Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 30 června 2025
Celkem je zde 198 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Marty2606
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 262
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 2
Celkem: 198

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

09.06 2016 17:12


Ahoj, hledám někoho z Ústeckého kraje, popřípadě když bude nejhůř a nikoho neseženu tak někoho z Prahy, kdo se mi podívá na 3.0 TDI*.

Popis problému: na dálnici jsem zajel na benzinu, stojím a začal vibrovat volant-od motoru. Vypnu motor vyjdu ven a kouř z výfuku-barva nevím bylo to v noci. Po chvíli znovu natočím zase kouř z výfuku a smrad vibrace a klepání asi na 1 válci.

Po-té sem už nestartoval znovu. Turbo* to není.

Hledám někoho komu to přivezu, a rozebere to a zjistí závadu a po-té se uvidí co dál.

Díky
Naposledy upravil kasy dne 10.06 2016 21:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





09.06 2016 17:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 3

09.06 2016 18:58


Nejspíš bíla barva > špatný vstřik.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 41

09.06 2016 21:24


Nemoze to byt to kovove tesnenie pod tryskou?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2011
Příspěvků: 365 | Témat: 41

09.06 2016 21:30


lenkaaa: Pod tryskou je měděný kroužek.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 679 | Témat: 41

10.06 2016 9:35


Nemyslim tu tenku medenu podlozku. Mam na mysli take to plastove pozdro a pod tym je taka ohnuta kovova podlozka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

10.06 2016 20:36


Dnes sem to odvezl do servisu a prý to vypadá na vířivé klapky....

Tak uvidíme. Někdo kdo se na to díval zase říkal, že to klepe na spodku. Že bude něco na klice.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.2. 2016
Příspěvků: 105 | Témat: 15

22.06 2016 12:39


Blbost. Vstřiky, vysokotlaké čerpadlo a nebo vířivé klapky. Spodek klepat nebude. To jsou zase géniové.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

22.06 2016 14:05


Takze auto je porad v servisu. Vymeneny 3 vstriky zatim. Klepani prestalo vše vypadá OK. Jen špatně startuje. Dříve hned chytlo teď točí cca 1-2s než naskoči.

Dále 3 zbylé vstriky před smrti, nechám taky vyměnit. Vypadato ze pist ani ventily v hlavě nejsou propaleny od vadnych vstriku. Kompresní tlaky v norme.

Dále hlavní sací klapka potřeba vyměnit.

Pak snad už jen zase jezdit.

Díky za rady
nahoru

sponzor





22.06 2016 14:05


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

22.06 2016 14:07


Mate nekdo nakej nápad co se staryma vstrikama?

Vyhodit?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 3

24.06 2016 12:07


už ti to startuje v pořádku ?
Jinak vstřiky si můžeš zrepasovat nebo prodat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

24.06 2016 14:22


Ještě to nestartuje v pořádku. Čekám na výměnu 3 vstřiků. (zatím vyměněny 3 horší ze 6 špatných)

Ale myslím si, že jsou špatně nahraný ty nový 3 vstřiky, nebo co se s nima musí dělat.

Protože, to startovalo krásně na ty starý špatný vstřiky...jen když to běželo asi pul minuty a dýl tak to začlo klepat na válci...ale při otočení klíčkem to hned naskočilo

Teď až tak po 2-3 sekundách to naskočí jak píšu nahoře...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

24.06 2016 15:22


Miua: Jo a od kdy se trysky na 3.0tdi cr repasuji na tuhle hovadinu si prisel kde? Trysky se meni kus za kus vymenou. Neplet si to s 2.5 TDI*. Pta se na to co ma v nadpisu a ne v garazi v popisu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

24.06 2016 15:43


Se ptal na mechanika a hned se chyta takymechanik:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

24.06 2016 17:17


Tady repasujou na 3.0 TDI*?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Já koupil starý...jinak sem volal do bosche, tam mi řekli že to repasujou, ale že to umí jen oni...

cena za jeden 10 000,-
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

24.06 2016 17:19


Jinak ten polák prodává vstřiky ´´repasovaný´´ za 500zl což je 3000,- korun to je zadarmo...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

24.06 2016 20:15


kasy (24.06 2016 14:22) orig :
Ještě to nestartuje v pořádku. Čekám na výměnu 3 vstřiků. (zatím vyměněny 3 horší ze 6 špatných)

Ale myslím si, že jsou špatně nahraný ty nový 3 vstřiky, nebo co se s nima musí dělat.

Protože, to startovalo krásně na ty starý špatný vstřiky...jen když to běželo asi pul minuty a dýl tak to začlo klepat na válci...ale při otočení klíčkem to hned naskočilo

Teď až tak po 2-3 sekundách to naskočí jak píšu nahoře...


Kolik tě prosím vyšel jeden vstřik ? Čeká mě také výměna, tak abych věděl kolik vyndat z prasátka
nahoru

sponzor





24.06 2016 20:15


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

24.06 2016 21:11


3000,- jeden starej....ale je to risk kupovat starý vstřiky....
nejlevnější novej asi 7500,- sem našel na netu...
Zkoušel jsem zjistit i co ten polák je zač, když nabízí za 3000,-na naše novej a nikde sem na něj nenašel recenzi...tak nevím

vstřiky sou darda no pro peněženku...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7239 | Témat: 19

24.06 2016 21:39


Vstřiky mam skladem ofiko Bosch nové cena 6900,-kus s daní vymena zdarma na voze pokud se kupuje cela sada.
Žadný chinda repasy ala PL apod.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.4. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 8

24.06 2016 21:53


6900,- je hezká cena...asi nejlepší co sem zatím viděl za nový.

Satas prosím tě, co si myslíš o tom, že po výměně vstřikovačů to točí 2-3 sekundy než naskočí motor? (když budeš brát, že nový vstřikovače jsou OK)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7239 | Témat: 19

24.06 2016 23:41


Ti co je menili...nakodovali je?Pokud ano tak to muze delat zbytek vstřiků co zustali staré a nejsou ok pač propouští zpatečkou do paliv systemu a trva než naskočí tlak na railu.vubec nechápu proc menite tři vstriky...vždy se meni vše a vždy nové přIMO* od bosche.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.11. 2015
Příspěvků: 11 | Témat: 2

26.06 2016 14:00


Satas (24.06 2016 21:39) orig :
Vstřiky mam skladem ofiko Bosch nové cena 6900,-kus s daní vymena zdarma na voze pokud se kupuje cela sada.
Žadný chinda repasy ala PL apod.


V pátek s tím jedu na test. Pokud budou ok, bylo by možné se domluvit na výměně ?
Kdyby ano, kde bych tě našel ? ( město )
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11506 | Témat: 100

26.06 2016 14:25


Satas zije jako pan ve velikomeste stovezatem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.2. 2013
Příspěvků: 18 | Témat: 3

27.06 2016 19:41


áček: nevím v jakém světě ještě žiješ, ale holt máte vstřikovače piezo oproti jiných výrobců solenoidem. Zřejmě hrstka firem repasuje piezo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

27.06 2016 21:47


Miua: Pochybuju ze je ta hrska umi repasovat. Ani bosch servis nebyl schopnej je udelat a to jsem obvolal ty nejvyhlasenejsi a vzdy s odpovedi tyhle vstrikovace nedelame jedine nove kusy vymenou za stare viz satas ten je dela dost casto.
Ono pokud nekdo nazve repasem neco maximalne necha vycistit ultrazvukem tak to opravdu je pouhe vyhozeni penez z okna. Pokud chce mit clovek jistotu tak je necha otestovat na stolici s presnym merenim vtrikovaneho mnozstvi a mnozstvi co jde do prepadu a kontrola zda neukapava pri dosazeni oteviraciho tlaku nesni udelat kapku ale musi rozprasit. Po testu clovek vi na cem je a podle toho se rozhodne a pokud jsou ok da je zpet nebo v opacnem pripade koupi nove kusy. Tohle neni motor za par korun na tomhle se opravdu nesetri.
nahoru

sponzor





27.06 2016 21:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

27.06 2016 23:35


...tak ono je i vyhozeni penez ,je vubec davat testovat,pokud je nejakej problem a motor ma nalitano xxxtisic!
To mereni je take zavadejici a nic nerikajici - bohuzel.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14861 | Témat: 53

28.06 2016 18:54


patper: Tak to se hodne pletes mereni je dosti rikajici. Pokud rozprasuje jak ma otvira na tlaku na kterym ma a neukapava a vejde se do mnozstvi ktery muze jit max do prepadu tak je ok. Od toho se ty masiny na testovani vyrabi.
Navic porad je lepsi nechat 1500kc za otestovani nez 36 tisic za vsechny novy.A to kolikrat naprosto zbytecne.Protoze ten kdo se to pokousi opravit a nic o tom nevi tak meni jen dily. Je k tomu jen zapotrebi diagnostika se kterou se musi umet a vedet po cem jit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

28.06 2016 21:46


o.K. Jak myslis... bylo by dobre,pokud by to uz takto bylo,ale bohuzel! Spousta vstriku,i kdyz udajne v poradku byla po smrti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 47

28.06 2016 23:09


teoreticky ma pravdu i aček patper ale jedno je jisté že ja měl taky vstřiky na stolici všechny ok a motor se stale sekal při startu když to bylo teple i přesto že byly skontrolovany koupil jsem u bosche 3 kusy nove a světe divse motor už zadrhaval o hodně meně při startu za tyden vyměni dalši tři nove a je uplně ze zasekavanim při startu klid tudiž ty co byly testovany tak byli špatne a určitě nejsem prvni
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7239 | Témat: 19

29.06 2016 23:25


Problem je ten že při testu v labo podmínkách trysky nejsou horký tzn tryska která za horka ukapává tak za studena nemusí a pak je výsledek testu ok.Dáte je do káry a seká se to opět zase vesele dál.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.5. 2014
Příspěvků: 256 | Témat: 2

05.07 2016 9:59


presne tak, stolica robi max 50stupnov a to je malo, proste tie vstreky maju zivotnost 250-300.000km a treba druhe
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email