Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 25 dubna 2025
Celkem je zde 134 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marian Bordac
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 155
Online návštěvníků
Návštěvníků: 132
Uživatelů: 2
Celkem: 134

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

08.08 2018 18:59


Ahoj jsem nový majitel A4 B5 motor za studena jede jak ďábel po ohřátí na provozní škube jako by nedostával palivo.nove svíčky kabely vyčištěná klapka výstřiky sání už si nevím rady nevíte někdo
nahoru

sponzor





08.08 2018 18:59


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

08.08 2018 19:30


Příliš málo informací , aby ti někdo poradil.
Je třeba sdělit rok výroby, kód motoru a taky jestli má proměnnou délku sacího potrubí......
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

09.08 2018 6:41


Rok výroby je 97 kód motoru ahl proměně sací potrubí nevím co tím myslíš ale je na několika místech spojené kdyžtak přidám foto... nejhorší je že už nevím co s tím ani otáčky nekolísá ji nic jen prostě auto ztratí tah škube ale jede otáčky nepadají točíš třeba 2tis škubne a jede stále ale otáčky nic bohužel to dělá při jakýchkoliv otáčkách budu rád a vděčnější za radu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

09.08 2018 10:20


Předně by stálo za to, aby ti někdo udělal diagnostku a tím se vyloučilo nějaké vadné čidlo nebo váha vzduchu.

Máš plastové a nebo hliníkové sací potrubí?
Pokud plastové, tak má na svém předním kraji takovou "hrušku", což je ovládací modul pro klapky uzavírající krátké sací potrubí v případě akcelerace či potřeby točivého momentu.
Tato věc bývá téměř vždycky v dezolátním stavu (prasklé táhlo, často v kombinaci s prasklou membránou v podtlakové komoře).

Co palivový filtr? Co sítko v regulátoru tlaku paliva. Vše čisté?
A co těsnost sání? Můžeš mít po těch letech prasklé ty krátké gumové spojky mezi sacím potrubím a přírubou na motoru. Může být i prasklá plastová hadice od airboxu ke škrtící klapce. Nemluvě o tom, v jakém stavu bude po těch letech odvětrání klikové skříně. Těch věcí je hodně co mohou být špatně. Znám to ze své B5 1.8. Blbé je, že už málokteré díly seženeš. Dost věcí druhovýroba nedělá a Audi distribuci hodně originálních dílů zastavili a nepovolili druhovýrobu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

09.08 2018 11:33


Odpoj čidlo teploty a zkus to od studeného motoru bez něj. Nicméně diagnostika by fakt byla vhodná. Pokud by ti třeba čidlo teploty u zahřátého motoru ukazovalo -20°C tak je asi jasné kde je problém
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

09.08 2018 22:43


Čidlo teploty ukazuje 90 stupni sací potrubí je plastové komplet vyčištěné benzínem hadicky zkontrolované byla pryč akorát mezi škrtící klapkou a lištou na výstřiky dnes opět rozebráno vyměněné výstřiky jede po startu fakt super pak se zahřeje na 90 a prostě začne blbnout škube a když se jede dýl dokonce střílí do výfuku pak chcipa nemá výkon nejde do otáček váha vzduchu funguje škrtící klapka vyčištěná čidlo teploty bohužel funkčnost neznámá regulátor tlaku piva myslíš to co je na liště taková jako kulička jde na to podtlak? Pokud ano tak je též vyčištěné
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

09.08 2018 22:55


Prosím ještě debilni otázka kde mám hledat odvětrání klikovky v životě jsem to neslyšel děkuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

10.08 2018 7:25


tonyduchek36 (Čt, 09.08, 2018 22:55) orig :
Prosím ještě debilni otázka kde mám hledat odvětrání klikovky v životě jsem to neslyšel děkuji


Na levé straně vedle vstupu měrky oleje je na bloku motoru příruba, ze které vede plastové koleno pokračující nejspíše soustavou hadic.
Máš-li plastové sání, tak v něm musí být i klapky a jejich ovládací mechanismus na sacím potrubí v místech u alternátoru.
nahoru

sponzor





10.08 2018 7:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.08 2018 7:55


Díky za radu dnes se na to podívám doufám že se mi povede.mel jsem 2.6 a ta Jezdila bez problémů takže v tomhle jsem úplně mimo mísu jak se říká..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.08 2018 8:06


Jo ještě vlastně jsem nedopsal že pokud je to studený tak auto naskočí na venkově ale zahřáté točí dýl než chytí třeba další věc co by mohla pomoci.diky všem zatím za rady moc si vážím
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

10.08 2018 8:35


Pokud není problém v dodávce paliva a přisáváním vzduchu (poměr směsi), klapky v sání fungují jak mají a elektronicky je vše v pořádku, tak už nevím.
Leda by byl motor v minulosti uvařený a pístní kroužky byly připečeny k pístům. Tam by pak odpovídalo to, že za studena auto jede (válce jsou "užší") a jak se motor ohřeje a materiál teplotou "nabyde", tak kroužky už nevyplní vzniklou mezeru mezi pístem a válcem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

10.08 2018 9:00


Čau. Něco jak popisuješ ten problém jsem měl taky. Sice na jiným autě, ale základ dá se říct “stejnej”. Benzinová atmosféra. Je tam pár tipů tak můžeš ještě zkusit mrknout na něco z toho kdyby jsi už nevěděl co dál. Přeju hodně štastných km a ať tě to netrápí tak moc a dlouho jako mě...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

10.08 2018 10:13


Už ses na to připojil diag kabelem a mrknul na údaje/chyby v jednotce? Stačí modrej KKL kabel z Aukra a VAG 3.04 co si stáhneš. Takhle tady budeme jenom hádat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.08 2018 20:12


Pístní kroužky nevím to by asi zrálo olej nebo by se to projevilo nějak spalováním nebo podobné že by kouřil ..na diagnostiku jdu až v pondělí palivo tam jde dnes jiná škrtící klapka dokonce jsem foukal hadicky co bylo že vytekl nějaký sajrsjt ale ok problém stále vyzkoušené odpojení teplotního čidla bez úspěchu u nás servisy každý říká benzín to teda říkal bývalý majitel že natankoval omylem ethanol ale ten by ten motor přECI* tolika neznicil zvlášť když ji hned řešil naturalem 1:1 zatim všem moc díky za rady a poznatky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.08 2018 21:03


inoxxs3:myslíš teda že bych měl vyzkoušet vyndat kat?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

10.08 2018 22:06


tonyduchek36 (10.08 2018 21:03) orig :
inoxxs3:myslíš teda že bych měl vyzkoušet vyndat kat?


To nevím. U mě to katem nebylo. Zkontrolovat průchodnost by ale na škodu bejt nemuselo. Po letech už zdaleka nemusí fungovat jak má. Pokud máš překontrolovaný to teplotní čidlo zkusil bych dále ještě lamby. Jsou to přECI* jen věci co nevyžadují žádnou super složitou demontáž ani nákladnou výměnu tak proč to neomrknout. Teoreticky to tím i může být... diagnostiku určitě napoj. Třeba něco zjistíš. Já nezjistil nic, protože mi to ukazovalo jen důsledek, ale ne příčinu. Problémy tohoto typu jsou nejhorší. Vůbec ti to nezávidím. Snad se to brzo vyřeší. Bohužel to může být celá řADA* věcí.
nahoru

sponzor





10.08 2018 22:06


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

10.08 2018 22:26


Nejhorší je na tom fakt že jsem dal nové svíčky kabely výstřiky filtr sání čidlo na sacím potrubí váhu a auto pořád nejede kdyby alespoň člověk věděl kam sáhnout ještě zkusím to odvětrání ale musí sání dolů doufejme že něco najdu kdyby kouřilo nebo tak něco tak neřeknu ale nekouří motor běží krásné čisté nekolísá ji otáčky prostě nic jen po zahřátí na těch 90 začne blbnout ale ani tehdy otáčky nekolisaji jen jde hůř za plynem a nemá výkon a pak už kdyz jedeš dýl začne střílet a pak chcípne zkusím cívku jestli třeba nemá tepelnou pojistku kdyby to byla stará 120 řeknu předstih nebo kladívko ale to byl vtip
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

11.08 2018 12:07


Než rozebereš celý motor na díly vč. výfukového systému...píchni do diag zásuvky KKL kabel a přes program VAG-COM* 3.04 se spoj s jednotkou 01 (motor). Klikni na měřené hodnoty a pomalu to přecvakej ikonkou /+/ z kanálu 001 až kam to půjde a něco se bude zobrazovat mimo chyb. A celý to natoč na video a hoď sem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1644 | Témat: 39

11.08 2018 13:16


tonyduchek36 (08.08 2018 18:59) orig :
Ahoj jsem nový majitel A4 B5 motor za studena jede jak ďábel


už tohle je divný
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

11.08 2018 22:26


V pondělí budu na diagnostice tak snad bufu chytřejší zatím teda ještě zítra jedu pro jinou lambdu a uvidíme zda bude změna
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

12.08 2018 8:49


Měnit díly motoru naslepo je tak nějak vyhazování peněz. První musíš zjistit PROČ se to posralo až pak najdeš cestu k JAK to vyřešit.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

17.08 2018 12:42


Tak po na diag.bez zavad serviska řekl jít do autorizaku jinak nový poznatek je ten že když běží klima tak ten motor škube podstatne víc razantně není někdo z vás kdo by se mrkl jsem od Domažlic
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

17.08 2018 12:45


Předchozí majitel po tel.akorat že natankoval ethanol a toť vše ale filtry jsou jiný jeste mě napadlo tlak čerpadla ale to by snad diag.rekla díky všem za poznatky řady a pomoc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2015
Příspěvků: 63 | Témat: 8

17.08 2018 14:11


Věcí, který to můžou dělat je víc, dej to někomu kdo neumí jenom vymazat paměť závad a musí na to přijít.
nahoru

sponzor





17.08 2018 14:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

17.08 2018 18:10


Tlak čerpadla ti žádná diagnostika neřekne. Ten se musí měřit "na hulváta" manometrem a nebo načerpané množství benzínu za určitý čas.
Ethanol je pro tyto motory jistá smrt. Byly stavěny na pořádné palivo a ne na eurosračky a taky nesnášejí vytáčení za studena. Klimatizace* v současných vedrech citelně ubírá výkon všem slabším motorům. To platí i o 1.8 92 kW.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

18.08 2018 8:45


To že ethanol je svinstvo to vím bohužel tohle jsem neovlivnil ale tvrdí mě že to řízl 100 oktanem tak si myslím že by to mohlo být ok dal jsem tedy ještě na hadičku přídavný filtr na palivo nádrž co tam byla jsem vyjel do mrtě dotankoval jsem natural plus Aditiva* filtr paliva už je též jinej motor se chová jak by při akceleraci nedostal dost paliva a nebo blbá směs občas si streli šlo opět jen za tepla když jedu a teplota je někde 80 tak super jde vytočit na 6500rpm když začne škubat max 5,tis zkoušel jsem to po zahřátí na 80 stupňů Celsia už nevím co s ní už jsem přemýšlel i o jiném motoru ale zas když ten motor běží hezký nejlépe nezvoni nic prostě ani olej si nedá tím jsem vyloučil kroužky bude to nějaká blbost rozvody dělaný před 1000 km takže též asi ne když je dělal servis teď každá rada drahá jinak nevíte někdo kolik to má dávat to čerpadlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

18.08 2018 8:48


To že ethanol je svinstvo to vím bohužel tohle jsem neovlivnil ale tvrdí mě že to řízl 100 oktanem tak si myslím že by to mohlo být ok dal jsem tedy ještě na hadičku přídavný filtr na palivo nádrž co tam byla jsem vyjel do mrtě dotankoval jsem natural plus Aditiva* filtr paliva už je též jinej motor se chová jak by při akceleraci nedostal dost paliva a nebo blbá směs občas si streli šlo opět jen za tepla když jedu a teplota je někde 80 tak super jde vytočit na 6500rpm když začne škubat max 5,tis zkoušel jsem to po zahřátí na 80 stupňů Celsia už nevím co s ní už jsem přemýšlel i o jiném motoru ale zas když ten motor běží hezký nejlépe nezvoni nic prostě ani olej si nedá tím jsem vyloučil kroužky bude to nějaká blbost rozvody dělaný před 1000 km takže též asi ne když je dělal servis teď každá rada drahá jinak nevíte někdo kolik to má dávat to čerpadlo ....ještě taková doplňující informace bylo mi řečeno že když ucpu hadičku co jde zpět do nádrže tím umělé zvednu tlak čerpadla zkoušel jste někdo abych něco nezničil
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 585 | Témat: 8

18.08 2018 10:00


Ucpat zpětnou hadičku do nádrže....no ten rádce byl opravdu odborník.
A že ta hadice ústí až za regulátorem tlaku, to pro tohoto "automechanika" nic neznamená?
Pořiď si nějakou odbornou literaturu.
Pro začátek by posloužila kniha "Jak na to?"
O špatném chodu motoru za tepla...resp. cukání a vynechávání..se v ní píše :"netěsný systém sání vzduchu, netěsný systém palivového vedení, vadný snímač teploty, kabely k čerpadlu mají špatný kontakt, ucpaný pal.filtr, vadné pal.čerpadlo, vadný vstřikovací ventil".
Něco z toho už jsi prošel, tak zkus ještě ten zbytek.
Pokud máš sací potrubí s proměnou délkou sacího kanálu, tak to zařízení musí fungovat.
Na jednom z těch odkazů je fotka, jak ten díl na sacím potrubí vypadá.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.8. 2018
Příspěvků: 15 | Témat: 1

20.08 2018 8:39


Chlapci takovej nápad nemůže být v háji snímač klikovky když to za tepla hůř startuje třeba je to blbost nevím jinak proměnné sání nemám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2630 | Témat: 74

20.08 2018 9:00


Nenatočil by jsi to vůbec a nebo jenom na volnoběh a buď by to za pár vteřin zhaslo a nebo když by ses pokusil rozjet.

Koupil jsi bohužel paštiku, snažíš se to dát dokupy sám - chápu to. Ale doporučuji ti dát to do opravy někomu kdo ví co dělá. Nevím odkud jsi, u Zlína je na to dobrý třeba Tonda Liška (zdejší člen Toona85). Na fóru vyřešíš prd, ty potřebuješ někoho kdo se na to napojí VAGem a za chodu motoru zhodnotí reálné hodnoty co tečou do VAGu z řídící jednotky motoru. Podle toho se pak dá usoudit, kde hledat závady.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email