Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 22 listopadu 2024
Celkem je zde 207 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Uokydouky
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 826
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 2
Celkem: 207

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

15.12 2016 17:33


Ahoj chtěl bych posbírat par poznatků ohledně této motorizace:

Dá se u W12 vyměnit Ventilátor sekundárního vzduchu řada 3 bez vyndání motoru? Popřípadě bývá chyba 17905 způsobená vadným ventilátorem? Nebo může být chyba i jinde?

Jak je to s přístupem na Lambdasondy? Dají se všechny vyměnit na autě? Nebo motor ven? Konkrétně řada 4 sonda 2. Trpí W12 na rozpadání katů? Nebo vydírání válců? Jako u 5.2 u S8.

Na co si dát pozor u keramických brzd? Jsou drobné prasklinky kolem vrtání normální? Nebo už to mají za sebou? Všiml jsem si že, jsou na každém kotouči jakoby tmavší kolečko na brzdné ploše. Je to nějaká značka opotřebení? Když už nebude vidět mají se dát nové? Na téhle fotce jsou třeba:
Dik předem za rady a poznatky
nahoru

sponzor





15.12 2016 17:33


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

16.12 2016 8:23


Ahoj, sekundární vzduch mě trápí také na banku 2 (u mě chyba 17819). Resp.netrápí, protože auto jede furt stejně a kontrolka se rozsvítí jednou za dva měsíce, tak ji vždy smažu a je klid. Někdy to ale řešit budu a když bys to dělal Ty, určitě poreferuj. Ventilátory jsou uloženy pod levým filtrboxem. Když sundáš spodní kryt motoru, uvidíš je. Nepleť si to s předním ventilátorem /saharou.
Motor: hodně spolehlivý a kašlat na fámy. Přeci jenom je to prémiový motor od Audi a určitě mu bylo věnováno při vývoji vyjímečné péče. Potřebuje ale řádnou údržbu. Olej měnit po max 15tis km (kašlat na longlife). Lambda sondy jsou asi největší nešvar W12: na tomto motoru je jich 8 kusů (motor je složen ze 4banků, na každém banku jsou dvě-tedy 4katalyzátory a každá lambda před ním a za ním)a přístup takřka žalostný. Motor ven nemusí, ovšem v origo servisech na to mají speciálně naohýbané klíče. Pokud bys měnil, kup si několik klíčů na lambdy (ty s tím výřezem na kabel), k tomu svářečku a pár malých jeklů a na každou lambdu si vždy navařit patřičně naohýbaný nástavec, ev.ráčnový kloubek. Asi 4 lambdy jsou jakž takž s dobrým přístupem. Vydírání válců se bát nemusís - pokud měníš včas olej. Na motoru je dobré měnit svíčky po max 45tis km - pokud nějaká svíčka nepálí, je to předzvěst problémů (např propálený píst) - proto je dobré tomu včasnou výměnou předcházet. Jejich včasná výměna též souvisí se správným fungováním lambda sond. Životnost lambdy je dle výrobce 200tis km. U mě po výměně svíček hlásí chybu už jen jedna lambda a to sporadicky (bank 2 s2).
U keramických brzd Ti už neporadím, mám klasiku 385mm (největší kotouč na Audi, co se vyrábí) a v případě opotřebení keramiky bych to asi řešil výměnou za klasiku. Keramika bude stát majlant
Přikládám Ti schema banků (nepostradatelná věc při diagnostice motoru)
Naposledy upravil SUP1 dne 16.12 2016 8:29, celkově upraveno 3 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

16.12 2016 8:25


Tak to schéma (nějak mi to nešlo nahrát):
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.10. 2013
Příspěvků: 174 | Témat: 8

16.12 2016 17:31


tady kdyby někdo hledal u měně válců
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


mě to sekundární vzduch u V8 hlasilo protože byla děravá menbrána v baňce pro jednu řadu variabilního sání. Po výměně byl klid, auto jelo stejně jako předtím, možná líp od spodu ale možná to bylo spíš placebo že jsem pro auto něco udělal, ale když jsem auto prodával, tak se rožla kontrolka a po napíchnutí to bylo něco s lambdama. Jak to majitel pak vyřešil nevím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

17.12 2016 10:01


Vypadá to na anglické schema, čili všechno otočené...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

19.12 2016 13:03


Ahoj, dík moc za poznatky a rady.

O koupi auta teprve uvažuji. Byl jsem se kouknout na jeden kousek. Na něm už byli měněné na řadě 3 a 4 ty dvě horní líp přístupné Labdy (tedy před katem). Co jsem si jí projížděl diagnostikou tak už tam začala vyskakovat na 4 i ta za katem (2ka). Pokud by to byl už načnutý kat je u téhle motorizace finanční smrt. Proto sonduji jak dlouho u w12 katy vydří. Auto má najeto 186 000 dle Cebie by to jakš takš mělo sedět (větši času byla v Čr). Sondy bych asi stejnak udělal i ty zbylé (6 kousků). Pokud se k nim dostanu. Jen ty katy mně děsí.

Ten sekundár mi dělá trochu starost. Jelikož u 5.2 musí kvůli jedné trubce celej moto ven údajně. Svíce a olej počítám jako po nákupní servis.

Auto potřebuji mít po stránce emisní v 100%, jelikož půjde do LPG (mě ukamenujte ) S napůl výměnnými Labdasondami to neodladíme. Ročně najedu cca. 50 000 km tak LPG smysl má. To samé ten sekundár.
No zatím se ta, kterou mám vyhlídlou nejeví jako moc vhodný kandidát. Moc much naráz.

Nějaké rady na které se zaměřit u W12 před koupí? Teď mám 4.2 takže běžné mouchy znám u A8.

Dik
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

19.12 2016 13:16


karel723:

Ahoj,

prosímtě, co Tě vede ke koupi tak servisně a finančně nákladnýho motoru, jakým W12 je??

Oproti 4.2 to je nebe a dudy, jak píšeš kvůli každý kravině motor ven, to u 4.2 není..

Nepřijde Ti snad už V8 slabá ..?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.12 2016 13:27


Sekundární vzduch neřeš. To nemá na funkci rostlináře defakto vliv
Vlastně to tady bylo vše řečeno, co jsou mouchy. Ještě k tomu přidej více se opotřebovávaný podvozek vpředu (ramena), což finanční smrt není. Dnes jsem zrovna dokončil objednávku na Meyle HD a vyjde to i s céčkama na 14tis. Přední měchy už jsem také měnil, druhovýroba za 1400 EUR. Hůře se shánějí pneu s rychlostním indexem 300 (mám odšpérovaných továrních 250km/hod). Jinak pokud budeš jezdit méně než 250 , stačí W (to už je sehnatelnější věc). Hlavně nechat dobře pojistit - sebemenší ťukanec = totálka. To už je investice vetší. Při koupi to chce mít stranou prostě nějaký prachy na případný servis.
Já zastáncem LPG do A8 nejsem, ale znám jednoho místního kluka, co W12 na plyn dával. Bohužel se často nevidíme, nejspíš ani na zdejším fóru není, ale pokud bys měl zájem, můžu do SZ poslat na něj číslo a může Ti poreferovat. Co mi tak letmo říkal, tak přestavba vyjde kolem 50tis, což také není takový ranec (má LPG s přimazávaním). Tady bych si spíše raději spočítal, jestli se tato přestavba vůbec vyplatí (nájezd&návratnost)
nahoru

sponzor





19.12 2016 13:27


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

19.12 2016 13:35


To Koliix: Tobě poradím, aby ses ve W12 svezl. To bys nemohl jinak tohle napsat.
A ano, pro někoho možná silná 4,2, pro mě je to líná mr..ka
Do A8 je to slabota vhodná na předjetí nějaké zlobivé Oktávky, to je tak max.
A fifnačně náročná? Věř, že 4,2 má velice podobnou/stejnou spotřebu, jako 6.0. Línou 4,2 tedy také mám v Q7, ale vozí si v tom zadek slečinka. Do města dostačující, na Německou dálnici lína holota
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

19.12 2016 15:23


Už moc možností nebude se povozit v W12 všude budou třívalce 1.0 s pěti turby. Tak dokud ta možnost je, nemusím živit prcka atd. tak se chci povozit. Racionální důvod to nemá
4.2 mi slabá nepřijde ale W12 je jiná liga

To SUP1: gumy, přední náprava atd. neřeším vše stejné jako na mé 4.2 jen ty odlišnosti. Návratnost u LPG bude delší, než u 4.2 tam jsem měl zpět po 19 000 Km (teď mám najeto asi 50 000 km) u v W12 tak 25 000 Km ještě jsem nepočítal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11217 | Témat: 95

19.12 2016 19:29


To muze napsat jenom nekdo, kdo ten vuz neridil.
Vlastne nic s v12.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

19.12 2016 19:54


tomko222: Čoveče,já se toho bojím.Pro mně je asi vrchol V10.A to ji má známej v avantu.A stejně jsem se z toho málem potento.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

19.12 2016 20:55


Jasnačka hoši, přiznávám se, se dvanáctihrnkem jsem se ještě nesvezl, ..

Na Německý dálnici, kde není omezená rychlost (někde, rozhodně né všude)
nebude V8 atmoška stíhačka, to je jasný.

Já se bavil o standardním provozu u nás, v ČR. Na tyto podmínky, stav silnic, měření rychlosti a stím spojený přirozený strach o řidičák,
je 4.2 V8 až až Na tom se snad shodneme, pánové


Jinak psal jsem o SERVISNÍ nákladnosti, kde W12 je horší než klasika V8.
Tím nemyslím 4 svíčky navíc ale jak už někdo psal, třeba:

V8 2 katy, 4 lambdy, v pohodě přístup k nim.
W12 4 katy, 8 lambdasond, přístup na nic, určitě větší brzdy,=dražší na výměnu, možná že náprava bude nějaká jiná, dražší na výměnu...

A co rozvody??? Poptával jste někdo cenu přímo u Audi??

V Q7 to slabší bude, tomu věřím, ale V A8 D3, která je o půl tuny lehčí, je to v pohodě a dostačující
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

19.12 2016 23:49


tomko222 (19.12 2016 19:29) orig:
To muze napsat jenom nekdo, kdo ten vuz neridil.

Vlastne nic s v12.

...a W12 viděl z ponorky když byla kalná voda.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.7. 2010
Příspěvků: 146 | Témat: 3

20.12 2016 0:09


jahaha, pánové jsou ohromní vtipálci Vedeme tu snad normální debatu, tak do toho, vtipálci

ps: viděl jsem ji na živo, kdyby něco A jestli Vám tak vadí, že jsem v tom nejel, tak se někdo, z Vás -šťastlivců- co ji máte, nabídněte

Jinak si nemyslím, že to bude kdovíjaká raketa, mimochodem RS6+ ABT,C5 co jsem řídil, by si to namazala na chleba, tu atmosféru
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 678 | Témat: 40

20.12 2016 1:05


Mne sa do ucha doatalo, ze vymena rozvodov na W12 cca 80 hodin. Ale co je na tom pravdy neviem. Ak by to tak bolo, tak napriklad 80 hodin x 20 eur = 1600 eur za robotu. Origo servis ani nehovorim s ich cenami Mozno to je len hlupost a fama, neviem.
nahoru

sponzor





20.12 2016 1:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

20.12 2016 1:21


Koliix (20.12 2016 0:09) orig:
jahaha, pánové jsou ohromní vtipálci Vedeme tu snad normální debatu, tak do toho, vtipálci



ps: viděl jsem ji na živo, kdyby něco A jestli Vám tak vadí, že jsem v tom nejel, tak se někdo, z Vás -šťastlivců- co ji máte, nabídněte



Jinak si nemyslím, že to bude kdovíjaká raketa, mimochodem RS6+ ABT,C5 co jsem řídil, by si to namazala na chleba, tu atmosféru


Že jsi v tom nejel Ti nikdo nevyčítá a máš pravdu že to není kdovíjaká raketa a jsou daleko rychlejší auta, ale to mě vrásky (a mám těch vrásek dost) opravdu nedělá.
Když se stavíš tak Tě klidně svezu, ale s cestou do "říše" nepočítej - tak šťastný vtipálek opravdu nejsem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.2. 2012
Příspěvků: 132 | Témat: 2

20.12 2016 1:45


lenkaaa:

Kolik origo servis účtuje za rozvody nevím, ale mohu potvrdit, že při výměně převodovky za demontáž/montáž motoru s převodovkou v r. 2010 účtoval cca 50k KČ
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11217 | Témat: 95

20.12 2016 6:44


Ja nejak nepredpokladam, ze demontaz prevodovky patri k standardnim servisnim ukonum.
Jedna V12 u nas ma najetocnejakych 300k, a nic takoveho na ni bezne nedelame.

Na S600 jsem taky v ramci "bezneho servisu" motor nevyndaval. Tam jsem delal GO celeho vozu, viz clanek
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.12 2016 7:26


Je pravda, že stará eskláda je opravdu jedno z posledních poctivých aut. Bohužel Moje W12 už za touto hranicí také je. Vůbec nevím, co bude moje další auto auto.
A jinak je pravda, že W12 raketa není. Jako zrychlení za 5,4 je dobré, ale výkon vzhledem k hmotnosti vozu nikterak závratný. Je to auto spíše na dálnici. Potkal jsem zatím jen pár konkurenčních aut, co se týká výkonu a rychlosti. Naposledy jsem zmizel Porsche Boxter na dálnici (ale ve městě by mi to nandal, to je jasné). Blbě se parkuje ve městě, připadá mi, že parkovací místa vymýšlel frajer se Smartem. Dokonce je několik parkovišť v mém městě, kam prostě se svým Longem prostě nemůžu. Kdo chce W12, nemůže si ji kupovat na frajeřinu. Musí ji prostě chtít a vědět, co s ní bude dělat. Je také nutné, umět s tím autem jezdit, pokud chceš využít ten potenciál výkonu a točivého momentu. To pochopí jen člověk, který už se na dálnici řítil takřka třísetkilometrovou rychlostí.
Takže u mě je ze dvou důvodů:
1.pocit rychlé dálniční jízdy
2.komfort Elka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 118 | Témat: 21

20.12 2016 10:44


SUP1:
Presne jak pises, taky jsem si jistej, ze novejsi auto proste nechci (ted 2004). Pristi budto Jaguar XJ/XJS, nebo 600SEC (nebo SEL v nouzi ).

Jinak W12 raketa fakt neni, ale ma dost navykovej, naprosto samozrejmej zatah od zacatku do konce otackomeru. Nerikam, ale ze by ji neslusel treba kompresor a par PSI tlaku navic

Mimochodem, mel nekdo moznost porovnat obe varianty 309kW a 331kW? Je to hodne poznat?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.12 2016 12:29


jasně. 309kw v D2 je poznat. Ale běžný uživatel to pozná méně. D2 se chová trochu jinak, řekl bych těžkopádněji
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.12 2016 12:34


Když už jsme u těch silnějších motorizací - když jsme vybírali auto pro mladou, tak nejvíc mě zklamal paskvil Cayenne
Naprostý nesmyslný úlet od Porsche alá Q7. Ačkoli se z hodně % s Q7 shoduje, je to hrozný hnusný auto s debilním interiérem a prostě vším. Nenašel jsem tam absolutně nic, co by mohlo být dobré, resp.něco, o čem bych mohl říct: jé to je hezký
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

20.12 2016 12:38


když už se bavíte o w12 narazil jsem na tuhle
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

fakt pěkná i vybava škoda že sem na ní nenarazil dřív možná bych přemejšlel
nahoru

sponzor





20.12 2016 12:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

20.12 2016 12:49


Na tu se jedu podruhé podívat. Nějaký mouchy na ní jsou. Třeba čelní sklo má být vyhřívané akustické a pokovené. A teď tam je standartní čož je cca. 35 000 kč tam dát zpět co tam patří. Když jsem se na ní byl podívat prvně tak měla špatnou baterku (padla komunikace), takže jsem diagnostiku zvládl jen základní věci. Redness kody byli všechny ukončené tak nebyla snad promazaná. Tak jsem zvědavý co se ještě ukáže.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.12 2016 12:49


Jo, to by šlo. Docela cajk. Až na ten kec alá nejvyšší možná výbava.
Ale cena je dobrá, odpovídá i ta původní. Mám o něco méně, kupoval jsem za 350tis a původní cena byla 4,2mil
Jdu načnout našeho tátu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.3. 2013
Příspěvků: 253 | Témat: 9

20.12 2016 12:51


Ještě mi ale vysvětlete: 7st. převodovka?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.7. 2011
Příspěvků: 81 | Témat: 5

20.12 2016 12:52


Je tam 6 kvalt i podle vinka.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

20.12 2016 12:54


já to nezkoumal ale na fotkách vypadá fakt paradně a takhle je taky zajímavá ale ty km
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

já už si koupil s8 takže doufám že bude sloužit aspon tech 500tis km jako takhle
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5149 | Témat: 33

20.12 2016 13:01


a ten stolek na panáky je paradní to vidim poprvé
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email