Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 311 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 308
Uživatelů: 3
Celkem: 311

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.4. 2025
Příspěvků: 1 | Témat: 1

23.04 2025 12:27


Ahoj všem koupil jsem si Audi A4 B6 BAU 132kW najel jsem s ní zatím 1000km
A včera po příjezdu z práce mě začalo něco pískat v přední části motoru a jakoby motor trochu mění otáčky,ale při jízdě není nic poznat
Najeto 255tis km a rozvody se dělaly v servisu pri 244tis km
Nevěděl by jste někdo co by to mohlo způsobovat ❓
nahoru

sponzor





23.04 2025 12:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11500 | Témat: 100

23.04 2025 13:12


Popisujes zapinani klimy... ale z toho popisu to muze byt i neco jineho. Prez internet to nepolecis.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

04.06 2025 21:39


Mozna, by to mohlo byt nake dopinace kolecko najskor k alternatoru ale je na dopinacim rameni kde je pruzina dopinaci a vetsinou sou to prave ty,ktere se pri rozvodech nemneni, lebo je pred nimi na klinovem nezubatem remenu, kde je i servo!
Ja mnenil vsechny tri plastove, a je klud ale obcas piska i servo.
mnenil pevne loziskove a loziskove plechove na tom rameni dopinaku vetsinou se nesundava a ked,ze ma plytky torx se strha snadno i kdys je jakokolvek snazis,a to proto,ze je sroub zbytecne dlhy v hlinikovem zavitu a kusne se zubem casu a soli do hliniku a musel odvrtat dost nervu za nic skrz srouby na dekli hlinikovem a tom rameni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

04.06 2025 21:49


ted neco k tymhle motorum V6 TDI* 2.5 co jsou po 09.2003-do 12.2004/2005 b6/b7 modernizovane jeste chvily dva a pol roka.

napriklad bau a bdg maji jine z vyroby vackove hridele i z tocivymi vahadlami sirokymi z tych nejlepsich co jsou(u 2.7tdi ale jine vac.hridele, logicky nova gen.)

Mal dlouho problem z tím ze mi presakoval olej za dvoujhmotou za jizdy ale ne moc skor pri vyzsi vyskozite na tepla.
Z praxe nasel vela chyb pri servisu, nekere malicherne ako origo chybjejici tesneni nad vanou medzikusu, byl tam jen bili tesnici tmel, takze se motor potil, a za druhe, blok ze zadu mororu malicky odvetravania kluky pred dvojhmotou nebo za a na vrchu nebyli utazene vubec srouby take tesneni papirove zelene opacneho U byli utahle jen na prsty, ta to 4-ry z osum dost civiel... akoze mazani stareru pridavne

...asi nekdo pri vymene spojky, a kolaboraci neviedel mnenit gufero origo. co se jeste predava, nekdo asi bud zabudol a vahal po demontazi zetrvaku, lebo to delal od spoda a nedocahnul a nemal jak pritahnout vrchni pro rozvod vyfuku fajek od konektoru k turbu.

Skusenost ze se predavaji dva typy skoro identickeho hlinikoveho zadniho dekla od zadu motoru vetrani.

starsi modeli motoru 1995-12.2002 kw110-114-120/132 , ale maji jine zadni gufera asi z deklem a to jeji konec hlavni ojnicí klika, kde je dekel hlinikivy za dvohmotou a neda se vybrat dekel respektive gufero bez vytahovani nadstavce uchyceni pro dvojhmotu nastav co vazne videl fyzycky na A4 b5/b6 bud 3.0i nebo 2.4i alebo starsi 2.5tdi V6. Srouby po demontazi zetrvaku min 4.ry spat a medzy ne pakou bloknute hridele nebo servicnik klin z prava predek opacnym tahem proti smeru hodin se dava predni hl. hliky samozrejme vse dole po orubeny posledne a zavit povolil.
nsasadenim lesenarske trupky mrtvym fahen na horu z prava do lava.
proti smeru hodin povolujes z predu u vsech 2.5tdi V6 z predu ořech velkeho stredoveho sroubu a dekel z kanalikma z tesnenim plechovym jede iba kdyz sundas sele servo z drzakem co ma uchyceni i za chladicem oleje ten tez ven ako i vsetky plechove potrubí a hadice je masakr pevnych nervu a citu.
a ten blok hlinik predni po vyjmuti ozubenyho kolecka to nekonci, treba ven vsetky kolecka na nem z dopinakem, ktery se da stahovakem spat pri montazi zajistit ticku, ale odbocuju, treba sundat prvni dekel ce tez nieje sranda bez nadvihnuti motoru zirafu staci trocha ako aj prevodovka ked spodne 4 masakr, ale zas odbocuju...potom je tam hodne pozornosti na male hlavicky destky a imbuse styry mne celo maleho deklu jelo i tak po uvolneni nad vanou dalsi blok. takze pre neskuseneho masakr.

ten od prevodovky maly dekel ma uchycení i od spoda dvoma srouby, kde je tesneni sucasti jine casti, kteremu se dostal po demotazi startru od prevodovky dva srouby dost dlhe.
(te to blok nemaji a jen plech u A4 b6 1.8T 4valece co nieje motor priecne ale pozdlzne Q z manualem ako mam ja,
tyto prvni ale zas maji problem z DPF* su viac ku kabine blizsie) .

Musia sa papierove tesnení menit vzdy, a spodne hrube hlinkove já ani nemal,co je sucasti jineho medzikusu olejivy vany co ma na prave strane od prevodovky 4.-ry desiny srouby a pokracuju dalsi in od poda otevrele olejove.
Na lave strane bacha je tam to iste chovane prekerne ale sou tam tez 4.ry a dalsi in z prave ale staci sundat rozvod oleje ticky dva 11stky a od spoda do hora je uchycení imbus 3.kusi bacha to uz musis mit i dole tu olechovou trubku jede vaglanim ven dolu a do boku odvesis iba retaz z crepadla olejovyho ostatni bok kolecka a retaze nehavas jeto iba oska na retez a vybera se z celym tym poslednim blokem ven.
vrch retezu pri malem dekliku pri sundani z lava do prva a i vrchu potom vytahovat rovnomerne musi mit povoleny cerpadlo i ten blok posledni je to lepsi a jinak na obou stranach ma minimalne 3 kajle takze klepkat a tahat rovnomerne dolu ak nezavadza poloos nadvihnout motor pri povolenych zavesoch silentu motoru od spodu jedna matice na kazde str.
Novsi maji velke gufero okolo konca kliky hlavni, a nemaji limec co mam i ja v bdg.
samotne gufero lehce nejede ven, proto daval dekel hlinikovy ven a slo zadem gufero z deklu ven ne predem, predem se dava novy.
Dekel musi jit dole jinak to nejde...inak lahko po povoleni vsech sroubu ne jen celnich ale i dvou spodnich. ale se opakuju.
Naposledy upravil Basta Fidle dne 06.06 2025 18:26, celkově upraveno 1 krát. (62% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2243 | Témat: 26

05.06 2025 11:16


ach dopice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

05.06 2025 12:06


ty musis mat satana pri sebe umry! si podla mna uz davno prepal! dovi lucim sa zruste tento web !
Naposledy upravil Basta Fidle dne 05.06 2025 12:11, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 114 | Témat: 0

05.06 2025 12:10


pozdravujem uplnych tupcu! co pochybuju o me! a nevedza ani hovno mejkovat lebo ste tien v realite!
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1881 | Témat: 45

05.06 2025 14:07


konečně
Basta Fidle (05.06 2025 11:06) orig:
lucim sa
nahoru

sponzor





05.06 2025 14:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 178 | Témat: 18

05.06 2025 19:11


nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email