Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 26 června 2025
Celkem je zde 198 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JurajH.
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 255
Online návštěvníků
Návštěvníků: 193
Uživatelů: 5
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

05.07 2016 12:16


[img]http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/12/12968/12968750_0392a700a6224b160552df1712ca116d/images/20160705_115452.jpg?ver=0[/img]

http://img24.rajce.idnes.cz/d2401/12/12968/1296875 [zkrácená url]

Studený volnoběh=OK
Zahřátý motor volnoběh=mírné vibrace
plus z výfuku jde nespálená nafta? nebo nevím co to je viz foto


Tak všechny vstřiky vyměněny...jak se píše nahoře, tak nejspíš nějaký z těch vyměněných bude špatný...

Za studena měřeno diagnostikou a všechny vstřiky v normě...auto jede normálně

Za tepla musím nechat změřit diagnostikou...protože, když nastartuju auto, tak vše běží jak má...ale jakmile se auto zahřeje a stojím na místě na volnoběh, tak od motoru jdou mírné vibrace-v pravidelných intervalech se to zachvěje (vypadá to na na vstřik na jednom válci)

Kdyby se někdo chtěl podívat na ten motor(samozřejmě ne zadarmo), tak napište a přijedu až zjistím jaký vstřik je v hajzlu a vyměním ho.

Díky
nahoru

sponzor





05.07 2016 12:16


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

05.07 2016 12:50


Zdravím. Zkontroloval bych přepady, zda některý vstřik neprotéká. Ale předtím bych mrknul bych na diagnostiku na rozdíly v dávkách. VAG měřené hodnoty kanál 13 a 14. Tím bys měl základní prohlídku za sebou a pomůže ti to, co dál. Vše samozřejmě s teplým motorem.
Pokud bude vše v pořádku, nezbyde než se podívat na veškeré měřitelné údaje, zda jsou v pořádku. Toto nutně nemusí dělat vstřikovač, ale je to nejpravděpodobnější. Návod na kontrolu přepadů se dá najít na youtube. Je to celkem jednoduché.
Odkud jsi?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

05.07 2016 21:33


Hosi hosi diagnostikou zjistite prd uz to tu bylo receno mnohokrat a je jasny ze to to porad nikdo nepochopil. Skutecny stav je treba resit zmerenim na stolici. Nebo proste koupit novy vstriky a nakodovat je. Ale diagnostika je velice nepresna pro mereni tehle vstriku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

05.07 2016 22:35


Jsem z Ústeckého kraje, zkontrolovat přes VAG nic nezvladnu. Nevlastním diagnostiku a kdybych měl tak tomu prd rozumím...proto bych radši za nekym zajel kdo mi řekne víc o tom motoru...abych tam teď nenasypal 40 za nový vstriky a za chvíli se mi tam nevysralo něco jinýho a nebo třeba to ani vstrikama není to co popisuju...

Co čtu v příspěvcích nahoře tak to ale napovídá těm vstrikum..důležitý je zjistit jaký je v prdeli a to bude problém...

Za studena běží vše hezky jak má...čím teplejší motor je, tím je to horší...

A pokud máme teda jedinej způsob jak zjistit kvalitu vstriku a to na stolici...tak výsledek nám je k ničemu protože za studena OK, a za tepla nevíme jak na tom jsou protože stolice nezvládne ohřát vstrik...

Já vyměnil teď 6 vstriku, za starý který jsem koupil...podle toho co sem se dozvěděl teď tak je můžu vyhodit...

Nechce se mi tomu věřit ze dneska nikdo nedokáže zkontrolovat vstriky za provozních podmínek.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

06.07 2016 8:19


Kdyz mas opici musis mit na banany
Spoj se satasem on ty motory zna a vi co ma udelat. Ono je potreba taky zmerit kompresni tlaky. Staci kdyz bude nejakej nizsi a je to problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

06.07 2016 9:33


Ok napíšu mu

Jo je to drahá záležitost...ale vstřiky bych klidně koupil nový, jde jen o to abych do toho nezačal zbytečně sypat když už si můžu koupit místo toho něco jinýho a vyjde mě to na stejný peníze. proto bych rád zjistil jak na tom motor je a co bude nejlepší varianta

Díky za rady
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email