Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 1 kvě 2025
Celkem je zde 99 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomDomin
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 4
Uživatelů celkem: 49 167
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 1
Celkem: 99

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

01.04 2015 20:03


Ahoj, uvažuji o koupi Audi 80 Cabrio. Chtěl jsem se zeptat, jakou by jste doporučili motorizaci? Něco jsem četl, 2,3E asi nejlepší ale jsou hodně přebrané i v německu. Tak co říkáte třeba 2,6 110kw? Díky za každou radu.
nahoru

sponzor





01.04 2015 20:03


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

01.04 2015 20:16


to je kazdyho vec co chce
kazdej ti bude cpat z nejakyho duvodu 2.3 R5

krom dyzlu je jedno co za motor, dyzl dle me do cabra nepatri, coz zase budou negovat ti co dyzl maji

R5 2.3 mam na prodej pravdepodobne... teda nez zas poprve vyjedu bez strechy
http://audiklub.cz/garaz/moje/2310-1992-audi-cabrio
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

01.04 2015 20:33


Moc pěkná. A jaká bude cenovka? já mám jednu vyhlídnutou v německu.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

03.04 2015 0:54


80k, pro klub dam 75k ale ne po neomezenou dobu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

03.04 2015 18:14


Super cena, a nějaké bližší info by jsi mi poskytnul? Cena je to lákavá abych byl upřímný. Kdyžtak SZ. Díky moc.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

03.04 2015 18:16


Kriznik: Teeeeda ty mě lákáš! Už jsi vyměnil ten palivovej filtr?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

03.04 2015 19:07


Taky jsem překvapen. Čekal jsem hranici sta tisíc, možná i přes podle současných nabídek na netu a vzhledem k blížící se "sezóně". Auto krásné a udržované.
Že by takovouto cenu dělal automat...?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

03.04 2015 19:23


Počkat, to je v automatu?
nahoru

sponzor





03.04 2015 19:23


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7881 | Témat: 86

03.04 2015 19:53


uzivatel: Určitě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

03.04 2015 19:55


Tak to niiic.. Když kabrio, tak v benzinu v manuálu. Já vím, jen můj názor, ale..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

03.04 2015 20:13


manuál jen do sportovního auta, vše ostatní je naprosto zbytečné
ale k tomu každý dojde postupně sám

kábra se za 100k neprodávaj, jistěže to má takovou cenu, ale ne pro každého.
Seno mi to nežere, řeším to jen kvůli tomu, zabírá místo pod střechou a dětskou sedačku kábrem vozit nebudu.

P.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

03.04 2015 20:29


Cabruo je v CR bráno jako úplně zbytečně a k ničemu nepoužitelné auto, ve kterém si vozi prdel jen kradousci, takže z toho důvodu jsou u nas prodejne kusy do padesáti hadru i s ekem, které si koupi nejaky mlady sopel, zacne ho tuzit, bastlit, hrabat do vydychanych motoru a nakonec ho po lete prodá rozdrabane, otuzene za tu stejnou cenu, co ho koupil. Takže cabra za sto tisíc a vis u nas se prodavaji hoooodne dlouho a někdy to majitele dřív přestane bavit a auto neprodaji vubec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

05.04 2015 21:51


Zbytečné a k ničemu nepoužitelné auto. Ale letos sleduji zde na fóru už dva témata s myšlenkou o jejich koupi To loni bylo jen jedno a to, moje.

Zájem o ně tedy je. Teď na ně přišla sezóna, tak se objevují v inzerci a lidi na ně narážejí a líbí se jim. Se ani nedivím jedno z nejpěknějších cabrií, pak stojí za zmíňku už jen cabria od BMW.
Jenže teď jsou ceny vždy vyšší, je jejich čas a sezóna se blíží. U nás s nimi nikdo v Zimě nejezdí. Je to fajnovka, auto na slunné víkendy a Léto, vyjížďky k vodě.
Těžko koupíš u nás cabrio v Zimě. Kdo by ho taky prodával, když si může počkat na Jaro a přihodit si k němu tu korunu navíc.

Vybrat dobrý kus je těžko. U cabria je tolik faktorů co rozhodují a nikdy se nesejdou všechny. Vždy bude mít jedno navíc oproti druhému a naopak.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

06.04 2015 8:52


A jaké jsou ty rozhodující faktory? Předpokládám stav střechy, interirér, exterier a motor? Co dál. Vybírám v DE.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

06.04 2015 20:29


Střecha, hlavně zvenčí. Zevnitř to už je jen o tom s čím se kdo spokojí. Drobné oděrky vrchní vrstvy střechy se dají opravit u čalouníka (chci řešit na svém) a ani přes ně neteče.
Trpí na plísně a mech, když se o ně nikdo nestará.
Vůle bych na mechanismu nehledal, tam žádné nejsou. Těsnost kolem oken, myslím si, že neexistuje cabrio, do kterého by za ty roky aspoň trošku neteklo.

Mám manuální střechu a jsem spokojen. Otevírání víka pro střechu mám na tlačítko ve dveřích řidiče. Bych nesnesl otevírat víko manuálně na každé straně zvlášt.
Jediné co se může pokazit je zámek v kufru, který pak znemožní celkovou funkci skládaní střechy, ale tohle se dá opravit. Řešil jsem to já i Hawkeye a bude to slabé místo všech cabrií.

Při elektrické střeše je to složitější. Je tam el. čerpadlo v kufru a hydraulika, plno hadic, válců a koncových spínačů. Nemám vlastní zkušenost, jen jsem se dočetl o občasném ůniku hydrauliky a nefukci některých koncových spínačů, které pak znemožní celkovou funkčnost. Dá se to poté vyřešit diagnostikou. I přes to se dá střecha ručně složit.
Zase je to luxus (a frajeřina), když funguje a pohodlně si můžeš střechu stáhnout aniž by jsi vylezl z auta.

Často nedrží víko pro střechu nebo kufr ve zvednuté poloze - repase pístků nebo nové.
Na zadním platě (víko pro střechu) se často odlepuje koženka a pak je nepěkně zvlněná.

Interiér už je na každém. Jestli se spokojí s tím co je nebo chce krásný a udržovaný. Interiér jinak sám o sobě na nic netrpí, jen na svého uživatele

Motor nevím. Já mám to všemi opovrhované TDI a nikdy jsem s tímto motorem na žádném autě neměl problém.
Takže co se týče benzínu jsou tady na klubu k těmto motorům založené témata.

Často nefunkční vysuvací anténa, která je kolikrát nahrazena nepěkným prutem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

06.04 2015 22:25


uzivatel (01.04 2015 20:03) orig :
Ahoj, uvažuji o koupi Audi 80 Cabrio. Chtěl jsem se zeptat, jakou by jste doporučili motorizaci? Něco jsem četl, 2,3E asi nejlepší ale jsou hodně přebrané i v německu. Tak co říkáte třeba 2,6 110kw? Díky za každou radu.


Ale to přece není jedno jakou máš motorizaci, to budeš na dědině vodepsanej rozumíš ...

Musíš mít objem co největší, je jedno, že máš manuální střechu, manuální klimu (pokud vůbec) a nejdelší vzdálenost co si s tím troufneš jet je do místní sámošky pro voschlý rohlíky ..

Vobjem, vole vobjem ... to je mantra

_______


2.6 je neprosto v pohodě, krásně tichá, lineární ... enjoy
nahoru

sponzor





06.04 2015 22:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

07.04 2015 11:15


Jasnéééé, ale nepořizuji na závody. Je to spíš takové hobby na víkend, jako správný fanda značky. Samozřejmě že to nějaký výkon musí mít. Tak moc děkuji za vyčerpávající odpověďi.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

07.04 2015 14:13


Akorát místo 2.6ky urcite si dat praci a sehnat 2.8... 2.6 je zdechla, na svůj výkon dost tezka, ma slabe přední brzdy, spotřeba stejná. Urcite, kdyz uz, tak sehnat 2.8 sice je v cabriu dneska jz hodně blbě sehnatelna
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

07.04 2015 16:05


Aaa, to jsem chtěl vědět, co je dobré a co né. Už mám vybranou a domluvenou 2,6 v DE.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

07.04 2015 16:58


Tak jako ono u Cabtia je výkon celkem jedno, jasne, cim vetsi, tim lepší a jak říkají nasi kamosi z Usa, objem ničím nenahradis, cabrio neni zavodnicka, pokud je pěkná, vybavena, zachovala atd, ikdyž nevim jestli shanis auto v supr stavu nebo auto, které si chces doladit dle sebe, pokud druha moznost, radši si počkám nebo priplatim za 2.8, pokud první, tak do ni jdi a holt budes mit o třicet kobyl zemer menší výkon, ikdyž zvuk, což je u cabra nejdůležitější, bude stejný G60 brzdy dopředu si muzes dodělat. To uz záleží na tobe u Cabria obecne dávej bacha na hezkou střechu, okno ani tak neres, to se da doladit a vyměnit, ale střecha jako celek je uz palka a stara se v dobrem stavu dost blbe shání, jinak na roztrhane kožené sedaky, predpokladam, ze je v cabru chces a budes mit, u nas se nedají sehnat a calouneni zase stojí nějaké prachy, nejvetsi poor dej, ať není po ráně, kdyby náhodou byl někdy v minulosti treba tukly blatnil nebo naraznik, tak budiz, ale nesmí byt rastena karpaerie, cabrio uz nikdy nejde poradne vyrovnat, nebude ti tesnit střecha atd. Co se týčejineho, tak jak u každého auta, u podvozku dávej pozor na přední nápravu, je nachylnejsi na opotřebení a pokud se zanedbava, muze byt v dost blbem stavu, byt dily na ni stojí par kacen... Nekupuj nejaky tuning, maximálně udělaný podvozek a kola, protože pokud se někdo hrabal v elektrice, tak skončíš jak ja, ze mesic budu natahovat nove kabely, rozplantavat, opravovat omylem prestrihane veci, které nefunguji, vyrahovat tunu nefunkčních labelu atd.

Co se týče motoru V6, příprav se, ze pokud si auto delas údržbu alespoň v zakladu sám, tak se bez zvedaku neobejdes, ke všemu je moc blby přístup, většina komponentu je pod motorem, vyměnit treba takové speed sensory nebo cidlo klikovky je lahudka, pokud nechceš tozdelavat celou nápravu, urcite si sundej horní kryt motora, jestli neuchcava ve velkém olej kolem hlav a serva, podiv se na olej, pokud je radne prejety, tak u tohoto motoru jsou nazdvihatka na pozdější výměnu oleje. Jeste si zkontroluj v interiéru všechny stahovacky oken, jejichž motorky a lanka jsou dost namahane a často uz nefunguji, poznáš to, kdyz zmacknes tlačítko a okno poskoci dolu a pak se začne stahovat, brzy odejde a nejsou zrovna levne a dobre sehnatelne tod asi vse. Jinak je to držák, jak nic na svete, bohužel ho vesměs vlastní lide, kteří mu nedavji tu správnou peci a ničí je nekvalitnima upravama
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.04 2015 10:21


Zítra vyrážíme a jedeme konkrétně na tohle. :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Doufam, že mi to tolik nezdrbnete. Nechci žádný tunnig. Líbí se mi, když je auto v org stavu. Po kožených sedačkách zrovna neprahnu. Měli jsme v A8 a nikdy víc. V látě pálí, v zimě studí a v zádu kloužou. Tak snad se vám bude zamlouvat.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

08.04 2015 11:40


Ale A8 a Cabro je rozdíl, zaprší ti do něj a něž stačíš natáhnout střechu látka ti krásně nasákne proto se cabria odjakživa dělali s koženýma nebo koženkovýma sedákama. Je hezká
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.04 2015 12:24


Ja vím, ale lepší mokrá než si pokaždé spálit zadek. Ale jo, něco na tom bude. Jsem rád, že se ti zamlouvá.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

08.04 2015 14:56


Hezká. Ale málo fotek. Já si říkal jestli se pochlubíš a jestli i Violr někdy ukáže tu svou

Jinak vidno, že má místo vysouvací antény prut. Častá závada, kterou všichni řeší tou nejlevnější cestou.
A čiré blinkry ji do budoucna prospějí a omladí

S koženkou mám své zkušenosti ještě ze Š100. Tam to fakt v zimě studilo a v létě pálilo prdel.
Teď v cabru s tím nemám žádný problém. Vyhřívání jede téměř okamžitě a když parkuju auto na slunci a roof off, stačí přední sedadla sklopit. Na zadních si cestující tu chvilku užijou a pak to přejde
nahoru

sponzor





08.04 2015 14:56


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.04 2015 17:05


Kluci, tak prachy vyměněné, platák domluvený a on mi napsal, že si to rozmyslel a že jí prodat nechce. Ufff..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

08.04 2015 17:25


Docela podraz, ale není všem dnům konec. Hledat další, možná i dvě co nejblíž u sebe, ať je z čeho vybírat. Do zítřka ještě času dost.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.04 2015 18:15


Koukám, ale nechci hned skočit po první nebo druhé co uvidím. Je to srdeční záležitost. Raději počkám, až bude opravdu nějáká co za to bude stát. To se nedá svítit. Jo, taky jsem myslel, že takovéhle chování alespoň v DE není.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22172 | Témat: 588

08.04 2015 20:05


fakt se vyplatí auto za 2500eur tahat z německa?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2012
Příspěvků: 109 | Témat: 16

08.04 2015 21:31


V čr nejsou. Jinak bych nejezdil do DE.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

12.04 2015 11:32


violr (03.04 2015 20:29) orig :
Cabruo je v CR bráno jako úplně zbytečně a k ničemu nepoužitelné auto, ve kterém si vozi prdel jen kradousci, takže z toho důvodu jsou u nas prodejne kusy do padesáti hadru i s ekem, které si koupi nejaky mlady sopel, zacne ho tuzit, bastlit, hrabat do vydychanych motoru a nakonec ho po lete prodá rozdrabane, otuzene za tu stejnou cenu, co ho koupil. Takže cabra za sto tisíc a vis u nas se prodavaji hoooodne dlouho a někdy to majitele dřív přestane bavit a auto neprodaji vubec



BLBOST... Já bych si cábro nekoupil jen kdybych neměl garáž. A když jsem scháněl tady v ČR cabria tak byl problém. Protože i cabria kolem 70 000 až 110 000 byly hned fuč. Chtěl jsem původně 1.9TDI pěknou červenočernou a v ten den byla v prdeli a chtěl za ni 110 000 Ale co ušetřil jsem 50 kolíku a teď je postupně naseru do moji milenky. Jsem rád že jsem si nekoupil tu dislovku tahle R5 je parádní věc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email