Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 14 června 2025
Celkem je zde 540 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Džejár
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 243
Online návštěvníků
Návštěvníků: 539
Uživatelů: 1
Celkem: 540

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

22.02 2009 10:29


s tymi 2.5 je to podla kusu, ja som trafil na dost zly kus z auta ktore sa javilo ako sperkovnica sa vyklula totalna mrdka, druhe turbo v prdeli, zabity filter na odlucovanie olejovej hmly, nasledok- pretlacene tesnenia a gufera na celom motore. Vacky v prdeli, teraz potrebujem rozvody, tak som sa vykaslal na cely motor a kupujem iny z rocniku 2004, tam uz tie vacky boli uplne ine, tak radsej vrazim do toho. ako tu uz dakto pisal, ze 132kw mala tie vacky lepsie ako 110, tak je na omyle, tie motory su uplne rovnake, akurat cerpadlo, turbo a soft je ine, mozno este nieco ale zaklad rovnaky, vacky sa upravovali az v roku 2003 a su to motory, ktore maju v kode prve pismeno Bxx
nahoru

sponzor





22.02 2009 10:29


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

22.02 2009 10:31


vencaa6:
San: ty 1.8T jsou jedny z nejlepších motorů. samo mají své problémy, ale záleží, jak se k němu chováš ty, potažmo předchozí majitel. celkové určo budeš muset vyměnit rozvody. uživatel meggy umí sehnat jak za 5tisíc, tak za 10. pak olej, filtry. s tím by ses měl vlézt do 2000. pak možná bude potřeba vyměnit ramena, cena opět od 5tisíc, přes 10, až za 20 origo.
Pak se u tohoto motoru hodně řeší lehké kolísání otáček. Je to způsobeno většinou škrtící klapkou(vyčistit, naformátovat ŘJ) nebo váhou vzduchu(2500), nebo některým z čidel(cena tak 1000) Nejsou to částky, které by tě vyložené sundaly. Co může být nákladnější je výměna turba. Ale to tě může potkat i u 2,5TDI. záleží, jak se k němu choval předchozí majitel a jak budeš ty.
Jestli tě zajímá spotřeba. Teď v zimě delší vzdálenosti jezdím za 9 litrů, hodně krátké(do 20km) si to veme i 11,5... v létě jezdím průměr 8,5L, ale umí i za 8... ale taky i za 12... dle stylu jízdy.

Toť asi tak ve zkratce.


co jsem tak zjistoval, tak se da turbo sehnat za 10
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

22.02 2009 11:09


San:
PetanTJ : jo sel si do 2,5tdi jo a drzi? nebo uz byly naky investice? jak dlouho ji mas... a jak vidim tak mas 2001 rok, tak to jdem do stejnyho auta ma tu z tema 134kw?


Sterace stiraji, klakson troubi. Krom spotrebnich veci jako je olej, desticky apod. tak vesmes zatim dobry, ale bojim se chvile az na to koukne nekdo kdo tomu rozumi vic jak ja
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

22.02 2009 11:36


Jak to tak čtu, tak koukám, že sem zase až tak špatně neudělal, když sem zůstal u svý 80 B3. Na 2.5TDI bych asi neměl nervy. Jsem taky mladej, líbila se mi moc B6...ale bylo by to pro mě velký riziko a nechtěl bych do toho finančně zahučet.

Jinak samozřejmě přeji všem současným i budoucím majitelům, hodně šťastných km, bez závad.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 77 | Témat: 2

22.02 2009 13:56


je jedno jake kupujes auto...nikdy by jsi nemel jit s penezi na doraz....do a4 bych ja bral spis benzin...zalezi ovsem na tobe...je lehci a predni naprava tak nebude tolik trpet...taky zalezi na tom jak moc jezdis a jake jezdis vzdalenosti ...na nejake pendlovani 5km tak a zpatky bude ta 2,5tdi vic trpet a jak psaly ostatni i narocnejsi na servis...mnoho stesti pri koupi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

22.02 2009 16:58


Na 3.0 jsi se uz take dival?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

22.02 2009 19:44


no na 3,0 jsem se dival ,ale kdyz uz jsem tady taky resily diesel a benzin spotreba, tak kdyz se podivam na 3,0 tak proste.. asi blbost nebo nevim nevidim do toho ,ale pochybuju ze 3,0 benzin a 1,8T budou zrat tak stejne .. podle me 3,0 pude hezky nahoru aj e to zaroven 6valec, takze zase nahoru.. nvm no a servis to nevim, tech 3,0 je docela malo co jsem koukal no...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

22.02 2009 19:50


San:
Já mám 3.0 teprve chvilku. Najel jsem slaboučkých 2000km. Ale za tu dobu mám průměrnou (podle BC) 10.6. Teď si vem, že je to těžká 6tka a automat - navíc lambdy nedávají hodnoty co by měly. Ty se musíš dostat minimálně o litr níž.

Spotřeba je srovnatelná s 1.8T, ale nebudu Ti věšet bulíky na nos, pojistku a náklady neokecáš. Teď mě čeká výměna lamdasond a laciné to není.
nahoru

sponzor





22.02 2009 19:50


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

22.02 2009 19:56


Spotreba zase o tolik vyssi neni. Co se tyce servisu, taky zadna hruza.
Nechci Ti vnutit, aby ses dival jen po trilitrech, ale kdyz narazis na nejaky hezky kousek, tak to jen kvuli tomu obsahu nezavrhni a neboj se toho
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

22.02 2009 20:03


Mno mam 1.9 TDi a nema problem, za 2.5 rokov do motora akorat olej. Riesite 1.8B, alebo 2.5 TDi. Medzi najspolahlivejsie patria 1.9 TDi 66kw,(jasne, slabe), alebo 1.9 81kW(tusim). Nesiel bych do PD.
Ale skor je to o tom kupit nevylagrovany motor, bez skrytej vady.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.02 2009 8:56


vencaa6:
San: ty 1.8T jsou jedny z nejlepších motorů. samo mají své problémy, ale záleží, jak se k němu chováš ty, potažmo předchozí majitel. celkové určo budeš muset vyměnit rozvody. uživatel meggy umí sehnat jak za 5tisíc, tak za 10. pak olej, filtry. s tím by ses měl vlézt do 2000. pak možná bude potřeba vyměnit ramena, cena opět od 5tisíc, přes 10, až za 20 origo.
Pak se u tohoto motoru hodně řeší lehké kolísání otáček. Je to způsobeno většinou škrtící klapkou(vyčistit, naformátovat ŘJ) nebo váhou vzduchu(2500), nebo některým z čidel(cena tak 1000) Nejsou to částky, které by tě vyložené sundaly. Co může být nákladnější je výměna turba. Ale to tě může potkat i u 2,5TDI. záleží, jak se k němu choval předchozí majitel a jak budeš ty.
Jestli tě zajímá spotřeba. Teď v zimě delší vzdálenosti jezdím za 9 litrů, hodně krátké(do 20km) si to veme i 11,5... v létě jezdím průměr 8,5L, ale umí i za 8... ale taky i za 12... dle stylu jízdy.

Toť asi tak ve zkratce.

myslim ze to je u kazdeho motoru, podla mna je kazdy super len zalezi na vyssie uvedenom faktore
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

23.02 2009 9:55


root:
San:
Já mám 3.0 teprve chvilku. Najel jsem slaboučkých 2000km. Ale za tu dobu mám průměrnou (podle BC) 10.6. Teď si vem, že je to těžká 6tka a automat - navíc lambdy nedávají hodnoty co by měly. Ty se musíš dostat minimálně o litr níž.

Spotřeba je srovnatelná s 1.8T, ale nebudu Ti věšet bulíky na nos, pojistku a náklady neokecáš. Teď mě čeká výměna lamdasond a laciné to není.


To ale jezdis celkem v klidu co?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

23.02 2009 11:02


mikejn:
Ono to skoro ani jinak než v klidu nejde. Když jedeš 160tak tam máš kolik? Asi 3000/ot to nic není
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

23.02 2009 11:05


No stou 1,8 a těma kilometrama bych byl opatrnej,olej v benzínu doaleko rychlejc karbonizuje a to dost ,takže vem si sebou někoho kdo tomu rozumí,nejde jen o ucpaný sítko v čerpadle ale i o hlavu ,většinou ucpaný ventilky v hydrech atd. asmrt je velice rychlá ,můžu potvrdit z vlasní zkušenosti "bohužel jsem takovej magnet na špatný motory" nicméně 1,8 se velice špatně shání ,teď jsem taky kopnul kozla s 1,9 TDI 96kW i když kamarád co se zabývá už hodně dlouho dieslama potvrdil že by taky na to skočil,nicméně jsem to řešil výměnou motoru a přišlo mě to na necelejch 12 i s prací ,těch 1.9 (je stejná s passátem atd a těch začíná na vrakáčích přibejvat)je poměrně dost a upřímě řečeno na tu A4 plně dostačující.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 11

23.02 2009 12:31


root: fakt 10,6 tak to je ale hodne hezky, to co znam par lidi s 1,8T tak na 10 jksou furt.. a to je to a4 a v manualu.. takze jestli mas automat a a6, tak to rezzpect to se mi zda fakt malo... ale kdyz domu pritahnu 3,0 benzin, tak me tata asi vyhodi z domu ten uz nadava na 1,9tdi, ze to bohate staci a vic ze ne.. no to by byla sranda
Flex: jo urcite po nich juknu, ja se toho vykonu ani nebojim ,ale proste 3,0 uz nepatri do skupiny beznych aut, uz proste asi omylni prislapnuti plynu muze znamenat pekna bouracka, jestli vis co myslim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

23.02 2009 12:44


San:
root: fakt 10,6 tak to je ale hodne hezky, to co znam par lidi s 1,8T tak na 10 jksou furt.. a to je to a4 a v manualu.. takze jestli mas automat a a6, tak to rezzpect to se mi zda fakt malo... ale kdyz domu pritahnu 3,0 benzin, tak me tata asi vyhodi z domu ten uz nadava na 1,9tdi, ze to bohate staci a vic ze ne.. no to by byla sranda
Flex: jo urcite po nich juknu, ja se toho vykonu ani nebojim ,ale proste 3,0 uz nepatri do skupiny beznych aut, uz proste asi omylni prislapnuti plynu muze znamenat pekna bouracka, jestli vis co myslim
to ako ked som dovliekol domov pajero 3,0 V6, ty brdo to si mal vidiet tie raekcie a susedia Potom som sa nasral a ked sa ma pytali kolko to papa tak som im odpovedal: Normalne z lahkou nohou tych 25
Jedneho malem porazilo
nahoru

sponzor





23.02 2009 12:44


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

23.02 2009 12:53


já s 2.8 jezdim město 13.5 pořád se studenym motorem a dálku 9-11 Quattro TT
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.02 2009 13:10


San:
root: fakt 10,6 tak to je ale hodne hezky, to co znam par lidi s 1,8T tak na 10 jksou furt.. a to je to a4 a v manualu.. takze jestli mas automat a a6, tak to rezzpect to se mi zda fakt malo... ale kdyz domu pritahnu 3,0 benzin, tak me tata asi vyhodi z domu ten uz nadava na 1,9tdi, ze to bohate staci a vic ze ne.. no to by byla sranda
Flex: jo urcite po nich juknu, ja se toho vykonu ani nebojim ,ale proste 3,0 uz nepatri do skupiny beznych aut, uz proste asi omylni prislapnuti plynu muze znamenat pekna bouracka, jestli vis co myslim


Nenech si kecat do výběru. Já mám 1.8T 132kW a co se týče spotřeby, tak jsem s průměrnou spotřebou přesně kolem 10, a to jezdím Prahu.

Ten motor 3.0 je opravdy svižný a záleží jen na tobě na co si troufneš.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email