Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 15 kvě 2024
Celkem je zde 281 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Mapekyma
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 447
Online návštěvníků
Návštěvníků: 280
Uživatelů: 1
Celkem: 281

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

30.01 2015 8:52


Je to pro mě zatím hudba budoucnosti, ale časem bych chtěl nějakým způsobem zvýšit výkon svého motoru ve stovce. Je to 1.8 s karburatorem, SH 65kw 142 Nm

Zajímalo by mě zda tady někdo má s tímto nějaké zkušenosti, zda už někdo něco dělal, jakou cestou se vydat?
Jiný karbec, vačka, high compression písty, Turbo*? Do toho turba bych se chtěl pouštět nejmíň. Jde mi také o zachování originality vozu, tedy nechci měnit motor za jiný, nebo mít motorový prostor plný modrých hadic Spíše takové neviditelné úpravy.

Děkuji za každou odpověď.
nahoru

sponzor





30.01 2015 8:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.01 2015 9:34


Nainplantoval bych tam motor R5 s karburátorem..Nejlevnější řešení.Už začni shánět,v polsku na allegro nějaké byly..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

30.01 2015 10:00


NOVON (30.01 2015 9:34) orig :
Nainplantoval bych tam motor R5 s karburátorem..Nejlevnější řešení.Už začni shánět,v polsku na allegro nějaké byly..


A to jsou dvoulitry? Nad swapem jsme právě moc nepřemýšlel, bo mi dost vyhovuje jak je motor malý, jednoduchý a dobře přístupný. I když ten R5 s karburátorem by asi nebyl vubec blbý
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

30.01 2015 12:48


Ostrou vacku?
Pripadne sehnat trochu vetsi karbec?
Poladit ventily, kanaly,...
Seriovy audimotor ma v tomhle schovano dost vykonu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

30.01 2015 13:22


Apsv (30.01 2015 12:48) orig :
Ostrou vacku?
Pripadne sehnat trochu vetsi karbec?
Poladit ventily, kanaly,...
Seriovy audimotor ma v tomhle schovano dost vykonu


U te ostre vacky se prave bojim ze bych prisel takzvane "o spodek", jedine dat vacku primo s koncernu ale s jakeho motoru aby byla ostrejsi?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

30.01 2015 14:07


Je ten motor stejný jako Golf MK2 1.6 a 1.8 (EA827) ? Pokud ano tak nej by asi byla vačka z 1.6 GTi. A nebo 1.8 GTi. Ale jestli je možno ji sehnat, nemám ponětí.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

30.01 2015 15:07


Ze spádovýho karburátoru na tomhle sání s talířovým filtrem a při velikosti ventilů nic moc lepšího nevydoluješ.

Lehce může zlepšit průběh použití pístů s vyšší kompresí a dvojitýho výfukovýho svodu s trubkou (viz. motor 1,8 NE).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

30.01 2015 16:31


combust (30.01 2015 15:07) orig :
Ze spádovýho karburátoru na tomhle sání s talířovým filtrem a při velikosti ventilů nic moc lepšího nevydoluješ.

Lehce může zlepšit průběh použití pístů s vyšší kompresí a dvojitýho výfukovýho svodu s trubkou (viz. motor 1,8 NE).


No přemýšlel jsem i o změně karburátoru, společně s vačkou, třeba s toho golfa jak píše Nakadah - to by mohlo něco hodit ne? Vím že to nebude nic úžasného, ale tak 120HP bych viděl jako realných, nebo ne?
nahoru

sponzor





30.01 2015 16:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

30.01 2015 17:31


120? To nemá ani 1,8 DZ, a ten má vyšší kompresi, jinou vačku, větší ventily, dvojitej svod a je to čtyřbodová stříkačka (byť mechanická).
Naposledy upravil combust dne 30.01 2015 19:14, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

30.01 2015 19:10


Jestli mas moznost, ukaz nekomu zavodnich motoru znalemu originalni hlavu a ventily. A az se dochcechta, urcite ti vysvetli, jak tomu snadno pomoct...
Vykon je vzdy o otackach. Pri pouziti vysokokompresnich pistu a cca 276° vacky bych se velke ztraty "na spodku" neobaval...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

30.01 2015 20:02


nechutina (30.01 2015 10:00) orig :


A to jsou dvoulitry? Nad swapem jsme právě moc nepřemýšlel, bo mi dost vyhovuje jak je motor malý, jednoduchý a dobře přístupný. I když ten R5 s karburátorem by asi nebyl vubec blbý
2.0 74 kW WH .Na Sauto byl doutník s tímto motorem..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

30.01 2015 23:44


combust (30.01 2015 17:31) orig :
120? To nemá ani 1,8 DZ, a ten má vyšší kompresi, jinou vačku, větší ventily, dvojitej svod a je to čtyřbodová stříkačka (byť mechanická).


To je možné, ale já se nemusím držet koncernového naladění. Možná se mýlím, ale myslím si že motor ten potenciál má. Právě proto se ptám, zda má s nějakými úpravami tohoto motoru někdo nějaké zkušenosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

31.01 2015 0:01


Apsv (30.01 2015 19:10) orig :
Jestli mas moznost, ukaz nekomu zavodnich motoru znalemu originalni hlavu a ventily. A az se dochcechta, urcite ti vysvetli, jak tomu snadno pomoct...
Vykon je vzdy o otackach. Pri pouziti vysokokompresnich pistu a cca 276° vacky bych se velke ztraty "na spodku" neobaval...


Tak smát se tomu motoru může kde kdo , sám vím že to není bohvječo, je to taková jednotka která určitě nenadchne a někoho snad i urazí. Ale jak už jsem psal, líbí se mi celková jednoduchost, rozměry a systém karburace. Vlastním také vozy s o mnoho vyšším výkonem takže tomuto motoru neplánuji nadělit žádný závodní potenciál, ale jen páru koní navíc, ať nemusím při každém předjíždění skládat zkoušky z pokročilé matematiky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

31.01 2015 0:12


NOVON (30.01 2015 20:02) orig :
2.0 74 kW WH .Na Sauto byl doutník s tímto motorem..


On tam ještě pořád je, už snad rok a nikdo ho nechce. Zas mi přijde škoda dat, defakto jen za motor v kdoví jakém stavu 15 litrů, tak za 8 kdyby byl
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

31.01 2015 8:30


nechutina (31.01 2015 0:12) orig :


On tam ještě pořád je, už snad rok a nikdo ho nechce. Zas mi přijde škoda dat, defakto jen za motor v kdoví jakém stavu 15 litrů, tak za 8 kdyby byl
Tak to vem celé,mi řekni,že by se to nedalo využít celé..Pěkný veteránek..a nemyslím,že je to drahé.Myslím,že zvuk a charakteristiku R5 žádný R4 nemůže nahradit..
Pětiválce jsou prostě "porno"!
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

31.01 2015 12:49


nechutina: Ona se fabrika s nějakým cizelováním součástek vůbec nepárala, takže pro kutilství tam je široké pole působnosti.
Mimojiné, při výměně celého vnitřku bys měl zvětšit obsah na dvoulitr.
Pak ale fakt budeš potřebovat dodělat po fabrice hlavu a svody, abys to nakrmil.
R5 je návyková záležitost, ale taky dost přitíží přední nápravu, což i u kila může být znát v zatáčkách.
nahoru

sponzor





31.01 2015 12:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

01.02 2015 11:03


NOVON (31.01 2015 8:30) orig :
Tak to vem celé,mi řekni,že by se to nedalo využít celé..Pěkný veteránek..a nemyslím,že je to drahé.Myslím,že zvuk a charakteristiku R5 žádný R4 nemůže nahradit..
Pětiválce jsou prostě "porno"!


Jojo to je bez debat chci však veškeré finance vrazit do toho svého doutníku. R5 už jsem kdysi v doutníku měl a mám ho teď v novější stovce, vím že to je charakter
Navíc u těch doutníku před facem se mi moc nelíbí ten jejich interiér, a obecně bych stoho auta moc dílu nevyužil co se týče náprav jsou v plánu komplet nové a exteriér mám na svém voze pěkný ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

01.02 2015 11:06


Apsv (31.01 2015 12:49) orig :
nechutina: Ona se fabrika s nějakým cizelováním součástek vůbec nepárala, takže pro kutilství tam je široké pole působnosti.
Mimojiné, při výměně celého vnitřku bys měl zvětšit obsah na dvoulitr.
Pak ale fakt budeš potřebovat dodělat po fabrice hlavu a svody, abys to nakrmil.
R5 je návyková záležitost, ale taky dost přitíží přední nápravu, což i u kila může být znát v zatáčkách.


Právě i o té váze jsem uvažoval, přece jen audi, celý motor a půl převodovky před nápravou, chci zachovat jednoduchost a opravitelnost na cestě s pomoci šroubováku
Děkuji za rady a nápady!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.02 2015 11:19


No a co je tak složitého na pětiválci z karburátorem?Je asi tak složitý jako čtyřválec z karburátorem..Navíc doutník zas tak těžký není,vypadá,ale není.Váží podobně jako 80 B4..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.02 2015 12:06


a) sportovni karbec
b) pripadne uprava stavajiciho, jina jehla
c) sportovni vyfuk, sani (me osbone to na mem mini cooperovi udelalo v kombinaci s jehlou hodne)
d) ostra vacka je otazka, to pro civilni auto podle me neni dobra volba

elektronicke zapalovani mas, tam uz neni co, leda ze bys zkusil upravit krivku a jezdil na N98
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

01.02 2015 15:55


Nejsem si uplne jisty, ze tenhle karbec ma nejakou jehlu...
Ostra vacka je hodne siroky pojem. Proto uvadim 276°, napr Schrick, kde je natust vykonu bez vyraznych zmen v chovani, jako v pripade vacek pres 300°
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.02 2015 20:55


co tam je za karbec, nejaky keihin?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 0:04


NOVON (01.02 2015 11:19) orig :
No a co je tak složitého na pětiválci z karburátorem?Je asi tak složitý jako čtyřválec z karburátorem..Navíc doutník zas tak těžký není,vypadá,ale není.Váží podobně jako 80 B4..


Ne, slozitejsi asi nebude, ale urcite vetsi, takto maly motor mi vyhovuje, navic je v top stavu uz jsem hodne veci vymenil. Proto bych swap zvazoval jako az druhou moznost jak zvysit vykon.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 0:20


Lumpiq (01.02 2015 12:06) orig :
a) sportovni karbec
b) pripadne uprava stavajiciho, jina jehla
c) sportovni vyfuk, sani (me osbone to na mem mini cooperovi udelalo v kombinaci s jehlou hodne)
d) ostra vacka je otazka, to pro civilni auto podle me neni dobra volba

elektronicke zapalovani mas, tam uz neni co, leda ze bys zkusil upravit krivku a jezdil na N98


Zatim jsem nespatril jednotku, ale podle katalogu by tam melo byt rizene tranzistove zapalovani. Avsak jak upravit krivku mi neni znamo, v elektronice celkem plavu Karburator je keihin, ale ted z hlavy nevim presne oznaceni.
nahoru

sponzor





02.02 2015 0:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

02.02 2015 7:08


Podivej se na rozdelovac. Pokud je relativne vysoky a uvnitr ma odstredivou regulaci, mel bys mit v aute pouze primitivni tranz.zapalovani bez moznosti upravy krivek...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 8:23


Apsv (02.02 2015 7:08) orig :
Podivej se na rozdelovac. Pokud je relativne vysoky a uvnitr ma odstredivou regulaci, mel bys mit v aute pouze primitivni tranz.zapalovani bez moznosti upravy krivek...


No prave spis to vypada na podtlakovou regulaci, je tam podtlakova nadobka a nejaky jednoduchy halluv snimac primo na hridelce rozdelovace.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

02.02 2015 8:56


Máš tam standardní TZS-H s odstředivou a podtlakovou regulací.
Křivku změníš jedině výměnou odstředivýho elementu a podtlakový dózy. Ovšem pokud nebudeš měnit Kompresní poměr* tak nic řešit nemusíš.

A znova - bez úprav na hlavě stran ventilů a vačky nic nedostaneš.
Tenhle motor byl v průběhu času postupně osazenej různejma karburátorama, Vstřikování*m a s různou kompresí a nikdy neměl víc než 90k.

Ad Keihin I (nebo II) nemá žádnou jehlu, můžeš max. tak zvětšit difuzor a zkusit to přetryskovat ale to by to mělo smysl až v momentě kdy by došlo ke změně v sání nebo výfuku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.8. 2010
Příspěvků: 84 | Témat: 8

02.02 2015 9:09


combust (02.02 2015 8:56) orig :
Máš tam standardní TZS-H s odstředivou a podtlakovou regulací.
Křivku změníš jedině výměnou odstředivýho elementu a podtlakový dózy. Ovšem pokud nebudeš měnit Kompresní poměr* tak nic řešit nemusíš.

A znova - bez úprav na hlavě stran ventilů a vačky nic nedostaneš.
Tenhle motor byl v průběhu času postupně osazenej různejma karburátorama, Vstřikování*m a s různou kompresí a nikdy neměl víc než 90k.

Ad Keihin I (nebo II) nemá žádnou jehlu, můžeš max. tak zvětšit difuzor a zkusit to přetryskovat ale to by to mělo smysl až v momentě kdy by došlo ke změně v sání nebo výfuku.


Diky za osvetleni problemu ohledne rozdelovace, teoreticky vim kde se vykon skryva (ventily, vacka, pisty, motokarburatory, jine sani, jiny vyfuk atd) ale zajimalo me spise prakticky zda nekdo uz neco nedelal a mohl by rict treba tahle vacka, tyhle pisty atd...

1.8 GTI 112 HP s golfa mel jiny zaklad?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.02 2015 9:23


nechutina (02.02 2015 0:20) orig :


Zatim jsem nespatril jednotku, ale podle katalogu by tam melo byt rizene tranzistove zapalovani. Avsak jak upravit krivku mi neni znamo, v elektronice celkem plavu Karburator je keihin, ale ted z hlavy nevim presne oznaceni.


treba novon tam ma ma elektronicke zapalovani s ECU*, pokud mas jen el spinani, nic nezmuzes, zadne krivky nejsou, neb je to mechanicky...

ja mam v minim HS4 a ta jehlu ma a tam to v kombinaci s vyfukem udelalo hodne, nekde mam i vyjezd z motorove brzdy...

keihin je ale uplne jine konstrukce, to je pravda
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

02.02 2015 9:34


1.8 GTI 112 HP z golfa = 1,8 DZ o kterém jsem psal 30.1.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email