Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1384 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1384
Uživatelů: 0
Celkem: 1384

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015

06.11 2015 16:45

Ahoj, mám takový problém, už jsem to tu řešil tenkrát, když se to stalo a problém stále přetrvává, bohužel ale tak trochu i v servisu. Jsem už vážně hodně nasranej, nevím co mám dělat, nevím jak se zachovat a hlavně nevím co dál. Prosím o radu někoho zkušeného, někoho, kdo tomu trochu rozumí a hlavně nápad, jak by dotyčný pokračoval dál. Níže popíšu co vím, ikdyž nejsem odborník, co se stalo a jak vše probíhalo.

Začnu tím, že jsem byl o prázdnínách s Audi na dovolené v Chorvatsku a vše naprosto bez problému. Přijeli jsme na konci sprna. Po zhruba týdnu jsem se vydal do vzdáleného města na nákup. Cestou zpět domů, v zatáčkách si Audi při podřazení škubla, jako když blbě pustím spojku. Upozorňuji, že nikdy předtím to neudělala. Bylo to ze 4 na 3. Rozjedu se trochu a nechám podřadit a udělala zase to samé. Dojel jsem domů cca 1,5km zajel do garáže a při přehazování P - D to trochu drbalo. Víc jsem s tím nenajel. Začal jsem to řešit.

První pokus byla Audi v Hradci Králové (cca 40km daleko), že zkusí přes diagnostiku aktulizaci FW, že se jim stalo, že to to někdy pomůže. Tak jsem řekl OK za zkoušku nic nedám. Celej podělanej jsem si zajistil vlek, do HK jsme to odvezli na něm, aby se to ještě víc neposralo. V Audi samozřejmě nic a oprava nesmysl. Zjišťoval jsem, co a jak a obvolával lidi co dělají automatické převodovky a popsal jim problém. Každý říkal něco jiného, každý říkal jiné částky. Nejrozumější mi přisel pan Kosík z Pardubic.