Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 23 října 2020
Celkem je zde 16 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Continue
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 6
Uživatelů celkem: 46 286
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 4
Celkem: 16

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 3

27.06 2016 21:45


Ahoj audiňáci

Řeším, přemýšlím ohledně podvozku mé Audi. Dal jsem si pěkné větší kola(225 r17 45 et35) na ní a lehce se mi zhoršilo řízení vozu. Jedni mi říkali, že je to normální. Ale příjde mi divné, že při nerovnosti na silnici mi škube volant, a nebo když jedu po silnici, která má vyjeté koleje od kamionu. Tak v ní skoro doslova plavu ze strany na stranu. Dokonce jsem si nechal vyměnit čepy od řízení a udělat sbíhavost ale myslím, že sbíhavost udělali podle nějaké škodovky aby jim pak se někdo nevrátil s felicií, že se mu nerovnoměrně sjíždí pneu. Nemám tucha jestli by moje kole měli mít lepší odklon nebo větší sbíhavost dovnitř.

A za druhé vymýšlím co zlepšit pro komfort jízdy, protože s nižší gumou přišli hrozné rány od tlumičů když přejedu nepatrnou nerovnost. A každé díře se vyhýbám jako čert kříži. Ale i tak mi to přijde tak trochu nepohdlné což značí na výměnu tlumičů. Přemýšlel jsem že bych si časem po sjetí současných pneumatik dát vyšší profil pneumatiky. Což zase mi udělá víceméně už offroad z audi čehož nechci docílit. Takže zase uvažuji o pružinách z s line třídy, které by měli automobil snížit cca o 2cm.

Snažil jsem se srozumitelně nějak popsat můj problémek. Tak bych rád uvitíal rady tipy a nebo fotodokumentaci svých drobečků s botičkami jak vypadají a jakou si drží pohodlnost automobil. Děkuji všem
nahoru

sponzor





27.06 2016 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 763 | Témat: 56

28.06 2016 10:41


Kdykoli jsem měl možnost jet s C4 na 17", tak veškerý přednosti a pohodlí podvozku na tomhle autě bylo to tam. Měl jsem z toho pocit podobný, jako popisuješ. Osobně jsem měl na tom 16", to byl takový kompromis mezi vzhledem a pohodlnou jízdou. Nejlepší svezení bylo s 15", ale jako alu nejdou na všechny modely kvůli brzdičům, pouze v plechových provedení, jdou všude. To jen můj postřeh.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 657 | Témat: 25

28.06 2016 13:51


Zkusip bych upravit jeste tlak v pneu. Jestli neni prehusteno, kolikrat byva zbytecne tvrda pneu a pak je to jak sutr.
Pokud je tlak spravny, tak jsem OT.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.1. 2016
Příspěvků: 11 | Témat: 3

28.06 2016 22:31


Bentley (28.06 2016 13:51) orig :
Zkusip bych upravit jeste tlak v pneu. Jestli neni prehusteno, kolikrat byva zbytecne tvrda pneu a pak je to jak sutr.
Pokud je tlak spravny, tak jsem OT.


Pneu mám podle tabulky no. Zase podhuštěný je zbytečný si myslím, hodně lidí mívá podhuštěno. Já měl na 2,2 bar všechny 4 kola. Pak se v tom hrabal četl kde co jak a nakonec nafoukal předky 2,7-2,8bar a zadky 2,5-2,6bar. A valivej odpor se vyrazně snížil a i spotřeba o 2 dcl.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 657 | Témat: 25

28.06 2016 23:53


To by asi mohlo byt. Ja mam 205/55 16 na pohodu 2.2 a dalnice 2.5 a taky to je znat jak na tvrdosti tak 2-3deci na spotrebe. Podhustene urcite nejezdi. Tak leda o palec mensi rafek...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 700 | Témat: 13

29.06 2016 11:42


rakyroky (28.06 2016 10:41) orig :
Kdykoli jsem měl možnost jet s C4 na 17", tak veškerý přednosti a pohodlí podvozku na tomhle autě bylo to tam. Měl jsem z toho pocit podobný, jako popisuješ. Osobně jsem měl na tom 16", to byl takový kompromis mezi vzhledem a pohodlnou jízdou. Nejlepší svezení bylo s 15", ale jako alu nejdou na všechny modely kvůli brzdičům, pouze v plechových provedení, jdou všude. To jen můj postřeh.


s těma 15" souhlasím, největší komfort. Liťáky který na to jdou jsou asi čtyři typy bohužél. Naneštěstí ty typy jsou docela hezké
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 103 | Témat: 12

26.08 2016 8:09


.................dej tam pořádný balony na šestnáctkách et aspon 38.Opticky budeš mít veliká kola,malou boudu,jizda pohodlná(ne jako C5 a c6 mostní oblout z profilu),auto bude fajn vysoký a schopno vjet do terénu..tak má quattro* vypadat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise energy management active epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kodovani kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email