Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 22 listopadu 2024
Celkem je zde 208 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Uokydouky
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 826
Online návštěvníků
Návštěvníků: 206
Uživatelů: 2
Celkem: 208

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.12 2013 12:45


Odborníci na automatky poraďte: Převodovka* AG4, 097, podle Etky kód CFV v kabriu 2,8 r.v. 1993 má tyto závady:
-občas si vzpomene a řadí jakoby o kvalt níž. Při stojícím autě zřejmě nezařadí jednotku a rozjíždí se na dvojku. Ta tam zůstane až tak do 4000ot/min, cca 80km/HOD*, dřív neodřadí na trojku. Trojka zase do 4000ot/min, cca 120km/HOD*. Zpátky ze čtyřky na trojku při cca 70-75km/h a na dvojku při cca 60km/HOD*. Takže celé město na dvojku. . Pak najednou začne řadit zase normálně od jedničky a při obvyklých otáčkách/rychlostech. Zdá se, že ty přechody z dobrého na špatný stav a obráceně trochu závisí na přejetí nějaké nerovnosti, ale ne vždy.
-když auto déle stojí (tak 4 a více hodin), nechce se rozjet dopředu při zařazeném "D", musí se vytočit tak na 3000ot/min, podržet 3-4 vteřiny, ubrat, případně opakovat. Jakmile se jednou rozjede, až do odstávky se rozjíždí normálně. Na zpátečku se rozjíždí vždy normálně.
Najeto 210000, od 130000, co to auto mám, 2x měněn filtr a olej bez proplachu, na diagnostice VAG 3.11 s adaptérem KKL ukazuje sporadickou chybu 0652 - monitoring řazení. Při pokusu diagnostikovat za jízdy vypadne hned po nastartování motoru komunikace a již se z převodovkou neobnoví. Olej je mezi ryskami - má to ještě starou dobrou měrku.
Má někdo tip na řešení ?
nahoru

sponzor





19.12 2013 12:45


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

19.12 2013 13:55


to prve, tie prevodovky maju prepinac sport, ako je vedeny? ten "chybovy" typ radenia trocha pripomina prevodovku v rezime sport. nebude niekde zalamana kabelaz?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

19.12 2013 14:08


Skus vycistit piny na konektore do prevodovky a do RJ prevodovky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 9

19.12 2013 14:36


Díky za rady, snad si na to mezi svátky najdu čas. Na přepínač "SPORT" to nevypadá, 1) ve sportu by řadil jedničku a nechal si ji tam dost dlouho, 2) svítil by "SPORT" na konzole řazení. Tohle funguje dobře (vyzkoušeno).

To lubomt: dají se někde spárovat (nebo zkombinovat) čísla ventilů (Nxx) se spojkami a brzdami (K1,K2,K3,B1,B2, volnoběžka) ? Podobný problém jsem měl s jednotkou zavírání střechy (vadný IO a síť rezistorů, naštěstí běžně sehnatelné nebo nahraditelné), taky nešlo spárovat ventily s válci, v Else jsem to taky nenašel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.11. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 6

12.03 2014 21:59


Tyto převodovky byly montovány s jistými modifikacemi i do vozidel VW a Renault. Společné mají mechanické součásti, každá automobilka si však řešila individuálně management, tedy snímače a řídící jednotky. Jisté zkušenosti mám právě s typy pro Renault a musím říci, že v Audi to řadí zcela jinak, něco málo by však mohlo být stejné. V případě, že se nedostává do řídící jednotky nějaký důležitý signál, třeba o tlaku či teplotě oleje, o otáčkách motoru nebo o poloze voliče převodů, atd. přepíná do nouzového režimu, ve kterém Převodovka* funguje bez elektroniky, tedy jako hydraulické zařízení. Otázkou tedy je, zda je chyba v elektronice nebo jde již o mechanickou chybu. Navození nouzového režimu šlo u Renaulta vytažením pojistky pro automatickou převodovku a opět je otázkou, zda momentální chování není jízda v nouzovém režimu, tedy problém v elektronice převodovky.
Ideální by bylo k této převodovce sehnat schéma zapojení, kde bude vidět zapojení ŘJ, snímačů a hydraulického rozvaděče se solenoidy.

Ještě malá poznámka na okraj. Pokud se automat nechce rozjet na volnoběh, mohou mít otáčky o hodnotě 3000/min. smrtelné účinky pro spojky. Nerozjíždí se patrně z důvodu absence tlaku na aktivačním pístu příslušné spojky nebo brzdy a ta prokluzuje až se může spálit. U automatu spojky nesmí prokluzovat, fungují jako spínače.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 9

13.03 2014 9:50


to RobertR25:
K řazení: Na diagnostice Vagem se nezjistí žádná jiná chyba než 0652 - monitoring řazení. Objeví se vždy, když řazení zazlobí. Podle bloku měřených hodnot ve Vagu teplota ukazuje a pravděpodobně je i správně. Čidlo rychlosti nemůžu zkontrolovat, protože při nastartování motoru vypadne komunikace s ŘJ a nelze ji obnovit, jedině až po zhasnutí motoru. Minulý týden se měnil filtr a část oleje, co se vypustí při demontáži vany. Také se kontrolovaly konektory na převodovce. Na demontáž bloku ventilů a čištění si dílna netroufla. Výsledek je nula, řadí to stále stejně blbě. Nejsem si jistý tím nouzovým režimem, u audin se obvykle signazuje rozsvícením všech PRND321, ale tady svítí jen D.
K rozjíždění: Mě to taky rve srdce, ale vypadá to, že je asi opotřebované těsnění na příslušném pístu a teprve při zvýšeném tlaku začne těsnit a píst zareaguje.
Takže suma sumárum oživuji tiskárnu na peníze a Převodovka* půjde na repasi k panu Muhrovi do Úval. Dělal mi kdysi převodovku A8 po bouračce a udělal to dobře.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 9

21.03 2014 13:01


Výměna filtru a části oleje (bez proplachu) a vyčištění konektorů nepomohla.
Dnes je Převodovka* už rozebraná u p. Muhra a zjištěny opotřebované těsnící manžety u pístů spojek a brzd, lamely taky nic moc. Takže celková repase. Dám vědět, jak to dopadlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.3. 2008
Příspěvků: 35 | Témat: 9

03.05 2014 21:21


Převodovka* po repasi mechanických částí řazení (písty, lamely spojek) již rozjíždí normálně, nicméně řazení jakoby o kvalt níž se občas vyskytlo. Nakonec vyměněn ventil regulace tlaku (N93), který se zřejmě občas mechanicky zadrhával.
Převodovka* řadí jak po másle.
Potvrzuje se asi zkušenost, že převodovky AG4 vydrží do repase tak 200 tisíc km (lamely) a degradace (ztráta pružnosti) těsnicích břitů na pístech po 20 letech provozu je asi také normální.
Jinak p.Muhr v Úvalech odvedl, jako ostatně vždy, dobrou práci.
nahoru

sponzor





03.05 2014 21:21


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

23.10 2018 18:01


Prosim vás nemáte někdo nějaký návod jak zjistit vadný hydromenič? Auto mi pokokisava na otáčkách ale jen když jedu konstantni rychlostí. Když přidám agresivneji tak kolísání přestane. Třeba kde to sledovat v diagnostice převodovky abych vyloucil, magnet a řídící jednotku. PřECI* jsou to drahé špasy k celkové ceně auta. Děkuji za tipy.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

23.10 2018 19:47


Musis porovnat otacky motora a otacky prevodovky. Ak hupu iba prevodovky, je to jasne. Ale vadny menic zvacsa vypise aj diagnostika
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

23.10 2018 23:02


To jsem tak nějak drobet si myslel, ale ked bude ventil se flakat tak to ide nastejno. Vytvoří chvilkově slabí tlak. Původně jsem si myslel že pokud sepne spojka tak je sepnutí natvrdo ovládacím tlakem jako je to třeba u klasické lamely sepnuto/rozepnuto. Hodně čtu tady že se přítlak davkuje podle plynu, ale moc to nechápu proč. Nebo jestli jednotka neposílal špatné impulzy na ventil ale to kouknu v bloku hodnot co vypatram který je to sloupec. Tuhle prevodovku jsem tam namontoval minuly tyden. Ta stará mela najeto 370 tis a od 200 tis blbě řádila, pri přeřazení jsem musej ji ulevit aby nevylitli otacky vysoko cca o 500 ot. Cca v 350 tis ztratila vykon pri rozjezdu a za studena jsem musel pockat nez se asi naplni hydromenic cca 20s a pak rozjezd. V 370 tis ze vymenim olej a bronzové piliny ve vaně. Tak jsem tam dal tuhle s 200 tis. Radi dobře, jen tohle pocukavani. Nejvíc pri tě konstantni jízdě. Ještě mam drobet vody v oleji je tam drobet emulze a ve staré to nebylo, spíše jak tahle jiná někde stála tak možná nekam nateklo. Chladič je dobrý, nemrzka je negativni v oleji. Nebo že by to delala ta emulze. Jednou jsem uz olej vymenil ale prijde mi že to je pořád stejný i když olej už ma více olejovou barvu než předtím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

23.10 2018 23:41


Ako viete, ze je nemrzka negativni v oleji?
A postup plnenia prevodovky je uplne iny, neplni sa len menic ale hlavne spojkove koše. No na rozpisovanie je to tu nadlho.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

24.10 2018 10:43


Zkousel jsem to kontrastni kapalinou ktera reaguje na etylenglykol. Používáme ji v praci když nemrznouci smes se dostane z chladice spalin do saciho potrubi. Potre se to uvnitr a když tam je tak se jinak zbarvi. Možnost kdo nemá takovou moznost tak když si lizne toho sajrajtu smichaneho s nemrzkou tak by mel byt sladky drobet. Ještě kde bych zmeril tlak kde je nějaké misto. Budiky mam ve sluzebnim aute na diagnostiku tlaku. Obcas se vysere traktor s robotickou prevodovkou nebo CVT* pohon a pres tlaky zjistime kde je přesně prusak. Ještě jsem objevil zepredu prevosovk takový stelovaci seoub plastový se dvěma zarážky. Tam se asi neco steluje. Neco jsem vydel na YouTube ale žádný rozměr nebo navod na presnou míru. Strkalibtam jen nějaký plech a tocili a koukali. Treba se v tom nekdo hrabal a tam to rosteloval. Třebaba je to nějaká tlaková váha co znám. Děkuji.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6745 | Témat: 72

24.10 2018 11:27


Ok, my použivame chemicky glykol test
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 12 | Témat: 0

17.04 2021 12:29


Ahojky, neměl by někdo tuhle funkční převodovku pro A 100 2,8E předohrab z roku 91? nemůžu nikde sehnat a má je KO.
GO mě bylo řečeno v KAPS cena asi 80000 Kč což je darda a vzhledem k tomu, že musím nechat udělat převodovku i v S6, tak bych ji raději vyměnil
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 12 | Témat: 0

17.04 2021 12:34


koupil jsem jednu z r. 93 a ta je jiná, má jinou ŘJ i konektory
nahoru

sponzor





17.04 2021 12:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11217 | Témat: 95

17.04 2021 12:39


svope: no pokud to nekoupis podle kodu prevodovky...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 12 | Témat: 0

17.04 2021 13:36


nj, kód jsem nevěděl, v informacích podle VIN*, který jsem kdysi dostal od Audi CZ byl kód FWD*, ale to je jak jsem zjistil označení pro přední náhon. Audinka je v servisu a nemůžou najít štítek. Jediný co jsem věděl, že je k ní ŘJ v plastovým obalu a tahle má v plechu, což už jsem měl i v Quattru z r. 92.
Obeslal jsem spoustu vrakáčů, poptávám i na FB ve skupinách a převodovky nět
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11217 | Témat: 95

17.04 2021 13:57


svope: na prevodovce kod neni..?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 12 | Témat: 0

17.04 2021 14:05


… jak jsem psal, v servisu hledají a nemůžou najít, budou ji montovat ven, tak doufám, že jim zaplatím za zbytečnou práci a auto dám do šmelcu, což bych nerad
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2007
Příspěvků: 12 | Témat: 0

21.04 2021 12:11


tak sláva, kód převodovky je AEM,
teď ještě sehnat jinou funkční
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email