Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 13 června 2025
Celkem je zde 319 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Michal2314
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 241
Online návštěvníků
Návštěvníků: 318
Uživatelů: 1
Celkem: 319

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 36

11.04 2015 12:22


ahoj nevědel by nekdo nějaky tip na co mrknout. Od nuly do 100km/h klid pak do 130km/h celkem razantní vibrace celeho auta, 130km a víc je klid....muj typ je poloosa ppř vnitřní pravej kloub....jedno jesty je to v zátahu nebo ne, jedno jestly je spojka zešlaplá nebo ne prostě jak kdybi se tam neco rozkmitalo...na zimních 15" to nic nedelá na 17" už to cítit de a na 18"celkem slušně... kola vyvažená srovnaná....za každou pomoc díky b5 afn
nahoru

sponzor





11.04 2015 12:22


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

11.04 2015 17:21


Co náprava? Preci jen ty 17 a 18ky jsou jiných rozměrů.mel jsem neco podobného ale při brzdění a bylo to spodní rameno úplně volné v čepu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.04 2015 18:26


urcite poloosa, nebo zavazi na kole
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 36

11.04 2015 21:42


na zejtra mám domluvený převažení kol, dál budu informovat jak jsem dopadnul...kosti cca rok dávaný, vnější homo levej skf cca 1000km....ppř jak odskoušet že je vadná poloosa ppř ten vnitřní kloub...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

11.04 2015 21:47


Asi ten podvozek není stavěný na takové "salámy"..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 36

11.04 2015 22:19


to je sice mozný ale spoustu passatu a6 a4 apod. potkávám na 18 19 i 20
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.04 2015 15:47


Koník: Tlumiče máš o.k?Předpokládám,že 18" jsou těžší než 15" plechy a tlumiče to nemusejí dávat..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 36

12.04 2015 18:36


tlumice co jsem koukal vychcaný nejsou, na ten test tlumiču zatím nepojedu...myslím že zrovna tlumiče se projevuji spíše při prometení doury....tohle je 100+ i na hladoučkým asfaltu...máš tam 130 a zase klid..jinak převažení kol mi nevyšlo tak až v patek až se vratím z práce...
nahoru

sponzor





12.04 2015 18:36


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

12.04 2015 19:07


v tychto rychlostiach je uz kolo vyvazeny samo, to by si citil kolem 80, tento problem sme riesili u golfa5, tam to bolo diskama-cina spatne vystredeny stred kola, dali sa nove disky a je klid
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

12.04 2015 19:27


Je to předohrab nebo quattro*?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

12.04 2015 19:59


to ma tiez napadlo, mne vibruje s autom Kardan*-lozisko v thorsnu uz ma najlepsie casy za sebou, ale vibruje to aj na zimakoch 16 aj letnaky18 a da sa povedat, ze nie vzdy
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.9. 2010
Příspěvků: 208 | Témat: 36

12.04 2015 22:55


předohrab...jinak aktualní forma:)) jen tak aby řeč nestála...


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

13.04 2015 8:00


Koník (11.04 2015 22:19) orig :
to je sice mozný ale spoustu passatu a6 a4 apod. potkávám na 18 19 i 20

A nápravy dělají 2x do roka, že?
Psal jsem si s borcem, co měl na A6 kola od 16" po 20" a ten mi napsal:
20" katastrofa! Jen na tuning srazy.
19" o něco lepší, ale pořád bída.
Na 18" už se jezdit dá, ale není to komfort, který očekával.

Nakonec skončil na 16" zimních a 17" letních.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

13.04 2015 9:58


Může to být špatné vycentrování kola - nemáš větší středovou díru v disku než je osazení náboje? Samotné šrouby to nedokážou dokonale vystředit.
Když se auto klepe jen s některýma kolama, tak je to kolama!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

13.04 2015 10:54


Zkusenost,... U me to delala GUMA ! Xkrat vyvazena, ale proste zatizenim se asi bortila a hazela. Doporucuji sundat gumy zkusit roztocit disky a pokud jsou disky OK zkusit jine gumy. Kazdopadne pokud nejsou origo tak stredici krouzek original je MUST HAVE !..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 686 | Témat: 22

13.04 2015 14:24


ložisko

měl jsem to samé
nahoru

sponzor





13.04 2015 14:24


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2015 19:04


no, ja bych zacal tim, ze si pujcis od nekoho kola a projedes se s nimi:)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.04 2015 19:34


Koník (12.04 2015 18:36) orig :
tlumice co jsem koukal vychcaný nejsou, na ten test tlumiču zatím nepojedu...myslím že zrovna tlumiče se projevuji spíše při prometení doury....tohle je 100+ i na hladoučkým asfaltu...máš tam 130 a zase klid..jinak převažení kol mi nevyšlo tak až v patek až se vratím z práce...
No vygoogli si něco o funkci tlumičů pérování..Možná se budeš i divit.Nicméně používej jen kola,která máš zapsány v TP,pro prdel to tam výrobce auta neuvádí..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.04 2015 19:36


quattro99 (12.04 2015 19:07) orig :
v tychto rychlostiach je uz kolo vyvazeny samo, to by si citil kolem 80, tento problem sme riesili u golfa5, tam to bolo diskama-cina spatne vystredeny stred kola, dali sa nove disky a je klid
Právě že nevyváženost se projevuje v rychlosti 100+
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1594 | Témat: 15

13.04 2015 20:49


nevyváženost se projevuje už u +-70 a +- 120 Ale taky bych začal s výměnou kol za jiný, případně hodit na vyvažovačku, jestli nějaký nehází..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14860 | Témat: 53

13.04 2015 21:13


Odstátou-zdeformovanou pneumatiku na autě který na ní stálo delší dobu ani vyvažovačka nezachrání.Taková pneu se na vyvažovačce tváří jako že je OK ale v zátěži pod autem s ním během jízdy pěkně lomcuje.
Faktorů který to klepání je hodně.Musí se jít vylučovací metodou co jde vyměnit tak vyměnit(jiná kola) co jde zkontrolovat tak důkladně prohlídnout a vyloučit jako příčinu.Dost často se stává že je to banalita o který se mluví a slyším "to je v cajku to jsme zkoušely tím to není" a ejhle ono to tím bylo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

14.04 2015 10:22


Ty vole, zly tlmic, rameno, homokinetak a vibracie auta? Rozmyslate trochu nad funkciami dielov? A trosku rozumu do toho?

Moze to sposobovat jedine nieco co sa toci (ano, spominal som vyssie lozisko ale lozisko urcite nesposobi vibracie), guma, disk, poloos. Predpokladam, ze brzdove kotuce mas dobre, lebo ich nespominas. Nic ine. Skor by som tipol na poloos ale to by triaslo aj na 15kach. Tak potom mas krive 17ky aj 18ky. Velmi tipujem, ze tie disky su krive.
Ako pisal krysimlade, dat dole gumy a roztocit len disky. Popripade prevazit v inom servise na porovnanie.

Stav napravy nema absolutne ziadny vplyv na vibracie.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

14.04 2015 10:46


Mám podobný problém u B8. Cítím vibrace cca od 110 do 140 a pak až nad 200 jsou totální vibrace, že se takhle ani nedá jet. Měl jsem zimní orig Audi 17, tak jsem čekal co udělají letní 18. Vyvážený laserem, nic neházelo na vyvažovačce. A je to opět špatné. Teď jsem koupil čepy řízení a když jsem povolil ty matice u nich a zahýbal celým čepem a tím ramenem, tak se mi oba zdály v pohodě a když zahýbu kolem, necítím žádnou vůli. Všechna ta ramena vypadají jako nová a ani se mi nezdály špatné ty silenbloky ramen na pohled. Tak teď fakt nevím jak to vyřešit. Že by to byl ten čep nápravy? Ještě bych dodal, že ty vibrace jsou o něco horší když brzdím a zároveň otáčím. Nejhorší je to po ránu, když je auto studené a jedu poprvé, to už je cítit docela hodně. O trochu méně se to děje když akceleruji. Děkuji za rady, už bych se toho opravdu rád zbavil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 31.7. 2010
Příspěvků: 1594 | Témat: 15

14.04 2015 10:53


při brzdění to můžou být kotouče, v jakym jsou stavu?
nahoru

sponzor





14.04 2015 10:53


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

14.04 2015 11:10


Úplně nové nejsou, ale tím to zřejmě nebude, když se to děje i za jízdy bez brzdění.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

14.04 2015 11:10


Ako si mal uskladnene kolesa? Kolko rokov maju gumy?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

14.04 2015 11:17


Úplně nové Michelin.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

15.04 2015 8:16


Tak jsem včera vyměnil ty čepy řízení a je po problému zkoušel jsem až do 210kmh a nic. Jenom při těch 130 lehoučký vibrace, asi je to moje přecitlivělost. Ideální by byly všechny co tam jsou, ale tohle je tak o 95% lepší když budu brát, že 100 je absolutní klid.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

15.04 2015 8:38


enc0re (14.04 2015 10:22) orig:
Ty vole, zly tlmic, rameno, homokinetak a vibracie auta? Rozmyslate trochu nad funkciami dielov? A trosku rozumu do toho?


to se hodně pleteš příteli,,chodil jsi na fyziku? stačí jak píše trochu blbej čep, kterej ani neni moc načatej, k tomu těžší kolo, který tam má jsou určitě těžký jak prase a je vymalováno..

p3pino:

otázka je za jak dlouho bude nějakej další problém s nápravou,,tyhle kola to rádi vymlátí zas někde jinde..ale jinak jsou krásný a máš to pěkný!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.1. 2015
Příspěvků: 51 | Témat: 4

15.04 2015 9:29


zepelin: Jak ty víš co já mám? Nechápu Oni tam byly ještě původní a vzhledem k tomu, že to má 180k tak bych řekl, že je to normální, zatím jsem je měnil u všech aut s kterýma jsem jezdil. Ještě bych dodal, že ty čepy neměly vůli na dotek, jenom byly už slušně vyběhané a šli trochu zlehka. Jinak mám disky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email