Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 21 prosince 2024
Celkem je zde 792 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xkubakoudyx
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 891
Online návštěvníků
Návštěvníků: 785
Uživatelů: 7
Celkem: 792

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

17.01 2018 15:27


Pokud najezdíš 15 ročně, tak to prostě smysl nemá. To ti bude 2-3 roky trvat, než se zaplatí instalace. Pokud bys koupil už s LPG, tak si zjisti, kdo to montoval a co je to za systém. Nejspíš chtěl někdo ušetřit, tak to bude dobastlená co nejlevnější sračka od burana z JZD a od toho rychle ruce pryč.
Jak píše Nakadah, plyn v ČR skoro nikdo neumí namontovat a kvalitně seřídit a následně taky kvalitně servisovat. Koupil jsem 2.7T s LPG a v zápětí jsem dal u Bartáka desítku za celkovou opravu dokurvené instalace a stejně to nikdy nebude ono, protože předchozí majitel musel šetřit asi osm tisíc a narval tam tu polskou sračku jménem STAG. A to mám k Bartákovi z Brna pěknej kus cesty.
Zkusil jsem Fedora v Prostějově, našel jsem nějaký dobrý reference, ale že se tomu sám už moc nevěnuje a dělají to mechanici a nic moc. Můžu potvrdit, bylo to levný, ale odfláknutý. Takže příště zase Bartáka. Občas je s ním složitá domluva, ale plyn dělá dobře a rozumí tomu.
nahoru

sponzor





17.01 2018 15:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

17.01 2018 19:55


Tak to bych to vysekal z tý kary krumpáčem ven radši.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

17.01 2018 21:24


Satas (17.01 2018 13:00) orig :
Kámo žádný Tdi ve 160 nežere 6L tvl to fakt ne....160 jedeš max 10-20 min v kuse nebo utržkovitě a to ten palubák z toho dlouhodobýho šetřivýho modu o moc nezvedne.

Měl sem mega čest kdysi mít 14 dni v kuse tu všemi opěvovanou nejlepší připochcanou dvojkovou okenu f 1.9 tdi 77KW a když sem s ní lítal ty moje kratasy a prahu tak tam bylo po týdnu 11.7 pruměr....Moje v8 tyhle a stejný poskoky ve městě 15.4 až 16...tak vo čem?Tohle se proste projeví při ježedení na dálku a to ještě podotýkam že sem jel italii s V8 4 opilci v aute naloženej kufr a 1300km na jeden zatah a spotřeba 10.3 benzinu.


Sakra ty na tom musíš stát jak na rejči a k tomu vozit plnej kufr dílu, těch 11,7 je snad na hranici technických možností toho motoru ne ?
O 1,9tdi 77kw sem taky uvazoval, uz jsme si pro nej skoro jel do rakous, byl v pašíku, no ale předohrab a ten dizajn, to bych se zblibl. No jo, to jsem se to ale ještě snažil brát racionálně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

17.01 2018 21:34


11.7 na pdcko v 1.9 pri ryze městském provozu je bphuzel realita. Mame momentalne dilenskou 1.9 96kw v ochcavce a tam je zimní spotreba na cajdy kolem komina taky kolem 9l
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

17.01 2018 21:55


Zlatá Okina I, 66kW ALH, ta se furt motá kolem 5ti Max. 6ti litrů. 400kkm na hrbu. Zima nezima, léto, město.. Je to ale nepohodlny kostitřas..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

17.01 2018 21:57


TAVIC (16.01 2018 16:06) orig :

Ten 3.0i se nedělal s TT nebo je jich tak málo ?.


Hele dělal se , tady je jeden , pretrzenej rovodak, takze se to asi potkalo, proto asi takova cena.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Vcelku pekna 2,5tdi , prej servisovana , dva majitele.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


A 4f 4.2 LPG problem s elektrikou, myslim ze hodne zajimave:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

17.01 2018 22:00


strela007: na hukot
Meister: no presne tak, proto me tech 11,7 prislo jako utopie, no jo sáťa si to z prsu necuca
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

17.01 2018 22:05


TAVIC: Tak ALH neni PDcko.. Tonje ještě poctivá rotačka, ale s turbem z 81kW.
nahoru

sponzor





17.01 2018 22:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2016
Příspěvků: 47 | Témat: 8

17.01 2018 22:14


Co se týče té spotřeby, já s mojí 2,6 v6 jezdím každý den do práce 7km a 7km z5 a teď v zimě sem zaznamenal nejvyší spotřebu 17l/100 km což se mi zdá trochu dost takže nevim jakú spotrebu by v temto případe mněla 4.2 v8
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

18.01 2018 9:40


4.2 by jezdila za 14-15, pokud je to mimo město, tak možná i za 13.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

18.01 2018 15:42


Sakra jak to jezdíte že máte takové malé spotřeby ? Já jezdím s S4 kolem 15-18
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2610 | Témat: 74

18.01 2018 17:26


Přivážou si balónek s héliem na pravou nohu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

18.01 2018 18:23


Už několikrát se to tu v minulosti řešilo, jaký motor do C5 co bude spolehlivě hltat plyn a pojede...

Nejlíp vycházel 4.2 V8....2.7 biturbo má stejnou spotřebu a je komplikovaný, na plyn né zrovna vhodný engine.

C5 V8 je někde jinde co se týče vzhledu(široká kastle), velký brzdy(obojí jako S6), výbava TOP snad vždycky...

Jestli hledáš tiptronic, tak ve 4.2 je samozřejmostí

Ke spotřebě: Dá se jak za 10 tak za 30
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

18.01 2018 18:42


Navíc má daleko lepší zvuk než 2.7T a taky líp jede. Nevýhodou je spousta dílů jako z S6, které se občas nedělají jinak než v prvovýrobě a nebo mají zbytečně vysokou cenu.
Dokonce je problém sehnat i přední koberce, protože V8 mají jiný tvar tunelu a z A6 nepasují.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

18.01 2018 18:57


Tak o zvuku pomalu nemělo smysl psát, ten je opravdu někde jinde

4.2 jede hezky, ale žádný zázrak to taky neni Zvlášt po svezení v nachipovaný RS6

snuff: proto jsem psal že 3.0 atmo bude nuda, nedovedu si představit co dělá 4vál 1.8T 110kw v autě typu a váhy jakou má A6. To věřím, že bez quattra to je auto bez zábavy...

Tak jasný je to velká těžká kára, ale že by stím byla nuda tak to určitě ne! Dá se stím vytrestat kde kdo, jedno jestli na okresce nebo dálnici nebo parkáči


Jinak 4.2 sedan cca 1750kg, bez lpg anlage
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

18.01 2018 22:23


Tak hoši jako díky, ale pomalu zase jak jo .. 4,2 je sice parádička ,ale to už jsme zase někdo úplně jinde.

Todel je asi moje představa jak by to mělo vypadat :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

mít ještě šíbr tak nic víc nepotřebuju, jen .. 125Kw to bude s tím TT docela lenoch a veme si to na ten výkon nepoměr.
Bej todle v 3.0. jedu pro ni.

Ty 2,5 nic tak hezkýho jsme nenašl, většinou na mě působí jak ofakt olítany vybydlený traktory. To už bych to fakt asi raději navrtal tim plynem.
nahoru

sponzor





18.01 2018 22:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2224 | Témat: 25

19.01 2018 6:49


Koliix (18.01 2018 18:57) orig :
snuff: proto jsem psal že 3.0 atmo bude nuda, nedovedu si představit co dělá 4vál 1.8T 110kw v autě typu a váhy jakou má A6. To věřím, že bez quattra to je auto bez zábavy...


No viem, ze tato kombinacia znie akokolvek neuveritelne a sam som bol pred nou skepticky, ale mozem Ta ubezpecit ze to ide velmi pekne. Vdaka turbu je to celkom pruzne, asfalt to sice netrha ale obiehanie nie je problem a do 180km/h sa to zbiera rychlo, potom uz citis ze to nie je ono. V kombinacii benzin + Quattro + manual + avant a tam na vyber moc nemas. Bezne jazdili C4/C5ky 2.6 v6/2.5tdi a nikto sa nad tym nepozastavoval, ze je to slabe. Takze s tymi vyjadreniami by som bol trochu opatrny.

A Quattro je podstatne, to je jasne, ale ako pisem mal som vela inych aut aj kamosi a A6tka ani so 4.2kou nie je nijak zabavna. Alebo si teda zabavu predstavujeme trochu odlisne. To auto proste nema rado zatacky (co je pochopitelne) nech tam napraces akykolvek motor a jedine co je zabavne na 4.2ke je ked tomu das podlahu a dostanes sa na 100km/h do 6 sekund za doprovodu peknej zvukovej kulisy. Aj A6 2.7biturbo (250PS) a 4.2 V8 som jazdil a ano islo to pekne, ale garantujem Ti ze vacsi pozitok z jazdy mas V golfe GTI, S3ke ako v A6tke s 340timi. S RS6 nemam skusenosti. Proste 1,7tonove auto nebude zabavne nikdy lebo ta vaha to cele zabija.

TAVIC bez Quattra A6tku ani nepozeraj
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 10:53


snuff:
co si budeme povídat, ty auta nejsou dělaný na zatáčky a styl rally jízdy, je to koncipovaný jako dálniční polykač kilometrů.
I když jsem měl možnost projet zkušební jízdu n mě nebožce s borcem co i A4 1,8T 110kw vodil na asfaltu s 235 pneu bokem naloženou třemi lidmi, ale proti BMW či jak píše A3, S2 to bude o ničom.
Sere mě ta nedotáčivost a u té A6 si dovedu představit, že to bude znatelně horší proti A4. Už mě to několikrát vypeklo a hlavně moje ambice závodníka už jsou naštěstí pryč.
Co jsme četl tak až A4 B mají přední nápravu vytaženou co nejvíc dopředu a tak motor neleží před přední nápravou, tudíž je to nedotáčivost spolu s dalším rozložením váhy o dost menší.

Ty C5 se dělali snad i s neotrubenou 1.8, to už pak musela být skutečně nuda veliká. Tu 1,8t bych viděl jako minimum.

A neboj o Audi bez Quattra bych ani neuvažoval.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 11:11


ještě jedna věc co mě dost omezuje výběr je to, že chci jen kůží nebo alcantru a to ještě k tomu se sportovními sedačkami. Takže když už najdu něco co splňuje tak to pohoří na tomhle. Těch 3.0 je hrozně málo a tak mě tam padají ty 2,7 ..
Už se těším až něco pořídím, už jsme z toho docela unavenej
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2538 | Témat: 43

19.01 2018 11:16


Nebylo by jednodušší ty sedačky prostě vyměnit, pokud nebudou splňovat představy? Dneska se prodávají za pár kaček, při troše štěstí seženeš Recara, ty jsou ještě pohodlnější.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 11:25


Aham, tak to mě nenapadlo zkusim pohledat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

19.01 2018 11:43


Tak to já, se svými 194cm, bych se těch Sline sedaček v C4 zase nejradši zbavil..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 11:49


Meister: to jako proc?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

19.01 2018 12:40


Vymenim za normalni kozaky ?
nahoru

sponzor





19.01 2018 12:40


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1377 | Témat: 10

19.01 2018 12:46


TAVIC: Nepohodlné, nejezdim pilu v serpentinách, abych potřeboval nějak extra boční vedení a ten podsedák, i když je vysunutý, mi přijde kratší než u normálních..
strela007: Na C4? Vyhřívané? Kdyžtak SZ.
Naposledy upravil Meister dne 19.01 2018 13:24, celkově upraveno 1 krát. (25% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 13:00


Meister: Aha, no díky z apostřeh, já měl za to , že jsou pohodlnější. Každopádně vypadají asi tak o 150% lépe.
Faktem je , že jsme měl kalsický u své prní A4 a co si tak vzpomínám asi to bylo i pohodlnější. To vedení je ale sakra znát. Já to prodložení bhoužel stejně nyvyužiju a při naší výšce by to stejně chtělo auta typu Sharan..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 15:31


Co se týká těch 2.7T s LPG , dočetl jsem se zde, že při plné náloži se ten plyn nestačí dávkovat, že je možné i pocukávání při té akceleraci a tedy i problikává kontrolka motoru?
To je tedy vcelku standartní projev ?

Jeden prodejce uvádí diagnozu jako že: pravděpodobně turbo ztrácí olej ? To s tím asi nesouvisí no ne ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

19.01 2018 16:14


TAVIC (19.01 2018 15:31) <a href="/forum/prispevek/1377665-a6-c5-2-7t-lpg#1377665">orig</a> :
Co se týká těch 2.7T s LPG , dočetl jsem se zde, že při plné náloži se ten plyn nestačí dávkovat, že je možné i pocukávání při té akceleraci a tedy i problikává kontrolka motoru?
To je tedy vcelku standartní projev ?

Jeden prodejce uvádí diagnozu jako že: pravděpodobně turbo ztrácí olej ? To s tím asi nesouvisí no ne ?

Počkej...já sem ještě neviděl benzinovou audi který by nesvítila kontrolka motoru když tam byl plyn,vždy to bylo rozjebaný do hoven.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4094 | Témat: 55

19.01 2018 16:16


Satas:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

19.01 2018 16:28


Ja takisto ako SATAS, skoro vsetky maju potom zavady na motore a kazdy prdi na servis, ked ma plyn
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email