Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 3 června 2024
Celkem je zde 645 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: esenbe
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 473
Online návštěvníků
Návštěvníků: 639
Uživatelů: 6
Celkem: 645

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71238 | Témat: 8169

26.05 2023 9:00


Test MG HS 1,5 TGI Emotion: SUV za malé peníze?
Dá se autu za cenu přes 600 000 Kč říkat „dostupné"? Britsko-čínská automobilka to vidí celkem jasně.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: MG Velký test auta auto Kia Kia Sportage klimatizace Škoda značka
Datum zveřejnění: Fri, 26 May 2023 05:21:19 +0000

S modelem HS se značka MG snaží být konkurence schopna zvučným jménům jako je Kia Sportage nebo Škoda Karoq.

Jak je to s vizuálem?

Stejně jako u předchozího modelu ZS, se MG i zde inspiruje nebo spíše už kopíruje některé prvky z konkurenčních vozů. Že by třeba zepředu vám vůz připomínal Mazdu? Vždyť ona diamantová mřížka chladiče je v podstatě totožná. Nicméně celkově je tvar auta a jeho proporcionálnost velmi příjemně vyvážená. Lidé mají tendence se u auta zastavit a probírat, co je to za značku a co jim to připomíná. Takže i zde je cítit jakýsi čínský nádech ve stylu „kde já  jsem to tak už viděl?"

Zdroj: Sabina Sarkisovová

V základní výbavě Emotion, dostáváte 17palcová kola, přední a zadní parkovací systémy a zadní parkovací kameru. Takhle. Za ty peníze v základu? No, kdo to má?

Navíc si můžete vybírat mezi pěti barvami karoserie, a to bez příplatkově.

Pokud byste si ale přáli přední led světlomety, už si budete muset připlatit a upgradovat auto do vyšší výbavy.

Hodně místa a překvapivě dobré zpracování

Uvnitř je vážně dost místa, což je velmi potěšující. Stejně tak použité materiály jsou docela hezké na pohled a na dotek velmi měkké a překvapivě kvalitní. Celkově je vnitřek nenásilně uspořádán. Prim hraje tříramenný multifunkční volant s digitální přístrojovkou, která obsahuje 12,3palce velký displej. Středovému tunelu pak vévodí 10,1palce velký barevný displej doplněný řadicí pákou, fyzickými tlačítky na přepínání mezi funkcemi typu klimatizace či nastavení auta a výdechy klimatizace.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Test MG ZS 1.0 AT Exclusive pohledem ženy: Netlač a budeš spokojený
Číst článek

V základní výbavě vás čekají přední vyhřívaná sedadla. Spínání funguje rychle, takže se nemusíte bát, že byste umrzli. Se sedadlem může pak řidič pohybovat za pomocí elektriky, spolujezdec si musí vystačit s manuálním nastavením. Z vlastní zkušenosti lze říct, že sedadla jsou právě to, co se v HS fakt povedlo. Mají příjemně dlouhé sedáky, takže vás zadek a stehna nebolí a v zatáčkách mají postranní vedení tak akorát.

    - Zdroj: Sabina Sarkisovová
    -
    -
    -
Celá galerie 44

Nesmí chybět tempomat, jehož ovládání je umístěno pod volantem na levé páčce tak nešťastně, že si ho skoro ani nevšimnete; a navigace, která vás z bodu A do bodu B sice dovede, ale občas ji to trochu trvá.

MG HS vlastně nabízí uvnitř to podstatné - dost místa, kvalitní sedačky a trochu víc základních funkcí. Nemůžete ale od něj očekávat prémiové zpracování veškerých prvků a funkcí, protože na to finančně tento vůz nesahá, a vlastně ani to pro něj není cesta. Cílí na zákazníky, kteří mají ten půlmilion k dispozici a chtějí nové auto, ale nechtějí super bourák.

Klidně bez „zářezů" v asfaltu

Pod kapotou na vás čeká 16ventilový řadový zážehový čtyřválec o objemu 1,5 litru s přímým vstřikováním. Je nabízený jak s manuálem, tak automatem. V základu ale dostanete 6stupňový manuál. Protože je auto poměrně lehké (má kolem 1500 kg), dostane se z nulo na sto za 9,7 sekund. Na druhou stranu, tohle SUV tu není pro to, abyste jezdili rallye. Naopak. Nastavení podvozku je přímo určené pro komfortní cestování, takže v rámci jízdy a nějakých těch potenciálních výmolů můžete být v klidu. Nedoporučujeme ani kdovíjak divoké najíždění do začátek, HS má tendenci se při dravější jízdě naklánět. Stejně tak je potřeba počítat s krátkými převody, takže se s řadicí pákou vážně pomazlíte.  A zajímá vás spotřeba? Nakonec jsme napočítali tu kombinovanou na 7,6 litrech.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Zdroj: Sabina Sarkisovová

Nemáte-li vysoké nároky na vůz, máte omezený budget a neočekáváte, že s autem budete trhat asfalt, je MG HS stvořeno právě pro vás.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





26.05 2023 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email