Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 30 října 2020
Celkem je zde 24 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: stentr
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 8
Uživatelů celkem: 46 334
Online návštěvníků
Návštěvníků: 14
Uživatelů: 10
Celkem: 24

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

21.03 2013 0:22


Mám ten motor v autě , stříkačka kaput , jezdí jen na LPG* a blbě , potřeboval bych sundat hlavu , zahodit . Dát hlavu 8 ventilů karburátor a jet dál . Vrtání dvoulitr je jasně stejný , Otázka zni NEVI NEKDO jestli jsou stejný písty 16 ventil s 8mi ventilem ?? Nechci tahat celej motor ven , chci jen vyměnit hlavu , Pomoc pls..?? Neuměl by někdo porovnat čísla pístů jestli by to šlo ?Dík
nahoru

sponzor





21.03 2013 0:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.3. 2012
Příspěvků: 86 | Témat: 10

21.03 2013 22:16


Nejsou 16v má vyřezy pro ventily tudíž pak bude jiná komprese. a jinak 16V má misku v hlavě a tam uložený ventily a ventily u 8v jsou zároveň s hlavou. Nejlepší řešení jinej komplet motor. Jinak se s tím budeš trápit ještě víc a k výsledku nedojdeš nebo vlastně jo že stejně dáš jinej motor
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

21.03 2013 23:02


Jo jo , dneska sem to studoval a ty písty jsou asi na vrchu jiné , Ty 16 ventily asi budou mit takový ty plochy pro ventily . Já si to prostě nemůžu vzpomenout . Viděl sem to před lety na pětválci 20 ventilu . No obyčejný 4 válce maj nahoře pístů takovou vaničku tot vše . Děkuju za reakci , já kdyžtak vytahám ty písty a vyměnim je ) se nebojim , ale línej sem motory tahat . Auto pojede na plyn , takže komprese bude asi dostatečná i s těma origo pístama , spíš jestli nějak to plnění vyplachování nebude bláznit .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

21.03 2013 23:04


Nebo jestli to nebude o ventily cinkat . To nikdo nesundaval potkanou ventilovou hlavu a nenacpal obyč ???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

22.03 2013 16:09


cinklo by to jenom jednou
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

26.03 2013 1:05


mickey: Co tě k tomu prosímtě vede?Dobrovolně se vzdát asi 20kW....
Máš vadné vstřikování,nebo celou hlavu?
Pokud vstřikování,tak si domluv opravu.Je tu několik členů,kteři tomuto typu vstřiku rozumí,a umí ho opravit.
Jetště je moznost toto vstřikování vyměnit za elektronické,ale u C4 je prob ho sehnat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

30.03 2013 0:48


Motor je v pořádku , kaput je vstřikování , ani bych neřekl že váha , ale něco v eletrice , je to ten model vstřřikování s katem . KE Jetronic . Já jich celkem dost kdysi opravil tak , že jsem je vyměnil za model s bohatostí ovládanou jen teplotou na bloku . K-Jetronic* .Ale dnes už je to všechno ve smrti nebo před smrtí . Na plyn sem s tim najel 300 km a ted to jenom střílí a štěká . Představa že někde koupim za sto eček dobrou tu stříkačku a ono mi to za mrazu strelí LPG* do tý dobrý stříkačky a usmrtí ji . No fuj . Motoru nic neni , ta stříkačka ho tak utopila benzínem , že stratil kompresi , ale to já znám , vyměnil sem olej , promazal to a zase 4x 12 atmosfer což bych řek že je klasika po 250 ooo km . A zkoušet to předělávat na Digifanta . No asi by to šlo , vysokotlak za nizkotlak . Ale tý prace s tím . Pak už by se tam dal dát i novej plyn . Asi ten motor vyměnim , bude to jednodušší .
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2012
Příspěvků: 53 | Témat: 2

30.03 2013 20:12


mickey:
Motor je v pořádku , kaput je vstřikování , ani bych neřekl že váha , ale něco v eletrice , je to ten model vstřřikování s katem . KE Jetronic .
Ja len takú faktickú poznámku mám, že ak je to kód motoru ACE* (neviem o inom 2.0 16V), tak tam je KE-Motronic, čo ale je takmer to isté. Viem to, lebo mám tento motor, a je v takej polosmrti už odkedy som ho kúpil, voľnobežný ventil je nejako sprasený, že je stále v jednej polohe nastavovanej šróbom; ale zatiaľ to ide aj na benzín aj na LPG* (aj keď žiadna sláva, sa mi zdá, ale nemám to s čím porovnať).
nahoru

sponzor





30.03 2013 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

31.03 2013 20:12


mickey: Tím elektrika myslíš dráty,nebo počítač?
Pokud počítač,podívej se na jeho číslo.
Jeden bych tu měl,třeba by to byl on.
Odkud jsi?Podle vzdálenosti k nim,jsou tu členové drak, sniper, 2Pix,a i další tomuto systému rozumějí.
Já mám v Jettě tu druhou variantu,a ta má dokonce počítače dva.
Jen co bude o dost tepleji,vyměním ho za Digifant.
Ale u VW se dá snadno sehnat,a i výměna je snadnější.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

06.04 2013 23:45


Děkuji za reakce a omlouvám se za zpoždění . Super , že někdo má stejnej aparát jako já . Důvod proč se s tim drbu je jasnej , má to psanejch 103 koní a na plyn mi to žralo kombinovanejch 1O litrů plynu . Což při přepočítání do spotřeby na naftu je lehoučce přes 5 litrů !! Já tohle beru jako pádnej důvod to znovu ochočit . Kolik ti to žere ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

06.04 2013 23:49


SamotZdeny:
mickey: Tím elektrika myslíš dráty,nebo počítač?
Pokud počítač,podívej se na jeho číslo.
Jeden bych tu měl,třeba by to byl on.
Odkud jsi?Podle vzdálenosti k nim,jsou tu členové drak, sniper, 2Pix,a i další tomuto systému rozumějí.
Já mám v Jettě tu druhou variantu,a ta má dokonce počítače dva.
Jen co bude o dost tepleji,vyměním ho za Digifant.
Ale u VW se dá snadno sehnat,a i výměna je snadnější.

Tou eletrikou myslim budto dráty nebo počítač , protože ta váha co jsem z toho vyndal mi přišla v pohodě , dal sem tam další a chovalo se to stejně .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

07.04 2013 0:14


Ještě k tomu Digifantu do Jetty . To bejval jeden z mála počítačů kterej se v době kdy ty auta jezdili vždycky za trojku prodal jako první , tzn , sypák . Já když měl blbě běžicí PL nebo AA motor , tak tam nandal tu první stříkačku , bohatost na blok a odjezd na závody . Pokud se teda bavíme o tom samým 16 ventilu ?? Já řešim toto , ten počítač u mé AUDI A6 ovládá podle mě za prvé šedej ventil zboku vysokotlaké střikačky at je to Jetronic nebo Motronic . A za druhé to myslim má rozdělovač s jedním okýnkem pro Hall , přesto ten počítač ovládá předstih . Já jedu na LPG* , bohatost mě nezajmá ( pumpa v nádrži vypnutá ) ale myslim že jak ten počítač je budto kaput nebo zmatený tak mi šaha do předstihu a plyn jenom střílí do sání a auto nejede . Když sem s tim jel naposledy tak to jelo hůř a hůř až se mi to na dvoře definitivně zastavilo . Misto volnoběžnýho ventilu mám odzačátku obyčejný šoupě z železářství . Nějaká Rada ? Zkušenost ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

07.04 2013 20:48


mickey: Ano,vím jak to je s Digifantem.
Pár jsem jich též skolil.
Největší chyba je když po demontáži nezapojíš (nebo upadne)ukostření vstřiků.
To pak projde kostra uvnitř počítače,a za velice krátkou chvíli ho spálí.
Teď k Tvému motoru.
Už jsi hledal nějakou příčinu?
Rozdělovač je v pořádku,jiskru to hází?
Může být vadný Hall.
Kolik tam jde PB,je ho dost?
Mohl by být přicpaný filtr,nebo prasklá membrána na směšovači.
Zkontroluj Ř.J.
U Audi je pod nohami spolujezdce,může tam být vlhko,nebo uhnilý nějaký drát.
Pak se podívej na číslo té Ř.J.
Jak už jsem psal,jednu mám doma.
Doufám,že se Ti to brzo podaří spojízdnit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

08.04 2013 0:15


SamotZdeny:
mickey: Ano,vím jak to je s Digifantem.
Pár jsem jich též skolil.
Největší chyba je když po demontáži nezapojíš (nebo upadne)ukostření vstřiků.
To pak projde kostra uvnitř počítače,a za velice krátkou chvíli ho spálí.
Teď k Tvému motoru.
Už jsi hledal nějakou příčinu?
Rozdělovač je v pořádku,jiskru to hází?
Může být vadný Hall.
Kolik tam jde PB,je ho dost?
Mohl by být přicpaný filtr,nebo prasklá membrána na směšovači.
Zkontroluj Ř.J.
U Audi je pod nohami spolujezdce,může tam být vlhko,nebo uhnilý nějaký drát.
Pak se podívej na číslo té Ř.J.
Jak už jsem psal,jednu mám doma.
Doufám,že se Ti to brzo podaří spojízdnit.

Dik za rady , ještě k Digifantu , překvapilo mě jak se různě chovaly ty střikačky , vedli k vstřikům hnědej a červenej drát , jen tak ze zvědavosti , jak se to odkostřovalo ? No a další věc překvapilo mě , že jsem myslel že se otevře ventil a ono to stříkne , tak to fungíruje u 6 válce audi , 4 válec né , všechny najednou , a některý prej dva a dva , všechno na krabici Digifant 2 .. Víc už nepamatuju .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

08.04 2013 0:51


No a ted k mýmu problému , mám tam myslim BRC nebo lovato směšovač , důvod je za prvé byl zadarmo , za druhé stříkanej plyn se připojuje k el. vstřikum , odtud bere signál . Za třetí stojí 25 ooo s montáží . Pokud by směšovač nešel , nakrmim to hadicí z pb bomby přes redukčák . Nastartuju přes nějakej spray . Co mě zajímá , dal sem tam nový Bosch PB svíčky a přijde mi že ty jiskry jsou mrňavý , slabý . Hall v čudu nebude , ten budto jde nebo nejde . S tim plynem by něco s filtrem mohlo teoreticky bejt , najelo to po montáži 300km . Jelo to hůř a hůř . Já bych nejradší vyndal rozdělovač , přendal jednookno víčko snímač , nandal tam čtyř díru víčko , a normální bezkontaktní cívku a zapalovací jednotku z dvojky golfa . Možná přestane jít otáčkoměr na palubce , at mi to nehejbe s předstihem ?. Jiskra bude nezpochybnitelná . Pak pobojovat s plynem ? Dokážu to udělat tak , že to bude kdykoli vratný zpět , dám to vedle toho origo zapalování. Teoreticky to může bejt proražená izolace na vysokým napětí okolo svíček , jednu sem vyměnil , to se blbě hledá , když je to jen načatý , nevim . ?
Naposledy upravil mickey dne 08.04 2013 1:05, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

08.04 2013 1:02


Filtr vzduchovej je tam novej , to pamatuju že je plyn citlivej na vzduch filtr , filtr plynu sem ještě nehledal , rozvod je novej plast , já byl zvyklej na měd . Nová doba no ) . Nádrž je plná , vzal sem to na odtahovku a dofouk to full . Jak se pozná prasklá membrána na PB ? Každopádně dík .
nahoru

sponzor





08.04 2013 1:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

10.04 2013 11:45


Někdo něco , need help !
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.2. 2008
Příspěvků: 103 | Témat: 18

10.04 2013 17:34


Nějak nechápu co ti to přesně dělá... Nastartuješ na benzín?
Hází jiskru? Nepřehodil sis kabely na víčku rozdělovače?
Jestli ti to plňí válce benzínem, jako že když vyšroubuješ svíčku a vidíš hladinu benzínu tak můžeš mít jen prasklý O-kroužek v rozdělovací hlavě. Máš tam ten motor co mám v profilu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.04 2013 0:54


Dolek:
Nějak nechápu co ti to přesně dělá... Nastartuješ na benzín?
Hází jiskru? Nepřehodil sis kabely na víčku rozdělovače?
Jestli ti to plňí válce benzínem, jako že když vyšroubuješ svíčku a vidíš hladinu benzínu tak můžeš mít jen prasklý O-kroužek v rozdělovací hlavě. Máš tam ten motor co mám v profilu?

Auto na benzin nejede , ani nejelo . Stříkačka , spíš kabely , spíš počítač kaput . Já mám ještě 103kW diesla . Takže spotřeba na LPG* mě oslovila . Mám ten motor co máš v profilu 20ventil bez turba 103kW . Když to jede tak v přepočtu na naftu mi to s combi A6 žere 5.1 nafty na sto . Většina těhle exotů už někde stojí . Kabely mám správně , na rozdělovač sem zatim nešahal , jen na koncovky u svíček , mám ty s konektorem , daj se samostatně měnit jsou origo BERU .
Co se týče O-kroužku v rozdělovaci hlavě ?? Já to na benzín nastartuju na sytičovej tyrkysovej vstřik , samozřejmě přerušovaně natvrdo . Stříkačku mám venku . Myslíš kroužek mezi váhou a rozdělovací hlavou ??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.2. 2008
Příspěvků: 103 | Témat: 18

12.04 2013 8:47


Ne, jsou to o-kroužky přímo v tý rozdělovací hlavě. Jsou tam čtyři -na každý válec jeden. Pak je tam gumová membrána. Jde to komplet rozdělat, ale s velkou opatrností--- ta membrána bývá přischlá.
Někde mám fotky když jsem to rozdělával... mrknu se
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

12.04 2013 23:40


Dolek:
Ne, jsou to o-kroužky přímo v tý rozdělovací hlavě. Jsou tam čtyři -na každý válec jeden. Pak je tam gumová membrána. Jde to komplet rozdělat, ale s velkou opatrností--- ta membrána bývá přischlá.
Někde mám fotky když jsem to rozdělával... mrknu se

Dík za radu , já to naposledy rozebíral cca před 15 lety , bez ironie . Takže pamatuju akorát to , že se mi to vždycky nepovedlo opravit , jenže tehdá sem měl na výměnu několik kusů vždy skladem . Takže výměna a čau . Jenže auto s původním majitelem jelo na dovolenou do Bulharska a zustalo viset v Rumunsku , a to v sobě LPG* nemělo . To asi nemůže vyschnout za provozu ? Jemu se to prostě utopilo benzinem . Dom jel na platu . Pak několik servisů a pak to chtěli vyhodit , tak sem si to vzal a dal tam plyn a ujel 300 km . Prvních 100 km to jelo velmi dobře , pak se to zhoršovalo až to zase stojí )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

14.04 2013 11:21


mickey:
V první řadě zkontroluj filtr na plyn.Je to taková malá nádobka u směšovače.
Přicpaný /ucpaný:nižší výkon/zastavení motoru- nedostatek plynu.
Ztvrdlá/prasklá membrána ve směšovači: nižší výkon/zastavení motoru- nedostatek plynu.
Malá jiskra- většinou zapalovací cívka
Vysokonapěťové kabely to nebudou (pokud jsou zapojeny správně)tento motor nastartuje i na dva válce.
Při úplném poškození kabelu je slyšet,(ve tmě vidět)že jiskra skáče jinde.
Rozdělovač množství paliva(tzv.želvu)NEROZDĚLÁVEJ!
Jak už jsi psal nerozumíš tomu,a to je většinou poslední rozdělání.
Raději to svěř někomu,kdo to UMÍ!
Začni postupnými kroky,aby jsi aspoň vyloučil,co to NENÍ,než přijdeš na to co to JE,ať se dobereme nějakého výsledku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

14.04 2013 23:44


Jo jo , želvu ( to sem ještě neslyšel ) ) rozebírat nebudu , sou tam lapovaný plochy a těsnění planžeta , nesmysl se s tim drbat . Ta cívka načatá by bejt mohla , je to ta s tim koncovým tranzistorem bo co to je . Ten plyn je namontovanej u Dvořáka . Je už docela vyhlášenej , ale něco se vloudit mohlo , jak píšu ujel sem jen 300km . Každopádně půjdu po tvých radách .Tuhle stříkačku sem vyndal , tu tam už nechci , ale kdyby byl ten starší funkční model bych bral , já něco mám , ale moc dlouho na suchu .. Diks
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

16.04 2013 1:00


Dneska bylo pěkně , tak jsem to audi otevřel , a našel proč to nestartovalo , plynaři hadici co vede od stříkačky do sání zapáskovali plastovým pásečkem , a jak to střelilo tak zespoda přisávalo vzduch . Origo páseček hodili do kufru . Docpal to tam , zapáskoval a nastartoval . Pak hledám LPG* filtr , a nenašel . Volám pána co to montoval , a on že to neni stříkačka plyn , takže to tam nedává , že nejsou vstřiky , neni se co ucpat ?? Jinak auto furt nejede , protože jsem našel další závadu , multifunkční ventil na LPG* nádrži nedrží tak jak má .. A tam co je přívod plynu hadice , takovej otočnej pochyst , prej pod ním gumička ( jestli zpětnej ventil ) jak sem za všechno tahal a prohlížel , tak vidim , že v jedný poloze syčí ) a Plná LPG* fuč . Myslel sem , že je tam na tý krmící hadici zpětnej ventil jak v hrdle ta kulička co je vidět , tak v nádrži , v tom multiventilu ?? Je to prázdný , tak to rozeberu zkusim .
nahoru

sponzor





16.04 2013 1:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

16.04 2013 19:02


mickey: Pan plynař je zřejmě hóó´dně laxní.
Filtr tam není jen kvůli nečistotám,ale hlavně pro zachycení vody.
Ta by se sice v LPG* být NEMĚLA...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

16.04 2013 22:59


SamotZdeny:
mickey: Pan plynař je zřejmě hóó´dně laxní.
Filtr tam není jen kvůli nečistotám,ale hlavně pro zachycení vody.
Ta by se sice v LPG* být NEMĚLA...

Já koupil před deseti lety ve Slušticích na vrakáči Avanta stovku na plyn , jezdil dva nebo tři roky a pak prodal chlapíkovi z kterého se stal kamarád . Auto má furt , a furt ještě v létě žije . Tam filtr byl v takový mosazný nádobce , ten přede mnou ho neotevřel , já taky né a ten po mě nikdy . Ale prej někdy jsou ucpaný filtry něčím co připomíná hliníkový špony spíš zlatinky takový hliníkový . No každopádně my to deset let neřešili a jede . Takže možná proto to tam neni .
Otázka zní co je v tom multiventilu na nádrži . Prej ty nový multiventily maj všechno natvrdo , tzn. vstupní šroubení . Já mám otočnej tam fiting , držej ho tam dva čepíky jako závlačky . Prej mezi tim je gumička , tu koupim v zeleným baráku , vemu ji sebou a řeknu že je v LPG* , Ale je za tim zpětnej ventil ? Já myslim , že asi něco tam bude , protože když na to zatlačim prstem tak v jedný poloze to syčí , i když je to utečený do skoro prázdna . Já už takovej ze všeho vyplašenej .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

16.04 2013 23:05


Jo syčí to z trubičky co tam zbyla po odšroubování tý krmící(přívodní) hadice . Bude za tim perko s kuličkou ? Nebo něco jinýho ? Kde vzít info ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

02.05 2013 0:42


Auto sem rozjezdil , pouze tedy na LPG* , a zase problem , jede to v podstatě ve dvou režimech , Nastartuje , pak se ohřeje , ručička uprostřed ( ohřeje se překvapivě rychle ) a budto 900 otáček nebo 1500 . Na 900 sotva jede , do křižovatky nevjedu bezpečně , střílí apod . No a když to prošlápnu proženu , tak to skočí na 1500 otacek volnoběh , a auto celkem slušně jede za 10 litrů plynu z ONO za 15 korun litr. Proto se s tim drbu . Směšovač je lovato . Neví někdo co má vliv na ty režimy ? Mě to příde jak kdyby se někde udělala kapka vody a tim jak to prošlapnu proženu tak odletí a pak to jede ( asi blbost ) . Vyměnil sem oba elektroventily co to LPG* pouštěj , jak na nádrži tak na směšovači , změna nepřišla . Rady pls !!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.4. 2012
Příspěvků: 53 | Témat: 2

03.05 2013 1:54


Hmm, rad by som poradil, keby som vedel ako... ja mam sice ten isty motor aj s LPG* (Landi Renzo) ale tiez to nejde tak ako by som si predstavoval. Ale nastastie pre mna, motor v podstate chodi ako-tak dobre (aj ked sa mi zda dost lenivy ked to porovnam s Feliciou 1.6 55 kW), len regulacia volnobehu nejde tak ako by mala, volnobezny ventil je nastaveny natvrdo na nejaku polohu a pri zapnuti klimatizacie alebo ventilatora chladenia padaju otacky dost dole, az to zdochne niekedy... ach tieto kutilske LPG* upravy...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

15.05 2013 0:14


Sorry za delay , nemám moc času , jezdim tím autem jen dokud mi neprasknou nervy a nechám ho stát , a to mě zase přejde a zase trochu pojezdim . Jestli ti to jede jak felicia 1.6 i , tak to mě to na LPG* jede tak jak 1.8i ). Co se týče volnoběhu ten se dá řešit tak že vyndáš ten volnoběžnej ventil co je situovanej u VIN* čísla , místo něj mám šoupě a ovládám ho motůrkem na naklápění světla . Pustím klimu a otáčky si zvednu stejným vypínačem co naklápí světla . Přišlo mi to nejjednodušší .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs acc aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audi a4 audi_a7 audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon bke blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dverni_kontaktni_spinac dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s3 8l amk tlakující nadobka s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube štarty šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email