Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 1144 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: KERHA88
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 455
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1141
Uživatelů: 3
Celkem: 1144

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

nahoru

sponzor





25.02 2008 18:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

25.02 2008 18:35


nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

25.02 2008 18:38


No, on je to zvláštní článek. Ale jeden člověk z Audi mi trvdil, že 2.0T jsou problémové a tedy že se mají vrátit zpět k modelu 1.8T. Tak fakt nevím kde je problém. Že by někde konstruktéři udělali chybu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.02 2008 18:56


Zajimavy zaver, nechapu proc se v takovych clancich zminuji o cene a srovnavaji s koncernovym passatem. Audi je Audi VW je VW.

Osobne jsem z ni mel pocit, ze je moc az hodne moc velka oproti moji A4
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

25.02 2008 19:03


Toto je dovod preco som v poslednej dobe taky vytoceny na ekoteroristov... PD systemy koncia, lebo nedokazu splnat EURO V limity, nevedia spolupracovat s DPF. Miesto nich nastupuju CR systemy, ktore budu mat podobne nemoci ako nase oblubene vysokotlake cerpadla VP44 z klasickych TDI motorov. PD boli v podstate neznicitelne, spolahlive, mali super spotrebu a vykon. Jedina vyhoda CR je v tom, ze vedia dosiahnut lepsie emisie... a zato sa vzdame tej krasnej spolahlivosti jednotkovych vstrekovacov Niekto mi tvrdil ze dnes vyrabane CR budu potrebovat kompletnu generalku pri 150 000 km, neviem co je na tom pravdy ale ked budem kupovat dalsie jazdene auto, tak to bude PD motor.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

25.02 2008 19:26


ne, CR vydržej s kvalitní naftou prej i 200000 a i pak se jedná zpravidla jen o výměnu vstřikovačů )
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7375 | Témat: 56

25.02 2008 19:30


Ono se vetsinou jedna o pretesneni vicek vysokotlake pumpy tesneni+operky+ prace = 1500-3000Kc ..........
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

25.02 2008 19:52


wakko:
Toto je dovod preco som v poslednej dobe taky vytoceny na ekoteroristov... PD systemy koncia, lebo nedokazu splnat EURO V limity, nevedia spolupracovat s DPF. Miesto nich nastupuju CR systemy, ktore budu mat podobne nemoci ako nase oblubene vysokotlake cerpadla VP44 z klasickych TDI motorov. PD boli v podstate neznicitelne, spolahlive, mali super spotrebu a vykon. Jedina vyhoda CR je v tom, ze vedia dosiahnut lepsie emisie... a zato sa vzdame tej krasnej spolahlivosti jednotkovych vstrekovacov Niekto mi tvrdil ze dnes vyrabane CR budu potrebovat kompletnu generalku pri 150 000 km, neviem co je na tom pravdy ale ked budem kupovat dalsie jazdene auto, tak to bude PD motor.


Přesně tak, jediný v čem je CR lepší jsou emise a hlučnost. Jinak je to ve všem horší než PD.
nahoru

sponzor





25.02 2008 19:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

25.02 2008 20:29


vlasta:
Ono se vetsinou jedna o pretesneni vicek vysokotlake pumpy tesneni+operky+ prace = 1500-3000Kc ..........

To by nebolo az takze hrozne... mna trapi to, ze tam vobec nejake vysokotlake cerpadlo je, nemam ich rad Pokial viem CR cerpadlo je tiez klasicke piestove vysokotlake cerpadlo, preto nemam z neho dobry pocit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

25.02 2008 20:32


Xoník:


Přesně tak, jediný v čem je CR lepší jsou emise a hlučnost. Jinak je to ve všem horší než PD.

Ten traktorovy zvuk 96kW TDI PD motora je parada
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

25.02 2008 22:00


wakko:
...neviem co je na tom pravdy ale ked budem kupovat dalsie jazdene auto, tak to bude PD motor.


Hmm, v mem pripade to uz nebude diesel. Ropaky zdegenerovaly do ultrasloziteho motoru, ktery ma vic cidel a pohyblivych casti nez benal. V zime mnohem pozdeji topi a obvykle byva v socialnejsi vybave, takze vyber je znacne zuzeny.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.02 2008 8:01


The Second:


Hmm, v mem pripade to uz nebude diesel. Ropaky zdegenerovaly do ultrasloziteho motoru, ktery ma vic cidel a pohyblivych casti nez benal. V zime mnohem pozdeji topi a obvykle byva v socialnejsi vybave, takze vyber je znacne zuzeny.

Ano, diesely su straaasne zlozite a je na nich kopec kur.itok, to je fakt ohubu uz len vediet co fsetko sa tam moze dosrat... Ale zase, moja A6 s 2.5TDI V6 motorom ma aj pri -10 behom 10 minut 90 stupnov, a kuri uz po 4 minutach (do kabiny; na sklo pusta teply vzduch asi po minute). A mame doma Passata 1.9TDI 96kW PD, ma najazdene 275000 a ide ako hodinky, okrem trosku nacateho turba je v perfektnom stave. Nedavno bol na emiske, hodnoty mal ako nove auto (vyjadrenie chlapika z emisky), ma perfektny zatah, je to krasne zive auto, ktore ked nesetrim berie 6 l/100 km. Bezny benzinak s nim trhnem absolutne bez problemov. Ten krasny zatah TDI motora + to ze k normalnemu benzinaku do 2000 ccm tazko dostanem 6-stup.prevodovku ma dost naklanaju smerom k dieselu, a PD mi pripadaju ako najspolahlivejsie diesely.
Ovsem, na staru A80 1.6 benzin sa nechytaju, tej nevadilo ani ked mi pri -20 zamrzlo olejove cerpadlo A generalku motora mi robil stryko doma v garazi, proste ho vylozil na stol a rozobral, vymenil kruzky, zlozil, nastriekal aby pekne vyzeral, a parada - 18 rocny motor krasne tahal, nezral olej... to bola este stara nemecka technika.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

26.02 2008 13:10


wakko:

Ano, diesely su straaasne zlozite a je na nich kopec kur.itok, to je fakt ohubu uz len vediet co fsetko sa tam moze dosrat... Ale zase, moja A6 s 2.5TDI V6 motorom ma aj pri -10 behom 10 minut 90 stupnov, a kuri uz po 4 minutach (do kabiny; na sklo pusta teply vzduch asi po minute). A mame doma Passata 1.9TDI 96kW PD, ma najazdene 275000 a ide ako hodinky, okrem trosku nacateho turba je v perfektnom stave. Nedavno bol na emiske, hodnoty mal ako nove auto (vyjadrenie chlapika z emisky), ma perfektny zatah, je to krasne zive auto, ktore ked nesetrim berie 6 l/100 km. Bezny benzinak s nim trhnem absolutne bez problemov. Ten krasny zatah TDI motora + to ze k normalnemu benzinaku do 2000 ccm tazko dostanem 6-stup.prevodovku ma dost naklanaju smerom k dieselu, a PD mi pripadaju ako najspolahlivejsie diesely.
Ovsem, na staru A80 1.6 benzin sa nechytaju, tej nevadilo ani ked mi pri -20 zamrzlo olejove cerpadlo A generalku motora mi robil stryko doma v garazi, proste ho vylozil na stol a rozobral, vymenil kruzky, zlozil, nastriekal aby pekne vyzeral, a parada - 18 rocny motor krasne tahal, nezral olej... to bola este stara nemecka technika.


By mě zajmalo čemu řikáš "normální benzíňák"
nahoru

Anonymní





26.02 2008 13:19


normalni benzinak je prece 4.2 V8 atmosfera
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.02 2008 13:24


FrantaCech:
normalni benzinak je prece 4.2 V8 atmosfera

Ano, presne toto som myslel...
Nie, terminom "normalny benzinak" som oznacil 95% benzinov ktore stretnem na cestach, cize vacsinou motory do 2000 ccm.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.02 2008 13:26


1.8 20V je krasny normalni, mazlivy, spolehlivy benzinak 8)
nahoru

sponzor





26.02 2008 13:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

26.02 2008 13:33


Ten motor nepoznam, ale nasiel som si ho na audi.de
Krutiaci moment 168 Nm, hmmm... pekne na normalny benzinak
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

26.02 2008 14:35


Petan:
No, on je to zvláštní článek. Ale jeden člověk z Audi mi trvdil, že 2.0T jsou problémové a tedy že se mají vrátit zpět k modelu 1.8T. Tak fakt nevím kde je problém. Že by někde konstruktéři udělali chybu?


už je na svete...

Audi A4
1.8 TFSI (118 kW)

Motor/elektrika


Druh motoru
Řadový čtyřválcový benzinový motor s přímým vstřikováním, přeplňování turbodmychadlem s chlazením stlačeného vzduchu, vačkové hřídele v hlavě válců (DOHC)

Zdvihový objem cm3
1798

Max. výkon kW
při min–1
118/4500 – 6200


Max. točivý moment
při min–1
250/1500 - 4500


Řízení motoru
Plně elektronické řízení motoru s elektronickým ovládáním škrtící klapky (drive-by-wire), sekvenční vysokotlaké vstřikování s adaptivním řízením vzduchu a paliva při běhu motoru naprázdno, přerušení dodávky paliva při jízdě bez plynu, adaptivní lambda regulace; víceparametrické řízení zapalování s bezkontaktním vysokonapěťovým rozdělovačem prostřednictvím individuálních zapalovacích cívek, adaptivní řízení detonačního spalování jednotlivých válců; hmotnostní měření nasávaného vzduchu, integrovaná regulace plnicího tlaku
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email