Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 2574 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: M4rt1nkl
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 490
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2570
Uživatelů: 4
Celkem: 2574

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

27.01 2008 20:56


Ahoj, po nedávném problému s termostatem a čidlem tlaku oleje mi právě nastal další problém (hold u auta starého 10 let se tomu asi nevyhnu)

O víkendu jsem namontoval na mou Audi 1.8T quattro* BOV, mam ho z USA, je to typ přímo dělaný na můj motor, žádný univerzál. Po namontování vše krásně fungovalo bez problémů, při vyšších otáčkách si BOV odfoukl, no vše jak má být. Ale teď z ničeho nic mi začali kolísat otáčky při volnobehu (to může mít i za příčinu ten BOV jelikož tam není vracečka zpět do sáni) ale to mě až tak nebolí, spíš jde o to, že při cca 2500 otáčkách motor škube, nikdy mi to neudělalo, v každé rychlosti ve vyšších otáčkách to cuká, škube a špatně to jde vytočit. Tento týden budu měnit svíčky a palivový filtr, ale nevím jestli to nemůže být i něčím jiným, pokud byste o něčem věděli, budu rád za jakoukoliv radu... díkes Audi zdar
nahoru

sponzor





27.01 2008 20:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.01 2008 20:58


palivovy filtr, svicky, cerpadlo? mozne je cokoli.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

27.01 2008 21:17


No jestli ti to prvně jezdilo vpohodě a problémy nastaly později tak v BOV problém není. Kolísání otáček a možná i ty další problémy mohlo způsobit odpojení baterie. Pokud si ji odpojenou neměl tak to vidím buď na svíčky nebo váhu vzduchu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

27.01 2008 22:57


nesaje Ti to falešný vzduch prěs BOV? Na volnoběh musí být odfukový port uzavřený.
nahoru

Anonymní





27.01 2008 23:15


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

28.01 2008 7:13


Radil jsem se s jedním známým a ten mi řekl, že by to mohlo být ta krátká hadička u turba která reguluje tlak, koukal jsem jestli náhodou při montáži BOV nevyskočila nebo tak něco... trochu jsem s ní pohýbal, sice vše drželo jak mělo, ale jak jsem nastartoval a vyjel tak zase v pořádku, takže problém bude někde tam ale musím pořešit to kolísání volnoběhu... asi koupím BOV který má vývod i zpět do sání, ikyž tím by to být nemělo protože BOV by měl být zavřený na volnoběh.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.01 2008 8:14


Remix, měl jsem podobnou závadu. Mohlo by to být svíčkama. Rozhodně se nevyplácí kupovat pro 1.8T jiné svíčky než IRIDIA. Dále bych prověřil škrtící klapku a dále proměřil čidla. Za škrtící klapkou je čidlo, které bylo v hájí.

No bylo do dost hrozivé laborování, ale nakonec po pročištění čidla a škrticí klapky jsem provedl reset a zformátování řídící jednotky a bylo vše OK.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

28.01 2008 8:30


ve středu napichnu OOOO na vag a uvidím co to zahlásí za chyby...
nahoru

sponzor





28.01 2008 8:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.01 2008 10:50


Ještě jedna infromace k tomu čidlu za škrtící klapkou. Pozor, diagnostika tuto závadu nemusí vždy zobrazit.

Čidlo musí mít při 20 stupních celsia přibližně impedanci mezi 2000-2200 Ohmů. Při zahřívání se impedance musí snižovat. Mám k dispozici porovnávací tabulku.
U mě byla závada taková, že se vůbec neměnila impedance (zůstavala hodnota 1500 Ohmů) a stačilo jej pořádně vyčistit.
No, bylo tam hodně špíny (černota).
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

28.01 2008 11:00


a kde že to čidlo najdu? hned někde za klapou jo ? to je čidlo na co ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

28.01 2008 11:43


Je těsně za škrtící klapkou a vede k tomu kabel. To čidlo měří průchod a teplotu vzduchu (čím je větší průchod vzduchu tím je vetší tepolota).
Přesnou funkci čidla neznám, ale domnívám se, že čídlo slouží mimo jiné k ochraně turba.

Když si vezmu, že v sacím systému je vřazen za turbem chladič vzduchu, tak ta ochrana teploty vzduchu je na místě. Principem chladiče je schladit vzduch na "rozumnou" teplotu. Kvalita tohoto chladiče může zvýšit výkon systému o 5-10%.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

28.01 2008 12:24


mrknu na to 8)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

28.01 2008 15:45


remix:
mrknu na to 8)

Remix Neměl jsi v poslední době odpojenou baterii?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

28.01 2008 20:31


ne ne to jsem neměl, teda když jsem auto asi před dvěma měsíci koupil, tak jsem baterie měnil a na reset ŘJ jsem nebyl to je fakt, ale celou dobu žádný problém. A teď po namontování BOV to taky bylo v pořádku, jen z ničeho nic se hold něco zase posralo... ale chvilku to je dobré a chvilku to cuká tak já nevím dnes jsem koupil svíčky a palivový filtr 1200kč jen to hvízdlo ve středu jedu za kamarádem co se v těchto motorech vyzná a udělá mi i diagnostiku, tak budu chytřejší
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.01 2008 7:55


Jestli byla odpojená baterka, tak by to mohlo být tím. Problém je, že jakmile jsou nekterá čidla špatná, tak řídící jednotka neví, co má dělat a co nastavit. Jedinou šancí je sehnat manuál nebo Autodata 2005, kde je přesný popis jednotlivých čidel a jejich proměření. Už jsem tuto proceduru absolvoval na dvou autech.

No nic. Hodně zdaru.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 713 | Témat: 65

29.01 2008 9:26


měl jsem ten samý problém. Sice mám trochu jiný motor Příčína byla hlavně v palivovém filtru. Zanešený a ucpával se...a do toho čerpadlo na odchodu, které dávalo slabý tlak...
nahoru

sponzor





29.01 2008 9:26


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.02 2008 7:47


HOTOVO VYŘEŠENO !!

Vyměnil jsem svíčky NGK a palivový+vzduchový filtr a vše jede krásně jako dřív 8)

každopádně díky všem za případné rady
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

01.02 2008 10:28


Jinak znamy mi to napichl na diagnostiku a VAG nezjistil nikde zadny problem, coz me potesilo, lambdy v poradku, vaha, N95 snimac vse oukej

tak ted se muzu konecne vrhnout na ty facelift svetla + xenonky at taky neco vidim
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email