz nedovolim. Je nad slnko jasne, ze V6 nemoze mat spotrebu 5 l ako 1.9. Mal som koktu 1.9 81 kW a s tou pri tych istych cestach bola spotreba okolo 4,4 az 6,9 l.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 0:31


ano..konecne rozumne pisanie...

kazdy diesel zerie 4-5 litrov...ak ideme na 15percent plynu po dialnici rychlostou 80-90km/h

ale dnesne benzinove motory su uz uspornejsie ako starsie disle (s mechanickym cerpadlom) lebo pocitac obmedzuje vstrekovane mnozstvo paliva a to vo velkom rozmedziiii

cize...disel je usporny (a velmi) za urcitych podmienok

urcite nie na dialnici pri rychlosti nad 130km/h (180)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

31.05 2009 0:36


mastik:
Mam motor 2.5 TDI* 110 kW (AFB), Tiptronic* a 4motion*.

kdyz uz tak quattro* prosim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 1:03


no a jedna hlupost je tiez ked vam niekto zavidi ze mate quattro* a preto vypoti somarinu ze to zerie o 1 az 2 litre viac ako predokolka

mozno par deci pri zrychlovani, sposobene hmotnostou auta vecsou o 100kg

ale uz ked auto ide... tazko sa asi tocia loziska tak zerie viac
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2009 1:18


ciko_pp:
I když je Tvoje teorie, že se těch 100kilo po rozjezdu ztratí a přestane mít vliv celkem zajímavá, musím Ti připomenout, že je tam hlavně tření v diferenciálu a moment setrvačnosti na kardanu co hraje roli - především.

Ano quattro* skutečně, zvedá spotřebu o litr a nedá se s tím zhola nic dělat.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

31.05 2009 1:30


ciko_pp:
no a jedna hlupost je tiez ked vam niekto zavidi ze mate quattro* a preto vypoti somarinu ze to zerie o 1 az 2 litre viac ako predokolka

mozno par deci pri zrychlovani, sposobene hmotnostou auta vecsou o 100kg

ale uz ked auto ide... tazko sa asi tocia loziska tak zerie viac


Lenze to quattro* "si zoberie" skutocne viac. Podla toho co viem, tak to robi cca 0.5 az 0.6 l/100 km rozdiel. Mam Q IV generacie .
V TP mam pisanu kombinovanu spotrebu 8.8 l/100 km.
nahoru

sponzor





31.05 2009 1:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 11:40


trenie v diferneciale ? ake trenie... uz sa davno nepouzivaju zakrivene hypoidne sukolesia...

dokonca uz poriadne nieje vidiet v prevodovkach ani kuzelikove loziska....

tak to nieje o liter na 100km ale ako som pisal o par deci...
ako pisal tiez MASTIK: 0,5-0,6 ...v meste

ale po dialnici stalou rychlostou je to zanedbatelne...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

31.05 2009 13:15


ciko_pp:
My už jsme si tak nějak zvykli, že Ty píšeš spoustu zajímavejch věci

Takový náš přespolní bořič mýtů

K tomu tření, vždy tam nějaké tření bude, jinak by to jaksi nefungovalo ... Je jedno jestli je to soukolí hypoidní, nebo evolventní, to nehraje zas až takovou roli.

Uvědom si jak ta 4kolka funguje a jak se quattro* chová v zatáčkách, pak Ti dojde, že to můžou být skutečně deci cca 10 deci ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.05 2009 13:35


Ja mam beznu spotrebu 7-8,5 litra a mam aj quattro*.

Keby quattro* bralo aj 2 litre na viac nez zaklad tak aj tak ho chcem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 13:36




ako funguje quattro*? hovoris mi to akoby som mal 8 rokov
su to diferencialy, vsetko sa kruti v loziskach...v zatacke ?
ak ides do poriadne ostrej zatacky rychlostou cca 80km/h tak o kolko je draha vonkajsieho kolesa dlhsia ko vnutorneho?

0,5metra?? to je asi 1/3 otacky

tak nepis to ako by malo jedno koleso o 3000ot/min viac

a audi pouziva len a jedine staly pohon vsetkych kolies, tak tam niesu ziadne viskozne spojky a podobne blbosti

len obycajne kolesove diferencialy, dokonca ani "medzinapravovi" diferencial nieje ako kedysi..audi pouziva ako to sami nazyvaju torzny..ci torzen diferrential

aha ako to vyzera :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a napisal som ze mate pravdu, v meste pri rozbiehani auta: auto je tazsie, musia sa roztacat vseky tazke rotujuce sucasti...preto ma v meste quattro* o nieco vecsiu spotrebu - ako pisal MASTIK cca 0,5-0,6litru/100km

ale pri ustalenej rychlosti (dialnica) je rozdiel ZANEDBATELNY

dakujem za pochopenie
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

31.05 2009 13:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 13:51


ano ale stale sa bavime o spotrebe..."NOVE" quattro* nieje to co bolo pred 20-30 rokmi
audi 100 quattro*

taktiez ludia si myslia ze automat viac zozerie preto lebo nevie dobre radit...

je to vsak sposobene len (u bezstupnovej prev.)stratamy v retazi ci remeni spojene s pohonom hydr.cerpadla (vsetky hydr.automaty)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email