Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 23 prosince 2024
Celkem je zde 902 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Matys
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 893
Online návštěvníků
Návštěvníků: 902
Uživatelů: 0
Celkem: 902

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 778 | Témat: 95

13.11 2024 9:00


Ahojte

Začalo mi tiecť čerpadlo, tak som ho pretesnil (tieklo v mieste tej vrchnej "hlavy" a zboku dolu ako je tá záslepka).

Pre lepší pristup na bok čerpadla som ho povolil a pootočil (bolo mi jasné že ho bude potom treba nastaviť) . Po pretesnení a nastavení na základe TDI* grafu mi začalo auto viac dymiť, ale hlavne nedrží otáčky na volnobehu (ak chcem na volnobehu držat otáčky na napr 1500 tak) motor stale akceleruje do cca 2300 otaciek. Nedá sa jednoducho udržať na stabilných otáčkach. Ak povolujem plynový pedál aby som zastabilizoval otáčky tak ho musím takmer uplne uvoľniť čím otačky padnú na volnobežné (850cca)

Pri jazde zase začalo trhať pri uvoľnení plynového pedálu (samozrejme pri zaradenom prevodovom stupni)

Nemá na to vplyv teplota motora, dávka vstrekovania je v tolerancii okolo 4.5mg , časovanie nastavené na modrú čiaru v TDI* grafe, pamäť závad je čistá.

Pre upresnenie jedná sa o AHU 66kW. Viete mi prosím poradiť čím to môže byť ? Ďakujem
nahoru

sponzor





13.11 2024 9:00


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

13.11 2024 13:19


Ak viac dymi, ukazovalo by to na nespravne nastavenie. Tam staci fakt kusok a uz sa to chova inak. Ale je mozne, ze si rozobranim a skladanim nieco rozhodil. Skus nejaku inu diag, idealne Bosch
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 778 | Témat: 95

13.11 2024 13:32


ja som ho v podstate ani nerozoberal len som opatrne vymenil dane tesnenia - to vrchne bolo uplne na pohodu a to dolu na boku bolo tak tazsie - len som tu zapadku odchlipol a vymenil ten zeleny o kruzok. Aby sa mi to cele nevysypalo - neviem co tam vlastne ani je pod tou krytkou. Robil som to na aute preto som si pootocil cerpadlom. Ono to nezacalo hned toto robit ale casom.

Este by som doplnil ze takisto pri pridani a pusteni plynu na volnobebu mi padnu tie otacky na cca 1000 a tam sa tak pristavia a az potom na 850. Spojka na to nema vplyv.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

13.11 2024 13:45


tak to moze byt nezavisly problem, asi bude treba dat cerpadlo a vstreky na kontrolu, cez diag toho moc nezistis
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1630 | Témat: 39

13.11 2024 14:56


bude asi potřeba ustavit správně to horní víko. Posunováním do strany se mění vstřikovaná dávka. Stačí desetina mm a už je to jinde.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 153 | Témat: 16

13.11 2024 15:36


toona85 (13.11 2024 14:56) orig :
bude asi potřeba ustavit správně to horní víko. Posunováním do strany se mění vstřikovaná dávka. Stačí desetina mm a už je to jinde.


On psal, že dávku má 4,5mg, což je v normálu. Tipoval bych to nějaké rozeštelování čerpadla jako takového (pokud teda diagnostika nehlásí nějakou chybu). Zřejmě bude potřeba hodit na stolici a nechat zkontrolovat.

Ještě dotaz - těch 4,5mg je na teplém motoru při vypnutých elektrospotřebičích?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 778 | Témat: 95

15.11 2024 7:25


ano 4.5mg je pri motori na 90°C a vypnutych spotrebičoch teda iba na svetlach.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 732 | Témat: 15

17.11 2024 0:26


magulator: no stary, ak si kafral do tej elektronickej kocky pod vikom, bez dostatocnych skusenosti...tak to teraz nenastavis ani hodinkami...asi ta neminie dat to cerpadlo na stolicu
nahoru

sponzor





17.11 2024 0:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 12.7. 2010
Příspěvků: 778 | Témat: 95

13.12 2024 7:29


Opravené

Bolo potreba sa pohrat so vstrekovacou davkou posunutim "hlavy" cerpadla. Ona elektronika si to dokaze v urcitych medziach regulovat, ale tu uz to nestacilo. Aj ked bola davka medziach, pomohlo mu pridat. Co ma prekvapilo ale hlavne ze to funguje.

Myslel som ze ked to moc huli a drzi otacky (pri pusteni plynoveho pedalu) tak je zmes na bohato a je treba ubrat. Opak je v mojom pripade pravdou.

Vstrekovacia davka ma byt udajne v rozsahu 3 - 9 mg. Mal som 4,5 a teraz 7,2. Uvidime co povie Emisna kontrola.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5403 | Témat: 68

13.12 2024 8:54


Tak super, ze je to vyriesene.
Ja som bol na emisnej vcera, namerena dymivost 0.95 a rozptyl 0.09, daj potom vediet
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 725 | Témat: 13

před 5 dní (17:58)


magulator (13.12 2024 7:29) orig :
Opravené

Bolo potreba sa pohrat so vstrekovacou davkou posunutim "hlavy" cerpadla. Ona elektronika si to dokaze v urcitych medziach regulovat, ale tu uz to nestacilo. Aj ked bola davka medziach, pomohlo mu pridat. Co ma prekvapilo ale hlavne ze to funguje.

Myslel som ze ked to moc huli a drzi otacky (pri pusteni plynoveho pedalu) tak je zmes na bohato a je treba ubrat. Opak je v mojom pripade pravdou.

Vstrekovacia davka ma byt udajne v rozsahu 3 - 9 mg. Mal som 4,5 a teraz 7,2. Uvidime co povie Emisna kontrola.


Ahoj. Mám na tebe dotaz. Právě jsem zjistil, že mi teče nafta ze vstřikovacího čerpadla. Kde si sháněl těsnění prosimtě? Máš nějaký odkaz? Já našel jen nějaké O kroužky, ale počítám že je tam toho víc. Pošli prosím. Díky moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email