Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 22 července 2025
Celkem je zde 102 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: andrej17
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 49 293
Online návštěvníků
Návštěvníků: 102
Uživatelů: 0
Celkem: 102

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.02 2014 13:52


no este mi porozpravajte, co vsetko viete a ja o tom ani netusim som same ucho, ake parametre sa to skumaju pri lubovolnej poruche motora a vazne som dodnes nevedel, ze ked sa stretnu piesty s ventilmi, nie je to pre motor dobre hmm, ani studene starty nie su pre motor dobre, takze prestaneme chodit rano do roboty na aute, lebo je studeny motor, no nie? keby ste radsej viac uvazovali logicky, nez premudrelo teoretizovali ten motor ma po oprave uz volaco zjavne najazdene, takze musi krasne vidiet, v akom stave su ako ventily, tak piesty, loziska atd, co je poskodene a co nie je...a je logicke, ze VZDY treba najst pricinu poruchy, inak sa ju nepodari spolahlivo odstranit...no co take neskutocne zahadne mohlo na funkcnom motore sposobit stretnutie piestov s ventilmi? nic ine ako porucha rozvodov to nemohla byt, a ked sa daju nove diely, ktore s tym maju priamy suvis, tak je mi u rici, ci sa predtym roztrhol remen alebo iba preskocil, alebo sa vylisovala remenica vodnej pumpy, alebo zadrela kladka atd atd...asi mate sedy zakal, ti, co nevedia precitat, ze takychto motorov som robil dost na to, aby som si mohol dovolit tvrdit to, co tvrdim...v OVELA horsom stave bol jeden motor z passatu po stretnuti, tam hlava musela ist druha bezpodmienecne, spodok vydrzal bez ujmy, jediny piest nepraskol ani nic nebolo poskodene...od opravy je niekolko rokov a desiatky tisic stastne najazdenych km, takze opakujem, v tomto pripade by som sa absolutne nebal co najlacnejsej opravy, motor absolutne menit netreba...pozeram, ze aspon jeden normalny clovek, co sa rozumie hlavam, mu nevnucuje novu hlavu ale Vlasta moze mat pravdu, podla tych jamiek na pieste tam mohlo volaco padnut dovnutra...ak mu tam nic viac nepadne, tak tato pricina je takisto odstranena kazdopadne drzim palce, nech oprava dobre dopadne a co najmenej uberie z penazenky a ti ostatni nech ti teda prispeju na novy motor, ked ti tak dobre radia, ja som len za
nahoru

sponzor





05.02 2014 13:52


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.4. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

05.02 2014 14:46


tommy215:
Hlavu sem dal člověku co děla generální opravy, tlakování a vaření hlav. jeho názor je ten že s takhle popraskanou hlavou jezdí skoro každé druhé TDI*. ať se tím nezabývám. zkusí jí natlakovat, dá nové vodítka, zabrousí ventily a sedla. já akorat seženu buď celej spodek motoru nebo jeden píst a je to.

Jinej motor bych klidně koupil, ikdybych tenhle dal dohromady tak jak je a náhradní bych měl v garáži kdyby něco. o finance tak ani nejde. 12 tis. jsem schopen dát. ale co jsem hledal tak jsem našel jeden za 6, v místě mého bydliště za 16 což mi přijde přehnaný. jinde zase za 8. známej mi zase povídal že má kamaráda co ma v A4 motor 81kw z oktávky, kterej by bylo jednoduší sehnat ale nechápu jak ho tam dostal protože sem myslel že ty motory maj jinak řešený vývody jak na olej, vodu tak filtry.
Ahoj nechciti do toho kecat ale mel jsem opla vectru 2.0 16 v benzin potkal se motor tak jem ho chtěl zachranit rikal jsem si ze ho je skoda ze tak dobře makal nechal jsem udelet komplet hlavu cenu si už nepamatuju ale něco to stalo motor se dal dohromady a první cesta do prahy a zpet už na lane po rozdelani motoru odesel komplet spodek a jak to dopadlo sehnal jsem jinej motor a jezdila dal!! tak za sezen jiej motor mas to levnejsi nez cpát penize do neceho co je po smrti!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.02 2014 14:55


Co je to za udaj, odesel komplet spodek? :-O V prvom rade si mal napisat, co sa stalo, potom pripadne preco, ak teda vobec tusis...Nic len tak komplet neodide, a ked uz tak, musela byt pricina, preco sa to stalo Ako vidis, nie kazdy si moze dovolit bez skusenosti len tak nieco vymenit Ale to, ze sa to stalo tebe, predsa neznamena, ze sa tak stane kazdemu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.4. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

05.02 2014 19:44


MION:
Co je to za udaj, odesel komplet spodek? :-O V prvom rade si mal napisat, co sa stalo, potom pripadne preco, ak teda vobec tusis...Nic len tak komplet neodide, a ked uz tak, musela byt pricina, preco sa to stalo Ako vidis, nie kazdy si moze dovolit bez skusenosti len tak nieco vymenit Ale to, ze sa to stalo tebe, predsa neznamena, ze sa tak stane kazdemu
Proc protože kazdej stahne km a auto z roku 98 ma najeto 80 tis ale to je jedno ale proc odesel spodek protože motor kterej ma pul mega najeto ma zivotnost za sebou a kor pokud to je po nekom kdo sere na udrzbu pak to posere mechanik ale nedal jsem na radu druhejch at sezenu motor abude po starostech ale premejslel jsem stejne jako zde kolega udelam jenom něco a bude to dobre a jak to dopadlo zaplatil jsem komplet udelanou hlavu stalo to stejne jako jinej motor !! tak ze vrsek komplet repas a na spodek jako klikovka saly na to se nesahlo a nakonec se to protočilo zacalo to mlatit a konecna peníze ca hlavu v hajzlu a další peníze za novej motor proste delat repas jenom hlavy je naprosta hovadina mam to už za sebou ale je pravda ze dokud se mne to nestalo mnel jsem stejnej názor a zachranovat něco co napul je BLBOST !!!!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

05.02 2014 21:51


No ak tvrdíš, že motor, ktorý má najazdené pol milióna km, má životnosť za sebou, tak si tých motorov asi moc nevidel, mohol by som ti ukázať niekoľko motorov, a zdaleka nie iba AUDI, ktoré aj po takom množstve km vyzerajú ako nové, opotrebenie minimálne, kompresie 30Barov atd...a čo znamená životnosť za sebou? To je práve BLBOSŤ, tieto fámy, ktoré šíria ľudia, ktorí sa tomu "rozumejú", majú minimum skúseností a vedomostí, nakoniec na to doplatia, a potom sú veľmi múdri...zrovna aj keby sa ti pretočili ložiská, nič to ešte neznamená, záleží, do akej miery je poškodenie, pri troche šťastia stačí vyleštiť kľuku a dať nové ložiská, no vždy máš na starom motore možnosť dať nalisovať suché vložky, nové krúžky, výbrus kľuky, nové hlavné aj ojničné ložiská, nové púzdra piestnych čapov, nové vodítka a guferá ventilov atd - áno, potom to už stojí trochu viac, no motor je prakticky nový, pripravený na dalšie státisíce km...okrem toho, neverím, že sa ti ložiská pretočili ako následok toho stretnutia, to poprvé, a podruhé nech bola príčina akákoľvek, práve preto treba poctivo preskúmať, v akom stave sú všetky kritické miesta, opraviť, čo treba, aby bola celková oprava spoľahlivá...opakujem to stále dookola - záleží hlavne na človeku, ktorý to robí, do akej miery sa tomu rozumie a vie, čo si môže dovoliť...v tvojom prípade si mal takisto viac možností, žiadna konečná...bud napraviť na tom spodku, čo treba, ak to malo zmysel, ak nie, nič sa nedeje, hlavu si mal ako novú, tak len zohnať druhý spodok v dobrom stave a máš motor zase ako nový...nič zložité vravím, v takýchto prípadoch bežných áut je radosť opravovať, diely sa dajú zohnať akékoľvek, oveľa horšie sú na tom majitelia zriedkavých áut či motorov, kedy je problém hocičo zohnať a ceny aj použitých dielov stúpajú do závratných výšin, o nových ani nevravím...v praxi to potom vyzerá asi tak, že jediný piest na zriedkavý motor stojí 3x toľko, ako celý kompletný blok bežného motora hoci aj so šiestimi valcami...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.4. 2010
Příspěvků: 34 | Témat: 2

06.02 2014 15:33


Tak co clovek to názor kazdopadne repas komplet hlavy cca 10tis tesneni práce a motor se zárukou me stal 8tis a jezdi to do ted sice ne u mne ale je to cca 8let co jsem ho prodal známému a jezdi kazdej den a meni jen olej atd neberu ti tvůj názor ale muj názor e ten ze potkanej motor s hlavu která je s zivotnosti nekde nad hrobem ale jak rikam za me senat jinej motor a jezdim dal a sehnat motor vdnesni době problém není at diesel nebo benzin
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

06.02 2014 15:44


Ale v prvom rade si treba uvedomit, ze nie je nazor ako nazor, je obrovsky rozdiel, ci ma niekto vytvoreny nejaky nazor, zalozeny na vedomostiach a dlhorocnych skusenostiach, alebo na vlastnej jedinej zlej skusenosti a tu potom siri dalej ako svatu pravdu, potom sa nie je co cudovat, ze zo vsetkych stran pocut iba same "jedna babka povedala"...este mi vysvetli, co ta napadlo davat repasovat hlavu za tolke peniaze??? to uz potom vazne nema ziadny zmysel, ak ta iba hlava stala tolko, to si uz vazne mohol druhy motor zohnat hned...ja ale o takychto "zmysluplnych" opravach nehovorim, cely cas sa tu bavime o lahko poskodenom motore, ktory sa da za par korun opravit, kedze majitel si to dokaze urobit sam, od zaciatku vravim, ze vobec netreba zhanat novy motor a da sa v tomto pripade usetrit kopec penazi, kedze nikto z tych, co mu radia kupit druhy cely motor, mu nanho neprispeju ani deravym grosom
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.3. 2008
Příspěvků: 444 | Témat: 14

06.02 2014 18:32


Co máte do prdele všichni furt s tou hlavou motoru? Ty praskliny sou ůplně normální, kdo by chtěl může si to nechat dovařit, ale není to nutné. Nechat skontrolovat, možná se vymění nějaké vodítko nebo ventil a pokud není rovná tak trochu líznout. Sehnat druhý starší píst, nové těsnění pod hlavu a jedem. Akorát sme ještě neviděli válce a kroužek ve válci jak to vypadá. A jestli to časem začne někde klepat, tak může kolega začít shánět dobrý spodek a nebo eventuelně celý motor. Oprava ani ne za půlku jetého motoru o kterém bude vědět stejné hovno jako o tomhle.
nahoru

sponzor





06.02 2014 18:32


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
2
01.Květen 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
0
02.Únor 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
6
20.Červenec 2021 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email