Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 18 listopadu 2025
Celkem je zde 1414 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Stepan-tajci
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 49 453
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1414
Uživatelů: 0
Celkem: 1414

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

02.02 2015 16:13


nechutina (02.02 2015 0:20) orig :


Zatim jsem nespatril jednotku, ale podle katalogu by tam melo byt rizene tranzistove zapalovani. Avsak jak upravit krivku mi neni znamo, v elektronice celkem plavu Karburator je keihin, ale ted z hlavy nevim presne oznaceni.
Jak je ten karbec přišrubovaný ke gumové přírubě?Pokud jsou dole matice,tak je to Keihin I,pokud jsou dlouhé šrouby skrz karbec do příruby,tak je to Keihin II..
nahoru

sponzor





02.02 2015 16:13


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 16:54


NOVON (02.02 2015 16:13) orig :
Jak je ten karbec přišrubovaný ke gumové přírubě?Pokud jsou dole matice,tak je to Keihin I,pokud jsou dlouhé šrouby skrz karbec do příruby,tak je to Keihin II..


Kdyz jsem tu prirubu menil, vzpominam si matne ze tam byly dlouhe srouby, auto je z roku 88 podle etky se to zrovna v tom roce lamalo v zavislosti na poslednim sesticisli VINu ...
Karburator jsem jeste rozdelany nemel, takze ani nevim ze tam nejsou jehly, jen vim ze tam je opravdu hodne podtlakovych hadicek Je tento karbec zachovani hodny, nebo lepsi vyhodit a nahradit treba nejakym Weberem?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

02.02 2015 17:37


Obcas na ten karbec lidi nadavaj, ze je prakticky neopravitelny
4 karbecy z moto je hezka myslenka. Zejmena kdyby se je povedlo naladit
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

02.02 2015 18:46


nechutina: Pokud funguje,tak proč jej nezachovat?Možná bych si sehnal do foroty jednokomorový Pierburg 2E..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 23:36


Apsv (02.02 2015 17:37) orig :
Obcas na ten karbec lidi nadavaj, ze je prakticky neopravitelny
4 karbecy z moto je hezka myslenka. Zejmena kdyby se je povedlo naladit


To mas pravdu, mam problem sladit dva na motorce, ale zase diky tomu uz mam sirokopasmovou lambdu externi otackomer a ucim se
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 23:50


NOVON (02.02 2015 18:46) orig :
nechutina: Pokud funguje,tak proč jej nezachovat?Možná bych si sehnal do foroty jednokomorový Pierburg 2E..


No zatim funguje, ale ne idealne mam v planu rozebrat, vycistit, zpravne nastavit. Ptal jsem se na nej, protoze s temito podtlakovymi karburatory nemam zkusenosti. Na motorce mam soupatkove s akceleracnima pumpickama a takove bych chtel i v pripade tuningu tohoto motoru.

Jeden clovek znaly audi karburatoru mi pouze rek at se do toho keihinu nepoustim, bo ho tak jedine zkurvim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 23:51


NOVON (02.02 2015 18:46) orig :
nechutina: Pokud funguje,tak proč jej nezachovat?Možná bych si sehnal do foroty jednokomorový Pierburg 2E..


2E je keihin I ?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

03.02 2015 0:39


nechutina:
Pravidlo č1: Funguje ten krám? Nešťourejte se v něm!
nahoru

sponzor





03.02 2015 0:39


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.02 2015 8:02


nechutina (02.02 2015 23:51) orig :


2E je keihin I ?
No tak když je to Pierburg,tak to nemůže být Keihin,ne??
Pokud karbec funguje,tak do něj nevrtej,toť má rada!Akcelerační pumpička je tam taky,jen je průser,že membrána se už nedá koupit ani origo..
Naštěstí se tam dá nabastlit karbec z fáčka a funguje to velice dobře..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

03.02 2015 8:39


NOVON (03.02 2015 8:02) orig :
No tak když je to Pierburg,tak to nemůže být Keihin,ne??
Pokud karbec funguje,tak do něj nevrtej,toť má rada!Akcelerační pumpička je tam taky,jen je průser,že membrána se už nedá koupit ani origo..
Naštěstí se tam dá nabastlit karbec z fáčka a funguje to velice dobře..


Promin, vecer uz sem nebyl v uplne strizlivem stavu proto ten sek No problem je ze vtom karburatoru uz se nekdo predemnou vrtal ... je rozhazeny volnobeh, ve vyssich otackach (nad 3tis) motor nenakrmi zpravnou smesi, jakoby se motor trosku dusil. Tohle bud vyresim sam a nebo pokud se nepovede sverim odbornikovi.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2636 | Témat: 75

03.02 2015 8:48


S Keihiny nemam zkusenost, ale s Pierburgem 2E2 ano. Stacilo jenom seridit, i vsechny podtlakove ovladane soucastky a nemusel sem na nej pak 80.000km sahnout (Golf 2). Pak je moznost jak pise Novon nabastlit tam Jikov LEKR z facka, coz je kopie Pierburgu 2E3. Je trosku jednodussi nez 2E2, chybi mu podtlakovy nastavovac volnobehu (s tim obcas nekdo bojoval, chce to umet proste seridit).

Nabastlit na to karbecy z motorky by slo, ze predpokladu ze by se sehnaly ty co krmi ctyrvalec o stejnem objemu. Jinak nebude stacit prumer difuzoru. Takze pak zbyvaji nejake Webery a hodne hodne laborovani s vyladenim. A bude to zrat i travu kolem cesty. Touhle cestou bych pro auto do normalniho provozu nesel.

Osobne bych ten motor dal do super stavu v puvodnim provedeni, tak aby spolehlive slouzil a vzdy te odvezl z bodu A do bodu B. Takhle sem to mel i s Golfikem, se kterym sem za 5 let odjel 125000km - nikdy me nenechal ve stychu. Po koupi sem na nem povymenoval kde co, seridil a hotovo. Nebyt znacne koroze dveri, jezdil bych s nim dal. A tech 55kW mi vubec nevadilo, umel nasirat spoustu modernejsich aut.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

03.02 2015 9:56


Nakadah (03.02 2015 8:48) orig :
S Keihiny nemam zkusenost, ale s Pierburgem 2E2 ano. Stacilo jenom seridit, i vsechny podtlakove ovladane soucastky a nemusel sem na nej pak 80.000km sahnout (Golf 2). Pak je moznost jak pise Novon nabastlit tam Jikov LEKR z facka, coz je kopie Pierburgu 2E3. Je trosku jednodussi nez 2E2, chybi mu podtlakovy nastavovac volnobehu (s tim obcas nekdo bojoval, chce to umet proste seridit).

Nabastlit na to karbecy z motorky by slo, ze predpokladu ze by se sehnaly ty co krmi ctyrvalec o stejnem objemu. Jinak nebude stacit prumer difuzoru. Takze pak zbyvaji nejake Webery a hodne hodne laborovani s vyladenim. A bude to zrat i travu kolem cesty. Touhle cestou bych pro auto do normalniho provozu nesel.

Osobne bych ten motor dal do super stavu v puvodnim provedeni, tak aby spolehlive slouzil a vzdy te odvezl z bodu A do bodu B. Takhle sem to mel i s Golfikem, se kterym sem za 5 let odjel 125000km - nikdy me nenechal ve stychu. Po koupi sem na nem povymenoval kde co, seridil a hotovo. Nebyt znacne koroze dveri, jezdil bych s nim dal. A tech 55kW mi vubec nevadilo, umel nasirat spoustu modernejsich aut.


Take uz jsem toho hodne povymenoval v motoru a chci to samozrejmne prvne nez budu resit upravy dostat do super stavu. No Golfik je ale male lehoucke auto,jak sednu do audiny ja se svymi 120 kily tak ten motor taha 1300 kilo A to bych chtel obcas tahat za autem i dobovy obytny prives ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2636 | Témat: 75

03.02 2015 10:27


Pak koupit jinou audi s vetsim objemem objem=kroutak.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

03.02 2015 10:35


Já osobně si myslím, že zvýšení výkonu bys dosáhl a to jedině elektronicky řízením zapalování s variabilním nastavením předstihu a sequenčním Vstřikování*m.
Češi vyrábějí hodně povedenou jednotku která umí vše co potřebuješ a je schopná řídit motor až do 60tis. ot/min.

Za relativně málo peněz hodně muziky.

viz:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


akorát jsi myslím, že u toho motoru kolem 9tisíc otáček už by se nestíhali vracet ventily
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

03.02 2015 12:12


nechutina: Divej,pokud budeš jezdit s C4 V6 nebo R5,tak se ti bude zdát doutník slabý vždycky..V rozumné cenovce ten motor tolik neoživíš..To můžeš rovnou koupit toho doutníka R5 s karbecem..Ten tvůj doutník váží stejně jako moje B4 a se mnou motor taky tahá 1300 kg..U doutníka bych spíše cenil pohodovou a plavnou jízdu než nějaký výkon motoru..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

03.02 2015 12:25


Ricman666 (03.02 2015 10:35) orig :
Já osobně si myslím, že zvýšení výkonu bys dosáhl a to jedině elektronicky řízením zapalování s variabilním nastavením předstihu a sequenčním Vstřikování*m.
Češi vyrábějí hodně povedenou jednotku která umí vše co potřebuješ a je schopná řídit motor až do 60tis. ot/min.

Za relativně málo peněz hodně muziky.

viz:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


akorát jsi myslím, že u toho motoru kolem 9tisíc otáček už by se nestíhali vracet ventily


Jo ta vypada dost dobre, jenze to uz by obnaselo zasah do ktereho bych se nechtel poustet, dostat tam nejake rozumne vstrikovani je mimo me technicke moznosti a znalosti
nahoru

sponzor





03.02 2015 12:25


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

03.02 2015 12:32


NOVON (03.02 2015 12:12) orig :
nechutina: Divej,pokud budeš jezdit s C4 V6 nebo R5,tak se ti bude zdát doutník slabý vždycky..V rozumné cenovce ten motor tolik neoživíš..To můžeš rovnou koupit toho doutníka R5 s karbecem..Ten tvůj doutník váží stejně jako moje B4 a se mnou motor taky tahá 1300 kg..U doutníka bych spíše cenil pohodovou a plavnou jízdu než nějaký výkon motoru..


Asi mas pravdu, zvazim mozna i tu vymenu motoru casem. Nechtel jsem stoho delat zadne delo, ale 80tku co mam s podobnym motorem (JN nebo PM ted nevim) povazuji obecne za motorove hodne slabe auto, do kopce je temer nemozne bezpecne predjet cokoliv Proto jsem chtel mit u doutnika pri te plavne jizde, jak rikas, i nejakou tu rezervu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

03.02 2015 12:42


Nakadah (03.02 2015 10:27) orig :
Pak koupit jinou audi s vetsim objemem objem=kroutak.


Jine audiny s vyssim objemam mam, ale nejsou tak pekne jak tento kousek
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email