Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 24 kvě 2024
Celkem je zde 457 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jenda136
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 456
Online návštěvníků
Návštěvníků: 456
Uživatelů: 1
Celkem: 457

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

26.11 2012 8:11


Ahoj,mám problém s automatem DMX 01N AG4, auto A4 B5 1,9TDI 81kw.

Pokusím se popsat problém:

*Při jízdě na Tempomat*, po rovině,nebo i do kopce, kolísají otáčky motoru, zvyšují se.Dělá mi to při 40kmh, 60kmh, i při 80kmh.

*Naposled se stalo to, že po nastartování, zařazení D, auto jen poskočilo dopředu a motor zhasl. To stejné se stalo při zařazení R. Nakonec jsem se rozjel tak, že jsem rychle zařadil 1 a trochu přidal plyn. Následná jízda byla čistě na mechanické rychlosti (měnič se asi zamkl?), Převodovka* řadila všechny 4 rychlosti jak má. Při zastavení a zařazeném D, 3, 2 nebo 1 však motor zhasl.

*asi 1x jsem si všiml, že při brzdění asi z 60kmh na 0kmh, zařazeno D, si Převodovka* jakoby nevyřadila (nevypnula přemostění měniče?) a motor málem zhasl.

*Další den se chová převodka naprosto normálně!!!

Pamět závad čistá, výměna oleje+filtru před 4000km, nyní hladina správná, olej čistý, není spálený.

Domnívám se správně, že je problém v měniči? Co je příčinou, že se závada vyskytuje jen někdy?
nahoru

sponzor





26.11 2012 8:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.2. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 8

27.11 2012 7:26


Měl jsem tehdy podobný problém, vyměnili mě rozvaděč s těma selenoidama, co je nad olejovou vanou a byl klid.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

27.11 2012 8:36


Riobikers:
Měl jsem tehdy podobný problém, vyměnili mě rozvaděč s těma selenoidama, co je nad olejovou vanou a byl klid.



To asi nestálo zrovna malé peníze co? Nemyslím si že by bylo nutné měnit celý rozvaděč, nemůže být jen problém ve ventilu přemostění spojky měniče? (N91)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.2. 2009
Příspěvků: 126 | Témat: 8

27.11 2012 8:43


Tehdy jsem za to dával 7000,-, ale zrovna mě měnili i lamely.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

27.11 2012 8:58


Podle toho co popisuješ bych to viděl na zaseklé šoupátko v rozvaděči.Nachází se právě pod elektroventilem N91.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

27.11 2012 10:17


Clune21:
Podle toho co popisuješ bych to viděl na zaseklé šoupátko v rozvaděči.Nachází se právě pod elektroventilem N91.


Co je příčinou zaseknutí? Dnes se to pokusím rozdělat. Máte někdo detailní obrázek rozkreslení toho šoupátka? Šoupátko má nějaké těsnění co může být KO?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

27.11 2012 11:36


Presne tak ako pise Clune21.Ale nemusi byt len supatko moze sa zasekavat aj solenoid samotny mal som uz aj take pripady.Prehod ho miesto N93.Su take iste.
Ak nepomoze tak zhodit supatkovu a vycistit pripadne vymenit supatka aj s puzdrom.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

27.11 2012 11:42


A rovno uz aj zmeraj odpor na obidvoch...mal by byt 4.5 az 5.1ohm.A mozes aj na ostatnych tam by malo byt 55 az 65ohm.
nahoru

sponzor





27.11 2012 11:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

28.11 2012 8:04


peterPPD:
A rovno uz aj zmeraj odpor na obidvoch...mal by byt 4.5 az 5.1ohm.A mozes aj na ostatnych tam by malo byt 55 az 65ohm.



Jeste postreh-zamknuti menice jsem pozoroval pouze za studena,za jizdy se to potom rozchodilo samo.

Odpory zmereny-OK.
Ventil N91 jsem zamenil s N93.
Soupatko pod N91 chodilo zcela volne.
N91 i N93 jsem kontroloval vizualne, zadny problem se mi nezdal.

Po oprave zatim vse OK,i za studena,navic se mi zdalo ze v zatezi motor "neklouze", viz popis v prvnim prispevku. To klouzani ma na svedomi take ventil N91?

K cemu presne je ventil N93? Z nejakych manualu jsem vycetl akorat to,ze tento ventil nastavuje a udrzuje systemovy tlak oleje pro lamely a brzdy. Ma N93 nejaky zasadni vliv? Ptam se, protoze jestli je puvodni N91(nyni na miste N93) nejaky sporadicky vadny, tak jak to poznam?

A jeste otazka, nikde jsem nenasel informaci,na kolik Nm je dimenzovana tato prevodovka? Umi nekdo preprogramovat RJ automatu? Lehce pozmenit radici body...Nelibi se mi,ze napr pri provozu ve meste jede permanentne na 2H, az do asi 55-60kmh, pak zaradi na 2M. Naopak nekdy drzi 3M az do 45kmh,coz mi prijde malo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

28.11 2012 8:22


Tato Převodovka* je stavěná tak na 200000 Km, pak je většinou nutný repas,řadící body jdou nastavit v kódování převodovky, u této převodovky doporučuji jezdit v městkém provozu jen na 3ku, na D jen na delších trasách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

28.11 2012 10:04


Clune21:
Tato Převodovka* je stavěná tak na 200000 Km, pak je většinou nutný repas,řadící body jdou nastavit v kódování převodovky, u této převodovky doporučuji jezdit v městkém provozu jen na 3ku, na D jen na delších trasách.



Radici body nejdou nastavit kodovanim. Alespon ne u tohoto modelu.

Mestsky provoz na D nebo 3 nema vubec zadny vliv, protoze 4H nebo 4M radi az nekde kolem 80kmh, coz klasicky ve meste(o obci) jaksi nejde,ze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

28.11 2012 11:34


toona85:

Ano to klzanie ma na svedomi vzdy neschopnost supatkovej neudrzat pozadovany tlak na spojku v menici a tym aj jej preklz,alebo potom opotrebenie spojky samotnej.
Ak su obidva solenoidy plne funkcne nic tym nepokazis,ale pred takuto zamenou ja vzdy meriam tlak v prevodovke pred aj po vymene aby som sa uistil.Ak sa N93 co i len trochu flaka hned sa to prejavi na tlaku oleja ale aj na komforte radenia.

Tie riadiace body nezmenis su take iste na vsetkych TDI* a aj na vsetkych RJ a riadia sa hlavne otackami motora,planetovej prevodovky,zatazou motora,teplotou oleja a inymi aspektami...Mne benzin radi takisto ako tebe stvorku pri 2000ot.min ale kedze ja mam o dost lahsie prevody tak mi ju tam kludne hodi pri 50kmh.
Akonahle ale pridam trochu viac plynu tak mi automaticky odomyka menic alebo zaradi trojku kvoli nedostatku krut.momentu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

28.11 2012 17:17


peterPPD:

Ano to klzanie ma na svedomi vzdy neschopnost supatkovej neudrzat pozadovany tlak na spojku v menici a tym aj jej preklz,alebo potom opotrebenie spojky samotnej.
Ak su obidva solenoidy plne funkcne nic tym nepokazis,ale pred takuto zamenou ja vzdy meriam tlak v prevodovke pred aj po vymene aby som sa uistil.Ak sa N93 co i len trochu flaka hned sa to prejavi na tlaku oleja ale aj na komforte radenia.

Tie riadiace body nezmenis su take iste na vsetkych TDI* a aj na vsetkych RJ a riadia sa hlavne otackami motora,planetovej prevodovky,zatazou motora,teplotou oleja a inymi aspektami...Mne benzin radi takisto ako tebe stvorku pri 2000ot.min ale kedze ja mam o dost lahsie prevody tak mi ju tam kludne hodi pri 50kmh.
Akonahle ale pridam trochu viac plynu tak mi automaticky odomyka menic alebo zaradi trojku kvoli nedostatku krut.momentu.


Asi to bude znit divne,ale po tom zasahu se mi zda ze to i radi tak nejak mekkceji. Ventily jsem pouze prostrikal cisticem a profoukal. Nic vic, nic min. Radici body se ridi snad jen 2 velicinama - rychlost vozidla a signal zatizeni motoru. Teplota oleje vyznam nema, cidlo teploty je pouze pro havarijni stav prehrati oleje,pak radi jinak.

Myslel jsem, jestli to nekdo nezkousel preprogramovat primo v RJ automatu, nejaky machr. Pripadne i kvuli tomu, pokud by byl nachipovany motor, tak kvuli zmene krouticiho momentu. To prece nemuze byt problem, kdyz se bezne cipuje motor, a ten ma velicin daleko vic. To puvodni razeni je naprd, mesto to permanentne jezdi na 2H. Kdyby to aspon nechalo zarazeno 2M. 3H radi az nekde 55-60kmh, a to je pozde.

Vidim ze to cisteni melo nejaky vliv, tak premyslim o tom jeste znova vypustit napln a sundat cely ventilovy blok a opravdu kompletne vycistit.

Umis pripadne sehnat novy ventil N91 a N93? Jaka je cena?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

28.11 2012 20:58


No take jednoduche to zas az nie je ale to je jedno...radiaci bod je premenlivy aj kvoli teplote oleja v prevodovke.Je tam este fuzzy logic ale to uz je na dlhsie debaty to vediet nepotrebujes.
O okamihu zaradenia rozhoduje RJ na zaklade vstupov a vystupov s prevodovky a motora.Je toho viac,ale jedno je iste.Akonahle je jeden skresleny teda napr.ze odpor alebo napatie z nejakeho snimaca nie je v tolerancii pri danej rychlosti alebo otackach tak je vylucne na nej kedy sa rozhodne zaradit,teda ci to bude teraz alebo az potom alebo da prikaz k spusteniu nudz.rezimu.
Podiela sa na tom viacero faktorov nie len rychlost a zataz,samozrejme tieto su dolezite ale to su len vystupy.
Uz nedostatok krut.momentu na motore ti sposobi blbnutie prevodovky a vobec sa nemusi jednat o nejaky snimac ktory je dolezity pre RJ automatu.
Vtedy to radi bud skoro ale vacsinou neskoro,zle,tvrdo a pod.

Viem ze teba zaujima posunutie radiacich bodov nizsie ale takyto zasah do softu resp. do datovych poli...no neviem ci to niekto v CR a SR dokaze.Rad by som ho poznal...a hned by som mu svoju jednotku supol na upravu.
A k tomu cisteniu...mam skor dojem ze si len prehodil zachovalejsi solenoid za zodratejsi.N91 nie je tak casto v cinnosti ako N93 ten sa pohybuje stale ked mixujes s plyn.pedalom a tym padom sa aj viac derie.Takze teraz ti to lepsie reguluje tlak a teda aj lepsie-makksie radi,preto si ten tlak ja vzdy meriam.
A ak chces nove solose tak kukni na Aupetshop.cz.Su sice predrazene ako hovado
ale ja mam od nich tovar za dva dni doma a to som zo SR.
fuu volako som sa rozpisal...P.S..ak najdes niekoho na upravu jednotky AG4 tak mi hned pis.cau Peto.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

29.11 2012 8:21


toona85:
Radici body nejdou nastavit kodovanim. Alespon ne u tohoto modelu.


Kódování

000 x? : DSP* Mode (Dynamic Shift bodů)
0 = DSP* aktivní
1 = DSP* neaktivní
000x? : Převodovka* Mode
0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode)
1 = Force Economy Mode (nižší Shift bodů)
2 = Force Sport Mode (vyšší Shift bodů)
Společná nastavení :

00000 = Factory Mode
00011 = Economy / Touring Mode
00012 = Sport Mode
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

29.11 2012 9:13


Clune21:


Ano,o teto informaci vim,ale jine nakodovani nema vubec zadny vliv. Tato prevodovka, typove, se montovala pozdeji i do Octavia I (samozrejme s jinym dif a SP),a v manualu se pise toto: (obrazky)
nahoru

sponzor





29.11 2012 9:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

29.11 2012 11:08


Self-diagnosis function
Technical data of self-diagnosis

Memory


-Permanent memory
- Volatile memory
yes
no

Data output


- Rapid data transfer
- Flash code output
yes
no

Final control diagnosis
no

Basic setting
yes

Coding control unit
no

Reading measured value block
yes

Electric/electronic components and fitting locations
=> Page 01-7


Toto som skopiroval s ELSA Winu.Jasne je napisane ze kodovanie NO.
Ja uz som sa o to pokusal v zivote a bohuzial som sa k nicomu nedopracoval.
Ale ak mas trpezlivost tak skusaj budem vdacny za kazdy poznatok ohladne SW tychto jednotiek...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 2

21.01 2013 17:42


zdarec, prosim Vás, když mi čtyřkvalt obyčejnej automat řadí někdy mezi trojkou a čtyřkou tak, že se to jako klouzne, vyskočí otáčky tak na vteřinu až dvě a pak tam čtyřka natvrdo padne. Nebo když mám zařazené D a mám na otáčkoměru 1600-1900 otáček a je v tahu tak se kvalt prosmekává tak, že to vždycky vylítne tak o 400 otáček a zase spadne a pořád dokola. Dělá to lamela?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

24.01 2013 19:29


cenda:
zdarec, prosim Vás, když mi čtyřkvalt obyčejnej automat řadí někdy mezi trojkou a čtyřkou tak, že se to jako klouzne, vyskočí otáčky tak na vteřinu až dvě a pak tam čtyřka natvrdo padne. Nebo když mám zařazené D a mám na otáčkoměru 1600-1900 otáček a je v tahu tak se kvalt prosmekává tak, že to vždycky vylítne tak o 400 otáček a zase spadne a pořád dokola. Dělá to lamela?


Vymen solenoidy N91 a N93. V tom je problem. Tyto urcuji tlak na "lamelu", neboli premostovaci spojku menice. Me to delalo to stejne a po vymene je po problemu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

25.01 2013 0:59


Diagnostika bola?Ako dlho to robi?Zacalo to odrazu alebo sa to postupne zhorsuje?
Po vacssom pridani je to to iste alebo sa to zmeni? Ak ano,ako...?
To nie je defekt..ak chces lepsie odpovede,musis to opisat co najviac...aj tak je miziva sanca ze ti niekto poradi co mas presne za problem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 2

25.01 2013 9:20


toona85:


Vymen solenoidy N91 a N93. V tom je problem. Tyto urcuji tlak na "lamelu", neboli premostovaci spojku menice. Me to delalo to stejne a po vymene je po problemu.


Ahoj, díky za odpověď, prosímtě a nevíš kde se ty solenoidy dají sehnat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1613 | Témat: 39

25.01 2013 9:22


cenda:


Ahoj, díky za odpověď, prosímtě a nevíš kde se ty solenoidy dají sehnat?


máš SZ
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

02.02 2014 19:00


Zdravim chlapy, taky mam problem z kolisanim otacek, kkde najdu ty cidla N91, N93, abych je premeril? jeste jeden dotaz, jak je to s tim kodovanim ve Vagu IHR 30 40, muzete mi nekdo prosim poradit? Diky za odpoved Ales tel 776887558
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

04.02 2014 9:36


V Etke mas popis kde sa ktory selenoid nachadza. To mas asi najjednoduchsie. S tymi 200.000km nemozem suhlasit, tie prevodovky vydrzia ovela viac
nahoru

sponzor





04.02 2014 9:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2009
Příspěvků: 91 | Témat: 1

03.03 2014 14:12


lubomt:
V Etke mas popis kde sa ktory selenoid nachadza. To mas asi najjednoduchsie. S tymi 200.000km nemozem suhlasit, tie prevodovky vydrzia ovela viac


Mozem len potvrdit mam najazdenych 288800km a prevodovka stale radila celkom obstojne. Tak ci tak som vymenil celu sadu 7 solenoidov a zatial to vyzera ze zmizol problem kde pri studenej prevodovke vybehnu otacky a potom natvrdo zaradi.(vzdy to spravilo iba raz alebo 2 pri studenej prevodovke - potom sa to neopakovalo) Musim to otestovat v nizsej teplote takze cakam na -°C. Potom DAM* zase vediet.

Inac sa mi zda ze po vymene solenoidov nepreradzuje tak jemne ako predtym, ale to je mozno len pocit.

Kazdopadne som skusil zohnat solenoidy v CR a na SK ale ceny su uplne mimo misu .... takze ja som objednal z Ebay z USA prislo to po 2 tyzdnoch. Kontrola solenoidov vyzera uplne rovnako ako original aj vaha aj vsetko su zhodne a cena za celu sadu 7 solenoidov ako za 1.5 solenoidu v CR u Aupetshop.cz. Myslim si ze na taketo solenoidy sa druhovyroba nerobi lebo by sa nikomu noplatila. Co viem ze sa robi zosilneny kabel ktory vedie ku solenoidom ten sa da tiez objednat na ebay v pohode.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.10. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 0

19.03 2014 22:45


ja mám passat B5 s DMX prevodovkou.
mám problem, že s 2-ky do trojky mi to pri prudšom pridaní drží vysoke otačky ,
zaradi, vyradi, zaradi vyradi a už ide pocit zzzzzzzz (šmyka) zzz (ide) znova zzzzzzzz ( šmyka) potom zaradi a už ide ok... naučil som sa s tým žiť, že viem, ako pridať plyn, aby to nerobilo, len mi to lezie na nervy . olej menim každych cca 35000km. mam to už 60 000 km a stale je to rovnake, nezhoršuje sa to .
čo by to mohlo byť?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6686 | Témat: 72

20.03 2014 11:47


Tu RJ 4.st.prevodovky nepreprogramuje nikto. Takeho machra som este nestretol a ani nestretnem.
K vyssieuvedenemu problemu - poskodeny menic, spalene lamely v košoch...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2015
Příspěvků: 141 | Témat: 2

14.03 2015 9:48


Ahoj, kde zmeřím tlak na převodovce abych zjistil jestli ten ventil N93 dělá co má?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.4. 2011
Příspěvků: 123 | Témat: 0

14.03 2015 16:22


Pod unasacom vnutorneho klbu pravej poloosy...imbus c.6.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.3. 2015
Příspěvků: 12 | Témat: 0

04.09 2015 20:14


Ahoj poradíte mi prosím postup demontáže automatu DMX 01N AG4, auto A4 B5 1,9TDI 81kw.


Děkuji Martin

nikdo nic ?

dnes jsem se do toho pustil odpojil jsem poloosy, kabely, výfuk. ted mi jde o to jak pokračovat jak opojit hydru od setrváku a jak potom sundám převodovku. jestli je v tom nějaký háček?

poraďte budu vděčný
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email