Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 25 srpna 2019
Celkem je zde 15 lidí (10 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: jan37
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 43 866
Online návštěvníků
Návštěvníků: 5
Uživatelů: 10
Celkem: 15

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1246 | Témat: 11

01.05 2015 9:22


Nene, napsal jsem to blbě. Samozřejmně, že první nastavení jsem proved na tlumiči. Změřeno od motky na konec závitu. Obě strany stejně
Až poté jsem změřil orientačně jak to vychází po projetí, zatížení. Právě to bylo cca 63cm. A najednou je tam o cca cm víc. Nevím proč. V nádrži je cca půlka. Tak nevím, jestli by 30litrů udělalo rozdíl na tlumičích 1cm. Ikdyž možné to samozřejmně je To mě nenapadlo
nahoru

sponzor





01.05 2015 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

01.05 2015 9:31


Já jsem nikdy nenaměřil shodné vzdálenosti ať jsem stál na jakékoliv rovině. Vždy to dělalo do 1cm rozdíl na všech stranách.
A ani teď na cabru, kde mám pevně snížený podvozek to dělá taky rozdíly v měření, byť to je podle oka nepostřehnutelné.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1246 | Témat: 11

01.05 2015 12:15


Ok, nebudu to řešit, jen mě to zarazilo, že se to o ten cm zvedlo.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

01.05 2015 13:04


To je o tu naftu míň v nádrži
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1246 | Témat: 11

01.05 2015 19:54


nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

04.09 2015 18:25


Zdravím mohl by sem někdo prosím hodit foto b5 s vyšším podvozkem? Popr jaký jsou jízdní vlastnosti mam quattro* a nebaví mě furt drbat podvozkem. diky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10905 | Témat: 70

04.09 2015 21:39


robertek021:

Quattr0 je v origu dost vysoké, to chceš ještě výš ? Nebo to majitel před tebou shodil vtipně dolů a ty chceš normál ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

04.09 2015 23:21


asi jo nevíš jak to má bejt vysoko v origo stavu?
nahoru

sponzor





04.09 2015 23:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10905 | Témat: 70

05.09 2015 9:00



Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.2. 2014
Příspěvků: 7 | Témat: 2

05.09 2015 15:27


Tak vzadu od dif na zem 117 a vepředu od plastu pod motorem na zem 100mm. Od výroby tam ma bejt sportovní podvozek takže se na to davalo asi víc druhu podvozku
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2016
Příspěvků: 31 | Témat: 7

11.07 2016 10:37


Ten sportovní 1BE je pro quattro* dost nízkej,předchozí majitelé prej několikrát kupovali ten plast pod motorem bo ho pořád ztrácek. No a proto bych to potřeboval zvednout.
Když pořídím KYB tlumiče pro normální nesportovní podvozek, můžu nechat původní pružiny? Tvrdost podvozku mi totiž docela vyhovuje a třeba u TRW se liší přední tlumiče ve výšce misky. V katalogu KYB jsem zahlídnul i podvozek pro špatné cesty ale liší se jen zadními tlumiči je jen na dvoukolku na dvoukolku a ty jsou jiné
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 3997 | Témat: 61

11.07 2016 11:33


Yurii: Trosku to vsetko pleties do kopy, nie? Davat nesportove tlmice na sportove pruziny ti nepomoze so svetlou vyskou a navyse to nebude fungovat spravne. Riesili sme toto pre kolegu, bohuzial jedine riesenie je zohnat nesportove pruziny a nesportove tlmice. Nesportove pruziny nerobi na quattro* nikto v druhovyrobe, takze jedine stare (nedoporucujem, praskaju) alebo original (drahe). Vpredu je to jednoduhsie, zozenies pruziny trebars Lesjofords a nesportove tlmice a prehadzes to.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2016
Příspěvků: 31 | Témat: 7

11.07 2016 11:54


Díky za radu, no mám v tom trochu hokej... KYB má i pro quattro* 1.8 (bez turba) pružiny bez sportovního podvozku dopředu. Asi je jedno jestli to bude atmosféra nebo ne, rozdíl v hmotnosti čumáku bude minimální. Tak holt připlatim 2800 za nový pružiny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 648 | Témat: 25

11.07 2016 12:12


Mam doma v krabici origo pruziny z predokoly. Jestli to sedi i na q nevim. Najeto 220tis. Snizoval jsem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2016
Příspěvků: 31 | Témat: 7

11.07 2016 21:39


Mezi dvouolkou a Q je rozdil jen v predku... nemel bys nekde fotku jak vysoky to bylo pred tim ze bych ti od nich pomohl? Obrovsky mnozstvi aut co u nas jezdi totiz jezdi na tom podvozku co mam ja.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 648 | Témat: 25

11.07 2016 22:53


Yurii:
nahoru

sponzor





11.07 2016 22:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2016
Příspěvků: 31 | Témat: 7

10.08 2016 20:38


Díky, nakonec jsem se na to vy... a koupil nový HD pružiny dozadu a dopředu nový pružiny i s tulumičema když už dělám ten podvozek ať je to komplet.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1 | Témat: 0

18.06 2017 21:24


Zdravím pánové,
Rád bych se s vámi podělil o zkušenosti na audině Avant předokolce. Nebylo asi ani moc divu, že po ujetí cca 300 tisíc km, tedy pokud je pravda co uvedl předchozí majitel, mi rupla zadní pružina. Po neblahé zkušenosti s pružinami a tlumiči Maxgear u A3 mé ženy jsem zkusil koupit pružiny KYB RA6978 K-Flex a vzhledem k tomu, že i tlumiče měly svá nejlepší léta za sebou, tak jsem už radši i u tlumičů šel po slušné značce. Četl i slyšel, že Sachs jsou ok, proto zakoupil SACHS 170 814. Po montáži paráda! Auto jelo plavně, polykalo nerovnosti, nic nebouchalo, neplavalo. Ovšem po cca roku provozu, auto začalo houpat, věhlasné Sachs "umřely"! Jasně jak jsem pak slyšel od mého mechanika na složité opravy, že reklamace u sachsu o ničem: řeči o nesprávném užívání, montáži, ETC* a měl pravdu! U mě je nyní Sachs stejný póvl jak Maxgear. Takže znovu: (už jsem v životě přišel o víc) Připadalo mi, že ještě k tomu auto na zadku po tom roce docela dřepí a když to bude vše venku, tak jsem se rozhodl pro: nové pružiny KYB RC5248 K-Flex (pružiny pro větší výkon) a tlumiče KYB 343271 Excel-G. To ale jak se ukázalo nebyla dobrá volba, tedy alespoň pro mě. Auto bylo jak žebřiňák, kopalo do zad, asi jedině co by pomohlo pokud bych v zadu měl dva hekťáky piva to by pak šlo, tedy tyto pružiny jsou asi pro ty, co chtějí mít z osbáka náklaďák... Tak zpět: ...ovšem nové pružiny KYB RA6978 K-Flex rychle nebyly k mání, tak jsem vzal narychlo Monroe MOSP3285. Bylo to mnohem lepši, ale přECI* jen tvrdé, možná dobré, kdo jezdí "kudlu", ale pro staršího uživatele a milovníka plavné pohodlné jízdy nikoliv. Takže nakonec jsem tam k novým tlumičúm dal ty původní rok staré KYB RA6978 K-Flex a opět pohoda, betonku na D1 necítím a že to trochu dřepí vyřeším až budu mít čas s podložkami pod tlumiči. Jinak má žena má nyní už třetí rok na A3 KYB Excel-G, jezdí cca denně a stále jsou jak nové, tak doufám, že už se v tom také nebudu v budoucnu muset hrabat:-). Jinak na konec: Měl jsem hodně starých aut, a vždy jsem byl takový jen uživatel, ale A4 mě fakt získala!
Třeba to co jsem napsal někomu pomůže. Přeji vše nej všem majitelům aut se čtyřmi kruhy na chladiči..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] ...... 1 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9 1.9tdi 110kw 120kw 132kw 171 kw 2.0 tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 250kw 2din 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 2006 5570 8e 8l 8p 8tfsi a2 a2dp a3 a3 8l a3 8p a4 a4 b8 čidlo teploty výfuk a4 cabrio audi radio barvy dratu draty kabely a4b6 a4b7 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afn afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak akn alarm allegro allroad alternátor alu kola ami ank antiradar anténa asn asr audi audi a3 8l audi a3 sportback left rear light chyba audi a4 audi a4 b6 avant třesení audi a4 b7 radio mmi audi a5 audi a6 audi a6 disky pneumatiky audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 b8.5 ban barva baterie bau bene_302 bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio caga cana_klapky canbus carplay cd changer cdhb centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common rail common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s d3s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferencial diferenciál displej dl501 dobíjení doklady dotaz dovírání dpf drl dsg duneni dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g052529a2 g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid historie hodiny homekit homelink huceni hudba hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to jednotka tiptronicu quattro k-jetronic kabel kabely kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor key keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísá kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy mapy dvd maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor motorizace mp3 mtm multifunkční volant multitronic málo tlaku měchy měrka oleje n75 naprava napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odhlučnění odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana omezovač oprava ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky p2015 p2016 palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phaeton phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek poistka diag. zásuvky pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku prověření pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio radiátor ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro retrofit rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s-tronic s2 s3 s4 s5 s6 s8 safe safe kód sahara schéma sd karta sedan sedačky senzor senzor světla service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spz spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer sundavaci svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tazne zarizeni tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo ulomena šróba update usb v10 v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec vnitřní voda vodní pumpa volant volnoběh vp44 vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vstřiky audi a4 b8 vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výbojka výfuk výkon výměna výměník vývěva větrák w12 wastegate wate leak webasto xcarlink xenon zadni zadní lampy zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztekanie vody ztráta oleje zvuk zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje únik tlaku čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru šiber škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email