Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 5 prosince 2020
Celkem je zde 12 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: pablos330
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 46 542
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 0
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

15.01 2018 15:59


Zdar jak sviňa.

Protože mě všici s hlavou na správným místě, ale koulema ne, rozmluvili koupi A6 3,0Tdi Q Tip, začal jsem přemýšlet o A6 C5 - 2.4 30v, 2,8, 3.0 a nebo 2.7Biturbíčko, což by se mě líbilo nejvic, ale požooor, ve sporáku, čili LPG.

Toš něco jsem tu už prolezl a je to, jak už to tak bývá, názorově různorodé..
Nicméně po konzultaci s Neptun Harfa - asi jední z těch lepšejch co se přestavbou zabývají, s tím není žádného problému. Dle mého hovínkovího nájezdu do 25tkm/rok mě doporučili levnější variantu do 30tisíc.

Což při koupi tohodle mazla https://goo.gl/PKDsfZ vyjde na docela slušnou pořizovačku.

Líbí se mě ty 3.0 ale je jich fakt málo, myslím si že je to nejrozumější výběr , to Bitrubo je asi stejné jako ta 3.0tdi co se servisu týče , no ne ?

Nuže valte na mě vaše rozumy, (stejně si udělam co budu chtít stějně jako s tim TDI) a vymluvtě mě tendle zámer. Ať si můžu nechat svojí bábu B5
( https://audiklub.cz/forum/tema/354690-a4-b5-quattro-1-8t-132-kw/od-0 )
a nebo koupit vochcávku či pažouta v Tdi se 77kw a už mě tady neuvidíte
Naposledy upravil TAVIC dne 14.06 2018 21:45, celkově upraveno 4 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





15.01 2018 15:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2314 | Témat: 69

15.01 2018 17:11


Když už do 2,7T trváš na LPG, tak bych rozhodně investoval do toho nejlepšího co je. BRC nebo Prins. Nevím jak Neptun Harfa, neumím posoudit jejich práci, ale s tímhle bych se klidně projel k Bartákovi do M.Budějic. Skutečných plynařů je v ČR asi tolik jako máš prstů na jedné ruce (počítám že Silvestra si prožil bez zranění).

A pokud by se ti podařilo spíše sehnat 2,8 V6, tak tam dobře funguje HL Magic 2 a nebo lépe G4 (dá se lépe ladit mapa). Reduktory, vstřiky, filtry, slušné ceny - když to srovnám s LandiRenzo například.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

15.01 2018 22:09


Ta Harfa na mě působí dost seriozně, ale díky za typ, každý typ na někoho kdo to umí je v případě 2.7 velmi na místě.


Žádnou 2.8 jsme nenašel a myslím, že ta 3.0 bude lepší, ale je jich taky jako když prdne.
V ČR jedna už zplynovaná ještě v NL , po servise prý od pána co ji chtěl na Taxi.(operák na novýho supa 2.0 tdi muvyšel asi lépe ) nicméně bez bez Q , takže 0 https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/17524675?goFrom=list
druhá bez plynu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/17450334?goFrom=list

Ta 2.7 je asi zbytečný ryziko, ale v DE je jich plno a fakt za dobrý prachy.
Spíš by mě zajímal ten klasickej servis oproti atmosféře, co je tam krom Biturba jinak/nákladnější ?
A jak se pozná faclift, nějak to na první pohled nemůžu poznat a nebo čumím na samý před face :d
Prý je od roku 2002, ale měsíc ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

15.01 2018 22:28


Super tak když už si zabrouzdal do 2.7T tak proč ji nedojebat plynem. Proč se vám tohle rodí v hlavách tvl ten skurvenej plyn. Asi nejsem normální.

Pokud plyn jen kvůli tomu aby to jezdilo zadarmo tak to si kup snad toho trilitra radši.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

15.01 2018 22:42


No chtel jsem se te zeptat jestli tvuj postoj k lpg pochazi ze zkusenosti nebo z presvedceni ? Taky z toho nejsem vodvarenej, ale ono jezdit na biturbu se spotrebou srovnatelnou 8l benzinu je taky sakra duvod proc.Jinak bych o tom ani nepremyslel,bo 20 ve meste je uz trosku maso.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

15.01 2018 23:10


TAVIC (15.01 2018 22:42) <a href="/forum/prispevek/1377171-a6-c5-2-7-lpg#1377171">orig</a> :
No chtel jsem se te zeptat jestli tvuj postoj k lpg pochazi ze zkusenosti nebo z presvedceni ? Taky z toho nejsem vodvarenej, ale ono jezdit na biturbu se spotrebou srovnatelnou 8l benzinu je taky sakra duvod proc.Jinak bych o tom ani nepremyslel,bo 20 ve meste je uz trosku maso.

Plyn nenávidím pokud tam není z výroby jako napr cng. Proste buďto jezdím na naftu nebo benzin a plynem skurvenej navrtanej motor za účelem skudleni za palivo ala model mám V8 ale napřed si musím naprdet do bandasky a pak sekat patky to fakt za mě ne. A neber to osobně vůbec ber to jako můj názor. Q7 mi po Praze chaluje 12.5 litru nafty S4 V8 16 litru benzinu tak v čem je kurva ten zakopanej pes ze bych měl napr tu s4 dokurvit plynem ?? Pokud litam x tisíc měsíčně kopim si ropu pokud jezdím málo rozumně nebo kratasy koupím si benzin v6 nebo v8 a je mi úplně u pici kolik to po městě žere.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

16.01 2018 9:57


Ok a díky, chápu Tvůj nazor, vychází především z přesvědčení a taky z toho, že na to ty prachy máš.. jezdit s V8 po měste, no a taky koule, že tam ten plyn nedáš.
Já na to ty prachy nemám, respektive nechci dávat nesmysl za pohoný hmoty, a proč prostě nevyužít technologie co funguje a tydle vyoský náklady na palivo v případě větších motorů řeší ?
Umožňje provoz výkoných oběmových nmotorů chudejm lidem
Je to prostě jen o pocitu..

Btw nevšiml jsem si Tvé věty o tom pořídit raději 3litr takže za věcnost
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2314 | Témat: 69

16.01 2018 12:15


Plynit turbo motory obecně není příliš vhodné. Ty motory jsou tepelně víc zatížené a právě odpaření benzínu odebere část tepla ze spalovacího prostoru + ochladí trochu i nasátý vzduch(směs). Plyn jako takový je suchý, nic nechladí, nemaže. Taky se turbo motor na provoz s LPG hůře ladí. Tady to chce fakt profíka, jinak jsou z toho JENOM problémy.

Pokud bys tam dal systém vstřiku přímo kapalné fáze tak na to se nedá říct nic, dokonce to přímo i díky nízké teplotě varu LPG chladí jak splašené. Ale tyhle systémy stojí raketu (cca 50k) a dělají to snad jen dva výrobci (Vialle, Zavolli .. no snad to dál dělá BRC nebo Prins - to už nevím).

Audi je "prémiová značka" a když k tomu ještě dáš zkratku LPG, tak na mnohé je to jak červený hadr na býka. Dost lidí se na LPG dívá jako na palivo pro socky, pak ale adorování CNG moc nerozumím. Snad jen bych pochopil, že to vůbec nezasere systém sání para-olefínovými vosky jako LPG. Je to čisté. Akorát to chce tovární zástavbu s úpravami. Jinak jde výkon dolů. Proti LPG menší dojezd. A vzhledem k těm tlakům v nádrži to chce trošku jinou péči a údržbu -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Za sebe to řeknu asi tak - auto se ke mě už dostalo s LPG, zástavba v Itálii. Kdyby tam LPG nebylo, asi bych do plynu nejspíše osobně nešel. A kdyby už, tak bych hodně rozmýšlel nad tím, komu to vůbec dát předělat. Každý rok minimálně 1x přemýšlím nad tím, že to z toho auta vyškubu a vyhodím. Nicméně jezdím nákladově za 50% takže na eventuelní opravy je z čeho brát. Servis si na tom co 10k dělám sám, můj systém tady v ČR nikdo neumí.
nahoru

sponzor





16.01 2018 12:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1201 | Témat: 10

16.01 2018 13:09


TAVIC: ..a to vybíráš záměrně automat?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4796 | Témat: 33

16.01 2018 13:18


Kup fabii a mas klid nemas kes na benzin a chces takove auto hold nebudes kofr v audi ale budes mit rozumne auto za rozumne investice
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

16.01 2018 13:21


Meister: No u takhle staryho auta a jeste k tomu, ze je to jen 5rychlistni bych asi preferoval manual.Ale nevim jak na tom tydle tt byly,mas nejakou zkusenost? Vim ze to bude linejsi a vic to zrat,ale pokud sou ok tak bych ho radeji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 8886 | Témat: 85

16.01 2018 13:21


Taky jsem pro 3.0tdi v 4F
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1201 | Témat: 10

16.01 2018 13:31


tomko222 (16.01 2018 13:21) orig :
Taky jsem pro 3.0tdi v 4F
..za 120k?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 286 | Témat: 22

16.01 2018 14:41


Nakadah (16.01 2018 12:15) orig:
Plyn jako takový je suchý, nic nechladí, nemaže.

No a kolik toho asi maze benzin?

Hele plynu se neboj, pokud to nedelalo prase a nepouzil se nejlevnejsi system na trhu, je to uplne v pohode. Mam ve svem okoli dva priklady:
1) Felicia 1.3 MPI - Nejake polske LPG, delano garazmistrem kdesi v horni dolni. Obcas strili do sani, pri prepnuti na plyn a zpet to cuka jak blazen, cena 15kKc.
2) BMW E65 750i - Holandsky Prins s japonskymi vstrikovaci Keihin. Nepoznas jestli jedes na plyn nebo na LPG, prepnuti na plyn a naopak je naprosto nerozpoznatelne v jakychkoli otackach. Cena 85kKc.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

16.01 2018 14:48


Meister: na 4f jsem mel pripravenych pouze 170, a tak jsem od toho dal ruce pryc, zejmena po tom co jsem po mesici hledani nestihl koupit v DE vybrany kus. 6000€ ,S line, prvni majitel, servis audi, 380tkm. Ale o tom uz jsme psal v prvni prispevku, Tomko myslel asi neco jinyho ..
Edit : Urcite to ale nechci davat za C5.
Naposledy upravil TAVIC dne 16.01 2018 15:49, celkově upraveno 1 krát. (17% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1951 | Témat: 25

16.01 2018 14:53


2.7T ma 2x to co 1.8T. 2x napinaky vaciek , 2x turbo (ktore nevymenis bez toho aby siel motor von). Inak klasika. Ked najdes kus, ktory ma tieto veci robene, tak preco nie. Ale plyn neries, 20 litrov po meste to ani zdaleka nezere. Je to klasicka V6, po meste tak 13 max, na dialky 9-10 litrov. Neviem kde na tie spotreby chodite. Alebo si najdi nejaku peknu 2.4 benzin.

Kazdopadne hladaj manual a ked mas hlboko do vrecka tak radsej ostan pri 1.8T. 3.0i je super, ale najdes len s tiptronikom, co je dalsi zbytocny problem.

Facelift ma inu mriezku v kapote, ine svetla (predne, zadne), vyfuky vidno.. Pri predfacelifte su vzdy vyfuky pod naraznikom. Takisto budiky, modernizovana predna naprava, palubna doska su ine atd. Predfacelift by som ja uz neriesil, aspon mne pride ze facelift vyzera omnoho krajsie a mladsie. Aj ked C5 sama o sebe je uz youngtimer pomaly 2.8 je len v predfacelifte.
nahoru

sponzor





16.01 2018 14:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 3

16.01 2018 15:05


3 roky jsem provozoval a6 4f 4.2 mpi + lpg , 2 auta, do obou jsem lpg nechal montovat nove. Za 100tkm muzu zhodnotit ze je to na hovno a zlata nafta nebo benzin ale uz zadny dodatecny prestavby. Rikalo mi to spousta lidi ale ja co nevyzkousim sam tomu neverim... melo to i svetlejsi stranky jako cena km v palivu ale tech minusu u takhle sloziteho auta bylo vice. Spolu se spotrebou benzinu na studeny start a kdyz doslo lpg jsem byl dlouhodobe kolem 3kckm a to uz takovej slagr taky neni. Jinak proti lpg nic nemam treba do 4valce v poho...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

16.01 2018 16:06


snuff: díky chlape, vždycky mě svou odpovědí přivedeš o kousek dál v mém rozhodování.

Ten 3.0i se nedělal s TT nebo je jich tak málo ?
Co se týká tě spotřeby tak jsme krapet ujel , sledoval jsem to na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a tam je s 20L jen jeden pripad, jinak je to fakt kolem 13L.


strela007: díky za postřeh, ale todle téma je na motory s LPG A6 C5.



Jináč taky pro info, měřím 196cm, takže se v mojí A4 B5 docela trápim, což je hlavní důvod pro změnu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

16.01 2018 17:20


Já to prostě beru z pohledu myho názoru ze me nevoní prostě nasrat do S4 nebo S8 plyn...To bych se zblil.Myslim že jsou to auta která by měla zustat co v nejorigu stavu a musíš mít opravdu na provoz finance.
S4 jsem vždy chtel a proto je mi uplně volný jestli žere 10 nebo 20 litrů benzinu.Vubec to ale neber tak že bych se snad jakkoliv posmíval tomu že bys prostě třeba ten provoz neutahl to tak vubec neni myšleno a každy by měl opravdu zvolit auto a motorizaci uměrnou tomu co je každý schopen uživit.

Pokud se ti opravdu rozesere jakejkoliv motor V6 nebo V8 at uz Tdi nebo benzin vždy to bude stat nemalé peníze a proto sem se ti i snažil naznačit že koupě 3.0 tdi za 150-170 tis muže bejt budto akce která se zadaří dobrym kusem anebo pak taky pruser z kterýho se zasereš a pujdeš zabít.

Pokoukal bych po C5 nejaký hezky poslední 2004-5 s poslední rolnovou 2.5 tdi v manualu což dneska jde utahnout uplně v pohodě a když bude nehuř tak to za pade postavíš od shora dolu nový.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

16.01 2018 18:25


Já třeba S4 b5 mám na plyn . Už jsem to tak koupil a dokonce mi to majitel řekl až když už jsem měl podepsanou smlouvu Taky na to zapomněl protože nefungovalo. Tak jsem si řekl že když už tam je tak ho opravím .Sem tam na to jezdím ale celkově moc ne, spíš jenom když se courám po městě jinak to vypínám . V plné zátěži to moc nestíhá a lehce pocukává, nevím co to je za značku ale asi nic dobrého . Určitě bych si to tam nenechával dát když vezmu na kolik to výjde
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

16.01 2018 22:56


Satas: tvl kamo,jakokoliv si vazim tvejch zkusenosti a toho ze se me snazis dobre poradit,tak se te 2,5 snazim vyhnot co jen to jde. Uz jen proto ze ty diesly boudou z mest strileny ven, predpokladam ze 4f je na tom v tedkle veci o kousek lepe. A jakkoliv tu naftu nemam rad tak tam bych ji zkousnul.Taky me tech 132kw prijde na A6 malo.
No ale von clovek taky nema moc z ceho vybirat, kdyz chce poradnou ctyrkolu a benzin.Na zacatku jsem mel v hledacku subaru,ale tam me to prijde na servis skoro stejny, no a kurva nemam treti audi pro nic za nic.
Myslim si ale, ze s tim plynem moc nadelate,moc vam ty krouzky stoupaj do hlavy, kdyz si myslite ze to tam nepatri bo je to premiovka, ze jako kdyz na to nemam tak to tam nedam.. jako proc?! Protoze kdo jezdi na plyn nezaslouzi si ridit audi bo je to pro socky co se mezi nas/vas chteji vetrit ?

Hele jedna z veci, co se me na audi vzdy nejvic libila je jeji univerzálnost.To ze to vydrzi a dokaze nesmysl. To byly ale jeste asi ty posledni auta,ta c5 k nim vlastne jeste patri. No a ten plyn je dalsi bod co tomu na uni prida,uz jen ten najezd na dve nadrze
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

16.01 2018 23:22


Jak píšu je to pouze názor můj se kterým vůbec nemusí nikdo souhlasit takže si z toho vem co uznas za vhodný a čin dle tvé svaté rozvahy a touhy dyt to bude tvoje auto a nikdo ti ve finále do toho nemá co mluvit.
Chceš benzin kup si benzin chceš tam mít plyn dej plyn dyt ti nic nebrání. Pokud to bude vyhovovat tobě OK není co řešit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

17.01 2018 9:14


No ne v pohodě, já jsem za tydle názory moc rád, proto jsem taky to téma založil takže to ber s díky a jen houšť
Podívám se po nějaký tý dva a půli, kdybych já vůl tehdá vzal ten motor vod tebe s tou kastlí co měl kámoš, nemusel sem teď své okolí tim neustálým výběrem a jeho změnou votravovat.
Tehdá mě to přišlo jako starý auto a to je tak 3 roky z5
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

17.01 2018 10:07


Jestli chceš jít do C5 a do LPG, netrápil bych tím biturbo a rovnou šel do 4.2 V8. Přestavba tě finančně vyjde podobně jako V6 ale V8 je někde jinde.
3.0 atmo bude takový ten základ, malinko nuda
nahoru

sponzor





17.01 2018 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

17.01 2018 11:00


Pokud nejezdí rakety km tak bych volil C5 facelift nebo C6 a V8 benzin Mpi tj hovno zle,je to motor kterej turba nepotřebuje a jede a pokud se koupi slušnej kus mění se olej a svíčky tj cely....a jestli si to splynuje či ne jeho volba muj nazor znáte..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4063 | Témat: 54

17.01 2018 12:51


Najezdím zhruba 15tkm ročně.
No a začínám přemýšlet, jestli ten plny skutečně za to stojí.. až teď mě dochází že ty velký atmosféry mají smysl.
Ale člověk se snaží náklady spíš snižovat, serou mě tdi co si to valí 160 a jsou tam za 6L, to je te důvod pro LPG, zvlášť když s tim jezdí každej den do práce.. prostě je takovej trend.
Každej bude přeci raději, když ho bude stát jízdenka na MHD do páce místo 58Kč jen 24Kč.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 4796 | Témat: 33

17.01 2018 13:00


osobně si myslim že se to nevyplatí na 15 ročně zkus najít nějakou kalkulačku na to na kolik to vyjde přestavba udržba plynu atd
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6224 | Témat: 18

17.01 2018 13:00


Kámo žádný Tdi ve 160 nežere 6L tvl to fakt ne....160 jedeš max 10-20 min v kuse nebo utržkovitě a to ten palubák z toho dlouhodobýho šetřivýho modu o moc nezvedne.

Měl sem mega čest kdysi mít 14 dni v kuse tu všemi opěvovanou nejlepší připochcanou dvojkovou okenu f 1.9 tdi 77KW a když sem s ní lítal ty moje kratasy a prahu tak tam bylo po týdnu 11.7 pruměr....Moje v8 tyhle a stejný poskoky ve městě 15.4 až 16...tak vo čem?Tohle se proste projeví při ježedení na dálku a to ještě podotýkam že sem jel italii s V8 4 opilci v aute naloženej kufr a 1300km na jeden zatah a spotřeba 10.3 benzinu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 1951 | Témat: 25

17.01 2018 13:40


Koliix (17.01 2018 10:07) orig :
3.0 atmo bude takový ten základ, malinko nuda


No no kazda A6 bude na jazdenie nuda. Aj ked tam das 4.2. Je to autobus, po ceste to ide ako po kolajniciach bez emocii Ta to dopravi tam kam chces a to je jedno aky tam mas motor.Tomu autu sedia trasy "rychlo a rovno".

Ked chces naozaj soferovat musis sa porozhliadnut po inom aute. Ja mam na vikendove jazdenie mazdu MX5 a to je o niecom inom soferovat nizky polozeny roadster ktory vazi 1 tonu. Uplne ina liga.Predtym som mal audi S3 a ten rozdiel v manevrovatelnosti a zabave je priepastny ked presadnem do A6. Kazde ma svoje.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 16.2. 2013
Příspěvků: 189 | Témat: 29

17.01 2018 14:26


Zase ten plyn. já mam s plynem naprosto peckovou zkušenost.. když se to udelá dobře.. jede to líp než na benzín, přepínání nepoznáš a jezdíš za půlku. Ted taky budu dávat ještě c5 3.0i do plynu. mam vybornou zkušenost s
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
doporučuji konzultaci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email