Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 10 prosince 2019
Celkem je zde 13 lidí (11 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: baggy
Uživatelů dnes: 10
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 44 555
Online návštěvníků
Návštěvníků: 2
Uživatelů: 11
Celkem: 13

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.10. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

08.12 2014 21:07


Zdravím, mám Audi A4 B5 1.8T AEB r.v. 1995 najeto 90000. Sehnal jsem si chip s upraveným softwarem, vše bylo ok akorát kolem 5tis otáček poklesl výkon jako kdyby se aktivoval omezovač. Ale za chvilku se to vždy chytlo a jelo dál, byl tam takový hup. Řekl jsem si, že může být špatný software, tak jsem auto odvezl do jedné firmy, kde čipují auta, aby se na to podívali. Nahráli tam svoji úpravu, ale pokles výkonu byl mnohem více znatelný, jako bych sundal nohu z plynu. Tak mi pán řekl, že to tam prý mám nechat. Druhý den jsem to vyzvednul jako hotové. Pán si řekl 7 tisíc, ale co s tím přesně dělal jsem se nedozvěděl. Ujel jsem asi 2 kilometry a auto chcíplo a nešlo nastartovat. Nechal jsem to chvíli vychladnout, pak se to čaplo. Takovým způsobem to chcíplo ještě několikrát a po ujetí pár kilometrů se tam vrátila i stará závada s poklesem výkonu. Volal jsem to dotyčnému, který to opravoval a ten mi řekl, že mám koupit novou škrtící klapku. Což se mi teda dost nezdálo. Koupil jsem si tedy diagnostiku (Vag kabel) a mezitím jsem přepájel čip s mou původně koupenou úpravou, protože s tím jeho čipem se nedalo jezdit (auto stále chcípalo). Diagnostika mi vypisuje chyba 16487 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis velky, P0103 - 35-10 --- Sporadicky. Tak nevím, zda mám rovnou zkusit vyměnit váhu vzduchu nebo se dá z diagnostiky vyčíst něco víc za jízdy. Pán z toho servisu mi tvrdí, že tato jednotka (8D0 907 557) to neumí, ale já myslím, že ano. Chtěl jsem po něm ještě vymazat servisní interval. Hrál si s tím asi 20 minut a pak mi řekl, že to nejde, že už je to přešvihnuté a musí se přeflešovat eproma v budíkách. Nicméně mně to nakonec na kabelu zabralo asi 2 minuty. Takže už mu moc nevěřím, co mi říká. Potřeboval bych poradit, které hodnoty za jízdy vyčítat, abych mohl lépe diagnostikovat problém. Jinak všude v servisech mě posílají pryč, že toto řešit nechtějí. Děkuji
nahoru

sponzor





08.12 2014 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2056 | Témat: 63

08.12 2014 21:24


Odkud jsi?
A4 B5 1,8T rv 1995 a najeto 90000km?

Inu ze sveho laickeho pohledu bych to videl na sehnani jine originalni ECU* a vysrani se na chipovani kdyz tomu nerozumis a nedas to delat nekomu kdo to UMI. Co se vahy vzduchu tyce, omrknul bych jestli nekdo na jeji kabelaz nepajel nejaky "oblbator" nez budes kupovat jinou.

Ze nejdou smazat servisni intervaly z budiku? Chjo...

A vubec, pokusil bych se domluvit s nekym kdo tomuhle rozumi. Ze Zlina treba Toona85.

EDIT. ECU* 8D0 907 557 (x) je stary Motronic 3.2 a normalne z nej provozni data sosat jdou a to dokonce i za jizdy, fakt.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.10. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

08.12 2014 21:51


Děkuji za odpověď. Jsem z Prahy, do Zlína je to daleko. Auto jsem koupil po panu důchodci, jezdilo jen do autorizáků a ten nájezd se zdá být poctivý podle záznamů v servisní knížce. Na tu váhu se podívám, zda tam není něco navíc připájeno. A s tím vyčítáním jsem právě na to koukal, že to umí vyčíst spoustu hodnot, ale nevím, co vyčítat (které bloky). Jinak tady v Praze snad není jediný servis. Přijde mi, že jsou všude jen měniči dílů, ale seriozní diagnostika se nikomu dělat nechce.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2056 | Témat: 63

08.12 2014 22:07


Aha Praha, to je daleko no. Ale jsou tady i sikovni kluci z Prahy a okoli, urcite se nekdo ozve.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.10. 2014
Příspěvků: 3 | Témat: 1

15.12 2014 15:57


Není tu někdo z Prahy nebo okolí, kdo by měl díly na tento motor? Aby se to dalo vyzkoušet a ať nemusím kupovat jeden díl po druhém. Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.7. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.04 2015 10:45


Co já Vím Předface nemá servisní intervaly v budíkách...tudíž ani nemůžou jít resetovat když to neumí....teda aspoň u mé 97 to tak jest.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1462 | Témat: 31

25.04 2015 14:04


Antme (25.04 2015 10:45) orig :
Co já Vím Předface nemá servisní intervaly v budíkách...tudíž ani nemůžou jít resetovat když to neumí....teda aspoň u mé 97 to tak jest.


ale jiste ze je ma v budikach. kde by je jako mela mit? v climatronicu? uz stare A100/A6 meli service interval a to jsou starsi nez A4...hledat pane
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s 3 s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email