Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 3 kvě 2025
Celkem je zde 98 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: sikkin7
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 169
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 5
Celkem: 98

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

11.02 2015 23:12


Zdravím klubáci,
Když jsem nedávno prodal Octavii r.v. 2004, a koupil a6 c4 2.5 TDI* AEL RV 1996, klepala si moje žena na hlavu. Ale kdo ji měl nebo má (C4) asi chápe, proč se mně s ní tak dobře jezdí a vůbec nelituju. Chci si jí dát komplet do kupy. Tak dobrá auta už se prostě nevyrábí. Ale protože čekáme přírustek do rodiny, napadá mně, jak moc je tohle auto bezpečné v dnešní době? Např. oproti Octavii 2? NCAP tento vůz netestoval, a bezpecnostni výbava 2x Airbag* je na dnešní dobu docela nic moc nebo se pletu? Co deformační zóny? Máte nějaké osobní zkušenosti? Díky za názory...
nahoru

sponzor





11.02 2015 23:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 132

11.02 2015 23:30


Priamo ti síce neodpoviem, ale myslím, že čo sa týka čelného nárazu má C4 omnoho navrch nakoľko má dlhý čumák a pozdlžne uložený motor. Horšie je to s airbagmi ktoré ma O2 určite na lepšej úrovni ako c4 kde ich navyše ešte maloktorá c4 ma funkčne. Keď som mal ešte c4 tak do mňa v zime napalil jeden fagan na corolle. Jeho auto na šrot ja som menil len naraznik chladič vyparnik a lave svetlo. Všeobecne je ale podla mojho nazoru stará poctivá c4 odosť bezpečnejšia ako mnoho dnešnych poloplastovych aut + keď k tomu prirátaš pomerne stále slušné jazdné vlastnosti a pohon quattro* bol by som jak sa hovori v klidu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 25.11. 2008
Příspěvků: 735 | Témat: 15

12.02 2015 0:24


fiksusx: na konci roku 2012 som predal svoju A100 C4 2.8E quattro*....bol to moj najvacsi zivotny omyl
C4 si este raz kupim !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 499 | Témat: 39

12.02 2015 8:44


Nejsem odborník, ale osobně bych Octavii nechtěl ani náhodou. Stařenka je ze železa a ještě docela poctivá práce, pořádně udělaná. Tady rozsekal mlaďoch Octavii, bohužel tam umřelo několik mladejch, ale z auta nezůstalo vůbec nic. Auto se roztrhalo v bodech, levej bok zvlášť, pravej bok, podlaha...
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

12.02 2015 9:40


Největší problém všeobecně jsou boční nárazy. Octavia a jiné, podobné vozy mají sice airbagy, C4 má zase železo a poctivý materiál a promyšlenou konstrukci. Rozhodně bych se nebál, pokud není Audi sežraná korozí po několika bouračkách, tohle auto bude bezpečné ještě dalších min. 10 let stejně tak, jako doutník ( C3 )
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

12.02 2015 14:42


Děkuji za názory, také mně přijde že ta velká kapota přede mnou je mnohem víc než má Octavia, přECI* jen je to "splácaný" Golf a to je jiná kategorie... při čelním nárazu se to prostě má kam hroutit, což u malých aut asi není. Boční náraz je asi problém největší, tomu se člověk nevyhne pokud to do mně někdo našije např. na křižovatce atd. quattro* jako takové beru že není pasivní bezpečnostní výbava ale aktivní, a oproti haldexu je k nezaplacení Ale k té bezpečnosti, co např, Airbag* po cca 20ti letech, nemá nějaké zpoždění v rozbalení?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

12.02 2015 14:56


Polemizovat nebudu, ale radši tři srážky ve "splácaném Golfu" Octávii než jednu v devatenáctiletém autě. Modelově ještě o dva roky starším. Tak to vidím za sebe. Fandit starým autům je o něčem jiném než v nich bourat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

12.02 2015 16:30


Tak to je pěkná blbost , pokud měl někdo možnost porovnat tyto dvě auta tohle by určitě nenapsal.
nahoru

sponzor





12.02 2015 16:30


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

12.02 2015 16:45


fixus: Vedle na AC nabourala snacha od Svopeho C4..Zbořila 4 sloupky plotu,stěnu garáže u silnice a nic se ji nestalo..C4 je tank!To vůbec z oktávkou nesrovnávej.U starých audin jsou ještě plechy,byť nemají tolik airbagů..Viděl jsem 80 tku 6x přes střechu a borec normálně vystoupil.Viděl jsem 80 tku po čelňáku a posátka taky přežila,bortilo se to v předním nosníku až do místa kde vedou spojovačky řízení ven ke kolům,dál ne..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.3. 2013
Příspěvků: 322 | Témat: 65

12.02 2015 17:05


Doufám že jsou ty naše stařenky bezpečný, mě například štve že nemám ani jeden Airbag*, doufám že aspoň funguje ten proconten
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1378 | Témat: 10

12.02 2015 17:10


Hanys: fyziku koleníma airbagama neošálíš..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5528 | Témat: 68

12.02 2015 17:26


Ja tiez fandim starym autam, bohuzial moderne konstrukcie a unava materialu sposobena vekom jasne hra proti nim.

Velmi jednoduche


Přímý odkaz na youtube video
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.1. 2013
Příspěvků: 209 | Témat: 11

12.02 2015 17:35


Jn a spolujezdec je na sračku Jak píše hemic, je to starý a unavený, v tý době nebyla bezpečnost jako dnes. Dávat pro srovnání rozstřelenou Octavii2 když tam musel jet min 120, co vydrží ve 120+ skoro nic. Vše záleží jak se vybouráš, v jaký rychlosti ale nespoléhal bych na to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

12.02 2015 17:55


hemic: Crash test je dobrý, ale vzali si bohužel auto z 80tých let, nemá to Airbag* a hlavně tu deformační tyč před motorem (teď nevím přesný název) co audi A6 c4 má, no a hlavně, není to audi
Samozřejmě, že si nikdo nekupuje auto aby boural, ale když vidím denodenně co se děje na silnicích, tak je jisté, že se to občas prostě stane a stává a nemusí to být ani vaše vina Dnešní provoz je někde jinde než byl na konci devadesátých let (něco o tom vím, řidičák mám z minulého století) Stařenky budou ještě dlouho šlapat, a jezdit, ty motory jsou hodně nadčasový, a moc nereznou díky pozinku, tedy dokud všude ve městech nezavedou eko zóny což je největší sviňárna např. v německu ale to je zase na jiné téma
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

12.02 2015 18:05


jasně 20 let starý auto je rozhodně bezpečnější než nové auta :dDD Ale kluci mám rád staré auta ale radši než bych boural v allroudu než v doutníku :DDD
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.02 2015 18:18


Plechy, plechy..ti sou k ničemu když z toho auta vylítneš i se sedačkou..
Samozřejmě je doba uplně jinde a bezpečnost v autech taky..

Meister:

to máš pravdu, fyziku neošálíš ALE je důležitý, kam se ta energie vleje..a ta se u auta starýho 20 let vlejvá do úplně jiných míst než u nynějších aut..

hanys má sakra pravdu i když trochu přehání
nahoru

sponzor





12.02 2015 18:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

12.02 2015 18:25


fiksusx: volvo bylo vždy ikonou bezpečnosti..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

12.02 2015 18:54


zepelin: ano vím, ten crash test mě taky moc klidu nepřidal
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 506 | Témat: 4

12.02 2015 18:59


fiksusx:
Ja myslim, ze kazdy se vyhyba nejakemu fatalnimu celnimu stretnuti.
Pokud svoji audi nemas prohnilou atd, tak se bat nemusis.
Jen se vyhybej nejakemu car derby
Sak HOD* jsem toku tvoji krasavice .)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

12.02 2015 19:05


huty: na car derby, nebo demoliton derby se fakt nechystám, ale je dobrý přemýšlet co by se stalo při střetu, kterému se samozřejmě každý snaží vyhnout... taky je rozdíl jako už bylo řečeno bourat v 50 nebo ve 180, To pak ani A8 nepomůže, přetížení se nedá očůrat
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

12.02 2015 21:13


Tu je volvo a sice nie audi, ale porovnatelne nemecke auto, dost nic moc vysledky :/
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.12. 2006
Příspěvků: 38 | Témat: 2

12.02 2015 23:22


Zpet k airbagum, na B sloupku je nalepka kde pisou ze po 15 letech je treba airbagy servisovat/vymenit....to jsem nestihl.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1378 | Témat: 10

12.02 2015 23:37


Tak to teď musíš počkat zase 15 let..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

13.02 2015 7:12


To by asi ty nové bagy převýšili cenu mého auta
nahoru

sponzor





13.02 2015 7:12


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

13.02 2015 8:37


Mali by sa menit po 10 rokoch, ale kedze je v airbagoch iba obycajna elektricka rozbuska, ktora funguje aj po desiatkach rokov, a plyn stlaceny na 200Barov, ktory odtial nema ako vyfucat, osobne sa toho nebojim, ze je naozaj nutne ich menit...nedavno mal kamarat nedobrovolne moznost ich na svojej vyse 15r audine jednorazovo odskusat a fungovali spolahlivo obidva
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

13.02 2015 9:16


Bagy neřeš, ty mají vždycky doživotní záruku. Přesněji řečeno "do smrti"
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

13.02 2015 12:59


Je to v podstate bomba ... po zazehnuti vznikne plyn co nafoukne bag. Letos odpaleny 4 bagy z c4 91-96 a zadny problem vzdy se nafoukli jinak to telo co je patrona je kurva horky jeste 3 hodiny po odpalu ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.10. 2014
Příspěvků: 32 | Témat: 2

14.02 2015 8:48


Tak jsem hledal a našel, nejsou na tom ty 100/a6 zase tak špatně, test nárazu v 55km/h.
Audi 100:
https://www.youtube.com/watch?v=QaiMUM0XVZk

počítačová simulace nárazů:
https://www.youtube.com/watch?v=U-Rq50pEU7E

a crash test ECV:
https://www.youtube.com/watch?v=WhTbvzRBXPg
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

14.02 2015 9:36


Výsledky testů tehdy nového auta a po dvaceti letech nemusí být stejné. Počítačový model se od reálu bude lišit asi takovými drobnostmi, jako se liší lůžko nemocniční a lůžko na patologii, to bych neřešil.

Navíc bez detailního vyhodnocení zranění posádky je to úplně o ničem. Takhle by vyhrálo by auto s nejméně zmuchlaným předkem a tudíž s nejvíc zmuchlanou posádkou
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

14.02 2015 9:55


Na youtubku sem narazil kdysi na test asi 15 aut z 90 let... jednoznacne audi bmw mercedes zbytek propadnul ... dokonce u nejakyho sikmosvetlace vylitnul celej sloupek i s volantem ridicovi do drzky ... normalne se zved o 40 cisel hore ....

Jinak celkem zajimavy jsou soucasny us testy... podle nich by si clovek nesed do niceho...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email